Na pasen pas, dan kan ik dus nog niet stemmenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:35 schreef Falco het volgende:
Na pasen open ik de finale, er mogen nog wel wat meer stemmen komen
Sven is onaantastbaar, dat was Niemann niet Pechstein kon haar aardig bijhouden bijvoorbeeld. Bij Sven is het van te voren zeker dat hij gaat winnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:07 schreef bertustalsma het volgende:
het kan toch niet zo zijn dat Sven nu al beter is dan Gunda Niemann. Die vrouw domineerde 10! jaar.
Natuurlijk ziet het er na uit dat Sven de beste allertijden gaat worden, maar dat kunnen we nu toch nog niet zeggen. Hij is staat pas 2 jaar echt de beste, maar ik denk dat we pas na Vancouver kunnen vaststellen hoe 'groot' hij echt is.
Sven heeft nog geen goud, en aangezien de OS over twee jaar pas zijn, is allerminst zeker dat hij goud gaat winnen. In twee jaar kan veel gebeuren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sven is onaantastbaar, dat was Niemann niet Pechstein kon haar aardig bijhouden bijvoorbeeld. Bij Sven is het van te voren zeker dat hij gaat winnen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:53 schreef Falco het volgende:
Post je top 5 van de volgende vier schaatsers en schaatsster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |