quote:
Welterustenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga naar bed, vind het weer genoeg geweest
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb wel eens het hek van een boerderij geramd met een vrachtwagen aanhanger, telt dat ook?
En met diezelfde aanhanger een deel van de lading gestrooid in een bocht op het naastgelegen fetspad
omgquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij het woord crash icm een filmpje denk ik altijd aan de F1 Grand Prix van Belgiė, op Spa-Francorchamps in 1998.
http://youtube.com/watch?v=hV97vHAiOr0
Vooral leuk als er een lading van 3 meter breed achterhangt, je rijdt door zo'n schattig klein dorpje, en dan kom je de bus tegenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb met een tractor gereden en dat ging helemaal goed.![]()
Heb een jaar op een school gezeten waarbij een aantal mensen met tractor naar school gingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik heb met een tractor gereden en dat ging helemaal goed.![]()
Dat hadden wij zelfs nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb een jaar op een school gezeten waarbij een aantal mensen met tractor naar school gingen.![]()
ja, ik zie het voor me.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vooral leuk als er een lading van 3 meter breed achterhangt, je rijdt door zo'n schattig klein dorpje, en dan kom je de bus tegen![]()
Legendarischquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Regen, slippende auto's en crashes: http://youtube.com/watch?v=2Ji9MTLdfnQ
Een vriendin had haar tractorrijbewijs gehaald en kwam vervolgens regelmatig met de tractor naar school.quote:
Dat ze in de pauze ook de nieuwste modellen bespreken + wat ze allemaal kunnen...quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb ook nog wel eens samen met een collega de oranjevreugde in een straat bedorven.
We moesten met een erg hoog beladen vrachtwagen het spoor kruisen, dus moesten we door een dorp heen ipv onder een viaduct door, aangezien dat te laag was. Wij draaien daar de straat in, hadden ze allemaal vlaggetjes tussen de lantaarnpalen gespannen, met de nadruk op hadden
Ik vond er weinig aan.quote:
Ik heb heel vaak het antigodsdiensthulpnummer gebeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef TradeMarkie het volgende:
En de pastoor heeft je meteen weten te bekeren zeker?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak het antigodsdiensthulpnummer gebeld.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
Ik weet nog dat ik samen met een meisje een verslag moest schrijven voor bio. In een hoofdstuk van mij kwam de evolutietheorie voor. Vervolgens heeft ze onder die pagina's een noot toegevoegd, dat ze het niet eens was met de inhoud van mijn stukken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
Ik weet nog dat ik samen met een meisje een verslag moest schrijven voor bio. In een hoofdstuk van mij kwam de evolutietheorie voor. Vervolgens heeft ze onder die pagina's een noot toegevoegd, dat ze het niet eens was met de inhoud van mijn stukken.
Zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:32 schreef TradeMarkie het volgende:
stiekem is de middelbare school wel de mooiste tijd tot nu toe
Ik heb hem gister uitgelezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga naar bed trouwens, half zeven weer de wekker en moet Harry Potter nog uit lezen
Nee hoorquote:
bedat welquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:13 schreef iamredleader het volgende:
'mogguh.
Volgens m'n vrouw is het stucwerk al af!sleutels zaten weer in de brievenbus, dus vanavond ga ik kijken
![]()
Als dat inderdaad het geval is, kunnen we volgende week vanaf dinsdag beginnen met schilderen![]()
Lekker vooruitzichtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:52 schreef steekbal het volgende:
vandaag is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie![]()
quote:
En ze zijn ook nog eens niet lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had net een kookprogramma aan staan waarin de presentator beweerde dat oesters heel sensueel zijn en zo: dat is een grove leugen. Oesters zijn stomme beesten in een lelijke schelp die levend worden opgegeten, daar vind ik niks geils aan
Een heleboel dingen van die lijst zou ik liever eten dan oestersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:11 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afrodisiaca
aardbeien en chocola![]()
Alleen gemberquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een heleboel dingen van die lijst zou ik liever eten dan oesters
hartstikke leukquote:
O, wacht..ik had laatst een gesprekje met iemand en dat was heel grappig. Daar past dit goed bij, maar het was geen gesprek in de sc. Foutje.quote:
Lekker om nog een week vrij te hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Homdeck het volgende:
hartstikke leuk![]()
wel vermoeiend (ik word oud) maar ik heb nog een weekje om bij te komen
![]()
Gemberquote:
Leuke douchemuts met zo'n gewei er aanquote:
Onverwachts gember aantreffen in kerstbrood en zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gember![]()
Als ik vandaag tijd kan vinden ga ik op zoek naar een toko om een grote pot te halen
Grappig. Ik was laatst bij m'n zus en ging daar gebakken banaantjes maken. Moest er ook gember in het beslag. Op het potje met gember had ze een sticker geplakt waarop met koeieletters stond: VOORZICHTIG HIERMEE! NIET TEVEEL GEBRUIKEN.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Onverwachts gember aantreffen in kerstbrood en zo![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Avondeten wat gemaakt is door sambal-fans vind ik ook vaak minder. Als zij het lekker pittig vinden proef ik niks anders meer dan sambal
Maar dat werkt alleen bij vrouwen heb ik begrepen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:11 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afrodisiaca
aardbeien en chocola![]()
Dat is toch meer met kurkuma en yoghurt dan met sambal?quote:
Ligt eraan waar het gerecht vandaan komt. Ze doen er veel mee maar veel Indiaas eten is ook reteheetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is toch meer met kurkuma en yoghurt dan met sambal?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n vrienden in Schagen vonden het in elk geval erg lollig dat ik naar een christelijke school zou gaan.![]()
Maargoed, waar het om ging: die rechter 'jezus op het kruis' (tweede brief) had ik nog eens getekend in een schrift. Vervolgens moest ik met de schoolpastoor komen praten, omdat dat niet grappig was.![]()
welke cijfertjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van die cijfertjes enzo, ligt dat nou aan mij
Je hebt twee DVD-spelers?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben begonnen met uitpakken van dozen en inruimen in de boekenkast, en 3 dozen zijn alweer leeg. Doos 4 en 5 zijn nu open, en daar zit redelijk wat in waarvan ik niet direct weet wat ik er mee moet. Ik heb het niet nodig, maar het is te duur/handig om weg te gooien. DVD-speler bijvoorbeeld, WiFi-adapter, dat soort werk
Drie zelfs! Bij m'n moeder een dvd/divx-speler, hier een stand-alone dvd-speler en een in m'n pc. En de pc is toch al aangesloten op de tv, en dan kom ik een scart-aansluiting in m'n tv tekort. En echt veel voordeel heeft het niet boven dvd via pc kijkenquote:
Maar die bij je moeder telt nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie zelfs! Bij m'n moeder een dvd/divx-speler, hier een stand-alone dvd-speler en een in m'n pc. En de pc is toch al aangesloten op de tv, en dan kom ik een scart-aansluiting in m'n tv tekort. En echt veel voordeel heeft het niet boven dvd via pc kijken
Ben je dan niet steeds bezig om de aansluiting achterin je videokaart om te zetten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie zelfs! Bij m'n moeder een dvd/divx-speler, hier een stand-alone dvd-speler en een in m'n pc. En de pc is toch al aangesloten op de tv, en dan kom ik een scart-aansluiting in m'n tv tekort. En echt veel voordeel heeft het niet boven dvd via pc kijken
Het is een idee, maar ik denk niet dat ie nog zoveel oplevert als ik em op marktplaats zet. Wel meer dan als ik em hier ongebruikt laat staan natuurlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die bij je moeder telt niet
Ik zou 'm op marktplaats zetten of een briefje bij de Appie ophangen. Dan ben je er vanaf.
Zekerquote:
Drie aansluitingen, een DVI, een S-Video en een VGA. Daarvan is de DVI tegelijk te gebruiken met een van de andere twee. Instellingen zo gefixt dat gewone filmpjes (flash niet) altijd full-screen op de tv worden afgespeeld, werkt primaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben je dan niet steeds bezig om de aansluiting achterin je videokaart om te zetten?
Of heeft ie twee aansluitingen?
Bij mij doen de .srt-ondertitels niet altijd wat ik wil, maar dat ligt dan meestal ook aan de manier waarop ze gemaakt zijn volgens mij. Maar toch wel jammer dat dat verder niet in te stellen is op m'n spelertje (font, kleur, grootte).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker. Heb em ook al een jaar of 3 a 4, kostte toen 60 euro
. Klein nadeel was dat de doos en de handleiding alleen in het Spaans waren, maar dan is het in het menu gewoon zoeken naar waar Espańol staat en die op English zetten
Gebruik je dan de DVI of de S-Vid aansluiting voor je tvquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie aansluitingen, een DVI, een S-Video en een VGA. Daarvan is de DVI tegelijk te gebruiken met een van de andere twee. Instellingen zo gefixt dat gewone filmpjes (flash niet) altijd full-screen op de tv worden afgespeeld, werkt prima
Ik gebruik inderdaad S-video, met een kabel die voor deze kamer te lang is maar voor de vorige net lang genoegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef Supersheep het volgende:
S-Video is toch makkelijk om te zetten naar Scart?
Geen idee hoe het met DVI zit
quote:
Nooit gezegd dat ik die had verzonnenquote:
Maar het werkt nu weer? Welkom terug B.!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:18 schreef B.ertha het volgende:
Zo, hehe. Internet doet het altijd, maar als je dan eens ook echt iets nśttigs moet doen, valt ie meer dan een uur uit
irritant he. ik heb nog geen schapjes/bureau in mn nieuwe kamer, dus staan er 2 dozen met rommel op de grond en overal slingert wat. Ik hįįt rotzooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De 5 kleinere dozen zijn uitgepakt, ik heb nu nog 2 grotere dozen staan waar minder belangrijke rommel in zit. Een van die dozen gebruikte ik om alle troep in te stoppen die er nog lag maar die ik wel mee wilde nemen, het gaat dus de goede kant op
Ik heb een ruim bureau + kastje maar het is hier toch een bendequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
irritant he. ik heb nog geen schapjes/bureau in mn nieuwe kamer, dus staan er 2 dozen met rommel op de grond en overal slingert wat. Ik hįįt rotzooi
Kijk, dat overkomt mij nou nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een ruim bureau + kastje maar het is hier toch een bende![]()
Vanavond staat de grote schoonmaak op de planning
Kom eens hier jijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, dat overkomt mij nou nooitNiettemin houd ik af en toe toch grote schoonmaak
Neatfreak
ooghoogte?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind rommel niet zo erg, tot op zekere hoogte natuurlijk
quote:
Woef. Maar dan ben je wel een hele hoop kwijt, als in, prullenbak-kwijtquote:
Als ik het 75% van de tijd niet zie is het goedquote:
Niet naar beneden kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het 75% van de tijd niet zie is het goed
Wanneer gaan jullie verhuizen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef iamredleader het volgende:de dag zit er weer op
vanavond de flat inspecteren
Is dat inclusief slaaptijd? dan zit ik ook nog niet aan die limiet denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon net als ik: bureau in een hoek, zo dat je met je rug naar de kamer zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je beeldscherm niet reflecteert.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon net als ik: bureau in een hoek, zo dat je met je rug naar de kamer zit.![]()
Ik heb ook een hoekbureau, als ik zo zit zie ik m'n hele bureau en vanuit ooghoek de boekenkast. Wat er verder gebeurd maakt dus weinig uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon net als ik: bureau in een hoek, zo dat je met je rug naar de kamer zit.![]()
potentieel? Dat topic is al lang vol hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik die had verzonnen
Komt trouwens uit een potentieel geniaal topic
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
irritant he. ik heb nog geen schapjes/bureau in mn nieuwe kamer, dus staan er 2 dozen met rommel op de grond en overal slingert wat. Ik hįįt rotzooi
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je beeldscherm niet reflecteert.![]()
Er is een deel 2 zag ik gisterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
potentieel? Dat topic is al lang vol hoor
Hoe kwam je dan in dat oude topic trouwens?
Hey, dat hoorde ik vanmiddagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dit vind ik nou best een goede uitvinding
Dat is nu al de 2e keer dat Fok dat bericht postquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Woef. Maar dan ben je wel een hele hoop kwijt, als in, prullenbak-kwijt
dit vind ik nou best een goede uitvinding
En 3 van mijn creaties in de OPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is een deel 2 zag ik gister
quote:
Wat zou je dan willen doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
Ik wil te veel doen, waardoor ik nu juist niks doe achter de computer.
Nee, een wandbevestiging waar je een harde kaft tussenschuift. Maar nu ik erover nadenk, dat gaat toch vouwenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is dus een boek met wandbevestiging en stalen onderkaft?
Ik denk dat je het onderste boek idd na een tijdje wel kunt afschrijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, een wandbevestiging waar je een harde kaft tussenschuift. Maar nu ik erover nadenk, dat gaat toch vouwen
Als het alleen een wandbevestiging is dan klapt die onderkant van het boek toch open?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, een wandbevestiging waar je een harde kaft tussenschuift. Maar nu ik erover nadenk, dat gaat toch vouwen
Vanalles..ik heb nog films die ik wil kijken, verschillende boeken die ik wil lezen, er zijn een aantal mensen die ik wel eens terug mag bellen, ik moet nog 2 brieven schrijven, ik wilde vandaag beginnen met leren voor een herkansing, ik moet nog wat dingen regelen voor de introductie, koken is ook een goed plan of toch maar m'n laatste aantekeningen sorteren, misschien kan ik ook wel de krant lezen, etc, etc.quote:
Het onderste boek is nep.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah, ik lees net dat het je een oud boek kost die je dus aan dat ding vast moet lijmenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als het alleen een wandbevestiging is dan klapt die onderkant van het boek toch open?
O, je hebt ook versies met een dummie onderaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah, ik lees net dat het je een oud boek kost die je dus aan dat ding vast moet lijmen
quote:Ingredients:
an angle bracket from the joist hanging department at the hardware store. It should be L-shaped, and each leg of the bracket is about the size of a paperback book.
Epoxy glue
one old book that you don’t care that much about — this will get glued to the bracket and will not be readable once in place
Sturdy nails, strong enough to hold the weight of your books.
Tools:
hammer
Make it:
Flip open the back of the old book, and place one side of the angle-bracket on the end pages. Use the epoxy glue to glue the bracket to the book, and to glue to back cover to the bracket. This forms the base to stack the other books and creates the illusion that the books are floating. Let the glue dry overnight. I put some weights on the now-closed book to make sure it had good contact.
The next day, hang the angle bracket - ensure that it is level when you hang it, or the books will slide off.
Stack up enough books so that where the angle bracket is attached to the wall is hidden.
En dus doe je niksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanalles..ik heb nog films die ik wil kijken, verschillende boeken die ik wil lezen, er zijn een aantal mensen die ik wel eens terug mag bellen, ik moet nog 2 brieven schrijven, ik wilde vandaag beginnen met leren voor een herkansing, ik moet nog wat dingen regelen voor de introductie, koken is ook een goed plan of toch maar m'n laatste aantekeningen sorteren, misschien kan ik ook wel de krant lezen, etc, etc.
Dat zei ik.quote:
Van die stoel af en niet computeren dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit op een hele vervelende stoel om te computeren, maar ik moet wel, omdat draadloos internet stuk isNou zit ik aan een draadje en heb ik rugpijn
Dan ben ik eenzaam, verveel ik me en kan ik bepaalde mensen niet sprekenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Van die stoel af en niet computeren dus
hele nummer verpestquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:52 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Oj8IQslwn8o
Liever een pijnlijke rug dus?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan ben ik eenzaam, verveel ik me en kan ik bepaalde mensen niet spreken
Het is provisorisch al ongeveer opgelost. Beetje rugpijn heb ik wel vakerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Liever een pijnlijke rug dus?
Ik vond 'm wel aardig.quote:
En dan ook nog een deel van dat hele huis onderverhurenquote:
Ik denk dat jij je nogal gaat vervelen als je in je eentje een heel huis hebt... then again, ik heb wel het idee dat je vaak druk bent met sociale contactenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
M'n ex gaat waarschijnlijk rond februari een huis kopen ergens in Utrecht. Hij woont nu nog midden in het centrum van Groningen.![]()
Maargoed, misschien ga ik per februari dus daar wonen. Tralalalala een heel huis voor mij alleen.![]()
Eet zequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik begin nogal trek te krijgen, dus ga ik avondeten warmmaken
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan ook nog een deel van dat hele huis onderverhurenMaak je straks nog winst
M'n huisgenootjes hier zie ik amper, dus zoveel verschil zal dat niet uitmaken. En dat laatste is wel zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je nogal gaat vervelen als je in je eentje een heel huis hebt... then again, ik heb wel het idee dat je vaak druk bent met sociale contacten
Dan zou ik het zeker aannemen als ik jou wasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.![]()
Een slaapkamer en een mega woonkamer.Iedereen aast er al op.
Alleen heb ik het huisje vorig jaar voor hem geregeld, dus vroeg hij mij het eerst of ik daar zou willen wonen.
Het waren overigens ook mijn zuurverdiende woonpunten, waardoor hij er kon gaan wonen. Dus ik vind ook dat ik er recht op heb.
![]()
?quote:
wordt het gehuurd van een woningstichting? dan bepalen zij waarschijnlijk wie er in komt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.![]()
Een slaapkamer en een mega woonkamer.Iedereen aast er al op.
Alleen heb ik het huisje vorig jaar voor hem geregeld, dus vroeg hij mij het eerst of ik daar zou willen wonen.
Het waren overigens ook mijn zuurverdiende woonpunten, waardoor hij er kon gaan wonen. Dus ik vind ook dat ik er recht op heb.
![]()
Nope, dat komt wel goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt het gehuurd van een woningstichting? dan bepalen zij waarschijnlijk wie er in komt.
ahaquote:
Dat van mij gaat waarschijnlijk ook niet door.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
aha![]()
ik heb laatst namelijk ook geprobeerd om de woning van mijn schuinonderbuurvrouw over te nemen, maar dat ging niet door![]()
Nee hoor, je bedoelde echt lulquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef Homdeck het volgende:
gemenerik bedoel ik
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
dam ruim je die vriendin toch gewoon uit de weg![]()
Tijd voor een wraakactiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat van mij gaat waarschijnlijk ook niet door.![]()
*foeterdefoeter*
Hm sinds ik er over uit ben dat ik hier weg wil, wil iedereen mn huis (eva ook bv)
heeft zij even pech![]()
mja
heb je haar iets beloofd dan?![]()
niet echt
niet echt?
![]()
En die smiley betekent?![]()
Geen echte toezegging
Die achterlijke ex van mij had bedacht dat ik dat huis niet zou willen. Vervolgens heeft hij z'n scharrel dat huis min of meer beloofd en mij alleen uit beleefdheid gevraagd of ik er nog interesse in had.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef Soempie het volgende:
Soms ben ik zo naief
Vorig jaar ging ik bij hem weg. Toen heb ik dat huis geregeld van mijn punten. Hij wilde absoluut niet op kamers en ik wist niet of ik wel rond zou komen als ik in dat huis zou blijven. Dus, hij zou daar blijven wonen en ik ging op zoek naar een kamer.
De afspraak was alleen wel dat als hij daar weg zou gaan, dat -mocht ik het kunnen betalen- ik daar dan zou komen wonen. Anders had ik dus never nooit niet 6 jaar aan gespaarde punten weggegeven.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee dacht meer iets als van ohnee glijd ze zo uit boven aan de trap![]()
En wil je voortaan de messenset niet onderaan de trap laten slingerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij neemt in elk geval z'n telefoon niet op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.
En anders kun je de Soempie-hotline nog bellen natuurlijk
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ze probeerde zich nog vast te houden aan de piano maar de rem stond er niet opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wil je voortaan de messenset niet onderaan de trap laten slingeren
Eens is. Dit kan 'ie niet maken hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.
En anders kun je de Soempie-hotline nog bellen natuurlijk
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
verdomme keet ik ben geen klein kind dus die toon houd je maar bij je
Argh,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ze probeerde zich nog vast te houden aan de piano maar de rem stond er niet op
Je hebt mijn stukje daarvoor niet gelezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hij gedraagt zich nu wel als een kleuter
Maar je houdt ons wel op de hoogte?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
De verdere ruzie zal ik wel privee doorzetten.Sorrie hiervoor, ik ben gewoon zo boos.
![]()
Ik verwacht een PM vlak voor de eerste klappen gaan vallenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
De verdere ruzie zal ik wel privee doorzetten.Sorrie hiervoor, ik ben gewoon zo boos.
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar je houdt ons wel op de hoogte?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik verwacht een PM vlak voor de eerste klappen gaan vallen![]()
Dan ga ik alvast popcorn maken![]()
Woont je nieuwe huisgenootje er al?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n huisgenootjes hier zie ik amper, dus zoveel verschil zal dat niet uitmaken. En dat laatste is wel zo.![]()
Ja, bijna een maand nu.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woont je nieuwe huisgenootje er al?
En, bevalt het?quote:
John Blankenstein is ook een stijve pootquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
was ik weer
Ik vind het ook een naaistreek. Je moet je poot stijf houden Soemp!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
John Blankenstein is ook een stijve poot
Ik zie haar niet zo vaak. Soms meldt ze even dat ze gaat koken en dan kletsen we wat. Ja, het bevalt wel.quote:
Jos Brink binnenkort ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
John Blankenstein is ook een stijve poot
quote:
Ik moet sommige dingen gewoon niet posten.quote:
Paul de Leeuw misschien ook, je kan nooit wetenquote:
Ik denk dat mensen mijn moordplan erger gana vinden dan dat jij je verhaal verteldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet sommige dingen gewoon niet posten.![]()
Ik was gewoon zo boos, dat ik het even kwijt moest.Alleen dit is wel een openbaar forum en daar moet ik voortaan wat beter over nadenken.
Jullie zijn niet de enigen die mee kunnen lezen.
![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien dat ik zo maar es Leeuwarden centrum in ga, om een beetje rond te kijken en er achter te komen of donderdag koopavond is in Leeuwarden of niet
Ik denk het ook wel, en ik wel er eigenlijk nog wel even uit. Zit de hele dag al binnenquote:
Ja, ik weet het zeker, donderdag koopavondquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien dat ik zo maar es Leeuwarden centrum in ga, om een beetje rond te kijken en er achter te komen of donderdag koopavond is in Leeuwarden of niet
Kom je vaak in Leeuwarden dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het zeker, donderdag koopavond![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, en ik wel er eigenlijk nog wel even uit. Zit de hele dag al binnen
Nee, 2 keer geweestquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kom je vaak in Leeuwarden dan?
Dat is minder, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, Frankrijk staat op losse schroeven.
Of liever gezegd: 95% kans dat ik niet ga
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht: mensen die afspraken niet nakomen.
Twee vriendinnen rijden 300 km om daar te bellen dat de camping kut is en vervolgens te horen dat die anderen eigenlijk geen zin hebben om te komen..
En m'n passagiere was diegene waar ik gisteravond op zat te emmeren, van die rijstijl, waardoor ik 150 euro aan benzine en tol in m'n eentje moet ophoesten. En da's nogal veel voor drie dagen Frankrijk..
Is die terminaal ziek dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Paul de Leeuw misschien ook, je kan nooit weten
oeh, da's muziek van vroegerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Oeh @ 1:59![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VQahvFdQVu8
Maar verder een cool nummer![]()
Vroeger was muziek dan ook meestal beterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oeh, da's muziek van vroeger
Theo van Gogh was ook niet ziek (en geen homo, maar goed)quote:
Maar dat is appelsap met een peer vergelijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Theo van Gogh was ook niet ziek (en geen homo, maar goed)
Welke vorm van entertainment moet ik aan denken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:20 schreef iamredleader het volgende:iedereen is altijd van harte welkom - "betaling" in de vorm van eten+drinken+entertainment + mijn eindeloze dank
ik ben niet jaloersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga 1 september naar het Brussel Bierweekend. Hostelletje geboekt vandaag
Ik wel, denk ikquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga 1 september naar het Brussel Bierweekend. Hostelletje geboekt vandaag
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:04 schreef BobRooney het volgende:
have recently made a mistake in my life, and I offer my story to you,
that you may learn from my error. It all started, as many things do,
with me having trouble shitting.
No, I was not constipated; this was not a regularity problem but a
matter of technique. It seems my ass-hair had grown to such a length
that tiny grogans were constantly getting tied up in the matted jungle
between my asscheeks. It led to much frustration, with me KNOWING that
I still had something to drop, but unable to shake the tenacious turd
loose from its butthair dwelling. Eventually I would have to do two
things: either reach down with some paper and try to pinch off the
lingering loaf (which required careful precision to avoid smearing the
creature all over my rear, especially since I had no way of seeing what
I was doing) or just go for broke, start wiping, and hope that I could
remove all the leftover fecal matter before the toilet paper reached
its Can’t-Be-Flushed threshold.
I was contemplating this problem, when I had what seemed at the time to
be a bright idea. “Hey! This is my butt and my butt-hair, right? So why
don’t I just eliminate all the hair, and then my grogans will flow out
like beer from a keg!” I said to myself. It is a statement that will go
down in history with a lot of other regretted statements. “How many
Indians could there be?” said by General Custer. “Looks like a good day
for a drive!” by JFK. “There! America On-Line now has complete Usenet
access!” by some idiot system tech. Such was my anal shaving idea.
I performed the operation that night, with a cheap disposable razor and
a towel to sit on. Starting from the bottom, and shaving from the crack
to the cheeks, I began the arduous process of ridding my ass of hair.
Occassionally, I would have to clean the razor of accumulated hair and
miscellaneous slime, which I did by wiping it on the towel. Slowly, my
twin mounds and the between-ravine began to resemble the hairless
cheeks of a newborn baby. Finally, I wiped the razor one last time, and
surveyed my work. The towel was covered with a pile of hair. My ass was
smooth as ivory. I smiled, satisfied, thinking my troubles were over.
Little did I know.
I now have a great respect for anal-hair. Like everything in this world
God created, it has its mighty purpose in existence. It was only after
I had removed it that I started to learn how much I had been taking it
for granted. For one, it provides friction. I learned this the next
day, when I walked out into the sun heading for class. After climbing
two flights of stairs and starting to sweat, I started to notice
something unpleasant. The sweat was accumulating in my crack, and was
causing the unpleasant sensation of my two asscheeks sliding past each
other with every step. I thought about going to the bathroom and wiping
it off, but had to get to class. Eventually, I thought, it would dry.
Unfortunately, it did dry, but only after mingling with the microscopic
shit- molecules lingering around my brown starfish. When I stood up
after class, my cheeks were stuck together with a slimy sticky
shit/sweat combination. As I made my way back to my dorm, it started to
itch. God-DAMN, did it itch! Felt like a swarm of ants was making its
way up and down my crack. Fighting to keep from jamming my hand down
there and scratching away, I rushed back to the dorm.
Unfortunately again, this exertion caused me to sweat, and when I
finally reached my room, my cheeks were sliding back and forth against
each other like a pair of horny cane-toads. I quickly dropped my pants,
and attempted to dry my ass off by sticking it in front of a fan and
spreading my cheeks. As I pulled the two mounds of flesh apart, a
horrible stench burst free and filled the room. Every dog within a 4
block radius started to howl. I had it worst of all, as the ripe aroma
of festering shit/sweat went into the fan and blew back into my face. I
fought to keep from heaving. And as I sat there, fighting vomit, my ass
cheeks spread and dripping, with the concentrated aroma of my body odor
mixed with the tangy smell of my own shit blowing right into my face, I
had only one thought: “It will be like this until the hair grows back.
Weeks.”
Later on, trying to deal as best I could, wiping my ass at every
opportunity, I discovered another wonderful use for ass-hair -
ventilation. I attempted to launch a fart, only to have it get stuck
between my asscheeks. Apparently, with no hair, the two pink twins can
get vacuum sealed together, and the result was a frustrating fart that
slid up and down between my cheeks like a lost gerbil.
As if that wasn’t enough, I am now enduring further torture. As anyone
who has ever shaved anything knows, when hair is first growing in, it
comes in as stubble. Imagine your ass having the texture of a brillo
pad. Well, that is what I am dealing with now. It is a hellish torture,
and there are many times when I just look out the window and
contemplate why I shouldn’t just jump out and get it all over with in
one fleshy splat, rather than endure this constant agony.
Kwam uit een ander topic. Maar ik lag in een scheur tijdens de beschrijving met die ventilatorquote:
Trustenquote:
chantagemateriaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:15 schreef Etcetera het volgende:
zo bijgelurkt
@ Soemp: je hebt zeker niets op papier staan betreffende huis![]()
anyway: voet bij stuk houden
heb je eventueel nog ergens chantagemateriaal liggen
![]()
verder geen @-tjes geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |