hij blijft gewoon bescheiden en met beide voeten op de grond staanquote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hehe, zelfs na winst wil hij nog niet toegeven dat hij favoriet was.
Mourey raakte hem niet en Wellens viel ook niet over hem heen. Volgens mij gewoon gevallen door een schrikreactie als ik dat goed zagquote:Op zondag 27 januari 2008 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
2e jaar op rij dat Wellens zijn kansen verspeelt door een val waaraan hij zelf niets kon doen.
parcours was zwaar zat normaal gezien maar als je voor de cross zomerachtige temperaturen hebt waardoor je een harde ondergrond krijgt, dan krijg je dit dusquote:
Hij moest wel uitwijken waardoor hij over een voetje van een nadar ging, als hij dat niet doet, gaat hij wel over Mourey.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:06 schreef Bartoli het volgende:
Mourey raakte hem niet en Wellens viel ook niet over hem heen. Volgens mij gewoon gevallen door een schrikreactie als ik dat goed zag
Volgend jaar WK in Nederland natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
Boom, hij gaat zeker nog een aantal jaren door in het veld gaf 'ie aan.
Da's weer eens wat anders. Ook al jaren niet meer gebuerd waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:20 schreef TheArt het volgende:
En zo eindigt Nederland voor België is de medaillestand
quote:
En Frankrijk ook nog voor de Belgen (ook boven Nederland).quote:Op zondag 27 januari 2008 16:20 schreef TheArt het volgende:
En zo eindigt Nederland voor België is de medaillestand
hij kan best wat uitstapjes maken naar de weg volgens mij. Koersen als Parijs Roubaix zou hem ook goed moeten kunne liggenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:14 schreef Wombcat het volgende:
Nog drie jaar crossen wordt nu op België gezegd (door zijn masseur oid).
Dat zei men al over veel veldrijders, maar dan zie je dat het toch vaak nog net wat anders ligt. Volgens mij valt tijdrijden en veldrijden véél beter te combineren , dat is toch beide ca een uur in het rood gaan , terwijl je bij zo'n Parijs-Roubaix toch echt met een uitputtingsslag te maken hebt ...quote:Op zondag 27 januari 2008 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij kan best wat uitstapjes maken naar de weg volgens mij. Koersen als Parijs Roubaix zou hem ook goed moeten kunne liggen
Al die andere veldrijders hadden niet ook al een wereldtitel op de weg gewonnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zei men al over veel veldrijders, maar dan zie je dat het toch vaak nog net wat anders ligt. Volgens mij valt tijdrijden en veldrijden véél beter te combineren , dat is toch beide ca een uur in het rood gaan , terwijl je bij zo'n Parijs-Roubaix toch echt met een uitputtingsslag te maken hebt ...
Natuurlijk kun je als tijdrijder ook P-R winnen, maar als je je teveel op die lange inspanningen gaat concentreren dan gaat je veldrit eraan inboeten , denk ik ... (zie bv ook Franzoi en Gadret dit jaar die teveel op de weg gekoerst hebben en daar de tol voor betalen)quote:Op zondag 27 januari 2008 18:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Al die andere veldrijders hadden niet ook al een wereldtitel op de weg gewonnen.
Cancellara heeft ook P-R gewonnen, dus als tijdrijder kun je P-R ook winnen.
Er zat voor Nys niet veel meer in op dit parcours, ik las ook dat hij maar Nederlander moest worden. Net als Veldkamp Belg werd?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:01 schreef Klopkoek het volgende:
De Belgen zijn een beetje boos dat Nys een Ollander naar de zege hielp...
quote:Sven Nys (Bonheiden, 17 juni 1976) is een Nederlands wielrenner, veldrijder en mountainbiker.
quote:Sven Nys geeft wereldtitels weg aan Nederlanders.
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef OProg het volgende:
Iemand heeft zijn woede losgelaten op Wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sven_Nys
[..]
[..]
Op dat laatste mag je in België nooit afgaan hoor. Ik ken hier zelfs academici die zoals Bart Wellens spreken ...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:25 schreef Klopkoek het volgende:
Nijs legde het goed uit: hij had misschien Boom kunnen bijhalen maar dan zouden Vervecken of de nog rappere Styber hem (en ploeggenoot Boom) kunnen kloppen.
Overigens zie je wel aan de manier van spreken dat Nijs een pientere gast is met een brede blik. Hij spreekt gewoon netjes Nederlands terwijl je bij Wellens het idee hebt dat hij uit het aardappelveld is geplukt.
P-R wordt ook meestal pas in het laatste uur beslist hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zei men al over veel veldrijders, maar dan zie je dat het toch vaak nog net wat anders ligt. Volgens mij valt tijdrijden en veldrijden véél beter te combineren , dat is toch beide ca een uur in het rood gaan , terwijl je bij zo'n Parijs-Roubaix toch echt met een uitputtingsslag te maken hebt ...
In Nederland heb je ook academici die als Sjakie de Patatboer praten maar andersom komt nooit voor (Sjakie de Patatboeren die als een academicus praten).quote:Op zondag 27 januari 2008 20:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op dat laatste mag je in België nooit afgaan hoor. Ik ken hier zelfs academici die zoals Bart Wellens spreken ...
De gemiddelde Vlaming kennende zal het wel Stybar zijn. Er gaan de wildste verhalen de ronde over Nederlanders in dat zo gezellige deel van het Nederlandstalige cultuurgebied.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:24 schreef Leatherface het volgende:
Dat er geen Belg won zal best lastig te verkroppen zijn voor sommigen daar.
Maar als het dan toch geen Vlaming werd, hadden de meesten daar dan liever Boom of Stybar als winnaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |