Heb dus tags aan de TT's toegevoegd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef MikelenniuM het volgende:
Mag ik ook verzoekjes doen?
[Les Mills] Bodypump deel 3 en [Centraal] Les Mills zijn ook Les Mills topics... ik heb ze alleen niet geopend, maar kan/mag daar ook een [Les Mills] tag voor?
Dank uquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heb dus tags aan de TT's toegevoegd.
Tevens heb ik deze topics onder de filter 'overige' gezet.
Die oude werd omhooggekickt, vandaar dat ik 'em maar effe op slot deed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
Beetje jammer van het slotje. Het topic deed niemand kwaad. Maar kun je het dan mergen met het vorige topic. En deze OP in het al bestaande topic zetten ?
Alvast bedankt
Het grote Taeke Taekema Fan-Topic.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:00 schreef Sally het volgende:
F1 Meet @ locatie. Suggestie-topic!
Topictitel verandering gevraagd
quote:F1-meet @ locatie: Huizen! (kartbaan) lijkt me een goede 'vervolgtitel'
Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:15 schreef tong80 het volgende:
Sorry Mitt {
Karpov staat tweede in de tienkamp.
YO!quote:
he he....quote:
nietsquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:24 schreef Mark het volgende:
En wat heeft dat met Sport te maken?
Bedankt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:
Ban aub die 'pectoralusminor' in het bodybuildtopic, heeft niks in te brengen en gaat hier vervelen omdat hij op DBB (bodybuild forum) gebant is.
Ach, golfer nam niet eens de moeite om de index door te kijken. Die gebruikte meteen de searchquote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef tong80 het volgende:
Sorrie Mitt ik had nog wel zo goed gekeken. Ik zal een Hans Anders topic openen
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef mitt het volgende:
Ik laat ze even mergen voor je.
Nu weet ik het zeker: je haat mequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:50 schreef mitt het volgende:
Had sanger het geduld niet om op je te wachten?
Hij staat erin.![]()
naja ik zat maar te wachten op de tekst van sanger maar die kwam maar niet, dus dan moet ik hem maar zo plaatsen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:50 schreef mitt het volgende:
Had sanger het geduld niet om op je te wachten?
Hij staat erin.![]()
Zojuist gedaan.quote:Op maandag 17 september 2007 11:01 schreef Videopac het volgende:
Kan iemand het Centrale Bodybuilding topic opschonen?
Graag een 'ban' voor die 'pectoralusminor' in het bodybuild topic. Hij is weer eens actief en heeft totaal niks anders te doen dan mensen belachelijk maken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:
Ban aub die 'pectoralusminor' in het bodybuildtopic, heeft niks in te brengen en gaat hier vervelen omdat hij op DBB (bodybuild forum) gebant is.
Mijn suggestie: Iets normale met elkaar omgaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:34 schreef Videopac het volgende:
Kan iemand het BB topic nogmaals opschonen?
Mijn suggestie: iets alerter/strakker modden in Sport...
Op zich mee eens; dit geldt voor elke rubriek. Echter: bij Sport duurt/ duurde het nogal lang (1/2 tot 2 dagen) voordat de mods in actie kwamen / komen. In andere rubrieken reageert men sneller.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Mijn suggestie: Iets normale met elkaar omgaan.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:29 schreef zjroentje het volgende:
Dank je!
I'm here to stay.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef zjroentje het volgende:
Is Leatherface eigenlijk een tussenpaus totdat pfaf klaar is met zijn stage () daaro, of hoe zit dat? Aangezien hij nog steeds blauw is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |