Moet nu opgelost zijn. De banner is vervangen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik had er van de week al last van en net alweer.
En jequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef LadyBlack het volgende:
Tering, ik ga er zo vandoor, de muziek staat echt té hard hieren ik ben echt geen mietje ofzo
Paps en mamsquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Overigens de grap: de meeste users hier vallen in de categorie 'tot 25 jaar'. Hoe moeten die een nieuwe peugeot betalen
Bank overvallen, drugshandel, loverboy worden, dat is het probleem niet...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Overigens de grap: de meeste users hier vallen in de categorie 'tot 25 jaar'. Hoe moeten die een nieuwe peugeot betalen
alsof FOK! dat iets kan schelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Duur hierquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meer drinken, dan hoor je er minder van
Danny zou een domme zakenman zijn als hij dat bannertje voor éénmalig gewin neerzet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alsof FOK! dat iets kan schelenals ze maar geld vangen denk ik
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:31 schreef Etcetera het volgende:
ook van Loesje
- Dat voelt heel prettig maar ik heb al verkering
ik zou als ik danny was sowieso die adds onderaan weghalenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Danny zou een domme zakenman zijn als hij dat bannertje voor éénmalig gewin neerzet.
Beter zet 'ie een banner neer die wél op de doelgroep is gemikt en dus langer geplaatst zal worden
lolquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was in Turijn ook zo'n grap.
's Middags betaalde je zittend op het terras 4 euro voor een biertje, en 's avonds ineens 6 euro. Maar als je het aan de bar ging halen 5 euro. Stelletje idioten
terugjeukenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
Jeuk aan mijn voet die niet ophoudt
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
Jeuk aan mijn voet die niet ophoudt
Juistquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
jeuk aan voeten vind ik sowieso vervelend, want daar kan ik niet goed krabben want dat is te gevoelig om flink tekeer te gaan
Behoorlijkquote:
PAAAS OOOOP DESTRUCTION BUTTON NOOOOOOquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Soempie het volgende:
Hee, handig. Er zit een rood knopje op onze oven. Ik durf daar dan niet op te drukken. Stel je voor wat er gebeurt..
Maar als je er op drukt, dan gaat het licht in de oven aan.
Whahahaquote:
Na m'n -wat-zal-er-gebeuren-als-ik-dit-knopje-van-de-koelkast-in-druk-actie- pas ik wel op.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PAAAS OOOOP DESTRUCTION BUTTON NOOOOOO
oh valt mee
Ik dacht dat er niks gebeurde. Ging lekker naar bed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:14 schreef Etcetera het volgende:
please remind mewat was dat ook al weer
Wat gebeurde er toen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na m'n -wat-zal-er-gebeuren-als-ik-dit-knopje-van-de-koelkast-in-druk-actie- pas ik wel op.![]()
datquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niks gebeurde. Ging lekker naar bed.![]()
De volgende morgen stond ik in een plas water.![]()
staat er niet ergens 1 online?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
m'n senseo is stuk!
Hij knippert als een gek.En ik kan de gebruiksaanwijzing niet vinden.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef Soempie het volgende:
Ik had er gewoon wat te veel water in gedaan.![]()
Het is hier bewolkt maar wel warmquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
Ook lekker weer hier trouwens![]()
Wij hebben ze allebei maar ik moet zeggen dat ik vaak liever een kleine pot voor mezelf zet dan een Senseo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Senseo's zijn handig als je vaker 1 a 2 kopjes zet dan een volle pot, anders kan je beter een "normale" kopen
espressomachinequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Senseo's zijn handig als je vaker 1 a 2 kopjes zet dan een volle pot, anders kan je beter een "normale" kopen
Een goeie espressomachine is ook niet goedkoopquote:
Wat ik nog steeds best wel veel geld vindquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij de Makro komende week de aluminium Senseo in de reclame voor ¤94
Dat zei ik ook al, hij heeft iets van 8 weken vakantie en dan moet ie uitgerekend op vakantie gaan als beide ouders jarig zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
oh da's wat minder leukwaarom gaatje broertje nu op vakantie dan
had hij geen weekje kunnen wachten?
Mijn ouders wilden dat ab-so-luut niet, wat ons eigenlijk wel goed uit kwamquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kom ff klagen hoor,
m'n vader wordt morgen 50, dus dan moet je zo'n pop in de tuin zetten,dat is opzich niet zo'n ramp. Maar m'n broertje had besloten om deze week op vakantie te gaan, dus sta ik hier in m'n eentje te zweten terwijl ik dat ding in mekaar moet flanzen
Dat is het ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds best wel veel geld vind
lekker is datquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, hij heeft iets van 8 weken vakantie en dan moet ie uitgerekend op vakantie gaan als beide ouders jarig zijn![]()
Wat nou móeten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kom ff klagen hoor,
m'n vader wordt morgen 50, dus dan moet je zo'n pop in de tuin zetten,dat is opzich niet zo'n ramp. Maar m'n broertje had besloten om deze week op vakantie te gaan, dus sta ik hier in m'n eentje te zweten terwijl ik dat ding in mekaar moet flanzen
Best wel, maar in het groot valt het best mee.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh ava is een beetje onleesbaar zie ik
Wo ist elmo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh ava is een beetje onleesbaar zie ik
ja is 21,2 kb ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Best wel, maar in het groot valt het best mee.
terug naar sesamstraatquote:
Nee, niks moet dat is waar, maar als hij het per se niet zou willen dan zou ik het dus zeker wel doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou móeten?
Wij hebben het ook niet gedaan. A: omdat mijn vader het absoluut niet wilde en B: omdat wij het best suf vinden
Er móet niets
heb je dat gemistquote:
vond 'm wel grappig. maar te onleesbaarquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, maar om daar nu je ava van te maken...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lig je ook altijd om 0.00 voorde deur bij een nieuw deel en ga je dan ook verkleed?
Dus heb je weer een nieuwequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vond 'm wel grappig. maar te onleesbaar
beetje uitproberenquote:
en ook iedereen die er intraptquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb het nog nooit gedaan, maar ben wel van plan om bij de Nederlandse versie 'm 's nachts te gaan kopen, maar dat is omdat het dan allerlaatste keer isen verkleden: no way
![]()
dat gaat me echt te ver
vind de boeken gewoon heel leuk
Hier schijnt de zon al de hele dag. Straks ff een balletje slaan in het zonnetjequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is hier bewolkt maar wel warm
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ook iedereen die er intrapt
Om ook de nderlandse versie te gaan kopen . want die moet maanden later komen anders verkoop je natuurlijk minder boekenquote:
ik denk dat je je een beetje vergist in de grote van de klus die aan het vertalen, coverontwerp en drukken zitquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Om ook de nderlandse versie te gaan kopen . want die moet maanden later komen anders verkoop je natuurlijk minder boeken
dat kan in twee weken, of zelfs simultaan met de Engelse versiequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat je je een beetje vergist in de grote van de klus die aan het vertalen, coverontwerp en drukken zit
en ik koop de engelse en nederlandse versie omdat ik graag het origineel ook heb in dit geval
Komt Asmo een dinsdag ook toevallig?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:22 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag weer lekker geklust. De meeste muren zijn a) nog stucwerk, dus ongeschilderd, of b) tweemaal wit geschilderd, en morgenochtend droog, of c) klaar
Morgen dus samen met Asmodian (ja, die leeft nog), de witte muren in de eindkleur schilderen.
Dinsdag komt Nembrionic om te helpen met het schilderwerk van de stucmuren![]()
nu even ontspannen
![]()
dank jequote:
Hier is zonquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:36 schreef iamredleader het volgende:
Bah, regenen niet zo'n beetje ook...
Serieus?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Ik geloof niet dat Asmo naar Lowlands gaat?
Wacht maarquote:
Dat is inderdaad frapantquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:18 schreef iamredleader het volgende:
wyccie: dat probleem hebben wij ook wel eens. Dan heeft bijvoorbeeld m'n vrouw iets gekocht omdat ze gaat koken (rijst bijvoorbeeld), en een paar dagen later ben ik aan de beurt, en weet ik niet dat er rijst in huis is. Dus heb je binnen de kortste keren een paar kilo suiker in de opslag![]()
We hebben inmiddels de vriezer redelijk leeggegeten, komende week moet de rest wel lukken![]()
Ik ga dan altijd slapenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Etcetera het volgende:
dat scheelt een hele hoopoh moet ook nog een stageopdracht hebben
IK HEB ECHT SERIEUS WAAR BIJ GOD GEEN IDEE
ken je dat paniekerige gevoel van: ohjeeohgodwatmoetiknu? nou dat heeft nu een beetje bezit van me genomen
ik meestal ook niet maar ik ben bang dat m'n stage nog kan afketsen als ik die dingen niet op tijd heb geregeldquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar ik maak me er nooit zo erg druk over. Dat hoort er ook bij.
returns 13 august volgnes nbcsitequote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
Weet iemand wanneer Heroes weer begint in Amerika?
If everything else fails, go to sleepquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het antwoord op alle problemen.![]()
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het antwoord op alle problemen.![]()
ach ik zal er wel om slapen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
If everything else fails, go to sleep
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is inderdaad frapant![]()
Wij hebben het hier ook wel eens. Maar van rijst kun je nooit genoeg hebben vind ik
Het blijft lang goed en gaat op den duur toch wel op
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
http://nintendo8.com.mirror.cedeen.com
voor alle nintendo games speelbaar in uw browser
Nee, gister teveel gezopen en daarom vandaag een matige dag, jij dan?quote:
Gisteren en vandaag teveel gezopen. Beetje last van mijn kies, verder gaat alles wel lekker eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, gister teveel gezopen en daarom vandaag een matige dag, jij dan?
klinkt als een goed weekend idd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:07 schreef Neleos het volgende:
Prima dag wel dus.
Hmja best okay, spullen zijn over naar Leeuwarden, dinsdag op vakantie, zit nu bij familie een beetje te vervelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:09 schreef Neleos het volgende:
Met hou ook alles oke?
Ik ging er maar gewoon van uit dat dat Plat Twents wasquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Neleos het volgende:
hou = jou
Ik niet, moet morgen werken, maar dat stelt bij mij niks voor gelukkig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
klinkt als een goed weekend idd.
Nog 1 weekje vrij voor ik weer aan het werk moet![]()
Ook wel lekker, gewoon een beetje vervelen bij de familie...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hmja best okay, spullen zijn over naar Leeuwarden, dinsdag op vakantie, zit nu bij familie een beetje te vervelen
Enschedequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb me overigens nog niet ingeschreven in gemeente Leeuwarden, dus met pech moet ik misschien in Enschede m'n ov ophalen
Maar ik wil 'm wel voor je ophalen anders.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb me overigens nog niet ingeschreven in gemeente Leeuwarden, dus met pech moet ik misschien in Enschede m'n ov ophalen
Ik wilde er eigenlijk ook helemaal niet weg, fijne plek om te wonenquote:
Ik ben uitgenodigd voor een bbq van m'n inmiddels oud-huisgenoot op 25 augustus, alleen gaat het postkantoor nogal vroeg dicht op zaterdag, dus zou ik eerst moeten vragen of er inderdaad post is aangekomen over m'n OV en dan eventueel een dag eerder komen om daar alvast wat bier te gaan drinkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar ik wil 'm wel voor je ophalen anders.![]()
Werchter da's ook vet wat ik heb begrepen. Tof hoor, maar ik ga gelukkig wel naar lowlandsquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Voor mij geen Lowlands, wel jammer, maar ik heb Werchter al gehad
Zal wel lachen zijn als je in Enschede gaat wonen. Dan kunnen we elkaar weer tegen komen enzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk ook helemaal niet weg, fijne plek om te wonen. Ik sluit ook niet uit dat ik ooit weer in Twente ga wonen, zeker niet als ik zo'n leuk woninkje aan de Hengelosestraat kan kopen
Bierquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor een bbq van m'n inmiddels oud-huisgenoot op 25 augustus, alleen gaat het postkantoor nogal vroeg dicht op zaterdag, dus zou ik eerst moeten vragen of er inderdaad post is aangekomen over m'n OV en dan eventueel een dag eerder komen om daar alvast wat bier te gaan drinken
quote:
En dat is helemaal terechtquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tukkers houden van massa's vlees en bier, dat is me wel opgevallen
En als ik in Groningen ga wonen kan ik Soempie, LB en Etcetera tegen komen! Maar van die drie heb ik alleen Soempie wel es ontmoet dus minder kans dat ik ze herken als ik ze tegenkom.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zal wel lachen zijn als je in Enschede gaat wonen. Dan kunnen we elkaar weer tegen komen enzo.![]()
Ik weet in Twente ook 3 all-you-can-eat tenten te vinden (misschien zelfs vier) en hier in Zeist niet eenquote:
Bij een wokrestaurant deed ik nog gezond en nam wat paprika, taugé enzovoorts, zag je achter je een tukker met een bord met daarop alleen 2 soorten vlees liggenquote:
Serieus? Welke dan, want ik ken er geen 1?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet in Twente ook 3 all-you-can-eat tenten te vinden (misschien zelfs vier) en hier in Zeist niet een
En ik heb toch echt veel langer in Zeist gewoond dan in Enschede
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een wokrestaurant deed ik nog gezond en nam wat paprika, taugé enzovoorts, zag je achter je een tukker met een bord met daarop alleen 2 soorten vlees liggen
In Zenderen (bij Almelo) heb je Tirol en nog zo'n restaurant, die doen in schnitzels. Aan de Gronausestraat zit Mr. Hu, da's een wokrestaurant. Bij Gonzales in Hengelo kon je dacht ik onbeperkt bbq'en en bij de Ikea in Hengelo zit nog Wok 'n Roll, waar je vast ook wel veel kan wokkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Serieus? Welke dan, want ik ken er geen 1?
oke, die ken ik wel ja, Mr. Hu wordt volgens mij afgebroken, ik fietste d'r gisteren langs.. alles lag open.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Zenderen (bij Almelo) heb je Tirol en nog zo'n restaurant, die doen in schnitzels. Aan de Gronausestraat zit Mr. Hu, da's een wokrestaurant. Bij Gonzales in Hengelo kon je dacht ik onbeperkt bbq'en en bij de Ikea in Hengelo zit nog Wok 'n Roll, waar je vast ook wel veel kan wokken
Volgens mij zijn ze aan het verbouwen, en wordt het alleen maar groterquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
oke, die ken ik wel ja, Mr. Hu wordt volgens mij afgebroken, ik fietste d'r gisteren langs.. alles lag open.
Vleesquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een wokrestaurant deed ik nog gezond en nam wat paprika, taugé enzovoorts, zag je achter je een tukker met een bord met daarop alleen 2 soorten vlees liggen
Hmm, dat kan ook ja. Ik hou je op de hoogte.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze aan het verbouwen, en wordt het alleen maar groter. Toen ik er was stonden er wel redelijk wat prijzige auto's geparkeerd
er staat op omroep Brabant ook nog een filmpje van Campzone, daar is Etcetera in te zienquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als ik in Groningen ga wonen kan ik Soempie, LB en Etcetera tegen komen! Maar van die drie heb ik alleen Soempie wel es ontmoet dus minder kans dat ik ze herken als ik ze tegenkom.
Ik denk dat het me niet direct veel uit maakt, maar toch bedanktquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ook ja. Ik hou je op de hoogte.![]()
Ik heb van Etcetera ook wel es foto's gezien, maar heb van de Groningse SC'ers alleen Soempie ontmoet, wat de kans vergroot dat ik herkend word. Meestal als ik rond loop ben ik te druk met me ergeren aan andere mensen dan om op te letten of er misschien nog iemand in de buurt loopt die ik herkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
er staat op omroep Brabant ook nog een filmpje van Campzone, daar is Etcetera in te zien
Vandaag nog Number of the Beast gedraaid...quote:
Ik ga morgen wel ff omroep brabant nazoeken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ff zoeken op de site van omroep Brabant. Het programma heet geloof ik zinderend zuiden.
Het staat ook nog ergens in de AKQ-SC maar dan moet je een aantal delen terugzoeken.
Ik had destijds m'n computer zo ingesteld dat om 6:06 op 06-06-06 Number of the Beast ging spelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vandaag nog Number of the Beast gedraaid...
Dat ooohhoo oohhoowoo is wel een beetje onzin trouwens in die clip.
Dat is erg nerderig, maar wel lachen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had destijds m'n computer zo ingesteld dat om 6:06 op 06-06-06 Number of the Beast ging spelen
Volume kon niet op 66 en 6 was erg zacht, dus het was redelijk beschaafd. Daarna weer lekker gaan slapenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is erg nerderig, maar wel lachen.![]()
Ja, Boney M is die gekke shit. helemaal mijn ding.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is dit meer jouw soort muziek Neleos?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ff zoeken op de site van omroep Brabant. Het programma heet geloof ik zinderend zuiden.
Het staat ook nog ergens in de AKQ-SC maar dan moet je een aantal delen terugzoeken.
Al helemaal niks voor soempiequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zijn geen goede linkjes voor mij
![]()
gaaaaf![]()
Op korte termijn goed, maar lange termijn slechtquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:32 schreef wyccie het volgende:
Is dat dan goed of slecht?
Dacht al wat duurt het lang maar de punten waren direct al verwerktquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, nieuw deel van de AKQ geopend en punten bijgewerkt voor ik op invoeren klikte
En zo konden jullie langer van de muziek genietenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht al wat duurt het lang maar de punten waren direct al verwerkt![]()
![]()
Dat klinkt verdraaide lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef erkel het volgende:
http://www.myspace.com/fictionplane --> 'two sisters'
Ik kan niet stoppen met luisteren![]()
Ah...begrijpelijkquote:
Even kijken hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
nou vooruit: http://zinderendzuiden.omroepbrabant.nl/ en het is afl 15 die je moet hebben
Ik heb er nog één liggen maar geen kabels meer. En alleen Mario Golf denk ik. Dat heb ik echt vaak gespeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:29 schreef Soempie het volgende:
Super Mario is nog steeds tof.![]()
Stom dat ik m'n nintendo verkocht heb.![]()
Gefeliciteerd Yuriquote:
Post 7000quote:
Volgens mij welquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
ik heb m'n 15k gemist met 191 posts
@Nem: is er geen 2dehandscomputerspelletjeszaak bij je in de buurt? die willen nog wel eens wat meuk hebben liggen
En daarom verkoop ik geen spelcomputersquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:29 schreef Soempie het volgende:
Super Mario is nog steeds tof.![]()
Stom dat ik m'n nintendo verkocht heb.![]()
Gewoon lang genoeg bewaren, worden ze vanzelf genoeg waard.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daarnaast brengen spelcomputers meestal niet al te veel op
als iedereen dat denkt zijn ze uiteindelijk nog waardeloosquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon lang genoeg bewaren, worden ze vanzelf genoeg waard.
Niet doorvertellen dus.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als iedereen dat denkt zijn ze uiteindelijk nog waardeloos
En van de NES zijn er meer dan 60 miljoen verkocht wereldwijd, het zal dus wel even duren voordat die zeldzaam wordenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als iedereen dat denkt zijn ze uiteindelijk nog waardeloos
Alsjeblieft niet. Dan wordt het forum nog tragerquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
ze zouden eigenlijk een popupje of pm moeten sturen als een jubileum nadert
Ja, heb je meer tijd om het op te merken!quote:
quote:
quote:
En, wat ga je voor herrie uitkramen?quote:
Top ideequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
is mss wel een goede manier om een FOK! shirt te krijgen
Ik heb hier geen worden voor.quote:
Ik weet niet. Ik heb me net pas opgegeven. Ik zat te denken aan James Morrison.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En, wat ga je voor herrie uitkramen?
Is Tim de Tim van Tim Vicious?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat Tim niet nog eens doet hoor
Inderdaad niet, een keer is een leuke grap, twee keer is sufquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat Tim niet nog eens doet hoor
quote:
Haha..quote:
Niet? De rest van de SC wist het al welquote:
het is gewoon niet meer bijzonderquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:44 schreef geenaam het volgende:
Er word mij ook nooit wat verteld hier!![]()
Ga slapen, dat lost alle problemen opquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben gaar...
En ik hoor op dit moment een handboek te schrijven, maar dat lukt niet helemaal
Inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ga slapen, dat lost alle problemen op![]()
Grote problemen vergen 6 tot 8 uur slaapquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:43 schreef Mikkie het volgende:
Dat heb ik net al gedaan, ff een uurtje plat, maar dat blijkt nu dus nog wat weinig op te lossen
Je zult zien dat die paar uur dan ruim voldoende zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef Mikkie het volgende:
Whehe, dat ga ik niet halen vandaag
Dat moet dan dus vannacht, waarna ik morgenochtend nog maar een paar uur tijd heb
Ben je die met die pet en bril in het oranje?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
nou vooruit: http://zinderendzuiden.omroepbrabant.nl/ en het is afl 15 die je moet hebben
Ja, heerlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij doet dat vaak hè, een beetje ontspannen zo? Stukje wandelen, stukje fietsen, stukkie rijden...
Leuk he? Ik heb ook al aardig wat games gespeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:12 schreef Mikkie het volgende:
Die link naar al die Nintendogames is wel echt té vet trouwens...oude tijden herleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |