Hehe, zou heel goed kunnen Ludo..quote:Op zondag 2 september 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Tof Broek.
PS: Dit was zeker je langste post ooit.
Zo! Ik zou willen dat ik dat ook kon met auto's, vind het heerlijk om met die dingen te sleutelen maar weet er te weinig vanaf! Heel mooi dat je er blij mee bent, kan me dat heel goed voorstellen!quote:Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
lange post
Nope, wel een paar foto's maar die zijn van de bedrading van heel dichtbij, dus daar val geen auto in te zien.quote:Op maandag 3 september 2007 09:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zo! Ik zou willen dat ik dat ook kon met auto's, vind het heerlijk om met die dingen te sleutelen maar weet er te weinig vanaf! Heel mooi dat je er blij mee bent, kan me dat heel goed voorstellen!
Had je er al ergens een pic van staan?
PICS PICS PICS!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:33 schreef Tezz het volgende:
Ik ben er nog wel hoor, maar het gaat allemaal maar met kleine stapjes vooruit. Shit, ik heb hier geeeeen geduld voor.Die stomme hernia!
We hebben wel inmiddels ons hondje, het is zo'n scheetje.........je moet hem niet verwarren met een konijn (qua grootte dan) en hij is echt superlief!
Leuke afleiding voor mij........
Komt door mij. Ik knal normaal gesproken heel het rokershoeksje vol maar nu dus ff niet. Hahahaha/quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:34 schreef Berenanus het volgende:
Jezus wat is het atm saai op fok, gebeurt helemaal niets!
Ben me nu ook keihard aan het vervelen op school!
quote:Op maandag 3 september 2007 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Bah het is weer begonnen, direct college om 6.
Zit wel lekker zacht, zo'n harleyquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt door mij. Ik knal normaal gesproken heel het rokershoeksje vol maar nu dus ff niet. Hahahaha/
Hier een foto van onze Harley Davidson.
[afbeelding]
Nou, aangezien hij zo groot is als een cavia zit hij niet echt lekker. Over een half jaar is ie wat groter en dan zal ik het eens proberen..........quote:Op woensdag 5 september 2007 12:09 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zit wel lekker zacht, zo'n harley
Geloof me: die dingen zijn echt te koop voor hondjes......................quote:Op woensdag 5 september 2007 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer laat je hem zo'n pakje aanmeten?
Godver, er valt toch niet te FOK!en met deze snelheid.
Sinds een jaar haat ik die beesten, paar huizen verderop hebben een paar mensen 3 van die beesten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt door mij. Ik knal normaal gesproken heel het rokershoeksje vol maar nu dus ff niet. Hahahaha/
[afbeelding]
Ahhhhhhhhhhhh, dies echt super lief!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nouquote:Op donderdag 6 september 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Zo zo, het is weer druk geweest.
Behalve dat je longen zwart zijn geworden van het roken trok het bij jou een beetje door ofniet?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef GangstaThug het volgende:
2 weken gestopt
jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nou
[..]
Behalve dat je longen zwart zijn geworden van het roken trok het bij jou een beetje door ofniet?
HEY!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
@TEZZZZZZZZZZZZZZZ
das heel geen hond joh babe
ik zat in een afkick kliniek de afgelopen weekquote:
Hoe serieus ben je?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat in een afkick kliniek de afgelopen week![]()
brood fokking nuchterquote:
quote:
Shit..............ben ik genept door de fokker???quote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
@TEZZZZZZZZZZZZZZZ
das heel geen hond joh babe
PeZu, vertel jongen..........quote:Op donderdag 6 september 2007 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat in een afkick kliniek de afgelopen week![]()
ja, dus, enzo helemaalquote:
Gehandicapten zijn Tof! Vorige jaar kwamen er op mijn toenmalige werk een hele groep langs. Ik werkte daar in de keuken kwamen ze zelf de borden terug brengen en ik als 'kok' zijnde was helemaal hun idool. Nog karaoke met die gasten gedaan en dat was gewoon hartstikke grappig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef Berenanus het volgende:
Nou! Zal ik dan maar?
Ik heb dus een super stage deze periode!
Loop nu stage bij verstandelijk gehandicapten, laag niveau. Ontzettend leuk, ik dacht eigenlijk dat het zou gaan tegenvallen maar heb het juist enorm naar mijn zin. Ben de hele dag aan het knuffelen en spelletjes zoals kiekeboe aan het spelen. De spelletjes die je normaal bij kleine kinderen doet. Zo ben ik vandaag naar een gehandicapten disco geweest en heb met iedereen wel gedanst![]()
Top stage tot nu toe!
Allereerst maar goeiemorgen....quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef Berenanus het volgende:
Nou! Zal ik dan maar?
Ik heb dus een super stage deze periode!
Loop nu stage bij verstandelijk gehandicapten, laag niveau. Ontzettend leuk, ik dacht eigenlijk dat het zou gaan tegenvallen maar heb het juist enorm naar mijn zin. Ben de hele dag aan het knuffelen en spelletjes zoals kiekeboe aan het spelen. De spelletjes die je normaal bij kleine kinderen doet. Zo ben ik vandaag naar een gehandicapten disco geweest en heb met iedereen wel gedanst![]()
Top stage tot nu toe!
Ideale schoonzoon, zozo toemaar!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gehandicapten zijn Tof! Vorige jaar kwamen er op mijn toenmalige werk een hele groep langs. Ik werkte daar in de keuken kwamen ze zelf de borden terug brengen en ik als 'kok' zijnde was helemaal hun idool. Nog karaoke met die gasten gedaan en dat was gewoon hartstikke grappig.
Verder zijn feestjes bij schoonouders, die zelf ook wel van een alcoholische versnapering houden, ook vrij tof. Na de nodige biertjes kreeg ik te horen de ideale schoonzoon te zijn.![]()
Hou van zequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gehandicapten zijn Tof! Vorige jaar kwamen er op mijn toenmalige werk een hele groep langs. Ik werkte daar in de keuken kwamen ze zelf de borden terug brengen en ik als 'kok' zijnde was helemaal hun idool. Nog karaoke met die gasten gedaan en dat was gewoon hartstikke grappig.
Verder zijn feestjes bij schoonouders, die zelf ook wel van een alcoholische versnapering houden, ook vrij tof. Na de nodige biertjes kreeg ik te horen de ideale schoonzoon te zijn.![]()
Blauwe plekken is niet onbekendquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:37 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Allereerst maar goeiemorgen....
Met verstandelijk gehandicapten werken is inderdaad erg leuk! Was mijn leukste stage tijdens mijn opleiding!
Al ben ik regelmatig met blauwe plekken thuis gekomen.... Maar ach dat hoort erbij.
Veel succes op je stage! Hoelang moet je nog?
Hij ziet er we lief, zacht en aaibaar uit zeg!quote:Op zondag 9 september 2007 08:27 schreef Tezz het volgende:
Nou goedemorgen allemaal. Tis wat he, dit hoeksje.
Hoe ist met PeZu?? Vertel nou eens jongen, waarom moest je naar een afkick clinic??
Ik moet dinsdag een MRI scan laten maken voor mijn rug, eindelijk..........
Met puppy Harley gaat het goed, hij is al zowat zindelijk en hij slaapt 's nachts zeker een uurtje of zeven achter elkaar. Erg fijn (voor mij dan). Wel lachen zo'n hond in huis (of is het toch een cavia??)
En dan ben je.......? Heb nu pas mijn opleiding Verzorgende afgerond en ben nu bezig in het Ziekenhuis met de opleiding Verpleegkundige.quote:Op zondag 9 september 2007 09:50 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Blauwe plekken is niet onbekend
Ik meot nog 2 jaar school ongeveer en de stage hier duurt nog een half jaar, maar kan er een jaar van maken als ik wil.
Spammert.quote:Op zondag 9 september 2007 16:14 schreef Harajuku. het volgende:
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie z'n maten! Deel 11 alweer!
Straf.quote:Op zondag 9 september 2007 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ik doneer rattengif.
Opzich is het een van de meest debiele dingen die je kunt verzinnen, maar ik vind het soms nog best leuyk om te doen ook...quote:
Ach met een paar vrienden, bier en snacks erbij, beetje debiel doen. Gewoon tof.quote:Op zondag 9 september 2007 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opzich is het een van de meest debiele dingen die je kunt verzinnen, maar ik vind het soms nog best leuyk om te doen ook...![]()
Inderdation. Ik wil binnenkort eens discobowlen zelfsquote:Op zondag 9 september 2007 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opzich is het een van de meest debiele dingen die je kunt verzinnen, maar ik vind het soms nog best leuyk om te doen ook...![]()
Hoe moet ik mij dat voorstellen?quote:Op zondag 9 september 2007 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdation. Ik wil binnenkort eens discobowlen zelfs
Zo maar dan met zwaaiende blauwe lichten en lichtgevende ballen die lichtgevende kegels omkegelen.quote:Op zondag 9 september 2007 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij dat voorstellen?![]()
Afkickkliniek heeft zijn werk niet goed gedaan?quote:
haha ik wil ook altijd winnen! Zeker met bowlenquote:Op maandag 10 september 2007 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afkickkliniek heeft zijn werk niet goed gedaan?
Verdomme, verloren trouwens 2e van de 5.
Ah, zo'n MRI is op zich wel grappig. Lig je in zo'n tunnel met een hoop herrie om je heen en het allerbelangrijkste is dat je stil ligt. Vanmiddag is het veel spannender: de uitslag......quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:26 schreef oranjekoek het volgende:
Hoe is het gegaan met de MRI, Tezz?
Heb je het een beetje naar je zin Ludo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
Stervende hoeren kankercolleges!
Dat is wel supersnel of niet? Beter!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah, zo'n MRI is op zich wel grappig. Lig je in zo'n tunnel met een hoop herrie om je heen en het allerbelangrijkste is dat je stil ligt. Vanmiddag is het veel spannender: de uitslag......
Succes zou ik zeggen!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah, zo'n MRI is op zich wel grappig. Lig je in zo'n tunnel met een hoop herrie om je heen en het allerbelangrijkste is dat je stil ligt. Vanmiddag is het veel spannender: de uitslag......
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:53 schreef Duuvelke het volgende:
Tezz nog niet hier geweest.......
Wat een rust hier zeg.
moet toch geoppereerd worden, arts belde om 5 uur op met deze fijne mededeling
Eigenlijk wist je dat al. Je loopt hier al zo lang mee, ze kunnen je beter meteen onder het mes gooien dan heb je dat weer gehad, nog 2 maanden doormodderenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Tezz het volgende:
Zo, maar even een update. Ik kan toch niet slapen. Nou de uitslag was verrassend. Gossie. Een hernia. Ik mag nog twee maanden doormodderen in de hoop dat e.e.a. spontaan herstelt (wat blijkbaar toch wel vaak gebeurt) en anders begin november operatie.
Hoi!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:50 schreef Rokert het volgende:
Hoi zeg...
Sterkte maar weer! Maar jij bent toch best spontaan? Zou het helpen?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Tezz het volgende:
Zo, maar even een update. Ik kan toch niet slapen. Nou de uitslag was verrassend. Gossie. Een hernia. Ik mag nog twee maanden doormodderen in de hoop dat e.e.a. spontaan herstelt (wat blijkbaar toch wel vaak gebeurt) en anders begin november operatie.
Zeg hoi!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:50 schreef Rokert het volgende:
Hoi zeg...
Nog 2 maanden zo verderquote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Tezz het volgende:
Zo'n opperatie is indd ook niet niks! Je weet nu tenminste wel wat je hebt.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:22 schreef Tezz het volgende:
Ach, ik kan eigenlijk best aardig bewegen, dat is het probleem niet zo. Ik heb alleen gruwelijke steken/pijn in mijn linkerbeen. Ik krijg liever een kind hoor (en E. weet hoe dat voelt).
Maar ja, een operatie, tja, ik weet niet hoor. Ik hou het nog even op een spontaan herstel......Als ik zo lang uit de running ben wordt mijn man pas echt helemaal gek denk ik. Nu al is het af en toe 'vechten' als hij de was op moet hangen of moet stofzuigen of zo......Niet dat hij dat niet graag voor ons doet, maar hij doet het natuurlijk niet goed (duh) en altijd met een zuchtpufkreun. Hij werkt natuurlijk ook fulltime en heeft een best zware baan, dus ik vind het best zielig eigenlijk voor hem ook.........
Nou ja, we zien het allemaal wel. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk een diagnose is, dan weet ik ook ff voor mijn gevoel dat ik niet gek ben en dat het dus niet tussen mijn oren zit, hahaha
En voor de rest: hele pakken chesterfield gaan er doorheen op een dag.......
nou eh.. welkom terug!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef Pollewoppie het volgende:
En even een nieuwe login gemaakt... werd een beetje zat van het niet overal kunnen reageren omdat mijn site en naam in de login stond...
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:22 schreef Tezz het volgende:
Ach, ik kan eigenlijk best aardig bewegen, dat is het probleem niet zo. Ik heb alleen gruwelijke steken/pijn in mijn linkerbeen. Ik krijg liever een kind hoor (en E. weet hoe dat voelt).
Maar ja, een operatie, tja, ik weet niet hoor. Ik hou het nog even op een spontaan herstel......Als ik zo lang uit de running ben wordt mijn man pas echt helemaal gek denk ik. Nu al is het af en toe 'vechten' als hij de was op moet hangen of moet stofzuigen of zo......Niet dat hij dat niet graag voor ons doet, maar hij doet het natuurlijk niet goed (duh) en altijd met een zuchtpufkreun. Hij werkt natuurlijk ook fulltime en heeft een best zware baan, dus ik vind het best zielig eigenlijk voor hem ook.........
Nou ja, we zien het allemaal wel. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk een diagnose is, dan weet ik ook ff voor mijn gevoel dat ik niet gek ben en dat het dus niet tussen mijn oren zit, hahaha
En voor de rest: hele pakken chesterfield gaan er doorheen op een dag.......
Wie?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOO das een tijd geleden dat ik hier ben geweest.... Sindsdien verhuist en vrouwtje is gestopt...... dus niet meer binnen roken (stiekem wel als ze werken is... ruikt ze ook echt niet...)
fijn om weer in het rokershoekje te zijn
Koek! Nu gaat het weer redelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
traaaaag weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |