Heb dus tags aan de TT's toegevoegd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef MikelenniuM het volgende:
Mag ik ook verzoekjes doen?
[Les Mills] Bodypump deel 3 en [Centraal] Les Mills zijn ook Les Mills topics... ik heb ze alleen niet geopend, maar kan/mag daar ook een [Les Mills] tag voor?
Dank uquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heb dus tags aan de TT's toegevoegd.
Tevens heb ik deze topics onder de filter 'overige' gezet.
Die oude werd omhooggekickt, vandaar dat ik 'em maar effe op slot deed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
Beetje jammer van het slotje. Het topic deed niemand kwaad. Maar kun je het dan mergen met het vorige topic. En deze OP in het al bestaande topic zetten ?
Alvast bedankt
Het grote Taeke Taekema Fan-Topic.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:00 schreef Sally het volgende:
F1 Meet @ locatie. Suggestie-topic!
Topictitel verandering gevraagd
quote:F1-meet @ locatie: Huizen! (kartbaan) lijkt me een goede 'vervolgtitel'
Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:15 schreef tong80 het volgende:
Sorry Mitt {
Karpov staat tweede in de tienkamp.
YO!quote:
he he....quote:
nietsquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:24 schreef Mark het volgende:
En wat heeft dat met Sport te maken?
Bedankt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:
Ban aub die 'pectoralusminor' in het bodybuildtopic, heeft niks in te brengen en gaat hier vervelen omdat hij op DBB (bodybuild forum) gebant is.
Ach, golfer nam niet eens de moeite om de index door te kijken. Die gebruikte meteen de searchquote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef tong80 het volgende:
Sorrie Mitt ik had nog wel zo goed gekeken. Ik zal een Hans Anders topic openen
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef mitt het volgende:
Ik laat ze even mergen voor je.
Nu weet ik het zeker: je haat mequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:50 schreef mitt het volgende:
Had sanger het geduld niet om op je te wachten?
Hij staat erin.![]()
naja ik zat maar te wachten op de tekst van sanger maar die kwam maar niet, dus dan moet ik hem maar zo plaatsen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:50 schreef mitt het volgende:
Had sanger het geduld niet om op je te wachten?
Hij staat erin.![]()
Zojuist gedaan.quote:Op maandag 17 september 2007 11:01 schreef Videopac het volgende:
Kan iemand het Centrale Bodybuilding topic opschonen?
Graag een 'ban' voor die 'pectoralusminor' in het bodybuild topic. Hij is weer eens actief en heeft totaal niks anders te doen dan mensen belachelijk maken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:
Ban aub die 'pectoralusminor' in het bodybuildtopic, heeft niks in te brengen en gaat hier vervelen omdat hij op DBB (bodybuild forum) gebant is.
Mijn suggestie: Iets normale met elkaar omgaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:34 schreef Videopac het volgende:
Kan iemand het BB topic nogmaals opschonen?
Mijn suggestie: iets alerter/strakker modden in Sport...
Op zich mee eens; dit geldt voor elke rubriek. Echter: bij Sport duurt/ duurde het nogal lang (1/2 tot 2 dagen) voordat de mods in actie kwamen / komen. In andere rubrieken reageert men sneller.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Mijn suggestie: Iets normale met elkaar omgaan.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:29 schreef zjroentje het volgende:
Dank je!
I'm here to stay.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef zjroentje het volgende:
Is Leatherface eigenlijk een tussenpaus totdat pfaf klaar is met zijn stage () daaro, of hoe zit dat? Aangezien hij nog steeds blauw is.
Wat is er zo moeilijk aan? Je blijft mod in een soort van incubatietijd, SPT heeft er drie en iedereen is gelukkig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef pfaf het volgende:
Niemand snapt ook wat ik hier nog doe...
Is het dan ook wel duidelijk geweest wat je hier deedquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef pfaf het volgende:
Niemand snapt ook wat ik hier nog doe...
Met het schaatsseizoen voor d eboeg is een derde mod inderdaad geen slecht idee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan? Je blijft mod in een soort van incubatietijd, SPT heeft er drie en iedereen is gelukkig.
Done.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef don-diablo het volgende:
kan een mod de volgende info toevoegen aan de lijst van teams in de OP van het grote lacrosse topic?
Delft Barons
Contactpersoon: Philip Heijkoop
mail: Delftbarons@gmail.com
Haha, had je maar niet moeten postenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:23 schreef Spooky4u het volgende:
Mag deze Het schaatsen is AFGELOPEN.. post verwijderd worden? Ik word gek van dat ding in MyAT.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:01 schreef popolon het volgende:
Beetje naar beneden scrolleren sch!
Rugby World Cup 2007 #2
Duurde even voordat ik m doorhad, maar tis geluktquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:11 schreef Grumpey het volgende:
zou een modje de laatste post van annoh in dit topic Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 17 in de OP kunnen opnemen? Tof! Jullie zijn geweldig!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef XL het volgende:
2 verzoekjes:
1) pfap terug blauw
2) per direct een schaatsfilter, die josti's zijn begonnen
We hebben sinds korte tijd filters op dit forum.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef SCH het volgende:
Wat is een SCHaatsfilter?
Vroeger toen ik nog blauw was, was dat achter de schermen al bijna geregeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef XL het volgende:
2) per direct een schaatsfilter, die josti's zijn begonnen
zie punt 1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog blauw was, was dat achter de schermen al bijna geregeld.
liever puur schaatsen, 'we' geven toch niks om andere wintersporten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Trouwens, wat denkt men van een algemeen wintersport-filter, waar schaatsen dan ook onder valt? Is dat iets?
Lijkt me een strak planquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
We hebben sinds korte tijd filters op dit forum.
Eén voor wielrennen, één voor auto- en motorsport, één voor tennis en één voor overige sporten.
Nu wordt er dus gepleit voor een schaatsfilter.
Trouwens, wat denkt men van een algemeen wintersport-filter, waar schaatsen dan ook onder valt? Is dat iets?
dankjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:29 schreef mitt het volgende:
Je hebt gelijk. Opgelost.
Is goed, weltrusten pfap!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:04 schreef pfaf het volgende:
Is goed, ik ga eerst even slapen, goed?
Die staan dan mooi allemaal bij elkaar op een rijtje in het filter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:59 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij word er echt heeel weinig gebruik gemaakt van filters. En met schaatsen heb je niet zoals met wielrennen veel aparte topic's over schaatsers ofzo. Vaak is er per weekend maar 1 topic actief die van die schaatswedstrijd...
Pfoe, daar moet ik effe navraag naar doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
ff nog een vraag over het filter: is daar maar een max aan topics mogelijk ???
Ja und?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:49 schreef pfaf het volgende:
De poorten van hel staan inderdaad op losbreken. Ik hoor dat in Nederland de wereldbeker schaatsen live wordt uitgezonden in het weekend van het WK honkbal, dat geen enkele aandacht krijgt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:21 schreef mitt het volgende:
zal wel spoedig volgen.
Het topic van pfaf gaat over het waardeloze beleid van de NOS, niet over het afzeiken van schaatsen. Dat is inmiddels zo makkelijk dat zowel pfaf, mitt als ik ons er niet meer mee bezig houden. Af en toe een schaatsfan pesten daarentegen blijft leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:19 schreef Remzz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik vind dat er wel erg kinderachtig word gedaan over schaatsen. Ik weet nu wel dat pfaf, XL, Mitt(die 3 jaar geleden de fanatiekste schaatsposter was trouwens) en de rest van dat kliekje helemaal tegen schaatsen en alles wat daarom heen is. Mag je ook best zeggen maar het kan toch niet zo zijn dat je elk topic en elke mogelijkheid moet aangrijpen om dat duidelijk te maken, dat gebeurt nu wel namelijk.
Ik houd me er wel min of meer aan! Kijk bijvoorbeeld naar damestennis... dat heb ik ook naar een eigen topic gepest en vandaag heeft Justine Henin mijn verhaal bevestigd door op het wereldkampioenschap, met de beste 8 spelers van de wereld iemand met 6-0, 6-0 af te drogen. Ik wil dit natuurlijk van de daken schreeuwen, maar dat zou flauw zijn en dus kan ik het nergens kwijt behalve in een betoog als ditquote:
Ow daar zit ik ook helemaal niet mee, het is meer dat het een beetje te gek zou zijn dat er geen schaatsfilter zou komen omdat de mod's(Leatherface uitgezonderd) niet van schaatsen houden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:24 schreef XL het volgende:
[..]
Het topic van pfaf gaat over het waardeloze beleid van de NOS, niet over het afzeiken van schaatsen. Dat is inmiddels zo makkelijk dat zowel pfaf, mitt als ik ons er niet meer mee bezig houden. Af en toe een schaatsfan pesten daarentegen blijft leuk.
BS? kom je mee spelen in het schaatsfilter?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Grote Roger Federer Topic Deel 2: Legendarisch.
ga werkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:39 schreef XL het volgende:
Mag mijn topic terug in het schaatsfilter? bij de andere bagger?
Het slotje mag blijven, want dat was terecht. Je moet ook het okidoki topic nog kicken!
Under construction.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom niet in het GOD filter.
vrijdagmiddagarbeidquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:40 schreef mitt het volgende:
[..]
ga werken![]()
en doe het zelf maar anders
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik houd me er wel min of meer aan! Kijk bijvoorbeeld naar damestennis... dat heb ik ook naar een eigen topic gepest en vandaag heeft Justine Henin mijn verhaal bevestigd door op het wereldkampioenschap, met de beste 8 spelers van de wereld iemand met 6-0, 6-0 af te drogen. Ik wil dit natuurlijk van de daken schreeuwen, maar dat zou flauw zijn en dus kan ik het nergens kwijt behalve in een betoog als dit![]()
Wij doen DoMiBo, zodat we de VrijMiBo bij de klant kunnen meepakken.quote:
Topquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:29 schreef mitt het volgende:
De filter is gewoon aangevraagd hoor Remzz.
Loopt dit topic niet een beetje uit de hand (zie dikgedrukte, onderstreepte crusieve quote, maar in de hele OP wordt niet meer gerept over de mp3 podcasts, waar het topic oorspronkelijk om te doen was) ? Aangezien deze: Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 17 hardloopreeks al enkele jaren loopt. Nu viel me wel op dat de OP niet echt letterlijk genomen wordt, aangezien de posts grootdeels nog steeds over de mp3's gaat, maar veel posts horen gewoon in de orginele reeks. Het wordt wel erg dubbelop zo...quote:
Deel hier je hardloopervaringen, schema's, tips en stel je vragen! Of je nou mét of zonder MP3 speler loopt.
Moderators, kijk idd aub die reeks is door. Ik daag niemand uit, het enige wat ik heb gepost is mijn voorspellingen over tenniswedstrijden en wat extra informatie die ik had over een blessure van Roger Federer. Ik probeer gewoon leuk mee te doen en dat lukt vrij aardig maar sommige users beginnen me zonder reden ineens uit te schelden. Hier een quote uit het topic:quote:Op maandag 12 november 2007 19:11 schreef XL het volgende:
De user AdoTheHague zit te trollen in het Shanghai Masters Cup topic. Is begonnen in deel 1, gaat door in deel 2. Omdat er toch altijd wel iemand op ingaat is negeren geen optie. Graag een waarschuwing aan zijn adres, of liever nog een ban.
Kusjes XL
Lees aub het topic even helemaal door moderators dan krijgen jullie een beter beeld denk ik want ik zou serieus niet weten waar ik een waarschuwing voor zou moeten krijgen.quote:Op maandag 12 november 2007 20:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik gebruik niet vaak krachttermen, maar wat ben jij een kankernerd
Ik kreeg een PM van iemand die zei dat iemand in het feedback topic commentaar op mijn posten had. Vandaar dat ik even ging kijken en de informatie bleek te kloppen.quote:Op maandag 12 november 2007 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
ADO, iedereen prikt door die onzin van je heen, het is al te laat. Sowieso al opvallend dat je in dit FB-topic komt.
Oke, geeft opzich niet. Maar dat is iets waar je me echt op mijn woord op moet geloven. Ik zal ook niet meer mensen overtuigen ervan dat ik hem ken, ik zal enkel nog soms verslag doen van het contact wat ik met hem hebquote:Op maandag 12 november 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
Nou..ik ben na je 'ik ken de fysio van Roger' verhaal al afgehaakt.
Sorry![]()
Inderdaad, dat is het enige dat je gepost hebt. Bijzonder irritant, vooral omdat het niet waar is. Je leugens keer op keer onderuit worden gehaald en omdat een kleuter meer gevoel voor taal heeft dan jij.quote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik daag niemand uit, het enige wat ik heb gepost is wat extra informatie die ik had over een blessure van Roger Federer.
Lieverd, je zit gewoon te zuigen. Je hebt er de ballen verstand van en iedereen heeft dat in de gaten. Om die reden ben je voor iedereen irritant, daardoor valt iedereen over je en jij blijft daar maar op ingaan. De situatie is zonder waarschuwing reddeloos. Dat je bijv. inhoudelijk het Franse bondsproduct Gasquet een oude rot gaat noemen en het invalide toptalent Djokovic fysiek superieur aan hem stelt geeft al aan dat je post om het posten. Kap daar mee!quote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Adothehague het volgende:
Ik snap echt niet wat XL niet waardeert aan mijn posts. Ik heb mijn mening gegeven over de wedstrijden van morgen en ik begrijp eerlijk gezegt niet wat daar zo erg aan is. Ik zie dat jij dus om mijn posts moet lachen en dat opzich snap ik al niet. Die posts zijn gebasseerd op mijn mening en als jij daarom moet lachen vind ik dat prima, maar ik vind het raar dat je hier claimt mij te willen laten bannen/aanspreken omdat je mijn mening over tennis niet correct vind. Ik zou het fijn vinden als je wat concrete dingen aangeeft die je niet fijn vind in mijn posts XL, dan krijg ik misschien een beetje een idee wat ik fout doe. Maar op dit moment is het voor mij een raadsel.
Allereerst bedankt voor je reactiequote:Op maandag 12 november 2007 23:33 schreef XL het volgende:
[..]
Lieverd, je zit gewoon te zuigen. Je hebt er de ballen verstand van en iedereen heeft dat in de gaten. Om die reden ben je voor iedereen irritant, daardoor valt iedereen over je en jij blijft daar maar op ingaan. De situatie is zonder waarschuwing reddeloos. Dat je bijv. inhoudelijk het Franse bondsproduct Gasquet een oude rot gaat noemen en het invalide toptalent Djokovic fysiek superieur aan hem stelt geeft al aan dat je post om het posten. Kap daar mee!
Dan moet die persoon misschien ook iets meer lezen en vragen stellen ipv allerlei vage stellingen en leugens te posten.quote:Op maandag 12 november 2007 23:38 schreef Adothehague het volgende:
Maar je kan het iemand die het tennis net is gaan volgen niet kwalijk nemen dat hij nog niet alles weet.
dank.quote:
Zonde.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:05 schreef APK het volgende:
[TENNIS] Tennis Masters Cup Shanghai #3
Met een neuslengte achterstand.![]()
Sure thing Bob.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef BVO het volgende:
Een of andere labiele muts heeft de behoefte mijn naam te plaatsen, dat mag toch wel weg?. Ook uit de quote graag
.
[Schaatsen] De Adelskalendern - deel 3.
PTAquote:Op donderdag 22 november 2007 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
XL. Ik weet niet of het topic hier of in VBL moet. Kan jij even beslissen?
Superleague Formula: Football meets racing. Incluis PSV.
Welja.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Kan hier '08' ook nog bijkomen.
Biathlon seizoen 2005/2006 (en 07/08)
Hier dus weer zo'n voorbeeld:quote:Op maandag 3 december 2007 10:01 schreef kleinzusje het volgende:
WTF !!! Kan TheGeneral geen schouderklopje krijgen voor de mooiste/ beste tennis OP's ??![]()
Echt hulde !!
quote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef mitt het volgende:
Ik weet niet waar hij woont, maar anders ga je even bij hem langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
En de andere mag uit het Tennisfilterquote:Op maandag 24 december 2007 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben 2 SC's, deze mag dicht:
[SPT SC De Sportbar #10] Waar we vooral Slow gaan.
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er SPT-mods gekidnapt of zo?
Kerstreces, ze mogen ook wel even rust na zo'n eneverend jaarquote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn de SPT-mods gekidnapt of zo?
Ik dacht dat mitt met die mod van US ging?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitt heeft natuurlijk een eenzame kerst, zo zonder pfap.
Nee, mitt gaat met Muck.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht dat mitt met die mod van US ging?
Wel pas nadat hij CrazyDutchPunk had gedumpt omdat die niet meer blauw was.quote:
Dat had ze zelf in de hand he.... Het is niet dat mitt daar een geheim van maakt.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel pas nadat hij CrazyDutchPunk had gedumpt omdat die niet meer blauw was.
Er zijn er wel een aantal. Dit zijn de 5 minst oude met "handbal" in de titel:quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:19 schreef phluphy het volgende:
Klopt het dat ik geen enkel topic over (het Nederlandse) handbal kan vinden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ja, ik wilde 'm bij overig dumpen, maar heb het toch maar bij algemeen doen omdat de vorige daar ook stond.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:52 schreef Yeahinho het volgende:
Erg overzichtelijk ja.. de eerste 2 (gesloten) topics bij Overig dumpen, en deel 3 en 4 blijken bij Sport Algemeen te staan.
Is dat dan elk jaar andersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:12 schreef XL het volgende:
Wat is overigens dit jaar het te volgen beleid in SPT, mods?
quote:
Nu ben ik vast een noob, maar wie is Romneyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat Mitt Romney en LF de SPT policy nog aan het herschrijven zijn.
De SPT mod. Dat is z'n achternaam.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu ben ik vast een noob, maar wie is Romney
Volgens mij is het je nog niet opgevallen, maar mods lezen hier niet of scheppen er een duivels genoegen in om alle verzoeken in dit topic te negeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:16 schreef XL het volgende:
pfaf is weer terug vanuit Downunder geloof ik. Kunnen jullie hem weer blauw maken.
Misschien kun jij het even doen Leatherface, want mitt is al een tijdje kwijt!
Aangepast. En hij is al een tijdje dicht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 04:02 schreef jmac het volgende:
Het AusOpen 2008 Topic #13 - Onderhands serveren is okay!
Moet zijn serveren
Het is tweakers niet
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:02 schreef popolon het volgende:
Aangepast. En hij is al een tijdje dicht.
Goede timing mitt! Nu gaat het zeker goedkomen pfap!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:16 schreef XL het volgende:
pfaf is weer terug vanuit Downunder geloof ik. Kunnen jullie hem weer blauw maken.
Misschien kun jij het even doen Leatherface, want mitt is al een tijdje kwijt!
Done!quote:Op zondag 27 januari 2008 16:07 schreef Wombcat het volgende:
Kan deze onder het wielerfilter: WK Veldrijden. Kampioen Lars Boom
Want dat schijnt te moeilijk te zijn voor tong
[SPT SC #11] De harde wind weer overleefdquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:11 schreef theSummoner het volgende:
Ik zag even geen slowchattopic bij sport
a) Je vraag is hier goed, vragen in de slowchat mogen alleen over printerpapier gaan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:11 schreef theSummoner het volgende:
Hoi
Ik zag even geen slowchattopic bij sport, dus plaats ik mijn vraag hier maar: was er niet ooit een forum over klimmen op fok? Als in indoorklimmen en bergbeklimmen? Of heb ik me dat verbeeld? Als het er nooit is geweest ga ik maar eens inventariseren of er vraag naar is namelijk...
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
a) Je vraag is hier goed, vragen in de slowchat mogen alleen over printerpapier gaan.
b) Een forum over klimmen is er nooit geweest, althans niet na april 2003. Daarvoor zou ik het niet weten, al lijkt het me onwaarschijnlijk.
c) Als je een klimtopic bedoeld is deze: Centraal klimtopic #4 waarschijnlijk de beste, meest recente en populairste.
kusjes, pfof
Neem niet alles zo serieus, ik heb er geen behoefte aan om er iets aan te veranderen iig.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
Er zijn wat klachten over m'n TT en mn Photoshop kwaliteiten![]()
Kan iemand daar iets aan doen :
[XL's TennisGame 2008 # 3] 010 starting !!!
Doe ik niet joh !quote:Op zondag 17 februari 2008 12:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus, ik heb er geen behoefte aan om er iets aan te veranderen iig.
Van die TT meende ik wel hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus, ik heb er geen behoefte aan om er iets aan te veranderen iig.
Geregeld.quote:Op zondag 2 maart 2008 03:43 schreef Mark het volgende:
Waterpolo: er is al een centraal waterpolo-topic Waterpolo (deel 2).
Is nu geregeldquote:Op zondag 2 maart 2008 04:15 schreef Mark het volgende:
Misschien een idee om ze te mergen?
Dat laatste dacht ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:41 schreef Leatherface het volgende:
Ik begrijp zeker dat het schokkend nieuws is, vind het zelf ook vreselijk.
Maar het wordt al op veel verschillende plaatsen op Fok! besproken, waaronder in N & I, het centrale topic en de frontpage.
Ik bedoel het zeker niet tactloos of respectloos, begrijp me niet verkeerd.
Is juist leukquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:21 schreef XL het volgende:
Heren (ambro jij bent al ingelezen), ik heb wat last van Adothehague in de tennisgame. Hij luistert niet naar de regels en blijft na herhaald waarschuwen eikelen en zelfs stevig schelden. Kunnen jullie hem een laatste keer waarschuwen en/of buitensluiten? Op dit moment reageert alles en iedereen op hem en dat is zonde voor het topic.
Quote mij is waar ik scheld dan? Ik scheld helemaal niet dus je ben hier een beetje dingen over mij aan het verkondigen die absoluut niet waar zijn. Je kan beter eerst de feiten goed boven tafel hier halen, want zo word je niet serieus genomen. Je maakt hier een grote leugen. Waar zit ik stevig te schelden dan? Dat heb ik nergens gedaan dus een beetje triest van je dat je de feiten verdraait.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:21 schreef XL het volgende:
Heren (ambro jij bent al ingelezen), ik heb wat last van Adothehague in de tennisgame. Hij luistert niet naar de regels en blijft na herhaald waarschuwen eikelen en zelfs stevig schelden. Kunnen jullie hem een laatste keer waarschuwen en/of buitensluiten? Op dit moment reageert alles en iedereen op hem en dat is zonde voor het topic.
Lepra bedoelde ik niet als scheldwoord en dat kan je ook zien in de context.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
edit - laat maar, het zal wel ge-edit zijn maar
dat heb je ge-edit omdat je wist dat het een ban zou zijn. Je schold BS uit en heb het syndroom van Down er nog altijd instaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Quote mij is waar ik scheld dan? Ik scheld helemaal niet dus je ben hier een beetje dingen over mij aan het verkondigen die absoluut niet waar zijn. Je kan beter eerst de feiten goed boven tafel hier halen, want zo word je niet serieus genomen. Je maakt hier een grote leugen. Waar zit ik stevig te schelden dan? Dat heb ik nergens gedaan dus een beetje triest van je dat je de feiten verdraait.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Lepra bedoelde ik niet als scheldwoord en dat kan je ook zien in de context.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Quote mij is waar ik scheld dan? Ik scheld helemaal niet dus je ben hier een beetje dingen over mij aan het verkondigen die absoluut niet waar zijn. Je kan beter eerst de feiten goed boven tafel hier halen, want zo word je niet serieus genomen. Je maakt hier een grote leugen. Waar zit ik stevig te schelden dan? Dat heb ik nergens gedaan dus een beetje triest van je dat je de feiten verdraait.
quote:syndroom van down
Ik heb mezelf op syndroom van down gecorrigeert ja omdat dat idd niet kon. Maar ik dacht dat hij het echt had en dus was het geen scheld context. Sterker nog ik zei dat hij daar niks aan kon doen als hij het had. Nu blijkt dat hij het niet heeft dus valt het onder liegen. Maar daar heeft BS zich ook schuldig aan gemaakt door te zeggen dat ik op de basisschool zit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:32 schreef XL het volgende:
[..]
dat heb je ge-edit omdat je wist dat het een ban zou zijn. Je schold BS uit en heb het syndroom van Down er nog altijd instaan.
Lieverd, het is al goed. Volgende keren doe je ook niet meer, omdat ik het definitief gehad heb met jou. Als je in dat topic blijft eikelen zal Ambrosius dat vanzelf wel gaan oplossen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op syndroom van down gecorrigeert ja omdat dat idd niet kon. Maar ik dacht dat hij het echt had en dus was het geen scheld context. Sterker nog ik zei dat hij daar niks aan kon doen als hij het had. Nu blijkt dat hij het niet heeft dus valt het onder liegen. Maar daar heeft BS zich ook schuldig aan gemaakt door te zeggen dat ik op de basisschool zit.
Ik mag heus volgende keer zeker wel mee doen voor het echie hoor. Jij bepaald echt niet wie er wel en niet mee mogen doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:40 schreef XL het volgende:
[..]
Lieverd, het is al goed. Volgende keren doe je ook niet meer, omdat ik het definitief gehad heb met jou. Als je in dat topic blijft eikelen zal Ambrosius dat vanzelf wel gaan oplossen.
Het is bepaalt met een t. En XL bepaalt dat wel. Het is zijn spelletje.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik mag heus volgende keer zeker wel mee doen voor het echie hoor. Jij bepaald echt niet wie er wel en niet mee mogen doen.Als je dat wel denkt schat je jezelf veel te hoog in.
Ja, maar iedereen op fok is vrij om in het topic te posten waar hij dat wil. Fok is namelijk niet van hem. (gelukkig)quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het is bepaalt met een t. En XL bepaalt dat wel. Het is zijn spelletje.
FOK! =/= democratiequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen op fok is vrij om in het topic te posten waar hij dat wil. Fok is namelijk niet van hem. (gelukkig)
Ik doe gewoon mee, post hij mij niet in die lijst dan maak ik handmatig een correction.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Er in posten is voor jou gelijk aan er in meedoen? Raar...
Eens kijken hoe lang je dat volhoudt...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee, post hij mij niet in die lijst dan maak ik handmatig een correction.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:28 schreef pfaf het volgende:
Oe! Oe! Oe! Ik weet de oplossing!
De reeks wordt naar UVT geschopt. [ afbeelding ]
Denemarken een paar jaar geleden op een eindtoernooi wel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Federer komt toch ook niet in ronde 2 Wimbledon binnenlopen en zegt "ey, mag ik niet meer meedoen, da kan toch niet, discriminatie!!!!!"
.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:28 schreef pfaf het volgende:
Oe! Oe! Oe! Ik weet de oplossing!
De reeks wordt naar UVT geschopt. [ afbeelding ]
Die waren toch gewoon lucky losers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:32 schreef Adothehague het volgende:
Denemarken een paar jaar geleden op een eindtoernooi wel...
Ik zie geen oorlog in 't topicquote:Denemarken werd op het laatst opgeroepen om mee te doen aan het toernooi, het land was in hun groep tweede geworden in de voorronde achter Joegoslavië, dit land moest zich terugtrekken in verband met de oorlog.
het lijkt er anders aardig op dat jullie oorlogmet mij voeren in dat topic. Als gevolg moet 1 van jullie zich terugtrekken en mag ik komen opdraven als vervanger.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie geen oorlog in 't topic.
Hij heeft gelijk. Gedraag je volgens je leeftijd die op je paspoort staat aub.quote:
Doe rustig aan aangezien jij de leeftijd niet weet moet je je er buiten houden. Je doet aan een wanbeleid hier als mod door een topic dat later geopend is open te laten terwijl ik die hele op heb gemaakt. Je geeft mensen voorkeursbehandelingen en dat voor een moderator tekent dat je heel slecht benquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Gedraag je volgens je leeftijd die op je paspoort staat aub.
Ik ben afgekoeld, ik zal pas weer in het topic posten als er een nieuw toernooi begint vanaf het begin.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:38 schreef XL het volgende:
Misschien Ado, moet je even wat gaan afkoelen en dit even over je heen laten gaan. Blijf een paar dagen weg, kom als een normale user terug en misschien laat ik je dan wel meedoen.
Gebeurd.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Michel Koning-fantopic - Deel 001
Kan die naar tennis?
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op zondag 9 maart 2008 09:09 schreef Leatherface het volgende:
Sorry heren, ik was een avondje doorzakken.
Ooww, maar dit is ook het forum. Dat staat los van sport.fok.nl. Submitten is dan inderdaad een oplossing.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:47 schreef northernlight81 het volgende:
Ik kan geen nieuwsberichten posten in sport (ook nergens anders btw). En op de frontpage staat het bericht: Domper voor zwemmer vd Hoogenband over zijn tegenvallende race vanochtend, waardoor hij de halve finale van de 200m vrije slag misloopt en dat hij mogelijk helemaal niet meer meedoet dit EK.
Maar misschien kon ik het inderdaad beter sudmitten dan.
Tuut tuut... dat is snelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:02 schreef Ambrosius het volgende:
Aangepast Sally.
Gebeurd, tevens in het juiste filter gezet.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kan het nummer 34 veranderd worden naar 35 in de topic titel?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
Bedankt, er is ook iemand in dat topic aan het trollen. Met erg dom gedrag. Denk dat het een kloon is eerlijk gezegd. Nick is muay-toy. Kan hier naar gekeken worden?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gebeurd, tevens in het juiste filter gezet.
Net gedaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:16 schreef ElmarO het volgende:
Zou onderstaand topic in het autosportforum gezet kunnen worden?
[F1] F1 Nieuwtjes topic #32: MAXimaal genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |