hij blijft gewoon bescheiden en met beide voeten op de grond staanquote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hehe, zelfs na winst wil hij nog niet toegeven dat hij favoriet was.
Mourey raakte hem niet en Wellens viel ook niet over hem heen. Volgens mij gewoon gevallen door een schrikreactie als ik dat goed zagquote:Op zondag 27 januari 2008 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
2e jaar op rij dat Wellens zijn kansen verspeelt door een val waaraan hij zelf niets kon doen.
parcours was zwaar zat normaal gezien maar als je voor de cross zomerachtige temperaturen hebt waardoor je een harde ondergrond krijgt, dan krijg je dit dusquote:
Hij moest wel uitwijken waardoor hij over een voetje van een nadar ging, als hij dat niet doet, gaat hij wel over Mourey.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:06 schreef Bartoli het volgende:
Mourey raakte hem niet en Wellens viel ook niet over hem heen. Volgens mij gewoon gevallen door een schrikreactie als ik dat goed zag
Volgend jaar WK in Nederland natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
Boom, hij gaat zeker nog een aantal jaren door in het veld gaf 'ie aan.
Da's weer eens wat anders. Ook al jaren niet meer gebuerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:20 schreef TheArt het volgende:
En zo eindigt Nederland voor België is de medaillestand
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |