Waarom volg je NEC eigenlijk, toch niet omdat je toevallig in Nijmegen woontquote:Op maandag 5 maart 2007 16:33 schreef Posdnous het volgende:
Eindelijk. Vreselijk saai dat schaatsen.
En dat iedereen het alleen maar leuk vindt omdat Nederlanders er zo goed in zijn.
Van die mensen die ook het WK tulpenkweken zouden kijken.
Ik snap niet dat we dat in NL niet uitzenden als we zo graag schaatsen willen zien.quote:
Het is wel een stuk spectaculairder... maarja 'wij' zijn er niet goed inquote:Op maandag 5 maart 2007 20:06 schreef XL het volgende:
[..]
Ik snap niet dat we dat in NL niet uitzenden als we zo graag schaatsen willen zien.
Ik ben wel heel dankbaar dat ze het niet uitzenden, dat daar geen misverstand over bestaat.
Inderdaad, het seizoen loopt van november tot maart tegenwoordig.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor je het weet begint het allemaal weer.
Ik ga even aan mijn auto klussen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, het seizoen loopt van november tot maart tegenwoordig.
Daarom heb ik ook het roetfilter van m'n auto gesloopt, stoken met die hap, broeikaseffect.
Je roetfilter draagt juist bij aan het broeikaseffect. Gewoon terugzetten dat ding. Enige wat je er mee bereikt is dat je het 1500 meter kuchje wat interessanter maakt. Als je met je auto door Thialf gaat crossen dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, het seizoen loopt van november tot maart tegenwoordig.
Daarom heb ik ook het roetfilter van m'n auto gesloopt, stoken met die hap, broeikaseffect.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:48 schreef mitt het volgende:
Zijn jullie ook zo blij?
Schaatsen
Tijd voor echte sport
Ik wil juist bijdragen aan het broeikaseffect! Let maar op, als wij hier een tropische klimaat krijgen verdwijnt die malle schaatsgekte zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:49 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Je roetfilter draagt juist bij aan het broeikaseffect. Gewoon terugzetten dat ding. Enige wat je er mee bereikt is dat je het 1500 meter kuchje wat interessanter maakt. Als je met je auto door Thialf gaat crossen dan.
En je moet de ijshallen zonder stroom zetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:01 schreef pfaf het volgende:
Potver, daar heb je me.
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:53 schreef komrad het volgende:
doe maar een slotje voor dit gefrustreerde mods topic
woehoe WK tulpenkweken, is het al bijna zover?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:33 schreef Posdnous het volgende:
Eindelijk. Vreselijk saai dat schaatsen.
En dat iedereen het alleen maar leuk vindt omdat Nederlanders er zo goed in zijn.
Van die mensen die ook het WK tulpenkweken zouden kijken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:53 schreef komrad het volgende:
doe maar een slotje voor dit gefrustreerde mods topic
Mod-onwaardig gedrag, dat is hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |