We hebben sinds korte tijd filters op dit forum.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef SCH het volgende:
Wat is een SCHaatsfilter?
Vroeger toen ik nog blauw was, was dat achter de schermen al bijna geregeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef XL het volgende:
2) per direct een schaatsfilter, die josti's zijn begonnen
zie punt 1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog blauw was, was dat achter de schermen al bijna geregeld.
liever puur schaatsen, 'we' geven toch niks om andere wintersporten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Trouwens, wat denkt men van een algemeen wintersport-filter, waar schaatsen dan ook onder valt? Is dat iets?
Lijkt me een strak planquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
We hebben sinds korte tijd filters op dit forum.
Eén voor wielrennen, één voor auto- en motorsport, één voor tennis en één voor overige sporten.
Nu wordt er dus gepleit voor een schaatsfilter.
Trouwens, wat denkt men van een algemeen wintersport-filter, waar schaatsen dan ook onder valt? Is dat iets?
dankjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:29 schreef mitt het volgende:
Je hebt gelijk. Opgelost.
Is goed, weltrusten pfap!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:04 schreef pfaf het volgende:
Is goed, ik ga eerst even slapen, goed?
Die staan dan mooi allemaal bij elkaar op een rijtje in het filter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:59 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij word er echt heeel weinig gebruik gemaakt van filters. En met schaatsen heb je niet zoals met wielrennen veel aparte topic's over schaatsers ofzo. Vaak is er per weekend maar 1 topic actief die van die schaatswedstrijd...
Pfoe, daar moet ik effe navraag naar doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
ff nog een vraag over het filter: is daar maar een max aan topics mogelijk ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |