Nope, helaas niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
TVP.
Is het nog steeds in purfleet?
Nou ja, purfleet is volgens mij een voorstad/onderdeel van londen en hoe de zaal heet wist ik niet, maar ik vroeg het idd nav de banner.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.
Vond het wel een mooie zaal.
Alexandra Palace in Londen staat in de banner, dus zal daar wel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Sport1 is ook niet Live !quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:00 schreef borisz het volgende:
wel weer jammer dan die break in het toernooi. Morgen hadden ze ook best kunnen darten![]()
trouwens en idee om gewoon 2 topics dan te openen. 1 voor de livescore mensen en 1 voor de sbs mensen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Nou ja, hij wint deze twee potjes toch maar, ondanks dat het totaal niet liep. Dat is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef nightfall het volgende:
taylor wandelt straks zo weer de finale in,. zit aan de "makkelijke" kant,. kan lekker groeien en is straks op en top in de finale,. die man heeft toch ook altijd wel een tikkie geluk..
Ook niet gezien, maar Manley hoeft niet veel te toen om zich niet geliefd te maken.quote:Op zondag 23 december 2007 10:57 schreef Urquhart het volgende:
Wat deed Manley gisteren nou, waardoor hij zich niet geliefd maken. Ik miste dat stukje tijdens de samenvatting
Dat V. Gerwen die dubbel 12 niet gooit is toch wel wat gelukkigquote:Op zondag 23 december 2007 10:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, hij wint deze twee potjes toch maar, ondanks dat het totaal niet liep. Dat is ook een kwaliteit.
Klopt, maar daarna moet je het alsnog zelf uitgooien en daarmee een tik uitdelen aan Van Gerwen.quote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat V. Gerwen die dubbel 12 niet gooit is toch wel wat gelukkig
Dat heb je goed begrepen. Hij had iets van 11 matchdarts maar V.dVoort wist toch nog te winnen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:24 schreef SCH het volgende:
Lag Klaasen er nou in de eerste ronde al uit tegen Van der Voort of heb ik dat niet goed begrepebn?
v Gerwen it ook bij de PDC.quote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef SCH het volgende:
Welke Nederlanders doen er in januari aan dat andere tournooi mee? Stompe? Van Gerwen?
Ik neem aan dat je Albertino Essers zoekt.quote:Op zondag 23 december 2007 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
v Gerwen it ook bij de PDC.
We hebben stompe nog en darteritus boy, hoe heet hij ook alweer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |