Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef Soempie het volgende:
Soms ben ik zo naief
Vorig jaar ging ik bij hem weg. Toen heb ik dat huis geregeld van mijn punten. Hij wilde absoluut niet op kamers en ik wist niet of ik wel rond zou komen als ik in dat huis zou blijven. Dus, hij zou daar blijven wonen en ik ging op zoek naar een kamer.
De afspraak was alleen wel dat als hij daar weg zou gaan, dat -mocht ik het kunnen betalen- ik daar dan zou komen wonen. Anders had ik dus never nooit niet 6 jaar aan gespaarde punten weggegeven.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee dacht meer iets als van ohnee glijd ze zo uit boven aan de trap![]()
En wil je voortaan de messenset niet onderaan de trap laten slingerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij neemt in elk geval z'n telefoon niet op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.
En anders kun je de Soempie-hotline nog bellen natuurlijk
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ze probeerde zich nog vast te houden aan de piano maar de rem stond er niet opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wil je voortaan de messenset niet onderaan de trap laten slingeren
Eens is. Dit kan 'ie niet maken hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.
En anders kun je de Soempie-hotline nog bellen natuurlijk
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
verdomme keet ik ben geen klein kind dus die toon houd je maar bij je
Argh,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ze probeerde zich nog vast te houden aan de piano maar de rem stond er niet op
Je hebt mijn stukje daarvoor niet gelezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hij gedraagt zich nu wel als een kleuter
Maar je houdt ons wel op de hoogte?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
De verdere ruzie zal ik wel privee doorzetten.Sorrie hiervoor, ik ben gewoon zo boos.
![]()
Ik verwacht een PM vlak voor de eerste klappen gaan vallenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
De verdere ruzie zal ik wel privee doorzetten.Sorrie hiervoor, ik ben gewoon zo boos.
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar je houdt ons wel op de hoogte?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik verwacht een PM vlak voor de eerste klappen gaan vallen![]()
Dan ga ik alvast popcorn maken![]()
Woont je nieuwe huisgenootje er al?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n huisgenootjes hier zie ik amper, dus zoveel verschil zal dat niet uitmaken. En dat laatste is wel zo.![]()
Ja, bijna een maand nu.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woont je nieuwe huisgenootje er al?
En, bevalt het?quote:
John Blankenstein is ook een stijve pootquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
was ik weer
Ik vind het ook een naaistreek. Je moet je poot stijf houden Soemp!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
John Blankenstein is ook een stijve poot
Ik zie haar niet zo vaak. Soms meldt ze even dat ze gaat koken en dan kletsen we wat. Ja, het bevalt wel.quote:
Jos Brink binnenkort ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
John Blankenstein is ook een stijve poot
quote:
Ik moet sommige dingen gewoon niet posten.quote:
Paul de Leeuw misschien ook, je kan nooit wetenquote:
Ik denk dat mensen mijn moordplan erger gana vinden dan dat jij je verhaal verteldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet sommige dingen gewoon niet posten.![]()
Ik was gewoon zo boos, dat ik het even kwijt moest.Alleen dit is wel een openbaar forum en daar moet ik voortaan wat beter over nadenken.
Jullie zijn niet de enigen die mee kunnen lezen.
![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien dat ik zo maar es Leeuwarden centrum in ga, om een beetje rond te kijken en er achter te komen of donderdag koopavond is in Leeuwarden of niet
Ik denk het ook wel, en ik wel er eigenlijk nog wel even uit. Zit de hele dag al binnenquote:
Ja, ik weet het zeker, donderdag koopavondquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien dat ik zo maar es Leeuwarden centrum in ga, om een beetje rond te kijken en er achter te komen of donderdag koopavond is in Leeuwarden of niet
Kom je vaak in Leeuwarden dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het zeker, donderdag koopavond![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, en ik wel er eigenlijk nog wel even uit. Zit de hele dag al binnen
Nee, 2 keer geweestquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kom je vaak in Leeuwarden dan?
Dat is minder, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, Frankrijk staat op losse schroeven.
Of liever gezegd: 95% kans dat ik niet ga
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht: mensen die afspraken niet nakomen.
Twee vriendinnen rijden 300 km om daar te bellen dat de camping kut is en vervolgens te horen dat die anderen eigenlijk geen zin hebben om te komen..
En m'n passagiere was diegene waar ik gisteravond op zat te emmeren, van die rijstijl, waardoor ik 150 euro aan benzine en tol in m'n eentje moet ophoesten. En da's nogal veel voor drie dagen Frankrijk..
Is die terminaal ziek dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Paul de Leeuw misschien ook, je kan nooit weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |