Lieverd, het is al goed. Volgende keren doe je ook niet meer, omdat ik het definitief gehad heb met jou. Als je in dat topic blijft eikelen zal Ambrosius dat vanzelf wel gaan oplossen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op syndroom van down gecorrigeert ja omdat dat idd niet kon. Maar ik dacht dat hij het echt had en dus was het geen scheld context. Sterker nog ik zei dat hij daar niks aan kon doen als hij het had. Nu blijkt dat hij het niet heeft dus valt het onder liegen. Maar daar heeft BS zich ook schuldig aan gemaakt door te zeggen dat ik op de basisschool zit.
Ik mag heus volgende keer zeker wel mee doen voor het echie hoor. Jij bepaald echt niet wie er wel en niet mee mogen doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:40 schreef XL het volgende:
[..]
Lieverd, het is al goed. Volgende keren doe je ook niet meer, omdat ik het definitief gehad heb met jou. Als je in dat topic blijft eikelen zal Ambrosius dat vanzelf wel gaan oplossen.
Het is bepaalt met een t. En XL bepaalt dat wel. Het is zijn spelletje.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik mag heus volgende keer zeker wel mee doen voor het echie hoor. Jij bepaald echt niet wie er wel en niet mee mogen doen.Als je dat wel denkt schat je jezelf veel te hoog in.
Ja, maar iedereen op fok is vrij om in het topic te posten waar hij dat wil. Fok is namelijk niet van hem. (gelukkig)quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het is bepaalt met een t. En XL bepaalt dat wel. Het is zijn spelletje.
FOK! =/= democratiequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen op fok is vrij om in het topic te posten waar hij dat wil. Fok is namelijk niet van hem. (gelukkig)
Ik doe gewoon mee, post hij mij niet in die lijst dan maak ik handmatig een correction.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Er in posten is voor jou gelijk aan er in meedoen? Raar...
Eens kijken hoe lang je dat volhoudt...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee, post hij mij niet in die lijst dan maak ik handmatig een correction.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:28 schreef pfaf het volgende:
Oe! Oe! Oe! Ik weet de oplossing!
De reeks wordt naar UVT geschopt. [ afbeelding ]
Denemarken een paar jaar geleden op een eindtoernooi wel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Federer komt toch ook niet in ronde 2 Wimbledon binnenlopen en zegt "ey, mag ik niet meer meedoen, da kan toch niet, discriminatie!!!!!"
.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:28 schreef pfaf het volgende:
Oe! Oe! Oe! Ik weet de oplossing!
De reeks wordt naar UVT geschopt. [ afbeelding ]
Die waren toch gewoon lucky losers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:32 schreef Adothehague het volgende:
Denemarken een paar jaar geleden op een eindtoernooi wel...
Ik zie geen oorlog in 't topicquote:Denemarken werd op het laatst opgeroepen om mee te doen aan het toernooi, het land was in hun groep tweede geworden in de voorronde achter Joegoslavië, dit land moest zich terugtrekken in verband met de oorlog.
het lijkt er anders aardig op dat jullie oorlogmet mij voeren in dat topic. Als gevolg moet 1 van jullie zich terugtrekken en mag ik komen opdraven als vervanger.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie geen oorlog in 't topic.
Hij heeft gelijk. Gedraag je volgens je leeftijd die op je paspoort staat aub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |