abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52233395
Maakt niet uit, gaat om het idee
pi_52233453
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef B.ertha het volgende:
en dit is ook cool
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_52233535
Ik wil te veel doen, waardoor ik nu juist niks doe achter de computer.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_52233541
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef B.ertha het volgende:
en dit is ook cool
Dat is dus een boek met wandbevestiging en stalen onderkaft?
pi_52233564
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
Ik wil te veel doen, waardoor ik nu juist niks doe achter de computer.
Wat zou je dan willen doen?
pi_52233582
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Dat is dus een boek met wandbevestiging en stalen onderkaft?
Nee, een wandbevestiging waar je een harde kaft tussenschuift. Maar nu ik erover nadenk, dat gaat toch vouwen
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 9 augustus 2007 @ 17:27:23 #159
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_52233604
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Nee, een wandbevestiging waar je een harde kaft tussenschuift. Maar nu ik erover nadenk, dat gaat toch vouwen
Ik denk dat je het onderste boek idd na een tijdje wel kunt afschrijven.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_52233610
Iemand Elizabethtown ooit gezien?
Best een goede soundtrack hoor ik nu namelijk.
pi_52233668
quote:

[..]

Als het alleen een wandbevestiging is dan klapt die onderkant van het boek toch open?
pi_52233714
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Supersheep het volgende:

Wat zou je dan willen doen?
Vanalles..ik heb nog films die ik wil kijken, verschillende boeken die ik wil lezen, er zijn een aantal mensen die ik wel eens terug mag bellen, ik moet nog 2 brieven schrijven, ik wilde vandaag beginnen met leren voor een herkansing, ik moet nog wat dingen regelen voor de introductie, koken is ook een goed plan of toch maar m'n laatste aantekeningen sorteren, misschien kan ik ook wel de krant lezen, etc, etc.

pi_52233733
quote:

[..]

Het onderste boek is nep.
pi_52233734
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:29 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Als het alleen een wandbevestiging is dan klapt die onderkant van het boek toch open?
Ah, ik lees net dat het je een oud boek kost die je dus aan dat ding vast moet lijmen
pi_52233748
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Ah, ik lees net dat het je een oud boek kost die je dus aan dat ding vast moet lijmen
O, je hebt ook versies met een dummie onderaan.
pi_52233773
quote:
Ingredients:

an angle bracket from the joist hanging department at the hardware store. It should be L-shaped, and each leg of the bracket is about the size of a paperback book.
Epoxy glue
one old book that you don’t care that much about — this will get glued to the bracket and will not be readable once in place
Sturdy nails, strong enough to hold the weight of your books.
Tools:

hammer
Make it:

Flip open the back of the old book, and place one side of the angle-bracket on the end pages. Use the epoxy glue to glue the bracket to the book, and to glue to back cover to the bracket. This forms the base to stack the other books and creates the illusion that the books are floating. Let the glue dry overnight. I put some weights on the now-closed book to make sure it had good contact.
The next day, hang the angle bracket - ensure that it is level when you hang it, or the books will slide off.
Stack up enough books so that where the angle bracket is attached to the wall is hidden.
pi_52233893
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:

[..]

Vanalles..ik heb nog films die ik wil kijken, verschillende boeken die ik wil lezen, er zijn een aantal mensen die ik wel eens terug mag bellen, ik moet nog 2 brieven schrijven, ik wilde vandaag beginnen met leren voor een herkansing, ik moet nog wat dingen regelen voor de introductie, koken is ook een goed plan of toch maar m'n laatste aantekeningen sorteren, misschien kan ik ook wel de krant lezen, etc, etc.

En dus doe je niks
pi_52233948
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:36 schreef Supersheep het volgende:

[..]

En dus doe je niks
Dat zei ik.
pi_52233993
Ik zit op een hele vervelende stoel om te computeren, maar ik moet wel, omdat draadloos internet stuk is Nou zit ik aan een draadje en heb ik rugpijn
pi_52234241
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit op een hele vervelende stoel om te computeren, maar ik moet wel, omdat draadloos internet stuk is Nou zit ik aan een draadje en heb ik rugpijn
Van die stoel af en niet computeren dus
pi_52234301
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Van die stoel af en niet computeren dus
Dan ben ik eenzaam, verveel ik me en kan ik bepaalde mensen niet spreken
pi_52234389
quote:
hele nummer verpest
pi_52234414
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:53 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dan ben ik eenzaam, verveel ik me en kan ik bepaalde mensen niet spreken
Liever een pijnlijke rug dus?
pi_52234436
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Liever een pijnlijke rug dus?
Het is provisorisch al ongeveer opgelost. Beetje rugpijn heb ik wel vaker
pi_52234466
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

hele nummer verpest
Ik vond 'm wel aardig.

Maar het orgineel is wel stukken beter http://www.youtube.com/watch?v=U6PGrub3jUc
wel hard genoeg zetten
pi_52234582
M'n ex gaat waarschijnlijk rond februari een huis kopen ergens in Utrecht. Hij woont nu nog midden in het centrum van Groningen.

Maargoed, misschien ga ik per februari dus daar wonen. Tralalalala een heel huis voor mij alleen.
pi_52234600
En goedkoper dan m'n kamer
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:10:05 #180
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_52234633
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef Soempie het volgende:
En goedkoper dan m'n kamer
En dan ook nog een deel van dat hele huis onderverhuren Maak je straks nog winst
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 augustus 2007 @ 18:12:44 #181
39237 crew  H_T
2733
pi_52234686
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
M'n ex gaat waarschijnlijk rond februari een huis kopen ergens in Utrecht. Hij woont nu nog midden in het centrum van Groningen.

Maargoed, misschien ga ik per februari dus daar wonen. Tralalalala een heel huis voor mij alleen.
Ik denk dat jij je nogal gaat vervelen als je in je eentje een heel huis hebt... then again, ik heb wel het idee dat je vaak druk bent met sociale contacten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 augustus 2007 @ 18:17:39 #182
39237 crew  H_T
2733
pi_52234787
Ik begin nogal trek te krijgen, dus ga ik avondeten warmmaken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:18:07 #183
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_52234792
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik begin nogal trek te krijgen, dus ga ik avondeten warmmaken
Eet ze
pi_52234796
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

En dan ook nog een deel van dat hele huis onderverhuren Maak je straks nog winst
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.

Een slaapkamer en een mega woonkamer. Iedereen aast er al op. Alleen heb ik het huisje vorig jaar voor hem geregeld, dus vroeg hij mij het eerst of ik daar zou willen wonen. Het waren overigens ook mijn zuurverdiende woonpunten, waardoor hij er kon gaan wonen. Dus ik vind ook dat ik er recht op heb.
pi_52234866
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je nogal gaat vervelen als je in je eentje een heel huis hebt... then again, ik heb wel het idee dat je vaak druk bent met sociale contacten
M'n huisgenootjes hier zie ik amper, dus zoveel verschil zal dat niet uitmaken. En dat laatste is wel zo.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:23:23 #186
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_52234906
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

Een slaapkamer en een mega woonkamer. Iedereen aast er al op. Alleen heb ik het huisje vorig jaar voor hem geregeld, dus vroeg hij mij het eerst of ik daar zou willen wonen. Het waren overigens ook mijn zuurverdiende woonpunten, waardoor hij er kon gaan wonen. Dus ik vind ook dat ik er recht op heb.
Dan zou ik het zeker aannemen als ik jou was
pi_52235017
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:30:42 #188
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_52235065
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:29 schreef Soempie het volgende:
?
pi_52235178
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:29 schreef Soempie het volgende:
* Soemp's armpjes omhoog tilt
pi_52235288
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

wordt het gehuurd van een woningstichting? dan bepalen zij waarschijnlijk wie er in komt.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_52235351
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:40 schreef Homdeck het volgende:

[..]

wordt het gehuurd van een woningstichting? dan bepalen zij waarschijnlijk wie er in komt.
Nope, dat komt wel goed.
pi_52235417
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nope, dat komt wel goed.
aha

ik heb laatst namelijk ook geprobeerd om de woning van mijn schuinonderbuurvrouw over te nemen, maar dat ging niet door
pi_52235448
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef Homdeck het volgende:

[..]

aha

ik heb laatst namelijk ook geprobeerd om de woning van mijn schuinonderbuurvrouw over te nemen, maar dat ging niet door
Dat van mij gaat waarschijnlijk ook niet door.

*foeterdefoeter*

Hm sinds ik er over uit ben dat ik hier weg wil, wil iedereen mn huis (eva ook bv)
heeft zij even pech
mja
heb je haar iets beloofd dan?
niet echt
niet echt?

En die smiley betekent?
Geen echte toezegging

Die achterlijke ex van mij had bedacht dat ik dat huis niet zou willen. Vervolgens heeft hij z'n scharrel dat huis min of meer beloofd en mij alleen uit beleefdheid gevraagd of ik er nog interesse in had.

pi_52235519
wat een lul!
pi_52235529
gemenerik bedoel ik
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:59:20 #196
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_52235722
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef Homdeck het volgende:
gemenerik bedoel ik
Nee hoor, je bedoelde echt lul
Wat een droeftoeter zeg
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:02:27 #197
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 9 augustus 2007 @ 19:04:32 #198
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_52235820
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
dam ruim je die vriendin toch gewoon uit de weg

Lenen?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:05:31 #199
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52235846
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat van mij gaat waarschijnlijk ook niet door.

*foeterdefoeter*

Hm sinds ik er over uit ben dat ik hier weg wil, wil iedereen mn huis (eva ook bv)
heeft zij even pech
mja
heb je haar iets beloofd dan?
niet echt
niet echt?

En die smiley betekent?
Geen echte toezegging

Die achterlijke ex van mij had bedacht dat ik dat huis niet zou willen. Vervolgens heeft hij z'n scharrel dat huis min of meer beloofd en mij alleen uit beleefdheid gevraagd of ik er nog interesse in had.

Tijd voor een wraakactie
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:06:35 #200
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52235867
En als hij geen echte toezegging heeft gedaan aan dat scharreltje dan moet je op je strepen gaan staan
pi_52235872
Soms ben ik zo naief

Vorig jaar ging ik bij hem weg. Toen heb ik dat huis geregeld van mijn punten. Hij wilde absoluut niet op kamers en ik wist niet of ik wel rond zou komen als ik in dat huis zou blijven. Dus, hij zou daar blijven wonen en ik ging op zoek naar een kamer.

De afspraak was alleen wel dat als hij daar weg zou gaan, dat -mocht ik het kunnen betalen- ik daar dan zou komen wonen. Anders had ik dus never nooit niet 6 jaar aan gespaarde punten weggegeven.
pi_52235971
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:11:44 #203
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_52236005
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef Soempie het volgende:
Soms ben ik zo naief

Vorig jaar ging ik bij hem weg. Toen heb ik dat huis geregeld van mijn punten. Hij wilde absoluut niet op kamers en ik wist niet of ik wel rond zou komen als ik in dat huis zou blijven. Dus, hij zou daar blijven wonen en ik ging op zoek naar een kamer.

De afspraak was alleen wel dat als hij daar weg zou gaan, dat -mocht ik het kunnen betalen- ik daar dan zou komen wonen. Anders had ik dus never nooit niet 6 jaar aan gespaarde punten weggegeven.
Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.
En anders kun je de Soempie-hotline nog bellen natuurlijk
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:12:52 #204
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_52236042
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:04 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Lenen?
Nee dacht meer iets als van ohnee glijd ze zo uit boven aan de trap
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 9 augustus 2007 @ 19:15:05 #205
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_52236093
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

donderdag 9 augustus 2007 @ 19:16:36 #206
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_52236131
quote:

[..]

En wil je voortaan de messenset niet onderaan de trap laten slingeren
pi_52236147
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.
Hij neemt in elk geval z'n telefoon niet op. Ik geloof ook dat ik wel duidelijk geweest ben.

verdomme keet ik ben geen klein kind dus die toon houd je maar bij je
Nee, nou wordt ie mooi

pi_52236152
quote:

[..]

donderdag 9 augustus 2007 @ 19:17:48 #209
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_52236167
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

En wil je voortaan de messenset niet onderaan de trap laten slingeren
En ze probeerde zich nog vast te houden aan de piano maar de rem stond er niet op
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:17:56 #210
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52236170
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Eens is. Dit kan 'ie niet maken hoor
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:20:46 #211
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_52236254
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hij gedraagt zich nu wel als een kleuter
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 9 augustus 2007 @ 19:21:17 #212
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_52236267
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

En ze probeerde zich nog vast te houden aan de piano maar de rem stond er niet op
Argh, waar is het nummer van de piano hersteller!!!!!!

Oh ja, jij een pleistertje?
pi_52236446
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Hij gedraagt zich nu wel als een kleuter
Je hebt mijn stukje daarvoor niet gelezen.

Ik wist niet meer dat we het hier pas nog over hebben gehad
flikker toch op. Verdomme, toen ik vorig jaar op zoek ging naar een kamer hebben we duidelijke afspraken gemaakt.

* gaat mond spoelen
pi_52236469
Zoals Sheep zegt: dit is puur entertainment
pi_52236493
De verdere ruzie zal ik wel privee doorzetten. Sorrie hiervoor, ik ben gewoon zo boos.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 9 augustus 2007 @ 19:30:23 #216
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_52236506
Zo, tijd voor een tussendoortje. ff water opzetten.

donderdag 9 augustus 2007 @ 19:31:28 #217
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_52236537
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
De verdere ruzie zal ik wel privee doorzetten. Sorrie hiervoor, ik ben gewoon zo boos.
Maar je houdt ons wel op de hoogte?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:37:19 #218
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_52236685
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
Ik verwacht een PM vlak voor de eerste klappen gaan vallen
Dan ga ik alvast popcorn maken
pi_52236692
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:

Maar je houdt ons wel op de hoogte?
pi_52236741
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Ik verwacht een PM vlak voor de eerste klappen gaan vallen
Dan ga ik alvast popcorn maken
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 augustus 2007 @ 19:40:26 #221
39237 crew  H_T
2733
pi_52236770
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef Soempie het volgende:

[..]

M'n huisgenootjes hier zie ik amper, dus zoveel verschil zal dat niet uitmaken. En dat laatste is wel zo.
Woont je nieuwe huisgenootje er al?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_52236807
Kunnen we dit topic wissen.
pi_52236824
was ik weer
Ik vind het ook een naaistreek. Je moet je poot stijf houden Soemp!
pi_52236826
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Woont je nieuwe huisgenootje er al?
Ja, bijna een maand nu.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 9 augustus 2007 @ 19:44:17 #225
39237 crew  H_T
2733
pi_52236902
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, bijna een maand nu.
En, bevalt het?
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')