wat moet ie dan doen volgens jou?quote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
En wéér speelt Federer terug naar Gonzalez.
1 x in de 5 a 10 minuten een update is voor mij genoeg. Vaker kan ik toch niet checken.quote:Op maandag 12 november 2007 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien moet ik binnenkort maar weer eens mijn destijds zeer gewaardeerde punt-voor-puntverslag van de wedstrijden gaan geven, waarbij ik elk punt van de wedstrijd van deskundig commentaar voorzie.![]()
In de open hoek slaan.quote:
Ja, zeg dat wel.quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef TheGeneral het volgende:
Federer speelt wel belabberd zeg..![]()
We stand corrected.quote:Op maandag 12 november 2007 14:45 schreef Adothehague het volgende:
Ik zei het mensen, inside information van de fysio heeft erg geholpen.
Je hoeft het niet te geloven, dat is aan jou. Ik heb er iig profijt van gehad en daar gaat het om.quote:Op maandag 12 november 2007 14:50 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van
Het is als vandaag de lotto voorspellen en hem er vanavond mee winnen. Gewoon dikke mazzel.quote:
quote:
Laat maar even een Betfair screenshot zien dan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:52 schreef Adothehague het volgende:
Je hoeft het niet te geloven, dat is aan jou. Ik heb er iig profijt van gehad en daar gaat het om.![]()
Dat deed hij dus wel. Op dat hele mooie punt, maar ook vaker.quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef suus21 het volgende:
lijkt me niet als er een hoek vrij is dat ie dan gewoon naar gonzo terug speelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |