Het Rokershoeksjequote:
Duurde me te langquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
Je bent een schat!
Dat deed BeeDee altijd!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef Berenanus het volgende:
Kan iemand dat plaatje + 2 laatste delen ff in de wiki zetten?
haha mij ook, maja als niemand meer belangstelling heeftquote:
Hallo Skatje! Kom je even commentaar leveren?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
kuttopic.
Nouja, ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha mij ook, maja als niemand meer belangstelling heeft![]()
Omdat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
kuttopic.
Rokersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, ikVind het wel gezellig
[..]
Omdat?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja, naja we kunnen ook gaan pruimen![]()
hahaa ja! dat zie je niet veel meer! Ik vind die geur vroeger heerlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
Ik ga binnenkort samen met een vriend 2 pijpen op de kop tikken. Dan pijp roken in eens of andere 16 jarige breezer tent![]()
Lijkt me echt geweldig
Mijn opa rookte dat vroegerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja! dat zie je niet veel meer! Ik vind die geur vroeger heerlijk.
haha hij zal trots zijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mijn opa rookte dat vroeger
Mijn grote voorbeeld
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Berenanus het volgende:
Maar ik ben nog ff Harry Potter lezen [afbeelding]
en dan slapen
Tor morgen
Hoe gaat het ondertussen met je?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:44 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen allemaal...........ik was ons hoeksje even kwijt maar rapapapa hier istie weer! (met dank aan Berenanus).
Duuvelke, hoe was de uitslag van je MRI?? (ik moet nog twee weken wachten, blegh).
Mwa.......iets relaxter, omdat ik me neer heb gelegd bij het feit dat alles maar op half tempo draait. Niet werken voorlopig en gewoon het huishouden laten voor wat het is, tja, is behoorlijk moeilijk voor me, maar sinds ik me er bij neer heb gelegd en de boel de boel laat gaat het ietsie beter!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe gaat het ondertussen met je?
Een stuk rustgevender in elk geval, dat je je erbij neer legt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa.......iets relaxter, omdat ik me neer heb gelegd bij het feit dat alles maar op half tempo draait. Niet werken voorlopig en gewoon het huishouden laten voor wat het is, tja, is behoorlijk moeilijk voor me, maar sinds ik me er bij neer heb gelegd en de boel de boel laat gaat het ietsie beter!
en ik verveel me!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
pfff het is weeer traaaaaaag... grrr
He jakkes, je man is dus niet thuis om je te helpen. Ik zou er maar een stoel bij pakken of gewoon onder de douche gaan staan, je haar spoelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat ik net gedaan heb: mijn haar geverfd. Echt, het zag er schandalig uit, werkelijk waar, een uitgroei waar je U tegen zegt. Dus het moest. Ik was vroeger mooi zwart, maar helaas ben ik behoorlijk grijs aan het worden (erfenis van mijn ouders, die waren allebei op hun 20e al spierwit. THANX MUM AND DAD).
Nu zit ik wel met een probleem. Kut. De verf er in smeren was nog niet zo moeilijk, maar nu moet ik het zodadelijk uit gaan spoelen. Boven een wasbak hangen is niet echt iets wat ik makkelijk kan op het moment. Ik heb echt spijt dat ik die verf in mijn haar heb gesmeerd zeg.......
Bad/douche?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat ik net gedaan heb: mijn haar geverfd. Echt, het zag er schandalig uit, werkelijk waar, een uitgroei waar je U tegen zegt. Dus het moest. Ik was vroeger mooi zwart, maar helaas ben ik behoorlijk grijs aan het worden (erfenis van mijn ouders, die waren allebei op hun 20e al spierwit. THANX MUM AND DAD).
Nu zit ik wel met een probleem. Kut. De verf er in smeren was nog niet zo moeilijk, maar nu moet ik het zodadelijk uit gaan spoelen. Boven een wasbak hangen is niet echt iets wat ik makkelijk kan op het moment. Ik heb echt spijt dat ik die verf in mijn haar heb gesmeerd zeg.......
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
Oh mfg! Dat deed echt heel pijn.......man is niet thuis en dat is maar goed ook, want hij had me zeker verboden om er sowieso aan te beginnen. De schat weet altijd wat goed voor me is eigenlijk.......hmm.....
Nou ik heb boven de wasbak gehangen en mijn zere been op een stoel gezet in een hoek van 90 graden om de pijn te verzachten. Hielp wel. Heel even. Zo'n 30 seconden ongeveer. Nou ja, uiteindelijk is het wel gelukt. Het is alleen niet verstandig om in de regen te gaan lopen morgen, ik weet zeker dat de helft er nog in zit namelijk......
Pingu!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Meidje toch!
Btw, kijk dit eens: http://www.youtube.com/watch?v=oTWv63RyLP8&mode=related&search=
ik had iig tranen in mijn ogen van het lachen
Die kom ik een keertje lenen!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Pingu!Daar heb ik een DVD van hahahaa
haha dat is goed!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Die kom ik een keertje lenen!!!![]()
Sowieso, broodquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:22 schreef oranjekoek het volgende:
Heeeeerlijk, vers brood van de bakker. Ik kan er niet vanaf blijven... Ik ga zo Tim maar weer van school halen.
Wat voor training geef je dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef Duuvelke het volgende:
Hellow![]()
en ook meteen weer daaaaaaaag. Nu training gaan geven en daarna lekker opstap![]()
Das altijd handig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:33 schreef Broekpaling het volgende:
Wiekent.
Binnenkort maar eens een vriendin van mij bellen, zij heeft een goede kennis die bijna alle software gratis kan regelen.![]()
Even vragen voor photoshop, vista en wat anime.![]()
Naruto, Bleach, en Death Note. Ben helemaal gek van anime sinds kort.![]()
Ik kom ze altijd overal tegen, maak ze neit zelf. Zou willen dat ik het kon!quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha woow heb je dat zelf gemaakt?![]()
Waar was je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
Zo weer terug in het koude Nederland waar de vakantie zo goed als afgelopen is.
Familiebezoek in Rome voor paar dagen, veel te kort.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:41 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik kom ze altijd overal tegen, maak ze neit zelf. Zou willen dat ik het kon!
[..]
Waar was je?
Was dus heel gezellig? Ik heb familie in heel frankrijk, maar zit toch liever thuis zonder oudersquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Familiebezoek in Rome voor paar dagen, veel te kort.
Wedstrijdzwemmen......quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat voor training geef je dan?
Het was leuk dus! Hallo Ludo! Je bent inderdaad snel weer terug!quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Familiebezoek in Rome voor paar dagen, veel te kort.
Oh ja! dat is immers ook zo, mijn geheugen begint me ook alweer in de steek te laten. Vindt je het nog leuk?quote:
Zij welquote:Op zondag 2 september 2007 12:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Oh ja! dat is immers ook zo, mijn geheugen begint me ook alweer in de steek te laten. Vindt je het nog leuk?
hallo! Het weer is niet geweldig, we gaan met zijn allen naar de kinderboerderij. Mijn zusje met haar vriend en kind en mijn broer met vriendin en kinderen. Gaat vast wel leuk worden!quote:Op zondag 2 september 2007 09:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Buh..... koetmurning.
Aha kijk eens aan! Hier is het weer ook pet. Met z'n allen de geitjes voeren, wachten tot er iemand gebukt gaat staan waarna er 4 geiten op zijn/haar rug springenquote:Op zondag 2 september 2007 12:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hallo! Het weer is niet geweldig, we gaan met zijn allen naar de kinderboerderij. Mijn zusje met haar vriend en kind en mijn broer met vriendin en kinderen. Gaat vast wel leuk worden!![]()
Bedankt voor de tip! Geen geitjes voeren dus!quote:Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Aha kijk eens aan! Hier is het weer ook pet. Met z'n allen de geitjes voeren, wachten tot er iemand gebukt gaat staan waarna er 4 geiten op zijn/haar rug springen![]()
![]()
Terwijl ik het tikte begon de zon te schijnen, er is nog wel veel bewolking, dus we zullen zien.quote:
Mwah nee... Die trainingen boeien me het minst. Meer die dingen eromheen: Wedstrijden in mijn vrije weekend bijvoorbeeld.....quote:
Jawel! En de camera mee!quote:Op zondag 2 september 2007 12:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Geen geitjes voeren dus!![]()
Ja dat kan ik wel begrijpen. Sportwedstrijden worden altijd in het weekend gehouden toch?quote:Op zondag 2 september 2007 12:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mwah nee... Die trainingen boeien me het minst. Meer die dingen eromheen: Wedstrijden in mijn vrije weekend bijvoorbeeld.....
Creativiteit wordt beloondquote:Op zondag 2 september 2007 12:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*proest* vooraanzicht of achteraanzicht? haha
Jammer genoeg wel ja.........quote:Op zondag 2 september 2007 12:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel begrijpen. Sportwedstrijden worden altijd in het weekend gehouden toch?
In Drachten, de Naturij.quote:Op zondag 2 september 2007 12:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Creativiteit wordt beloondWelke kinderboerderij gaan jullie heen?
haha ja dat kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op zondag 2 september 2007 12:43 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja.........
En aangezien bij mij thuis de hele familie in het zwemwereldje zit, is het voor Beelzebub85 vaak naar die verhalen luisteren. Kan me goed voorstellen dat je daar regelmatig de shijt van krijgt.
Dat heb ik zelfs!
Daar kan ik me dan ook wel weer wat van voorstellen, het is wel leuk dat jullie allemaal dezelfde passie hebben!quote:Op zondag 2 september 2007 12:43 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja.........
En aangezien bij mij thuis de hele familie in het zwemwereldje zit, is het voor Beelzebub85 vaak naar die verhalen luisteren. Kan me goed voorstellen dat je daar regelmatig de shijt van krijgt.
Dat heb ik zelfs!
Van de pep en sos? Voel je je nog goed?quote:Op zondag 2 september 2007 15:37 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben nog wakker van de pep en sos![]()
en een of ander vaag drankje, absint ofzo? heb er iig een fles van leeg
Voel me prima, ga wel zo slapen, ben al wakker sinds uuuuhmquote:Op zondag 2 september 2007 20:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Van de pep en sos? Voel je je nog goed?![]()
quote:
Speciale fotos ergens vna?quote:Op zondag 2 september 2007 20:47 schreef oranjekoek het volgende:
Even wat fotootjes op mijn computer zetten
Nee, elke maand haal ik alle foto's eraf en zet ze in een mapje. Ik maak heel veel foto's, vaak als je echt iets leuks op de foto wil zetten is dat ding vol. Dus regelmatig legenquote:
Vriend van me doet dat ook, die heeft zoveel mappen met foto's die die toch nooit meer gaat opzoeken of bekijkenquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, elke maand haal ik alle foto's eraf en zet ze in een mapje. Ik maak heel veel foto's, vaak als je echt iets leuks op de foto wil zetten is dat ding vol. Dus regelmatig legen![]()
Het begint inderdaad wel erg veel te worden, de "minder" leuke foto's moet ik ook vewijderen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Vriend van me doet dat ook, die heeft zoveel mappen met foto's die die toch nooit meer gaat opzoeken of bekijken
Als we een dagje weg zijn hou ik de camera ook altijd vast, altijd binnen handbereik.quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik maak juist weinig foto's, vrouwen kunnen die gewoon in hun tasje doen ofzo. Ik moet er hele tijd mee zeulen en op letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Hehe, zou heel goed kunnen Ludo..quote:Op zondag 2 september 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Tof Broek.
PS: Dit was zeker je langste post ooit.
Zo! Ik zou willen dat ik dat ook kon met auto's, vind het heerlijk om met die dingen te sleutelen maar weet er te weinig vanaf! Heel mooi dat je er blij mee bent, kan me dat heel goed voorstellen!quote:Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
lange post
Nope, wel een paar foto's maar die zijn van de bedrading van heel dichtbij, dus daar val geen auto in te zien.quote:Op maandag 3 september 2007 09:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zo! Ik zou willen dat ik dat ook kon met auto's, vind het heerlijk om met die dingen te sleutelen maar weet er te weinig vanaf! Heel mooi dat je er blij mee bent, kan me dat heel goed voorstellen!
Had je er al ergens een pic van staan?
PICS PICS PICS!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:33 schreef Tezz het volgende:
Ik ben er nog wel hoor, maar het gaat allemaal maar met kleine stapjes vooruit. Shit, ik heb hier geeeeen geduld voor.Die stomme hernia!
We hebben wel inmiddels ons hondje, het is zo'n scheetje.........je moet hem niet verwarren met een konijn (qua grootte dan) en hij is echt superlief!
Leuke afleiding voor mij........
Komt door mij. Ik knal normaal gesproken heel het rokershoeksje vol maar nu dus ff niet. Hahahaha/quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:34 schreef Berenanus het volgende:
Jezus wat is het atm saai op fok, gebeurt helemaal niets!
Ben me nu ook keihard aan het vervelen op school!
quote:Op maandag 3 september 2007 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Bah het is weer begonnen, direct college om 6.
Zit wel lekker zacht, zo'n harleyquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt door mij. Ik knal normaal gesproken heel het rokershoeksje vol maar nu dus ff niet. Hahahaha/
Hier een foto van onze Harley Davidson.
[afbeelding]
Nou, aangezien hij zo groot is als een cavia zit hij niet echt lekker. Over een half jaar is ie wat groter en dan zal ik het eens proberen..........quote:Op woensdag 5 september 2007 12:09 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zit wel lekker zacht, zo'n harley
Geloof me: die dingen zijn echt te koop voor hondjes......................quote:Op woensdag 5 september 2007 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer laat je hem zo'n pakje aanmeten?
Godver, er valt toch niet te FOK!en met deze snelheid.
Sinds een jaar haat ik die beesten, paar huizen verderop hebben een paar mensen 3 van die beesten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt door mij. Ik knal normaal gesproken heel het rokershoeksje vol maar nu dus ff niet. Hahahaha/
[afbeelding]
Ahhhhhhhhhhhh, dies echt super lief!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nouquote:Op donderdag 6 september 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Zo zo, het is weer druk geweest.
Behalve dat je longen zwart zijn geworden van het roken trok het bij jou een beetje door ofniet?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef GangstaThug het volgende:
2 weken gestopt
jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nou
[..]
Behalve dat je longen zwart zijn geworden van het roken trok het bij jou een beetje door ofniet?
HEY!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
@TEZZZZZZZZZZZZZZZ
das heel geen hond joh babe
ik zat in een afkick kliniek de afgelopen weekquote:
Hoe serieus ben je?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat in een afkick kliniek de afgelopen week![]()
brood fokking nuchterquote:
quote:
Shit..............ben ik genept door de fokker???quote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
@TEZZZZZZZZZZZZZZZ
das heel geen hond joh babe
PeZu, vertel jongen..........quote:Op donderdag 6 september 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat in een afkick kliniek de afgelopen week![]()
ja, dus, enzo helemaalquote:
Gehandicapten zijn Tof! Vorige jaar kwamen er op mijn toenmalige werk een hele groep langs. Ik werkte daar in de keuken kwamen ze zelf de borden terug brengen en ik als 'kok' zijnde was helemaal hun idool. Nog karaoke met die gasten gedaan en dat was gewoon hartstikke grappig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef Berenanus het volgende:
Nou! Zal ik dan maar?
Ik heb dus een super stage deze periode!
Loop nu stage bij verstandelijk gehandicapten, laag niveau. Ontzettend leuk, ik dacht eigenlijk dat het zou gaan tegenvallen maar heb het juist enorm naar mijn zin. Ben de hele dag aan het knuffelen en spelletjes zoals kiekeboe aan het spelen. De spelletjes die je normaal bij kleine kinderen doet. Zo ben ik vandaag naar een gehandicapten disco geweest en heb met iedereen wel gedanst![]()
Top stage tot nu toe!
Allereerst maar goeiemorgen....quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef Berenanus het volgende:
Nou! Zal ik dan maar?
Ik heb dus een super stage deze periode!
Loop nu stage bij verstandelijk gehandicapten, laag niveau. Ontzettend leuk, ik dacht eigenlijk dat het zou gaan tegenvallen maar heb het juist enorm naar mijn zin. Ben de hele dag aan het knuffelen en spelletjes zoals kiekeboe aan het spelen. De spelletjes die je normaal bij kleine kinderen doet. Zo ben ik vandaag naar een gehandicapten disco geweest en heb met iedereen wel gedanst![]()
Top stage tot nu toe!
Ideale schoonzoon, zozo toemaar!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gehandicapten zijn Tof! Vorige jaar kwamen er op mijn toenmalige werk een hele groep langs. Ik werkte daar in de keuken kwamen ze zelf de borden terug brengen en ik als 'kok' zijnde was helemaal hun idool. Nog karaoke met die gasten gedaan en dat was gewoon hartstikke grappig.
Verder zijn feestjes bij schoonouders, die zelf ook wel van een alcoholische versnapering houden, ook vrij tof. Na de nodige biertjes kreeg ik te horen de ideale schoonzoon te zijn.![]()
Hou van zequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gehandicapten zijn Tof! Vorige jaar kwamen er op mijn toenmalige werk een hele groep langs. Ik werkte daar in de keuken kwamen ze zelf de borden terug brengen en ik als 'kok' zijnde was helemaal hun idool. Nog karaoke met die gasten gedaan en dat was gewoon hartstikke grappig.
Verder zijn feestjes bij schoonouders, die zelf ook wel van een alcoholische versnapering houden, ook vrij tof. Na de nodige biertjes kreeg ik te horen de ideale schoonzoon te zijn.![]()
Blauwe plekken is niet onbekendquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:37 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Allereerst maar goeiemorgen....
Met verstandelijk gehandicapten werken is inderdaad erg leuk! Was mijn leukste stage tijdens mijn opleiding!
Al ben ik regelmatig met blauwe plekken thuis gekomen.... Maar ach dat hoort erbij.
Veel succes op je stage! Hoelang moet je nog?
Hij ziet er we lief, zacht en aaibaar uit zeg!quote:Op zondag 9 september 2007 08:27 schreef Tezz het volgende:
Nou goedemorgen allemaal. Tis wat he, dit hoeksje.
Hoe ist met PeZu?? Vertel nou eens jongen, waarom moest je naar een afkick clinic??
Ik moet dinsdag een MRI scan laten maken voor mijn rug, eindelijk..........
Met puppy Harley gaat het goed, hij is al zowat zindelijk en hij slaapt 's nachts zeker een uurtje of zeven achter elkaar. Erg fijn (voor mij dan). Wel lachen zo'n hond in huis (of is het toch een cavia??)
En dan ben je.......? Heb nu pas mijn opleiding Verzorgende afgerond en ben nu bezig in het Ziekenhuis met de opleiding Verpleegkundige.quote:Op zondag 9 september 2007 09:50 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Blauwe plekken is niet onbekend
Ik meot nog 2 jaar school ongeveer en de stage hier duurt nog een half jaar, maar kan er een jaar van maken als ik wil.
Spammert.quote:Op zondag 9 september 2007 16:14 schreef Harajuku. het volgende:
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie z'n maten! Deel 11 alweer!
Straf.quote:Op zondag 9 september 2007 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ik doneer rattengif.
Opzich is het een van de meest debiele dingen die je kunt verzinnen, maar ik vind het soms nog best leuyk om te doen ook...quote:
Ach met een paar vrienden, bier en snacks erbij, beetje debiel doen. Gewoon tof.quote:Op zondag 9 september 2007 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opzich is het een van de meest debiele dingen die je kunt verzinnen, maar ik vind het soms nog best leuyk om te doen ook...![]()
Inderdation. Ik wil binnenkort eens discobowlen zelfsquote:Op zondag 9 september 2007 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opzich is het een van de meest debiele dingen die je kunt verzinnen, maar ik vind het soms nog best leuyk om te doen ook...![]()
Hoe moet ik mij dat voorstellen?quote:Op zondag 9 september 2007 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdation. Ik wil binnenkort eens discobowlen zelfs
Zo maar dan met zwaaiende blauwe lichten en lichtgevende ballen die lichtgevende kegels omkegelen.quote:Op zondag 9 september 2007 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij dat voorstellen?![]()
Afkickkliniek heeft zijn werk niet goed gedaan?quote:
haha ik wil ook altijd winnen! Zeker met bowlenquote:Op maandag 10 september 2007 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afkickkliniek heeft zijn werk niet goed gedaan?
Verdomme, verloren trouwens 2e van de 5.
Ah, zo'n MRI is op zich wel grappig. Lig je in zo'n tunnel met een hoop herrie om je heen en het allerbelangrijkste is dat je stil ligt. Vanmiddag is het veel spannender: de uitslag......quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:26 schreef oranjekoek het volgende:
Hoe is het gegaan met de MRI, Tezz?
Heb je het een beetje naar je zin Ludo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
Stervende hoeren kankercolleges!
Dat is wel supersnel of niet? Beter!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah, zo'n MRI is op zich wel grappig. Lig je in zo'n tunnel met een hoop herrie om je heen en het allerbelangrijkste is dat je stil ligt. Vanmiddag is het veel spannender: de uitslag......
Succes zou ik zeggen!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah, zo'n MRI is op zich wel grappig. Lig je in zo'n tunnel met een hoop herrie om je heen en het allerbelangrijkste is dat je stil ligt. Vanmiddag is het veel spannender: de uitslag......
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:53 schreef Duuvelke het volgende:
Tezz nog niet hier geweest.......
Wat een rust hier zeg.
moet toch geoppereerd worden, arts belde om 5 uur op met deze fijne mededeling
Eigenlijk wist je dat al. Je loopt hier al zo lang mee, ze kunnen je beter meteen onder het mes gooien dan heb je dat weer gehad, nog 2 maanden doormodderenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Tezz het volgende:
Zo, maar even een update. Ik kan toch niet slapen. Nou de uitslag was verrassend. Gossie. Een hernia. Ik mag nog twee maanden doormodderen in de hoop dat e.e.a. spontaan herstelt (wat blijkbaar toch wel vaak gebeurt) en anders begin november operatie.
Hoi!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:50 schreef Rokert het volgende:
Hoi zeg...
Sterkte maar weer! Maar jij bent toch best spontaan? Zou het helpen?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Tezz het volgende:
Zo, maar even een update. Ik kan toch niet slapen. Nou de uitslag was verrassend. Gossie. Een hernia. Ik mag nog twee maanden doormodderen in de hoop dat e.e.a. spontaan herstelt (wat blijkbaar toch wel vaak gebeurt) en anders begin november operatie.
Zeg hoi!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:50 schreef Rokert het volgende:
Hoi zeg...
Nog 2 maanden zo verderquote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Tezz het volgende:
Zo'n opperatie is indd ook niet niks! Je weet nu tenminste wel wat je hebt.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:22 schreef Tezz het volgende:
Ach, ik kan eigenlijk best aardig bewegen, dat is het probleem niet zo. Ik heb alleen gruwelijke steken/pijn in mijn linkerbeen. Ik krijg liever een kind hoor (en E. weet hoe dat voelt).
Maar ja, een operatie, tja, ik weet niet hoor. Ik hou het nog even op een spontaan herstel......Als ik zo lang uit de running ben wordt mijn man pas echt helemaal gek denk ik. Nu al is het af en toe 'vechten' als hij de was op moet hangen of moet stofzuigen of zo......Niet dat hij dat niet graag voor ons doet, maar hij doet het natuurlijk niet goed (duh) en altijd met een zuchtpufkreun. Hij werkt natuurlijk ook fulltime en heeft een best zware baan, dus ik vind het best zielig eigenlijk voor hem ook.........
Nou ja, we zien het allemaal wel. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk een diagnose is, dan weet ik ook ff voor mijn gevoel dat ik niet gek ben en dat het dus niet tussen mijn oren zit, hahaha
En voor de rest: hele pakken chesterfield gaan er doorheen op een dag.......
nou eh.. welkom terug!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef Pollewoppie het volgende:
En even een nieuwe login gemaakt... werd een beetje zat van het niet overal kunnen reageren omdat mijn site en naam in de login stond...
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:22 schreef Tezz het volgende:
Ach, ik kan eigenlijk best aardig bewegen, dat is het probleem niet zo. Ik heb alleen gruwelijke steken/pijn in mijn linkerbeen. Ik krijg liever een kind hoor (en E. weet hoe dat voelt).
Maar ja, een operatie, tja, ik weet niet hoor. Ik hou het nog even op een spontaan herstel......Als ik zo lang uit de running ben wordt mijn man pas echt helemaal gek denk ik. Nu al is het af en toe 'vechten' als hij de was op moet hangen of moet stofzuigen of zo......Niet dat hij dat niet graag voor ons doet, maar hij doet het natuurlijk niet goed (duh) en altijd met een zuchtpufkreun. Hij werkt natuurlijk ook fulltime en heeft een best zware baan, dus ik vind het best zielig eigenlijk voor hem ook.........
Nou ja, we zien het allemaal wel. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk een diagnose is, dan weet ik ook ff voor mijn gevoel dat ik niet gek ben en dat het dus niet tussen mijn oren zit, hahaha
En voor de rest: hele pakken chesterfield gaan er doorheen op een dag.......
Wie?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOO das een tijd geleden dat ik hier ben geweest.... Sindsdien verhuist en vrouwtje is gestopt...... dus niet meer binnen roken (stiekem wel als ze werken is... ruikt ze ook echt niet...)
fijn om weer in het rokershoekje te zijn
Koek! Nu gaat het weer redelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
traaaaag weer
en het bevordert de slapeloosheidquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
![]()
Wat een dooie boel hier.
Roken is dus echt slecht voor de gezondheid?
Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:48 schreef kipburger het volgende:
man, wat is het hier rustig geworden....
ik weet nog dat ik Stommie was en het een dolle boel was![]()
Zeg het is alweer bijna zondag hoor. Heel de week heeft hier niemand iets te melden en dan kom je nu met zo'n openbaring.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijdMijn schoonmoeder is hier een weekje geweest dus ik was niet veel online.
7 september was mijn zoon jarig, foto's staan op [url=couperus.mijnalbums.nl]klik[/url] bij september.
We zijn zondag naar het land van ooit geweest! Was echt heel erg leuk, een aanrader voor mensen met kleine kinderen. Die zitten hier dan weer niet veel![]()
En meteen mijn schoonmoeder weer naar huis gebracht. Weer een rustig weekje achter de rug, nu Tim op school zit lijkt de tijd nog veel sneller te gaan!![]()
Nee dat had je niet moeten doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kwam even zeggen da tik me verveel, maar hier is dus ook niets meer te beleven lees ik? Ik had nooit weg moeten gaan, hmm.
haha ja ik had een moment van vervelingquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg het is alweer bijna zondag hoor. Heel de week heeft hier niemand iets te melden en dan kom je nu met zo'n openbaring.
En nu eens van het weekend genieten.
Het psijt mequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee dat had je niet moeten doen![]()
Sinds wanneer heb jij die? HOAX!quote:
Hij heeft een hele lieve kanariequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het psijt me
[..]
Sinds wanneer heb jij die? HOAX!
zomgquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hij heeft een hele lieve kanarie![]()
Sinds mijn geboortequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Sinds wanneer heb jij die? HOAX!
Als er één kut film is is dat die wel. Welke wel, nog geen idee.quote:
Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geen Hyves Koek, hoe vaak moet ik je dat nog melden.
We hebben wel een parkiet trouwens.
Wat is daar nu leuk aan, een vogel in een kooitje die daar beetje doelloos op een stokje zit en af en toe een kutkabaal maakt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat weet ik tochParkieten zijn wel leuk.
Ik heb eens een half jaar op 2 parkietjes gepast, van mijn neef die was op wereldreis. Ik had ze eigenlijk altijd los, behalve snachts. Zijn parkietjes konden best leuke kunstjes doen. Al zou ik niet meer weten watquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is daar nu leuk aan, een vogel in een kooitje die daar beetje doelloos op een stokje zit en af en toe een kutkabaal maakt.
Die van ons zit gewoon in een kooitje hoor, ik heb er niets mee. Net in de zomer is het wel vrolijk als je in de tuin zit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb eens een half jaar op 2 parkietjes gepast, van mijn neef die was op wereldreis. Ik had ze eigenlijk altijd los, behalve snachts. Zijn parkietjes konden best leuke kunstjes doen. Al zou ik niet meer weten watDit is zo'n 12 jaar geleden
SInds toen vind ik parkietjes leuke diertjes haha
Sinds wanneer moet jij buiten roken? Anyway ik ben er vandoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:16 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga weer even buiten staan.
Altijd al! Dag dag!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet jij buiten roken? Anyway ik ben er vandoor.
Ik kan niks ruiken dus dat maakt me niet uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:38 schreef kipburger het volgende:
thuis rook ik altijd buiten, die rookmeur trekt overal in, en alhoewel binnen roken opperste staat van relaxedheid bevordert, rook ik toch maar buiten
naja zo erg is dat ook niet toch?quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:31 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben ook een buitenrokert! Moet van paps en mams
Hier ook hoor, ik zou wel veel minder roken als ik buiten moest gaan staan. Wat dat betreft is dat niet eens zo'n slecht idee. De muren worden geel, maar gewoon eens in de 3 jaar likje verf erover.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:49 schreef Tezz het volgende:
Ja ik ben een binnenroker hoor. Vieze gewoonte, dat wel. De gordijnen stinken, de ramen zijn echt doordrenkt van gele smurrie en de muren zijn nicotine geel, terwijl er toch echt 'lichtgrijs' op de pot stond een paar jaar geleden. En nu helemaal, nu ik veel thuis ben. Ik stoom gewoon een pakje per dag weg......
Goedemorgen schat. Lekker geslapen??quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:44 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen
Ik heb het twee jaar lang gedaan (buiten roken). Toen mijn dochter nog klein was. Maar op een of andere manier is het er toch weer ingeslopen..........Ze is nu bijna vijf maar ik paf weer vrolijk waar ze bij is. Foei. Slechte mama.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ik zou wel veel minder roken als ik buiten moest gaan staan. Wat dat betreft is dat niet eens zo'n slecht idee. De muren worden geel, maar gewoon eens in de 3 jaar likje verf erover.
nee ben 33x wakker geworden en slaap nog halfquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen schat. Lekker geslapen??
waaraan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:19 schreef PeZu het volgende:
dood
Ach wat maakt het uit... Tezz!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het twee jaar lang gedaan (buiten roken). Toen mijn dochter nog klein was. Maar op een of andere manier is het er toch weer ingeslopen..........Ze is nu bijna vijf maar ik paf weer vrolijk waar ze bij is. Foei. Slechte mama.
Ik rook inderdaad niet erg veelquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier ook hoor, ik zou wel veel minder roken als ik buiten moest gaan staan. Wat dat betreft is dat niet eens zo'n slecht idee. De muren worden geel, maar gewoon eens in de 3 jaar likje verf erover.
Nee! Wat doe je zoal in je dagelijkse leven?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:27 schreef PeZu het volgende:
hier is het dood
ben ik er weer een keer, is er niemand![]()
ik doe dingen en ik zet dingen enzoquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee! Wat doe je zoal in je dagelijkse leven?![]()
ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
Wat denken jullie bij dat Maddie gedoe? Heeft de moeder het gedaan? Toen het nieuws net uit was had ik al een vermoeden dat de ouders het gedaan hadden, veel mensen denken dat ook trouwens.
Heb je het nu over de snorkels?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar zou kunnen zijn
hehe jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je het nu over de snorkels?![]()
toeter en okkiquote:
leuke tekenfilms hadden we vroegerquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
God, daar ga ik weer... die goeie ouwe tijd haha
Er zijn niet zo heel veel leuke dingen meer op tv inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuke tekenfilms hadden we vroeger
nu vind ik alleen chin shan leuk maar die zenden ze niet meer uit
ik wil bolletje opzet biscuitquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er zijn niet zo heel veel leuke dingen meer op tv inderdaad
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er zijn niet zo heel veel leuke dingen meer op tv inderdaad
hallooquote:Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Stommie het volgende:
moguh
\erg rustig inderdaad!quote:Op zondag 16 september 2007 15:20 schreef Pollewoppie het volgende:
niet erg druk he
Emmen is een uurtje rijden vanaf hier! Het zal overal wel regenen. Het hele weekend lekker weer gehad gelukkig!quote:
Jazeker! Ik had nog nooit van Lacrosse gehoord, leuk! Heb je hier familie wonen? Er wonen hier best veel Jonkmannen in Wijnjewoudequote:Op maandag 17 september 2007 12:49 schreef Stommie het volgende:
dat klopt, beetje jammer dat ik moest ik werken..
alles goed verder koek?
quote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef Stommie het volgende:
nee, mijn familie komt grotendeels uit het westen...
lacrosse is idd leuk, ben dit seizoen captain van mijn team![]()
Ludooo!quote:
*ril* Dat klinkt wel heel erg burgelijk.quote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ludooo!![]()
![]()
Ja we zitten allemaal lekker rustig in het hoekje met een koekje en een boekje.
Goed dan zitten we met een vette joint naar een keiharde pornofilm te kijken!quote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
*ril* Dat klinkt wel heel erg burgelijk.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Goed dan zitten we met een vette joint naar een keiharde pornofilm te kijken!
kusje voor tezz ==>quote:Op maandag 17 september 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
kut Kut KUT HERNIA
Ik ben aan de morfine begonnen vandaag, het was niet meer uit te houden en de situatie werd ondragelijk. Ik heb geloof ik mijn man tot waanzin gedreven en mijn dochter komt me de hele dag kusjes tekeningen en knutselfrutsels brengen........pffffffff.........echt, ik zet liever een drieling op de wereld dan nog een maand deze pijn!
Ik ken dat gevoel......irritant he! Je weet dat je een hoop moet doen maar er komt maar niets uit je handen........vreselijk..........................quote:Op maandag 17 september 2007 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
Sterkte Tezz!
Verder word ik af en toe helemaal gek van mezelf. Ik zou vandaag de achterstand die ik in dit prille studiejaar al opgelopen heb gaan inhalen, maar heb natuurlijk helemaal niets gedaan. Ja naar de stad geweest.
Zeker als je weet dat er deze week verder ook niets van gaat komen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel......irritant he! Je weet dat je een hoop moet doen maar er komt maar niets uit je handen........vreselijk..........................
En overigens besef ik dat ik niet heel erg spraakzaam ben en als er dan een post van me komt gaat het altijd over hetzelfde, maar ik maak dan ook geen reet mee de hele dag..........excuses alvast voor degenen die zich er aan storen........
Tezz!!!quote:Op maandag 17 september 2007 22:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel......irritant he! Je weet dat je een hoop moet doen maar er komt maar niets uit je handen........vreselijk..........................
En overigens besef ik dat ik niet heel erg spraakzaam ben en als er dan een post van me komt gaat het altijd over hetzelfde, maar ik maak dan ook geen reet mee de hele dag..........excuses alvast voor degenen die zich er aan storen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |