Ik heb die luxe van 07.20 , die soms eerder op het station is jouw treinquote:Op woensdag 5 september 2007 06:41 schreef Frazz het volgende:
Elke dag naar Rotterdam.
Welke trein neem jij eigenlijk? Want vanaf vrijdag vertrek ik vanaf Breda en heb de 7.09 richting Den Haag CS. Misschien kunnen we mee treinen
Maandag dan!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:33 schreef Frazz het volgende:
Net besloten dat ik tot en met vrijdagavond hier blijft (is wat makkelijker omdat het hier vandaan een uur ipv anderhalf uur is) en vrijdag avond ga ik terug naar breda voor MM. Maandag ga ik dus voor het eerst vanuit Breda. Je bent weinig op msn de laatste tijd trouwens.
Ermz, Jaya the Cat heeft het voornamelijk over drank. Maar drugs kan daar vast wel bij.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:29 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ben denk ik wel bij Yaja de Cat te vinden ... weet niet hoe het komt (ahum) maar de naam spreekt me wel aan
* Spekkiemonster : (Yaya) denkt aan lange vloei....... (the Cat) .....denkt aan jointje roken in the cat
Ik drink ook niet meer.quote:
Geheelonthouder.quote:
Jáá. Ik weet nog dingen die jij niet meer weet. Van Rizzo's verjaardag.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:14 schreef JDude het volgende:
Geheelonthouder.
Voordeel is ook nog eens dat je de volgende dag alles nog weet. Je bent dus ook nog eens geheel-onthouder..
Kon ik er wat aan doen dat ik heul de terugweg was vergetenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Jáá. Ik weet nog dingen die jij niet meer weet. Van Rizzo's verjaardag.
Mannen zijn sexy met een flesje bier in hun hand, en hun stoppelbaardje.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:20 schreef JDude het volgende:
Ik ken het, Boss.
Zoiets ga ik ook weer laten realiseren op mijn scalp.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
Vrouwen vallen vaker op kort ende stekelig geloof ik.
Mja, de mijne begint pas om half 1.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:33 schreef Swiffer het volgende:
Mogge piepz... weer een lekker suf zombie-dagje vandaag!!!
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
Hertjes. Zo noem Rizzeau de vrouwen ook.
Wat oneerbiedig.
Tissue nodig BF?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef BossFight het volgende:
![]()
Vrouwen met zo'n 'hertjes die in de koplampen van een aansnellende auto kijken' blik in ogen!
Ohhhh de gedachte alleen al.![]()
Jij bent lekker rustig aan het werk hmquote:Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef JDude het volgende:
Aan eentje heeft'ie niet genoeg zo te horen.

Oh, daar heb ik geen last van. Wij hebben immers geen toerismequote:Op donderdag 6 september 2007 09:39 schreef BossFight het volgende:
Ik heb het sowieso al niet met makkelijk met al die toerisme sletjes hier op school...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |