Het Rokershoeksjequote:
Duurde me te langquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
Je bent een schat!
Dat deed BeeDee altijd!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef Berenanus het volgende:
Kan iemand dat plaatje + 2 laatste delen ff in de wiki zetten?
haha mij ook, maja als niemand meer belangstelling heeftquote:
Hallo Skatje! Kom je even commentaar leveren?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
kuttopic.
Nouja, ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha mij ook, maja als niemand meer belangstelling heeft![]()
Omdat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
kuttopic.
Rokersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, ikVind het wel gezellig
[..]
Omdat?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja, naja we kunnen ook gaan pruimen![]()
hahaa ja! dat zie je niet veel meer! Ik vind die geur vroeger heerlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
Ik ga binnenkort samen met een vriend 2 pijpen op de kop tikken. Dan pijp roken in eens of andere 16 jarige breezer tent![]()
Lijkt me echt geweldig
Mijn opa rookte dat vroegerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja! dat zie je niet veel meer! Ik vind die geur vroeger heerlijk.
haha hij zal trots zijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mijn opa rookte dat vroeger
Mijn grote voorbeeld
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Berenanus het volgende:
Maar ik ben nog ff Harry Potter lezen [afbeelding]
en dan slapen
Tor morgen
Hoe gaat het ondertussen met je?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:44 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen allemaal...........ik was ons hoeksje even kwijt maar rapapapa hier istie weer! (met dank aan Berenanus).
Duuvelke, hoe was de uitslag van je MRI?? (ik moet nog twee weken wachten, blegh).
Mwa.......iets relaxter, omdat ik me neer heb gelegd bij het feit dat alles maar op half tempo draait. Niet werken voorlopig en gewoon het huishouden laten voor wat het is, tja, is behoorlijk moeilijk voor me, maar sinds ik me er bij neer heb gelegd en de boel de boel laat gaat het ietsie beter!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe gaat het ondertussen met je?
Een stuk rustgevender in elk geval, dat je je erbij neer legt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa.......iets relaxter, omdat ik me neer heb gelegd bij het feit dat alles maar op half tempo draait. Niet werken voorlopig en gewoon het huishouden laten voor wat het is, tja, is behoorlijk moeilijk voor me, maar sinds ik me er bij neer heb gelegd en de boel de boel laat gaat het ietsie beter!
en ik verveel me!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
pfff het is weeer traaaaaaag... grrr
He jakkes, je man is dus niet thuis om je te helpen. Ik zou er maar een stoel bij pakken of gewoon onder de douche gaan staan, je haar spoelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat ik net gedaan heb: mijn haar geverfd. Echt, het zag er schandalig uit, werkelijk waar, een uitgroei waar je U tegen zegt. Dus het moest. Ik was vroeger mooi zwart, maar helaas ben ik behoorlijk grijs aan het worden (erfenis van mijn ouders, die waren allebei op hun 20e al spierwit. THANX MUM AND DAD).
Nu zit ik wel met een probleem. Kut. De verf er in smeren was nog niet zo moeilijk, maar nu moet ik het zodadelijk uit gaan spoelen. Boven een wasbak hangen is niet echt iets wat ik makkelijk kan op het moment. Ik heb echt spijt dat ik die verf in mijn haar heb gesmeerd zeg.......
Bad/douche?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat ik net gedaan heb: mijn haar geverfd. Echt, het zag er schandalig uit, werkelijk waar, een uitgroei waar je U tegen zegt. Dus het moest. Ik was vroeger mooi zwart, maar helaas ben ik behoorlijk grijs aan het worden (erfenis van mijn ouders, die waren allebei op hun 20e al spierwit. THANX MUM AND DAD).
Nu zit ik wel met een probleem. Kut. De verf er in smeren was nog niet zo moeilijk, maar nu moet ik het zodadelijk uit gaan spoelen. Boven een wasbak hangen is niet echt iets wat ik makkelijk kan op het moment. Ik heb echt spijt dat ik die verf in mijn haar heb gesmeerd zeg.......
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
Oh mfg! Dat deed echt heel pijn.......man is niet thuis en dat is maar goed ook, want hij had me zeker verboden om er sowieso aan te beginnen. De schat weet altijd wat goed voor me is eigenlijk.......hmm.....
Nou ik heb boven de wasbak gehangen en mijn zere been op een stoel gezet in een hoek van 90 graden om de pijn te verzachten. Hielp wel. Heel even. Zo'n 30 seconden ongeveer. Nou ja, uiteindelijk is het wel gelukt. Het is alleen niet verstandig om in de regen te gaan lopen morgen, ik weet zeker dat de helft er nog in zit namelijk......
Pingu!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Meidje toch!
Btw, kijk dit eens: http://www.youtube.com/watch?v=oTWv63RyLP8&mode=related&search=
ik had iig tranen in mijn ogen van het lachen
Die kom ik een keertje lenen!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Pingu!Daar heb ik een DVD van hahahaa
haha dat is goed!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Die kom ik een keertje lenen!!!![]()
Sowieso, broodquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:22 schreef oranjekoek het volgende:
Heeeeerlijk, vers brood van de bakker. Ik kan er niet vanaf blijven... Ik ga zo Tim maar weer van school halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |