abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55521191
Helaas op Sport 1, dus niet voor iedereen te zien:

Goud
In oktober 2006 veroverde het Nederlands dameshockeyteam na zestien jaar eindelijk weer de wereldtitel. Goud volgt de speelsters en hun coach tijdens de intense voorbereiding. Verlies en teleurstelling, maar ook saamhorigheid en vreugde: een unieke inkijk in een sportploeg onder hoogspanning.

Morgen, eerste Kerstdag op Sport 1, 20.30-22.15. Het wordt later in de week ook nog wel herhaald lijkt me.
sig verwijderd door FA
pi_55537589
Lekkere meiden bij

Met de bikini aan in die tonnen ijs zitten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55537818
Dat is ook de voornaamste reden voor mij om te kijken .
sig verwijderd door FA
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:59:54 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55537822
Ik ben al te laat, zat net in de gids van Sport1 te kijken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55537842
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:59 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben al te laat, zat net in de gids van Sport1 te kijken.
Oe, je hebt de tonnen ijs scene gemist.

Er zitten trouwens ook een paar minder mooie dames in de selectie zullen we maar zeggen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55539207
Was leuk om te zien vond ik, normaal zie je dit soort dingen niet.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:29:25 #7
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_55701650
Ja, zag de doc ook. Best wel goed. Verrassend dat het nu al op tv was te zien. En over mooie meiden: Die De Melo is en blijft naast Ten Hoog wel de lekkersten van allemaal,alhoewel die ene met die neus (die aan het begin haar voet of zo gekneusd had) mocht er ook wel zijn. Grappigste scene? Dat ze op een bepaalt moment met zijn allen in die Mall lopen met die Victoria Secrets roze tassen. OH en hoe vonden jullie die one-man show van de coach toen hij ff met die bal en die hockeystick bezig was. Nooit geweten dat hij zo een topspeler was geweest gezien zijn techniek en vaardigheid.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')