Op wel forum stond dat nog meer danquote:Op maandag 12 november 2007 15:54 schreef suus21 het volgende:
nadat je op een forum had gelezen dat Fed pijn in zn onderrug had ging je ineens roepen dat je met zn fysio gebeld had. Als je dit nou riep voordat het op een forum te lezen was was je verhaal wel geloofwaardig..
Enlighten me!quote:Op maandag 12 november 2007 16:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan ben jij niet helemaal goed op de hoogte vriend
quote:Fysiotherapeut:
· Pavel Kovac
dat zijn jouw woorden, lees maar terug....quote:Op maandag 12 november 2007 15:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Op wel forum stond dat nog meer dan![]()
Ik heb niks over andere foa gezegt. Ik heb gezegd dat ik door de telefoon hoorde dat hij een onderrug blessure had en behandeld was en toen zeiden anderen hier dat is niet waar want op andere forums staat dat hij 100% fit is. Ik heb het van een betrouwbare bron en niet van een forum.quote:Op maandag 12 november 2007 16:12 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat zijn jouw woorden, lees maar terug....
quote:Op maandag 12 november 2007 16:22 schreef suus21 het volgende:
of op een Engelse site zoiets zei je...
Klopt, ik had het eidenlijk van de fysio maar vond het beter te zeggen dat het van een site kwam. Uiteindelijk dacht ik het maakt niet uit ik geef gewoon mn bron hier vandaarquote:Op maandag 12 november 2007 16:28 schreef suus21 het volgende:
lees je posts maar eens goed na dan, je heb geschreven dat je op Fernandez ging wedden want je las op een Engelse site dat Fed last had van zn rug....pas daarna begon je over zn fysio..
Ik wil niet dat jullie op me ingaan. Ik heb dit topic/subforum pas ondekt en vind het heel leuk om hier met mede tenniskenners te babbelen over tennis. Ik zal zoveel mogelijk informatie die ik heb over wedstrijden en spelers hier met jullie delen. Ik kan urenlang praten/discuseren over tennis dus wat dat betreft ben ik blij dit gevonden te hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 16:55 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom gaan jullie er nog op in... Dat wil hij juist..
Gewoon negeren dan stopt het wel.![]()
Ehm, De Beer is de fysio van Federer met wie je contact hebt.quote:
Ik zal proberen het een keer netjes uit te leggenquote:Op maandag 12 november 2007 17:07 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil niet dat jullie op me ingaan. Ik heb dit topic/subforum pas ondekt en vind het heel leuk om hier met mede tenniskenners te babbelen over tennis. Ik zal zoveel mogelijk informatie die ik heb over wedstrijden en spelers hier met jullie delen. Ik kan urenlang praten/discuseren over tennis dus wat dat betreft ben ik blij dit gevonden te hebben.![]()
Ik ben dyslectisch dus een spellingschecker heeft weinig zin. Ik ben een hele leuke poster en heb veel informatie in de tenniswereld. Aangezien jullie veel met tennis bezig zijn deel ik mijn informatie graag met jullie.quote:Op maandag 12 november 2007 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zal proberen het een keer netjes uit te leggen.
Zoals je wel merkt is niet iedereen blij met je komst. Leuke posters zijn altijd welkom maar je kondigt eea met veel bombarie aan. Als je nieuws hebt post 't gewoon zo neutraal mogelijk zodat niet van die onnozele discussies ontstaan zoals nu. Installeer daarnaast een spellingchecker want al je posts staan vol met spelfouten.
Wat ben jij een triest figuurquote:Op maandag 12 november 2007 18:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben dyslectisch dus een spellingschecker heeft weinig zin. Ik ben een hele leuke poster en heb veel informatie in de tenniswereld. Aangezien jullie veel met tennis bezig zijn deel ik mijn informatie graag met jullie.
Zoe zie ik mezelf niet, ik zie mezelf als iemand die een hoop interessante informatie aan dit topic kan toevoegen uit de tenniswereld.quote:Op maandag 12 november 2007 18:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur
Btw, vamos Fernando![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb btw net nog even met de fysio van Roger gesproken en hij zegt dat roger na een massage geen pijn meer in zijn onderrug heeft, maar hij heeft wel last van een kleine mentale tik op dit moment. Meer updates volgen morgen. Hij heeft me belooft even te mailen als hij wakker is.
Specificeren Norrage. Ik moet kunnen controleren dat je de winst van Roddick op Davydenko niet als verrassing noemt.quote:
Ik heb het vooral over het verlies van Fed, de winst van Ferrer (of het slechte spel van Djoko) en Gasquet die toch nog een set haaltquote:Op maandag 12 november 2007 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Specificeren Norrage. Ik moet kunnen controleren dat je de winst van Roddick op Davydenko niet als verrassing noemt.
Voor mij persoonlijk is het verlies van Davydenko vandaag tegen Roddick de grootste verassing. Het verlies van Federer had ik van ver zien aankomenquote:Op maandag 12 november 2007 19:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het vooral over het verlies van Fed, de winst van Ferrer (of het slechte spel van Djoko) en Gasquet die toch nog een set haalt
Roddick had ik wel zien winnen.
Plaats even een screen van je winst op deze wedstrijd dan want je vertelt het in iedere post tien keer, je moet nog veel leren op het gebied van overtuigen/argumenteren.quote:Op maandag 12 november 2007 20:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het verlies van Davydenko vandaag tegen Roddick de grootste verassing. Het verlies van Federer had ik van ver zien aankomen![]()
Daar is het wed-topic voor op Fok! Dit topic is enkel om tenniszaken te bespreken en zeker geen wed- gerelateerde zaken. Ik moet je op deze vraag helaas teleurstellen.quote:Op maandag 12 november 2007 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Plaats even een screen van je winst op deze wedstrijd dan want je vertelt het in iedere post tien keer, je moet nog veel leren op het gebied van overtuigen/argumenteren.
Grapjas, PM even je screen of een gedegen bewijs.quote:Op maandag 12 november 2007 20:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar is het wed-topic voor op Fok! Dit topic is enkel om tenniszaken te bespreken en zeker geen wed- gerelateerde zaken. Ik moet je op deze vraag helaas teleurstellen.
Ik gebruik niet vaak krachttermen, maar wat ben jij een kankernerdquote:Op maandag 12 november 2007 20:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar is het wed-topic voor op Fok! Dit topic is enkel om tenniszaken te bespreken en zeker geen wed- gerelateerde zaken. Ik moet je op deze vraag helaas teleurstellen.
Ik heb geen zin om een screenshot te nemen, dat is mij te veel werk. Jullie zullen me moeten geloven op mijn woord, en als jullie dat niet doen: Deal with itquote:Op maandag 12 november 2007 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Grapjas, PM even je screen of een gedegen bewijs.
Wat een agressie zegquote:Op maandag 12 november 2007 20:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik gebruik niet vaak krachttermen, maar wat ben jij een kankernerd
Idd, ik word ook een beetje simpel van die mensen die maar aan het schelden en tieren zijn. Een besloten reeks is op fok voor ons helaas geen optie, maar misschien moeten we de mensen die vervelend zijn gewoon negeren.quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef Norrage het volgende:
jezus wat een mafkezen zitten er in de tennistopics de laatste tijd zeg...Kunnen we het niet besloten houden of zo?
Ik heb het gevoel dat je je IQ niet helemaal meehebt.quote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd, ik word ook een beetje simpel van die mensen die maar aan het schelden en tieren zijn. Een besloten reeks is op fok voor ons helaas geen optie, maar misschien moeten we de mensen die vervelend zijn gewoon negeren.![]()
Is irritant dan een krachtterm?quote:Op maandag 12 november 2007 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je doet 't er serieus om he. Het gaat om jou ado, dat je 't snapt
. Reageer nou eens niet overal op en hou je praatjes over de fysio achterwege.
Ik gebruik ook vrijwel nooit krachttermen, maar ik vind je zeer, maar dan ook zeer irritant.
Dat gevoel krijg ik meer bij mensen die er krachttermen tegenaangooien en uit het niets hele scheldpartijen beginnen. Maar goed back on-topic:quote:Op maandag 12 november 2007 21:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je je IQ niet helemaal meehebt.
Nee, ik sta op 't randje om ze te gaan gebruiken. Dat was m'n punt. Niet dat deze vraag relevant isquote:Op maandag 12 november 2007 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Is irritant dan een krachtterm?
Ow.quote:Op maandag 12 november 2007 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ik sta op 't randje om ze te gaan gebruiken. Dat was m'n punt. Niet dat deze vraag relevant is.
Ik ben pas een halfuur weer terug op internet en nu weet ik al dat ik het gehad heb met die posts van jou..dat zegt toch wel iets...ik heb het idee dat je het een beetje zelf uitlokt....quote:Op maandag 12 november 2007 21:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik meer bij mensen die er krachttermen tegenaangooien en uit het niets hele scheldpartijen beginnen. Maar goed back on-topic:
We hebben morgen ook enkele interessante partijen er tussen zitten, persoonlijk kijk ik erg uit naar het Spaanse onderonsje tussen Ferrer en Nadal.![]()
Ik ben me van geen kwaad bewust. Het enige wat ik hier wil is over mijn favoriete sport discusseren en dat is tennis. Het laatste wat ik probeer is dingen uitlokken, ik wil gewoon lekker discusiren hier over tennis. Volgens mij ben ik degene hier die netjes blijft en niet ingaat op de scheldpartijen van sommigen.quote:Op maandag 12 november 2007 21:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben pas een halfuur weer terug op internet en nu weet ik al dat ik het gehad heb met die posts van jou..dat zegt toch wel iets...ik heb het idee dat je het een beetje zelf uitlokt....![]()
![]()
Maar goed...Morgen wordt vast wel leuk qua wedstrijden
Sta er eigenlijk niet zo van te kijken.quote:Op maandag 12 november 2007 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Tot mijn verbazing is Federer nog steeds de overweldigende favoriet voor toernooiwinst: backodds van 1.71. En de laagste backodds na hem zijn voor Nadal: 7.2.
Na Federer neem ik je nu in het geheel niet meer serieusquote:Op maandag 12 november 2007 21:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust. Het enige wat ik hier wil is over mijn favoriete sport discusseren en dat is tennis. Het laatste wat ik probeer is dingen uitlokken, ik wil gewoon lekker discusiren hier over tennis. Volgens mij ben ik degene hier die netjes blijft en niet ingaat op de scheldpartijen van sommigen.
Ik zie Djokovich morgen wel van Gasquet winnen. Het word een interessante wedstrijd een jong talent tegen een oude rot in het vak. In mijn ogen moet Djokovic dit wel kunnen winnen in een 2 setter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |