vond 'm wel grappig. maar te onleesbaarquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, maar om daar nu je ava van te maken...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lig je ook altijd om 0.00 voorde deur bij een nieuw deel en ga je dan ook verkleed?
Dus heb je weer een nieuwequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vond 'm wel grappig. maar te onleesbaar
beetje uitproberenquote:
en ook iedereen die er intraptquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb het nog nooit gedaan, maar ben wel van plan om bij de Nederlandse versie 'm 's nachts te gaan kopen, maar dat is omdat het dan allerlaatste keer isen verkleden: no way
![]()
dat gaat me echt te ver
vind de boeken gewoon heel leuk
Hier schijnt de zon al de hele dag. Straks ff een balletje slaan in het zonnetjequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is hier bewolkt maar wel warm
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ook iedereen die er intrapt
Om ook de nderlandse versie te gaan kopen . want die moet maanden later komen anders verkoop je natuurlijk minder boekenquote:
ik denk dat je je een beetje vergist in de grote van de klus die aan het vertalen, coverontwerp en drukken zitquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Om ook de nderlandse versie te gaan kopen . want die moet maanden later komen anders verkoop je natuurlijk minder boeken
dat kan in twee weken, of zelfs simultaan met de Engelse versiequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat je je een beetje vergist in de grote van de klus die aan het vertalen, coverontwerp en drukken zit
en ik koop de engelse en nederlandse versie omdat ik graag het origineel ook heb in dit geval
Komt Asmo een dinsdag ook toevallig?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:22 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag weer lekker geklust. De meeste muren zijn a) nog stucwerk, dus ongeschilderd, of b) tweemaal wit geschilderd, en morgenochtend droog, of c) klaar
Morgen dus samen met Asmodian (ja, die leeft nog), de witte muren in de eindkleur schilderen.
Dinsdag komt Nembrionic om te helpen met het schilderwerk van de stucmuren![]()
nu even ontspannen
![]()
dank jequote:
Hier is zonquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:36 schreef iamredleader het volgende:
Bah, regenen niet zo'n beetje ook...
Serieus?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Ik geloof niet dat Asmo naar Lowlands gaat?
Wacht maarquote:
Dat is inderdaad frapantquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:18 schreef iamredleader het volgende:
wyccie: dat probleem hebben wij ook wel eens. Dan heeft bijvoorbeeld m'n vrouw iets gekocht omdat ze gaat koken (rijst bijvoorbeeld), en een paar dagen later ben ik aan de beurt, en weet ik niet dat er rijst in huis is. Dus heb je binnen de kortste keren een paar kilo suiker in de opslag![]()
We hebben inmiddels de vriezer redelijk leeggegeten, komende week moet de rest wel lukken![]()
Ik ga dan altijd slapenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Etcetera het volgende:
dat scheelt een hele hoopoh moet ook nog een stageopdracht hebben
IK HEB ECHT SERIEUS WAAR BIJ GOD GEEN IDEE
ken je dat paniekerige gevoel van: ohjeeohgodwatmoetiknu? nou dat heeft nu een beetje bezit van me genomen
ik meestal ook niet maar ik ben bang dat m'n stage nog kan afketsen als ik die dingen niet op tijd heb geregeldquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar ik maak me er nooit zo erg druk over. Dat hoort er ook bij.
returns 13 august volgnes nbcsitequote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
Weet iemand wanneer Heroes weer begint in Amerika?
If everything else fails, go to sleepquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het antwoord op alle problemen.![]()
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het antwoord op alle problemen.![]()
ach ik zal er wel om slapen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
If everything else fails, go to sleep
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is inderdaad frapant![]()
Wij hebben het hier ook wel eens. Maar van rijst kun je nooit genoeg hebben vind ik
Het blijft lang goed en gaat op den duur toch wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |