Op wel forum stond dat nog meer danquote:Op maandag 12 november 2007 15:54 schreef suus21 het volgende:
nadat je op een forum had gelezen dat Fed pijn in zn onderrug had ging je ineens roepen dat je met zn fysio gebeld had. Als je dit nou riep voordat het op een forum te lezen was was je verhaal wel geloofwaardig..
Enlighten me!quote:Op maandag 12 november 2007 16:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan ben jij niet helemaal goed op de hoogte vriend
quote:Fysiotherapeut:
ˇ Pavel Kovac
dat zijn jouw woorden, lees maar terug....quote:Op maandag 12 november 2007 15:57 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Op wel forum stond dat nog meer dan![]()
Ik heb niks over andere foa gezegt. Ik heb gezegd dat ik door de telefoon hoorde dat hij een onderrug blessure had en behandeld was en toen zeiden anderen hier dat is niet waar want op andere forums staat dat hij 100% fit is. Ik heb het van een betrouwbare bron en niet van een forum.quote:Op maandag 12 november 2007 16:12 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat zijn jouw woorden, lees maar terug....
quote:Op maandag 12 november 2007 16:22 schreef suus21 het volgende:
of op een Engelse site zoiets zei je...
Klopt, ik had het eidenlijk van de fysio maar vond het beter te zeggen dat het van een site kwam. Uiteindelijk dacht ik het maakt niet uit ik geef gewoon mn bron hier vandaarquote:Op maandag 12 november 2007 16:28 schreef suus21 het volgende:
lees je posts maar eens goed na dan, je heb geschreven dat je op Fernandez ging wedden want je las op een Engelse site dat Fed last had van zn rug....pas daarna begon je over zn fysio..
Ik wil niet dat jullie op me ingaan. Ik heb dit topic/subforum pas ondekt en vind het heel leuk om hier met mede tenniskenners te babbelen over tennis. Ik zal zoveel mogelijk informatie die ik heb over wedstrijden en spelers hier met jullie delen. Ik kan urenlang praten/discuseren over tennis dus wat dat betreft ben ik blij dit gevonden te hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 16:55 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom gaan jullie er nog op in... Dat wil hij juist..
Gewoon negeren dan stopt het wel.![]()
Ehm, De Beer is de fysio van Federer met wie je contact hebt.quote:
Ik zal proberen het een keer netjes uit te leggenquote:Op maandag 12 november 2007 17:07 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil niet dat jullie op me ingaan. Ik heb dit topic/subforum pas ondekt en vind het heel leuk om hier met mede tenniskenners te babbelen over tennis. Ik zal zoveel mogelijk informatie die ik heb over wedstrijden en spelers hier met jullie delen. Ik kan urenlang praten/discuseren over tennis dus wat dat betreft ben ik blij dit gevonden te hebben.![]()
Ik ben dyslectisch dus een spellingschecker heeft weinig zin. Ik ben een hele leuke poster en heb veel informatie in de tenniswereld. Aangezien jullie veel met tennis bezig zijn deel ik mijn informatie graag met jullie.quote:Op maandag 12 november 2007 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zal proberen het een keer netjes uit te leggen.
Zoals je wel merkt is niet iedereen blij met je komst. Leuke posters zijn altijd welkom maar je kondigt eea met veel bombarie aan. Als je nieuws hebt post 't gewoon zo neutraal mogelijk zodat niet van die onnozele discussies ontstaan zoals nu. Installeer daarnaast een spellingchecker want al je posts staan vol met spelfouten.
Wat ben jij een triest figuurquote:Op maandag 12 november 2007 18:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben dyslectisch dus een spellingschecker heeft weinig zin. Ik ben een hele leuke poster en heb veel informatie in de tenniswereld. Aangezien jullie veel met tennis bezig zijn deel ik mijn informatie graag met jullie.
Zoe zie ik mezelf niet, ik zie mezelf als iemand die een hoop interessante informatie aan dit topic kan toevoegen uit de tenniswereld.quote:Op maandag 12 november 2007 18:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur
Btw, vamos Fernando![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 19:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb btw net nog even met de fysio van Roger gesproken en hij zegt dat roger na een massage geen pijn meer in zijn onderrug heeft, maar hij heeft wel last van een kleine mentale tik op dit moment. Meer updates volgen morgen. Hij heeft me belooft even te mailen als hij wakker is.
Specificeren Norrage. Ik moet kunnen controleren dat je de winst van Roddick op Davydenko niet als verrassing noemt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |