Heb dus tags aan de TT's toegevoegd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef MikelenniuM het volgende:
Mag ik ook verzoekjes doen?
[Les Mills] Bodypump deel 3 en [Centraal] Les Mills zijn ook Les Mills topics... ik heb ze alleen niet geopend, maar kan/mag daar ook een [Les Mills] tag voor?
Dank uquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heb dus tags aan de TT's toegevoegd.
Tevens heb ik deze topics onder de filter 'overige' gezet.
Die oude werd omhooggekickt, vandaar dat ik 'em maar effe op slot deed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
Beetje jammer van het slotje. Het topic deed niemand kwaad. Maar kun je het dan mergen met het vorige topic. En deze OP in het al bestaande topic zetten ?
Alvast bedankt
Het grote Taeke Taekema Fan-Topic.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:00 schreef Sally het volgende:
F1 Meet @ locatie. Suggestie-topic!
Topictitel verandering gevraagd
quote:F1-meet @ locatie: Huizen! (kartbaan) lijkt me een goede 'vervolgtitel'
Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:15 schreef tong80 het volgende:
Sorry Mitt {
Karpov staat tweede in de tienkamp.
YO!quote:
he he....quote:
nietsquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:24 schreef Mark het volgende:
En wat heeft dat met Sport te maken?
Bedankt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:
Ban aub die 'pectoralusminor' in het bodybuildtopic, heeft niks in te brengen en gaat hier vervelen omdat hij op DBB (bodybuild forum) gebant is.
Ach, golfer nam niet eens de moeite om de index door te kijken. Die gebruikte meteen de searchquote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef tong80 het volgende:
Sorrie Mitt ik had nog wel zo goed gekeken. Ik zal een Hans Anders topic openen
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef mitt het volgende:
Ik laat ze even mergen voor je.
Nu weet ik het zeker: je haat mequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:50 schreef mitt het volgende:
Had sanger het geduld niet om op je te wachten?
Hij staat erin.![]()
naja ik zat maar te wachten op de tekst van sanger maar die kwam maar niet, dus dan moet ik hem maar zo plaatsen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:50 schreef mitt het volgende:
Had sanger het geduld niet om op je te wachten?
Hij staat erin.![]()
Zojuist gedaan.quote:Op maandag 17 september 2007 11:01 schreef Videopac het volgende:
Kan iemand het Centrale Bodybuilding topic opschonen?
Graag een 'ban' voor die 'pectoralusminor' in het bodybuild topic. Hij is weer eens actief en heeft totaal niks anders te doen dan mensen belachelijk maken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:
Ban aub die 'pectoralusminor' in het bodybuildtopic, heeft niks in te brengen en gaat hier vervelen omdat hij op DBB (bodybuild forum) gebant is.
Mijn suggestie: Iets normale met elkaar omgaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:34 schreef Videopac het volgende:
Kan iemand het BB topic nogmaals opschonen?
Mijn suggestie: iets alerter/strakker modden in Sport...
Op zich mee eens; dit geldt voor elke rubriek. Echter: bij Sport duurt/ duurde het nogal lang (1/2 tot 2 dagen) voordat de mods in actie kwamen / komen. In andere rubrieken reageert men sneller.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Mijn suggestie: Iets normale met elkaar omgaan.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:29 schreef zjroentje het volgende:
Dank je!
I'm here to stay.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef zjroentje het volgende:
Is Leatherface eigenlijk een tussenpaus totdat pfaf klaar is met zijn stage () daaro, of hoe zit dat? Aangezien hij nog steeds blauw is.
Wat is er zo moeilijk aan? Je blijft mod in een soort van incubatietijd, SPT heeft er drie en iedereen is gelukkig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef pfaf het volgende:
Niemand snapt ook wat ik hier nog doe...
Is het dan ook wel duidelijk geweest wat je hier deedquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef pfaf het volgende:
Niemand snapt ook wat ik hier nog doe...
Met het schaatsseizoen voor d eboeg is een derde mod inderdaad geen slecht idee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan? Je blijft mod in een soort van incubatietijd, SPT heeft er drie en iedereen is gelukkig.
Done.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef don-diablo het volgende:
kan een mod de volgende info toevoegen aan de lijst van teams in de OP van het grote lacrosse topic?
Delft Barons
Contactpersoon: Philip Heijkoop
mail: Delftbarons@gmail.com
Haha, had je maar niet moeten postenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:23 schreef Spooky4u het volgende:
Mag deze Het schaatsen is AFGELOPEN.. post verwijderd worden? Ik word gek van dat ding in MyAT.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:01 schreef popolon het volgende:
Beetje naar beneden scrolleren sch!
Rugby World Cup 2007 #2
Duurde even voordat ik m doorhad, maar tis geluktquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:11 schreef Grumpey het volgende:
zou een modje de laatste post van annoh in dit topic Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 17 in de OP kunnen opnemen? Tof! Jullie zijn geweldig!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef XL het volgende:
2 verzoekjes:
1) pfap terug blauw
2) per direct een schaatsfilter, die josti's zijn begonnen
We hebben sinds korte tijd filters op dit forum.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef SCH het volgende:
Wat is een SCHaatsfilter?
Vroeger toen ik nog blauw was, was dat achter de schermen al bijna geregeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef XL het volgende:
2) per direct een schaatsfilter, die josti's zijn begonnen
zie punt 1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog blauw was, was dat achter de schermen al bijna geregeld.
liever puur schaatsen, 'we' geven toch niks om andere wintersporten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Trouwens, wat denkt men van een algemeen wintersport-filter, waar schaatsen dan ook onder valt? Is dat iets?
Lijkt me een strak planquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
We hebben sinds korte tijd filters op dit forum.
Eén voor wielrennen, één voor auto- en motorsport, één voor tennis en één voor overige sporten.
Nu wordt er dus gepleit voor een schaatsfilter.
Trouwens, wat denkt men van een algemeen wintersport-filter, waar schaatsen dan ook onder valt? Is dat iets?
dankjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:29 schreef mitt het volgende:
Je hebt gelijk. Opgelost.
Is goed, weltrusten pfap!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:04 schreef pfaf het volgende:
Is goed, ik ga eerst even slapen, goed?
Die staan dan mooi allemaal bij elkaar op een rijtje in het filter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:59 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij word er echt heeel weinig gebruik gemaakt van filters. En met schaatsen heb je niet zoals met wielrennen veel aparte topic's over schaatsers ofzo. Vaak is er per weekend maar 1 topic actief die van die schaatswedstrijd...
Pfoe, daar moet ik effe navraag naar doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
ff nog een vraag over het filter: is daar maar een max aan topics mogelijk ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |