wat moet ie dan doen volgens jou?quote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
En wéér speelt Federer terug naar Gonzalez.
1 x in de 5 a 10 minuten een update is voor mij genoeg. Vaker kan ik toch niet checken.quote:Op maandag 12 november 2007 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien moet ik binnenkort maar weer eens mijn destijds zeer gewaardeerde punt-voor-puntverslag van de wedstrijden gaan geven, waarbij ik elk punt van de wedstrijd van deskundig commentaar voorzie.![]()
In de open hoek slaan.quote:
Ja, zeg dat wel.quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef TheGeneral het volgende:
Federer speelt wel belabberd zeg..![]()
We stand corrected.quote:Op maandag 12 november 2007 14:45 schreef Adothehague het volgende:
Ik zei het mensen, inside information van de fysio heeft erg geholpen.
Je hoeft het niet te geloven, dat is aan jou. Ik heb er iig profijt van gehad en daar gaat het om.quote:Op maandag 12 november 2007 14:50 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van
Het is als vandaag de lotto voorspellen en hem er vanavond mee winnen. Gewoon dikke mazzel.quote:
quote:
Laat maar even een Betfair screenshot zien dan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:52 schreef Adothehague het volgende:
Je hoeft het niet te geloven, dat is aan jou. Ik heb er iig profijt van gehad en daar gaat het om.![]()
Dat deed hij dus wel. Op dat hele mooie punt, maar ook vaker.quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef suus21 het volgende:
lijkt me niet als er een hoek vrij is dat ie dan gewoon naar gonzo terug speelt...
Vriend.... hoevaak verliest federer nou in zn tenniscarriere? Nooit bijna en nu dus wel dus van lotto is hier zeker geen sprake.quote:Op maandag 12 november 2007 14:53 schreef XL het volgende:
[..]
Het is als vandaag de lotto voorspellen en hem er vanavond mee winnen. Gewoon dikke mazzel.
Dat is de reden niet, zijn onderrugblessure is de reden voor het verlies.quote:Op maandag 12 november 2007 15:01 schreef suus21 het volgende:
Fed is altijd kwetsbaar in de eerste paar rondes van een toernooi, normaal speelt ie tegen losers en nu meteen een topper dus zo gek is het niet dat ie verliest..Ik ga ervan uit dat ie de rest wint...
De lotto win je ook niet elke dag maat, dat was juist het punt. Je roept iets gewaagd, hebt ontzettend veel mazzel en claimt daardoor gelijk te hebben. Met de rug van Fed is echter niks mis. Ik ben niet lomp genoeg om je sprookjes op je woord aan te nemen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vriend.... hoevaak verliest federer nou in zn tenniscarriere? Nooit bijna en nu dus wel dus van lotto is hier zeker geen sprake.
Jij zegt dat er met de rug van fedex niks mis is maar volgens mij ben jij niet de fysiotherapeut van federer want die spreekt namelijk geen Nederlands. Ik heb het toch zelf door de telefoon gehoort allemaal van hem, ik geloof hem eerder dan jou, je heb waarschijnlijk nog nooit de rug van federer gezien, dus praat geen onzin. Het was gewoon een blessure en als je dat niet gelooft moet je dat zelf weten.quote:Op maandag 12 november 2007 15:05 schreef XL het volgende:
[..]
De lotto win je ook niet elke dag maat, dat was juist het punt. Je roept iets gewaagd, hebt ontzettend veel mazzel en claimt daardoor gelijk te hebben. Met de rug van Fed is echter niks mis. Ik ben niet lomp genoeg om je sprookjes op je woord aan te nemen.
Dat heb je al 10 x verteld niemand gelooft je. Doe ons een plezier en ga met jezelf spelen in het Bartoli-topic.quote:Op maandag 12 november 2007 15:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij zegt dat er met de rug van fedex niks mis is maar volgens mij ben jij niet de fysiotherapeut van federer want die spreekt namelijk geen Nederlands. Ik heb het toch zelf door de telefoon gehoort allemaal van hem, ik geloof hem eerder dan jou, je heb waarschijnlijk nog nooit de rug van federer gezien, dus praat geen onzin. Het was gewoon een blessure en als je dat niet gelooft moet je dat zelf weten.
Nee, ik deel hier mijn kennis/info over de tennisspelers. Ik weet dat ik jullie er allemaal stiekem een plezier mee doe. Ik ga zo even met de fysio bellen hoe het met Federer is.quote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef XL het volgende:
[..]
Dat heb je al 10 x verteld niemand gelooft je. Doe ons een plezier en ga met jezelf spelen in het Bartoli-topic.
Heb ik in het vorige topic al uitgelegt...quote:Op maandag 12 november 2007 15:13 schreef suus21 het volgende:
heb jij telefonisch contact met de fysio van Fed? Waarom zou ie jou dit vertellen?
Behalve een stapel spelfouten breng je niks dan ergernis in het topic.quote:Op maandag 12 november 2007 15:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, ik deel hier mijn kennis/info over de tennisspelers. Ik weet dat ik jullie er allemaal stiekem een plezier mee doe. Ik ga zo even met de fysio bellen hoe het met Federer is.
Nee hoor, ik doe zoveel mogelijk mijn best voor jullie in dit topic en probeer jullie goede informatie over spelers te geven. En ik ben dyslectisch dus aan die spelfouten kan ik helaas niks doen.quote:Op maandag 12 november 2007 15:15 schreef XL het volgende:
[..]
Behalve een stapel spelfouten breng je niks dan ergernis in het topic.
quote:Op maandag 12 november 2007 15:15 schreef XL het volgende:
[..]
[..]
blijkbaar vind je het erg leuk om er over te vertellen dus kun je het net zo goed nog es doen..quote:Op maandag 12 november 2007 15:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Heb ik in het vorige topic al uitgelegt...
Ik werkte een tijdje geleden in een hotel in Zwitserland en daar zijn we aan de praat geraakt toen zei hier ook verbleven. We hebben een beetje een vriendschapsband opgebouwt en hebben sindsdien nog regelmatig contact. Zo is hij in februari nog bij mij komen eten, maar tegenwoordig is het alleen maar telefonisch/mail contact aangezien we het beiden druk hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 15:25 schreef suus21 het volgende:
[..]
blijkbaar vind je het erg leuk om er over te vertellen dus kun je het net zo goed nog es doen..
[..]
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat ik dit soort mailtjes nier hier op het internet kan zetten helaas.... Mijn informatie over de blessure was juist en dat is genoeg bewijs. Ik zal hem vandaag nog wel even bellen om te vragen hoe de huidige stand van zake is. Stay tuned, updaters are commingquote:
Wie is de beerquote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef Mindlight het volgende:
Als het waar was geweest van die rug was je al veel te ver gegaan door dat hier te plaatsen. Dat soort geintjes kunnen de Beer gewoon zijn baan kosten als hij gok-gevoelige informatie gaat lekken. Goede vriendschap hebben jullie dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |