Hehe, zou heel goed kunnen Ludo..quote:Op zondag 2 september 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Tof Broek.
PS: Dit was zeker je langste post ooit.
Zo! Ik zou willen dat ik dat ook kon met auto's, vind het heerlijk om met die dingen te sleutelen maar weet er te weinig vanaf! Heel mooi dat je er blij mee bent, kan me dat heel goed voorstellen!quote:Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
lange post
Nope, wel een paar foto's maar die zijn van de bedrading van heel dichtbij, dus daar val geen auto in te zien.quote:Op maandag 3 september 2007 09:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zo! Ik zou willen dat ik dat ook kon met auto's, vind het heerlijk om met die dingen te sleutelen maar weet er te weinig vanaf! Heel mooi dat je er blij mee bent, kan me dat heel goed voorstellen!
Had je er al ergens een pic van staan?
PICS PICS PICS!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:33 schreef Tezz het volgende:
Ik ben er nog wel hoor, maar het gaat allemaal maar met kleine stapjes vooruit. Shit, ik heb hier geeeeen geduld voor.Die stomme hernia!
We hebben wel inmiddels ons hondje, het is zo'n scheetje.........je moet hem niet verwarren met een konijn (qua grootte dan) en hij is echt superlief!
Leuke afleiding voor mij........
Komt door mij. Ik knal normaal gesproken heel het rokershoeksje vol maar nu dus ff niet. Hahahaha/quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:34 schreef Berenanus het volgende:
Jezus wat is het atm saai op fok, gebeurt helemaal niets!
Ben me nu ook keihard aan het vervelen op school!
quote:Op maandag 3 september 2007 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Bah het is weer begonnen, direct college om 6.
Zit wel lekker zacht, zo'n harleyquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt door mij. Ik knal normaal gesproken heel het rokershoeksje vol maar nu dus ff niet. Hahahaha/
Hier een foto van onze Harley Davidson.
[afbeelding]
Nou, aangezien hij zo groot is als een cavia zit hij niet echt lekker. Over een half jaar is ie wat groter en dan zal ik het eens proberen..........quote:Op woensdag 5 september 2007 12:09 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zit wel lekker zacht, zo'n harley
Geloof me: die dingen zijn echt te koop voor hondjes......................quote:Op woensdag 5 september 2007 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer laat je hem zo'n pakje aanmeten?
Godver, er valt toch niet te FOK!en met deze snelheid.
Sinds een jaar haat ik die beesten, paar huizen verderop hebben een paar mensen 3 van die beesten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt door mij. Ik knal normaal gesproken heel het rokershoeksje vol maar nu dus ff niet. Hahahaha/
[afbeelding]
Ahhhhhhhhhhhh, dies echt super lief!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nouquote:Op donderdag 6 september 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Zo zo, het is weer druk geweest.
Behalve dat je longen zwart zijn geworden van het roken trok het bij jou een beetje door ofniet?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef GangstaThug het volgende:
2 weken gestopt
jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nou
[..]
Behalve dat je longen zwart zijn geworden van het roken trok het bij jou een beetje door ofniet?
HEY!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
@TEZZZZZZZZZZZZZZZ
das heel geen hond joh babe
ik zat in een afkick kliniek de afgelopen weekquote:
Hoe serieus ben je?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat in een afkick kliniek de afgelopen week![]()
brood fokking nuchterquote:
quote:
Shit..............ben ik genept door de fokker???quote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
@TEZZZZZZZZZZZZZZZ
das heel geen hond joh babe
PeZu, vertel jongen..........quote:Op donderdag 6 september 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat in een afkick kliniek de afgelopen week![]()
ja, dus, enzo helemaalquote:
Gehandicapten zijn Tof! Vorige jaar kwamen er op mijn toenmalige werk een hele groep langs. Ik werkte daar in de keuken kwamen ze zelf de borden terug brengen en ik als 'kok' zijnde was helemaal hun idool. Nog karaoke met die gasten gedaan en dat was gewoon hartstikke grappig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef Berenanus het volgende:
Nou! Zal ik dan maar?
Ik heb dus een super stage deze periode!
Loop nu stage bij verstandelijk gehandicapten, laag niveau. Ontzettend leuk, ik dacht eigenlijk dat het zou gaan tegenvallen maar heb het juist enorm naar mijn zin. Ben de hele dag aan het knuffelen en spelletjes zoals kiekeboe aan het spelen. De spelletjes die je normaal bij kleine kinderen doet. Zo ben ik vandaag naar een gehandicapten disco geweest en heb met iedereen wel gedanst![]()
Top stage tot nu toe!
Allereerst maar goeiemorgen....quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef Berenanus het volgende:
Nou! Zal ik dan maar?
Ik heb dus een super stage deze periode!
Loop nu stage bij verstandelijk gehandicapten, laag niveau. Ontzettend leuk, ik dacht eigenlijk dat het zou gaan tegenvallen maar heb het juist enorm naar mijn zin. Ben de hele dag aan het knuffelen en spelletjes zoals kiekeboe aan het spelen. De spelletjes die je normaal bij kleine kinderen doet. Zo ben ik vandaag naar een gehandicapten disco geweest en heb met iedereen wel gedanst![]()
Top stage tot nu toe!
Ideale schoonzoon, zozo toemaar!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gehandicapten zijn Tof! Vorige jaar kwamen er op mijn toenmalige werk een hele groep langs. Ik werkte daar in de keuken kwamen ze zelf de borden terug brengen en ik als 'kok' zijnde was helemaal hun idool. Nog karaoke met die gasten gedaan en dat was gewoon hartstikke grappig.
Verder zijn feestjes bij schoonouders, die zelf ook wel van een alcoholische versnapering houden, ook vrij tof. Na de nodige biertjes kreeg ik te horen de ideale schoonzoon te zijn.![]()
Hou van zequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gehandicapten zijn Tof! Vorige jaar kwamen er op mijn toenmalige werk een hele groep langs. Ik werkte daar in de keuken kwamen ze zelf de borden terug brengen en ik als 'kok' zijnde was helemaal hun idool. Nog karaoke met die gasten gedaan en dat was gewoon hartstikke grappig.
Verder zijn feestjes bij schoonouders, die zelf ook wel van een alcoholische versnapering houden, ook vrij tof. Na de nodige biertjes kreeg ik te horen de ideale schoonzoon te zijn.![]()
Blauwe plekken is niet onbekendquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:37 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Allereerst maar goeiemorgen....
Met verstandelijk gehandicapten werken is inderdaad erg leuk! Was mijn leukste stage tijdens mijn opleiding!
Al ben ik regelmatig met blauwe plekken thuis gekomen.... Maar ach dat hoort erbij.
Veel succes op je stage! Hoelang moet je nog?
Hij ziet er we lief, zacht en aaibaar uit zeg!quote:Op zondag 9 september 2007 08:27 schreef Tezz het volgende:
Nou goedemorgen allemaal. Tis wat he, dit hoeksje.
Hoe ist met PeZu?? Vertel nou eens jongen, waarom moest je naar een afkick clinic??
Ik moet dinsdag een MRI scan laten maken voor mijn rug, eindelijk..........
Met puppy Harley gaat het goed, hij is al zowat zindelijk en hij slaapt 's nachts zeker een uurtje of zeven achter elkaar. Erg fijn (voor mij dan). Wel lachen zo'n hond in huis (of is het toch een cavia??)
En dan ben je.......? Heb nu pas mijn opleiding Verzorgende afgerond en ben nu bezig in het Ziekenhuis met de opleiding Verpleegkundige.quote:Op zondag 9 september 2007 09:50 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Blauwe plekken is niet onbekend
Ik meot nog 2 jaar school ongeveer en de stage hier duurt nog een half jaar, maar kan er een jaar van maken als ik wil.
Spammert.quote:Op zondag 9 september 2007 16:14 schreef Harajuku. het volgende:
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie z'n maten! Deel 11 alweer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |