Die fokster die dezelfde postcode als jij hebt heeft ook zon gevalquote:Op maandag 3 september 2007 21:30 schreef JDude het volgende:
Goede posts tot nu toe, wel.
In ieder geval weinig van die Wii-dingen, dat scheelt.
Wiisdaquote:Op maandag 3 september 2007 22:02 schreef Frazz het volgende:
[..]
Die fokster die dezelfde postcode als jij hebt heeft ook zon geval
Jijquote:Op maandag 3 september 2007 22:38 schreef veldmuis het volgende:
Wii vergat het topic weer te openen?
Wii zag niet dat hij het sloot?
Het stinkt hier niet ineens ontzettend naar vis in de stad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:06 schreef veldmuis het volgende:
Breda komt weer in het landelijk nieuws denk ik, iets met vissen!
nawee van al die rooie dames?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het stinkt hier niet ineens ontzettend naar vis in de stad.
K. Je moet dat gedeelte van je lichaam ook eens schoonmaken....quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het stinkt hier niet ineens ontzettend naar vis in de stad.
Bek dicht. Kutn00b.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:39 schreef tha_rizzo het volgende:
K. Je moet dat gedeelte van je lichaam ook eens schoonmaken....
Arme Jan Diderick
Dank je Swiff.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:18 schreef Swiffer het volgende:
Hey.. Psst.. Rizz.. Haring met uitjes of niet.. JD heeft iemand, jij niet.. :p
Ik weet wie het zegtquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:03 schreef BossFight het volgende:
Wat een haat hier.
Maar het is natuurlijk ook niet aardig om te zeggen dat iemand stinkt.
Dat dan ook weer.
Maarja....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef Swiffer het volgende:
hmm toenstraks vloog er KEIlaag een KEIgroot vliegtuig over.. hmmm
Beter luisteren, want die vertrekt nooit van 3quote:Op woensdag 5 september 2007 06:49 schreef fransbreda het volgende:
Ding dong... de trein vanaf perron 3 richting DH centraal heeft 45 min vertraging, ik hoor het als ik in de tuin sta.![]()
Gekke treinnerdquote:Op woensdag 5 september 2007 07:17 schreef JDude het volgende:
Beter luisteren, want die vertrekt nooit van 3
KAVquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:09 schreef Sj0rs het volgende:
Weet iemand een goedkoop adresje om een bestelbus te huren voor een verhuizing?
Ik vertrok vanochtend wel van 3. En van 1. Maar dat was in Tilburg (quote:
Ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:56 schreef JDude het volgende:
Ik vertrok vanochtend wel van 3. En van 1. Maar dat was in Tilburg ().
Ik ben echt kats chagerijnig.quote:
Ach so. Nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:16 schreef BossFight het volgende:
Ik ben echt kats chagerijnig.
Verjaardag van mijn broer gisteren.
Had die eikel een koelkast vol met Corona...![]()
Au.
Coronaquote:Op woensdag 5 september 2007 09:16 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ben echt kats chagerijnig.
Verjaardag van mijn broer gisteren.
Had die eikel een koelkast vol met Corona...![]()
Au.
Veldmuisquote:Op woensdag 5 september 2007 09:31 schreef veldmuis het volgende:
Hallo.
Die zijn best oké.quote:
Ik heb die luxe van 07.20 , die soms eerder op het station is jouw treinquote:Op woensdag 5 september 2007 06:41 schreef Frazz het volgende:
Elke dag naar Rotterdam.
Welke trein neem jij eigenlijk? Want vanaf vrijdag vertrek ik vanaf Breda en heb de 7.09 richting Den Haag CS. Misschien kunnen we mee treinen
Maandag dan!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:33 schreef Frazz het volgende:
Net besloten dat ik tot en met vrijdagavond hier blijft (is wat makkelijker omdat het hier vandaan een uur ipv anderhalf uur is) en vrijdag avond ga ik terug naar breda voor MM. Maandag ga ik dus voor het eerst vanuit Breda. Je bent weinig op msn de laatste tijd trouwens.
Ermz, Jaya the Cat heeft het voornamelijk over drank. Maar drugs kan daar vast wel bij.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:29 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ben denk ik wel bij Yaja de Cat te vinden ... weet niet hoe het komt (ahum) maar de naam spreekt me wel aan
* Spekkiemonster : (Yaya) denkt aan lange vloei....... (the Cat) .....denkt aan jointje roken in the cat
Ik drink ook niet meer.quote:
Geheelonthouder.quote:
Jáá. Ik weet nog dingen die jij niet meer weet. Van Rizzo's verjaardag.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:14 schreef JDude het volgende:
Geheelonthouder.
Voordeel is ook nog eens dat je de volgende dag alles nog weet. Je bent dus ook nog eens geheel-onthouder..
Kon ik er wat aan doen dat ik heul de terugweg was vergetenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Jáá. Ik weet nog dingen die jij niet meer weet. Van Rizzo's verjaardag.
Mannen zijn sexy met een flesje bier in hun hand, en hun stoppelbaardje.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:20 schreef JDude het volgende:
Ik ken het, Boss.
Zoiets ga ik ook weer laten realiseren op mijn scalp.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
Vrouwen vallen vaker op kort ende stekelig geloof ik.
Mja, de mijne begint pas om half 1.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:33 schreef Swiffer het volgende:
Mogge piepz... weer een lekker suf zombie-dagje vandaag!!!
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
Hertjes. Zo noem Rizzeau de vrouwen ook.
Wat oneerbiedig.
Tissue nodig BF?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef BossFight het volgende:
![]()
Vrouwen met zo'n 'hertjes die in de koplampen van een aansnellende auto kijken' blik in ogen!
Ohhhh de gedachte alleen al.![]()
Jij bent lekker rustig aan het werk hmquote:Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef JDude het volgende:
Aan eentje heeft'ie niet genoeg zo te horen.
Oh, daar heb ik geen last van. Wij hebben immers geen toerismequote:Op donderdag 6 september 2007 09:39 schreef BossFight het volgende:
Ik heb het sowieso al niet met makkelijk met al die toerisme sletjes hier op school...
Wat ben ik gelovig.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
F. B. uit ehh.. Utrecht geloof ik? Met die parachutes enzo. Geloof ik.
En nog iemand. Maar nouja. Hè. Never mindquote:Op donderdag 6 september 2007 09:45 schreef JDude het volgende:
Ah, ik snap 'm.
Mja, ik ook. Snif.quote:
Och. Who cares.quote:
NO PAIN, NO GAIN!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:05 schreef Swiffer het volgende:
Van een Wii krijg je spierpijn.. not done..
Owja dat is waar ook. Sorry. Hoe voel je je nu dan tegenwoordig?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:18 schreef Swiffer het volgende:
niet graag.. maar ik moet wel aangezien ik al een heel lange tijd heeeel moe en heel slapjes ben
een rondje lopen van 10 minuten lukt net nog
en stilliggen.. daar ga ik niet op in hahaha
Bah Swiff.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef Swiffer het volgende:
nou redelijk, er is maandag weer een loiter bloed afgenomen voor een hoop tests.. morgen krijg ik uitslag daarvan... ze hebben tot nu toe niks gevonden bij de standaard tests.. balen!
BB is volgende week pasquote:Op donderdag 6 september 2007 13:43 schreef Swiffer het volgende:
maar mijn ventje moet dit weekend werken.. dusja ik moet ff kijken of ik wegkan..bier=puik plan
Misschien bedoelt ze dat van Screech (echte naam: Dusty Diamond) en die twee vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:11 schreef BossFight het volgende:
Weer of geen weer ik dus echt wel he.
Of er moet een hele groep gewillige braziliaanse uitwisselingsstudentes aan me vragen of ik mee wil gaan lingerie shoppen om te keuren.
Maar die kans is vrij klein.
toch moest ik best beetje lachenquote:
Mijn kniebanden afgescheurd.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:48 schreef veldmuis het volgende:
Wat heb je uitgespookt dan?
hoe! met voetballen?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:06 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Mijn kniebanden afgescheurd.
WHEHEHE EN JIJ ZO VAN JULLIE EEN GAATJE IK EEN SCHEURTJE WIE NEEMT DE STRAPON MEE???quote:Op donderdag 6 september 2007 21:38 schreef fransbreda het volgende:
Met voetbal inderdaad.
Vorig jaar al maar wou niet in de zomer op de bank gaan zitten dus voor de winter gepland, maar kreeg vandaag telefoon dat "ze" een "gaatje" hadden.
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:17 schreef BossFight het volgende:
Zag laatst nog een filmpje van Screetch. Alleen dan volwassen. Terwijl hij twee wijven neukt....
Ik moet minder internetten...
Waar gaan ze nu op testen dan? ( als je het hier wil zeggen)quote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef Swiffer het volgende:
nou redelijk, er is maandag weer een loiter bloed afgenomen voor een hoop tests.. morgen krijg ik uitslag daarvan... ze hebben tot nu toe niks gevonden bij de standaard tests.. balen!
t rens..tquote:Op donderdag 6 september 2007 22:54 schreef BossFight het volgende:
Argentijnse vrouwen zijn een no go!
Voor je het weet heb je drie kleine blonde meisjes om je heen rennen en heb je ineens een heel slecht gebid.
Ik heb er ook wel het vakantiegevoel bijquote:Op donderdag 6 september 2007 21:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WHEHEHE EN JIJ ZO VAN JULLIE EEN GAATJE IK EEN SCHEURTJE WIE NEEMT DE STRAPON MEE???![]()
LOL
Sorry.
Oeh. Ben je op school?quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:19 schreef veldmuis het volgende:
Over een uurtje of 8 heb ik ook weekend.
Jammer. Anders.. nouja, je weet wel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:21 schreef veldmuis het volgende:
Nee!
Nou, wat dan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jammer. Anders.. nouja, je weet wel.
Dan hadden we misschien kunnen vozen in de bezemkast.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:22 schreef veldmuis het volgende:
Nou, wat dan?
Oja, jij hebt daar natuurlijk de sleutels van.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan hadden we misschien kunnen vozen in de bezemkast..
Ahhuh. [insert vuige smilie]quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:24 schreef veldmuis het volgende:
Oja, jij hebt daar natuurlijk de sleutels van.
Ah, dáárom kwam je gisteravond zo bezweet thuis.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Dan hadden we misschien kunnen vozen in de bezemkast..
Vorige keer de standaard tests zoals leverfunctie, pfeiffer, ijzer, bloedlichaampjes, etc.. kwam niks uit.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:17 schreef Clauw het volgende:
[..]
Waar gaan ze nu op testen dan? ( als je het hier wil zeggen)![]()
![]()
Bedtijd
Veel mensen kijken mij ook wel suf aan als ik mijn fiets in het medewerkershok neerplemp. Soms is het hek open en dan fiets ik zo naar binnen, en dan denk ik wel eens dat mensen willen zeggen van: "Eh meisje, je weet toch dat studenten hier niet kunnen staan?". Maar ze houden zich toch in.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:11 schreef BossFight het volgende:
Alles tussen de 16 en 21 ongeveer.
Hoewel ik soms zou zweren dat er sommige rondlopen die OF jonger OF ouder zijn dan dat.
Nou zie ik er zelf niet heel oud uit, dus ik word door een leraar nog wel aangezien voor leerling...
Loop ik door de gang met mijn mobiele telefoon in mijn hand je achter je:"Hey jongeman, je WEET dat dat niet mag hier he!"
*draait zich om.
"Oh, sorry Rens ik zag niet dat jij het was."
![]()
Sterkte. En goedemorgen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:10 schreef Swiffer het volgende:
Vorige keer de standaard tests zoals leverfunctie, pfeiffer, ijzer, bloedlichaampjes, etc.. kwam niks uit.
Nu op andere dingen, bepaalde infecties ofzoiets.
Ik hoor het vanmiddag, gisteren was er nog niks binnen
Oh morguh mensen!
Ik word ook wel eens apart aangekeken door leerlingen inderdaad als ik overal zomaar naar binnen wandel, of een lokaal open draai met mijn 'loper'.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veel mensen kijken mij ook wel suf aan als ik mijn fiets in het medewerkershok neerplemp. Soms is het hek open en dan fiets ik zo naar binnen, en dan denk ik wel eens dat mensen willen zeggen van: "Eh meisje, je weet toch dat studenten hier niet kunnen staan?". Maar ze houden zich toch in.
Grappig wel.
Ja, dat zijn de leuke aspecten van werken op een school.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:15 schreef BossFight het volgende:
Ik word ook wel eens apart aangekeken door leerlingen inderdaad als ik overal zomaar naar binnen wandel, of een lokaal open draai met mijn 'loper'.![]()
Zo van:"WTF, hoe kom je daar aan!?"
Dat en de vakanties!quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de leuke aspecten van werken op een school.
Dat hebben wij dan weer niet. Alleen een hoop verplichte vrije dagen rond Kerst enzo, dat het gebouw echt gesloten isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |