Doe rustig aan aangezien jij de leeftijd niet weet moet je je er buiten houden. Je doet aan een wanbeleid hier als mod door een topic dat later geopend is open te laten terwijl ik die hele op heb gemaakt. Je geeft mensen voorkeursbehandelingen en dat voor een moderator tekent dat je heel slecht benquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Gedraag je volgens je leeftijd die op je paspoort staat aub.
Ik ben afgekoeld, ik zal pas weer in het topic posten als er een nieuw toernooi begint vanaf het begin.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:38 schreef XL het volgende:
Misschien Ado, moet je even wat gaan afkoelen en dit even over je heen laten gaan. Blijf een paar dagen weg, kom als een normale user terug en misschien laat ik je dan wel meedoen.
Gebeurd.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Michel Koning-fantopic - Deel 001
Kan die naar tennis?
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op zondag 9 maart 2008 09:09 schreef Leatherface het volgende:
Sorry heren, ik was een avondje doorzakken.
Ooww, maar dit is ook het forum. Dat staat los van sport.fok.nl. Submitten is dan inderdaad een oplossing.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:47 schreef northernlight81 het volgende:
Ik kan geen nieuwsberichten posten in sport (ook nergens anders btw). En op de frontpage staat het bericht: Domper voor zwemmer vd Hoogenband over zijn tegenvallende race vanochtend, waardoor hij de halve finale van de 200m vrije slag misloopt en dat hij mogelijk helemaal niet meer meedoet dit EK.
Maar misschien kon ik het inderdaad beter sudmitten dan.
Tuut tuut... dat is snelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:02 schreef Ambrosius het volgende:
Aangepast Sally.
Gebeurd, tevens in het juiste filter gezet.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kan het nummer 34 veranderd worden naar 35 in de topic titel?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
Bedankt, er is ook iemand in dat topic aan het trollen. Met erg dom gedrag. Denk dat het een kloon is eerlijk gezegd. Nick is muay-toy. Kan hier naar gekeken worden?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gebeurd, tevens in het juiste filter gezet.
Net gedaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:16 schreef ElmarO het volgende:
Zou onderstaand topic in het autosportforum gezet kunnen worden?
[F1] F1 Nieuwtjes topic #32: MAXimaal genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |