Het Rokershoeksjequote:
Duurde me te langquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
Je bent een schat!
Dat deed BeeDee altijd!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef Berenanus het volgende:
Kan iemand dat plaatje + 2 laatste delen ff in de wiki zetten?
haha mij ook, maja als niemand meer belangstelling heeftquote:
Hallo Skatje! Kom je even commentaar leveren?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
kuttopic.
Nouja, ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha mij ook, maja als niemand meer belangstelling heeft![]()
Omdat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
kuttopic.
Rokersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja, ikVind het wel gezellig
[..]
Omdat?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja, naja we kunnen ook gaan pruimen![]()
hahaa ja! dat zie je niet veel meer! Ik vind die geur vroeger heerlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Berenanus het volgende:
[..]![]()
Ik ga binnenkort samen met een vriend 2 pijpen op de kop tikken. Dan pijp roken in eens of andere 16 jarige breezer tent![]()
Lijkt me echt geweldig
Mijn opa rookte dat vroegerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja! dat zie je niet veel meer! Ik vind die geur vroeger heerlijk.
haha hij zal trots zijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mijn opa rookte dat vroeger
Mijn grote voorbeeld
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Berenanus het volgende:
Maar ik ben nog ff Harry Potter lezen [afbeelding]
en dan slapen
Tor morgen
Hoe gaat het ondertussen met je?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:44 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen allemaal...........ik was ons hoeksje even kwijt maar rapapapa hier istie weer! (met dank aan Berenanus).
Duuvelke, hoe was de uitslag van je MRI?? (ik moet nog twee weken wachten, blegh).
Mwa.......iets relaxter, omdat ik me neer heb gelegd bij het feit dat alles maar op half tempo draait. Niet werken voorlopig en gewoon het huishouden laten voor wat het is, tja, is behoorlijk moeilijk voor me, maar sinds ik me er bij neer heb gelegd en de boel de boel laat gaat het ietsie beter!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe gaat het ondertussen met je?
Een stuk rustgevender in elk geval, dat je je erbij neer legt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa.......iets relaxter, omdat ik me neer heb gelegd bij het feit dat alles maar op half tempo draait. Niet werken voorlopig en gewoon het huishouden laten voor wat het is, tja, is behoorlijk moeilijk voor me, maar sinds ik me er bij neer heb gelegd en de boel de boel laat gaat het ietsie beter!
en ik verveel me!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
pfff het is weeer traaaaaaag... grrr
He jakkes, je man is dus niet thuis om je te helpen. Ik zou er maar een stoel bij pakken of gewoon onder de douche gaan staan, je haar spoelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat ik net gedaan heb: mijn haar geverfd. Echt, het zag er schandalig uit, werkelijk waar, een uitgroei waar je U tegen zegt. Dus het moest. Ik was vroeger mooi zwart, maar helaas ben ik behoorlijk grijs aan het worden (erfenis van mijn ouders, die waren allebei op hun 20e al spierwit. THANX MUM AND DAD).
Nu zit ik wel met een probleem. Kut. De verf er in smeren was nog niet zo moeilijk, maar nu moet ik het zodadelijk uit gaan spoelen. Boven een wasbak hangen is niet echt iets wat ik makkelijk kan op het moment. Ik heb echt spijt dat ik die verf in mijn haar heb gesmeerd zeg.......
Bad/douche?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat ik net gedaan heb: mijn haar geverfd. Echt, het zag er schandalig uit, werkelijk waar, een uitgroei waar je U tegen zegt. Dus het moest. Ik was vroeger mooi zwart, maar helaas ben ik behoorlijk grijs aan het worden (erfenis van mijn ouders, die waren allebei op hun 20e al spierwit. THANX MUM AND DAD).
Nu zit ik wel met een probleem. Kut. De verf er in smeren was nog niet zo moeilijk, maar nu moet ik het zodadelijk uit gaan spoelen. Boven een wasbak hangen is niet echt iets wat ik makkelijk kan op het moment. Ik heb echt spijt dat ik die verf in mijn haar heb gesmeerd zeg.......
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
Oh mfg! Dat deed echt heel pijn.......man is niet thuis en dat is maar goed ook, want hij had me zeker verboden om er sowieso aan te beginnen. De schat weet altijd wat goed voor me is eigenlijk.......hmm.....
Nou ik heb boven de wasbak gehangen en mijn zere been op een stoel gezet in een hoek van 90 graden om de pijn te verzachten. Hielp wel. Heel even. Zo'n 30 seconden ongeveer. Nou ja, uiteindelijk is het wel gelukt. Het is alleen niet verstandig om in de regen te gaan lopen morgen, ik weet zeker dat de helft er nog in zit namelijk......
Pingu!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Meidje toch!
Btw, kijk dit eens: http://www.youtube.com/watch?v=oTWv63RyLP8&mode=related&search=
ik had iig tranen in mijn ogen van het lachen
Die kom ik een keertje lenen!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Pingu!Daar heb ik een DVD van hahahaa
haha dat is goed!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Die kom ik een keertje lenen!!!![]()
Sowieso, broodquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:22 schreef oranjekoek het volgende:
Heeeeerlijk, vers brood van de bakker. Ik kan er niet vanaf blijven... Ik ga zo Tim maar weer van school halen.
Wat voor training geef je dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef Duuvelke het volgende:
Hellow![]()
en ook meteen weer daaaaaaaag. Nu training gaan geven en daarna lekker opstap![]()
Das altijd handig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:33 schreef Broekpaling het volgende:
Wiekent.
Binnenkort maar eens een vriendin van mij bellen, zij heeft een goede kennis die bijna alle software gratis kan regelen.![]()
Even vragen voor photoshop, vista en wat anime.![]()
Naruto, Bleach, en Death Note. Ben helemaal gek van anime sinds kort.![]()
Ik kom ze altijd overal tegen, maak ze neit zelf. Zou willen dat ik het kon!quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha woow heb je dat zelf gemaakt?![]()
Waar was je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
Zo weer terug in het koude Nederland waar de vakantie zo goed als afgelopen is.
Familiebezoek in Rome voor paar dagen, veel te kort.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:41 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik kom ze altijd overal tegen, maak ze neit zelf. Zou willen dat ik het kon!
[..]
Waar was je?
Was dus heel gezellig? Ik heb familie in heel frankrijk, maar zit toch liever thuis zonder oudersquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Familiebezoek in Rome voor paar dagen, veel te kort.
Wedstrijdzwemmen......quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat voor training geef je dan?
Het was leuk dus! Hallo Ludo! Je bent inderdaad snel weer terug!quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Familiebezoek in Rome voor paar dagen, veel te kort.
Oh ja! dat is immers ook zo, mijn geheugen begint me ook alweer in de steek te laten. Vindt je het nog leuk?quote:
Zij welquote:Op zondag 2 september 2007 12:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Oh ja! dat is immers ook zo, mijn geheugen begint me ook alweer in de steek te laten. Vindt je het nog leuk?
hallo! Het weer is niet geweldig, we gaan met zijn allen naar de kinderboerderij. Mijn zusje met haar vriend en kind en mijn broer met vriendin en kinderen. Gaat vast wel leuk worden!quote:Op zondag 2 september 2007 09:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Buh..... koetmurning.
Aha kijk eens aan! Hier is het weer ook pet. Met z'n allen de geitjes voeren, wachten tot er iemand gebukt gaat staan waarna er 4 geiten op zijn/haar rug springenquote:Op zondag 2 september 2007 12:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hallo! Het weer is niet geweldig, we gaan met zijn allen naar de kinderboerderij. Mijn zusje met haar vriend en kind en mijn broer met vriendin en kinderen. Gaat vast wel leuk worden!![]()
Bedankt voor de tip! Geen geitjes voeren dus!quote:Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Aha kijk eens aan! Hier is het weer ook pet. Met z'n allen de geitjes voeren, wachten tot er iemand gebukt gaat staan waarna er 4 geiten op zijn/haar rug springen![]()
![]()
Terwijl ik het tikte begon de zon te schijnen, er is nog wel veel bewolking, dus we zullen zien.quote:
Mwah nee... Die trainingen boeien me het minst. Meer die dingen eromheen: Wedstrijden in mijn vrije weekend bijvoorbeeld.....quote:
Jawel! En de camera mee!quote:Op zondag 2 september 2007 12:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Geen geitjes voeren dus!![]()
Ja dat kan ik wel begrijpen. Sportwedstrijden worden altijd in het weekend gehouden toch?quote:Op zondag 2 september 2007 12:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mwah nee... Die trainingen boeien me het minst. Meer die dingen eromheen: Wedstrijden in mijn vrije weekend bijvoorbeeld.....
Creativiteit wordt beloondquote:Op zondag 2 september 2007 12:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*proest* vooraanzicht of achteraanzicht? haha
Jammer genoeg wel ja.........quote:Op zondag 2 september 2007 12:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel begrijpen. Sportwedstrijden worden altijd in het weekend gehouden toch?
In Drachten, de Naturij.quote:Op zondag 2 september 2007 12:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Creativiteit wordt beloondWelke kinderboerderij gaan jullie heen?
haha ja dat kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op zondag 2 september 2007 12:43 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja.........
En aangezien bij mij thuis de hele familie in het zwemwereldje zit, is het voor Beelzebub85 vaak naar die verhalen luisteren. Kan me goed voorstellen dat je daar regelmatig de shijt van krijgt.
Dat heb ik zelfs!
Daar kan ik me dan ook wel weer wat van voorstellen, het is wel leuk dat jullie allemaal dezelfde passie hebben!quote:Op zondag 2 september 2007 12:43 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel ja.........
En aangezien bij mij thuis de hele familie in het zwemwereldje zit, is het voor Beelzebub85 vaak naar die verhalen luisteren. Kan me goed voorstellen dat je daar regelmatig de shijt van krijgt.
Dat heb ik zelfs!
Van de pep en sos? Voel je je nog goed?quote:Op zondag 2 september 2007 15:37 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben nog wakker van de pep en sos![]()
en een of ander vaag drankje, absint ofzo? heb er iig een fles van leeg
Voel me prima, ga wel zo slapen, ben al wakker sinds uuuuhmquote:Op zondag 2 september 2007 20:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Van de pep en sos? Voel je je nog goed?![]()
quote:
Speciale fotos ergens vna?quote:Op zondag 2 september 2007 20:47 schreef oranjekoek het volgende:
Even wat fotootjes op mijn computer zetten
Nee, elke maand haal ik alle foto's eraf en zet ze in een mapje. Ik maak heel veel foto's, vaak als je echt iets leuks op de foto wil zetten is dat ding vol. Dus regelmatig legenquote:
Vriend van me doet dat ook, die heeft zoveel mappen met foto's die die toch nooit meer gaat opzoeken of bekijkenquote:Op zondag 2 september 2007 21:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, elke maand haal ik alle foto's eraf en zet ze in een mapje. Ik maak heel veel foto's, vaak als je echt iets leuks op de foto wil zetten is dat ding vol. Dus regelmatig legen![]()
Het begint inderdaad wel erg veel te worden, de "minder" leuke foto's moet ik ook vewijderen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Vriend van me doet dat ook, die heeft zoveel mappen met foto's die die toch nooit meer gaat opzoeken of bekijken
Als we een dagje weg zijn hou ik de camera ook altijd vast, altijd binnen handbereik.quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik maak juist weinig foto's, vrouwen kunnen die gewoon in hun tasje doen ofzo. Ik moet er hele tijd mee zeulen en op letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |