quote:
Wat zou je dan willen doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
Ik wil te veel doen, waardoor ik nu juist niks doe achter de computer.
Nee, een wandbevestiging waar je een harde kaft tussenschuift. Maar nu ik erover nadenk, dat gaat toch vouwenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is dus een boek met wandbevestiging en stalen onderkaft?
Ik denk dat je het onderste boek idd na een tijdje wel kunt afschrijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, een wandbevestiging waar je een harde kaft tussenschuift. Maar nu ik erover nadenk, dat gaat toch vouwen
Als het alleen een wandbevestiging is dan klapt die onderkant van het boek toch open?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, een wandbevestiging waar je een harde kaft tussenschuift. Maar nu ik erover nadenk, dat gaat toch vouwen
Vanalles..ik heb nog films die ik wil kijken, verschillende boeken die ik wil lezen, er zijn een aantal mensen die ik wel eens terug mag bellen, ik moet nog 2 brieven schrijven, ik wilde vandaag beginnen met leren voor een herkansing, ik moet nog wat dingen regelen voor de introductie, koken is ook een goed plan of toch maar m'n laatste aantekeningen sorteren, misschien kan ik ook wel de krant lezen, etc, etc.quote:
Het onderste boek is nep.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah, ik lees net dat het je een oud boek kost die je dus aan dat ding vast moet lijmenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als het alleen een wandbevestiging is dan klapt die onderkant van het boek toch open?
O, je hebt ook versies met een dummie onderaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah, ik lees net dat het je een oud boek kost die je dus aan dat ding vast moet lijmen
quote:Ingredients:
an angle bracket from the joist hanging department at the hardware store. It should be L-shaped, and each leg of the bracket is about the size of a paperback book.
Epoxy glue
one old book that you don’t care that much about — this will get glued to the bracket and will not be readable once in place
Sturdy nails, strong enough to hold the weight of your books.
Tools:
hammer
Make it:
Flip open the back of the old book, and place one side of the angle-bracket on the end pages. Use the epoxy glue to glue the bracket to the book, and to glue to back cover to the bracket. This forms the base to stack the other books and creates the illusion that the books are floating. Let the glue dry overnight. I put some weights on the now-closed book to make sure it had good contact.
The next day, hang the angle bracket - ensure that it is level when you hang it, or the books will slide off.
Stack up enough books so that where the angle bracket is attached to the wall is hidden.
En dus doe je niksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanalles..ik heb nog films die ik wil kijken, verschillende boeken die ik wil lezen, er zijn een aantal mensen die ik wel eens terug mag bellen, ik moet nog 2 brieven schrijven, ik wilde vandaag beginnen met leren voor een herkansing, ik moet nog wat dingen regelen voor de introductie, koken is ook een goed plan of toch maar m'n laatste aantekeningen sorteren, misschien kan ik ook wel de krant lezen, etc, etc.
Dat zei ik.quote:
Van die stoel af en niet computeren dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit op een hele vervelende stoel om te computeren, maar ik moet wel, omdat draadloos internet stuk isNou zit ik aan een draadje en heb ik rugpijn
Dan ben ik eenzaam, verveel ik me en kan ik bepaalde mensen niet sprekenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Van die stoel af en niet computeren dus
hele nummer verpestquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:52 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Oj8IQslwn8o
Liever een pijnlijke rug dus?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan ben ik eenzaam, verveel ik me en kan ik bepaalde mensen niet spreken
Het is provisorisch al ongeveer opgelost. Beetje rugpijn heb ik wel vakerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Liever een pijnlijke rug dus?
Ik vond 'm wel aardig.quote:
En dan ook nog een deel van dat hele huis onderverhurenquote:
Ik denk dat jij je nogal gaat vervelen als je in je eentje een heel huis hebt... then again, ik heb wel het idee dat je vaak druk bent met sociale contactenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
M'n ex gaat waarschijnlijk rond februari een huis kopen ergens in Utrecht. Hij woont nu nog midden in het centrum van Groningen.![]()
Maargoed, misschien ga ik per februari dus daar wonen. Tralalalala een heel huis voor mij alleen.![]()
Eet zequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik begin nogal trek te krijgen, dus ga ik avondeten warmmaken
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan ook nog een deel van dat hele huis onderverhurenMaak je straks nog winst
M'n huisgenootjes hier zie ik amper, dus zoveel verschil zal dat niet uitmaken. En dat laatste is wel zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je nogal gaat vervelen als je in je eentje een heel huis hebt... then again, ik heb wel het idee dat je vaak druk bent met sociale contacten
Dan zou ik het zeker aannemen als ik jou wasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.![]()
Een slaapkamer en een mega woonkamer.Iedereen aast er al op.
Alleen heb ik het huisje vorig jaar voor hem geregeld, dus vroeg hij mij het eerst of ik daar zou willen wonen.
Het waren overigens ook mijn zuurverdiende woonpunten, waardoor hij er kon gaan wonen. Dus ik vind ook dat ik er recht op heb.
![]()
?quote:
wordt het gehuurd van een woningstichting? dan bepalen zij waarschijnlijk wie er in komt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n groot huis is het nu ook weer niet.![]()
Een slaapkamer en een mega woonkamer.Iedereen aast er al op.
Alleen heb ik het huisje vorig jaar voor hem geregeld, dus vroeg hij mij het eerst of ik daar zou willen wonen.
Het waren overigens ook mijn zuurverdiende woonpunten, waardoor hij er kon gaan wonen. Dus ik vind ook dat ik er recht op heb.
![]()
Nope, dat komt wel goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt het gehuurd van een woningstichting? dan bepalen zij waarschijnlijk wie er in komt.
ahaquote:
Dat van mij gaat waarschijnlijk ook niet door.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
aha![]()
ik heb laatst namelijk ook geprobeerd om de woning van mijn schuinonderbuurvrouw over te nemen, maar dat ging niet door![]()
Nee hoor, je bedoelde echt lulquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:51 schreef Homdeck het volgende:
gemenerik bedoel ik
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
dam ruim je die vriendin toch gewoon uit de weg![]()
Tijd voor een wraakactiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat van mij gaat waarschijnlijk ook niet door.![]()
*foeterdefoeter*
Hm sinds ik er over uit ben dat ik hier weg wil, wil iedereen mn huis (eva ook bv)
heeft zij even pech![]()
mja
heb je haar iets beloofd dan?![]()
niet echt
niet echt?
![]()
En die smiley betekent?![]()
Geen echte toezegging
Die achterlijke ex van mij had bedacht dat ik dat huis niet zou willen. Vervolgens heeft hij z'n scharrel dat huis min of meer beloofd en mij alleen uit beleefdheid gevraagd of ik er nog interesse in had.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:06 schreef Soempie het volgende:
Soms ben ik zo naief
Vorig jaar ging ik bij hem weg. Toen heb ik dat huis geregeld van mijn punten. Hij wilde absoluut niet op kamers en ik wist niet of ik wel rond zou komen als ik in dat huis zou blijven. Dus, hij zou daar blijven wonen en ik ging op zoek naar een kamer.
De afspraak was alleen wel dat als hij daar weg zou gaan, dat -mocht ik het kunnen betalen- ik daar dan zou komen wonen. Anders had ik dus never nooit niet 6 jaar aan gespaarde punten weggegeven.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee dacht meer iets als van ohnee glijd ze zo uit boven aan de trap![]()
En wil je voortaan de messenset niet onderaan de trap laten slingerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij neemt in elk geval z'n telefoon niet op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.
En anders kun je de Soempie-hotline nog bellen natuurlijk
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ze probeerde zich nog vast te houden aan de piano maar de rem stond er niet opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wil je voortaan de messenset niet onderaan de trap laten slingeren
Eens is. Dit kan 'ie niet maken hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan eis je dat huis nu toch gewoon op? Ik dacht dat je het wel redelijk met hem kon vinden nog, dit kan hij echt niet maken natuurlijk.
En anders kun je de Soempie-hotline nog bellen natuurlijk
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
verdomme keet ik ben geen klein kind dus die toon houd je maar bij je
Argh,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ze probeerde zich nog vast te houden aan de piano maar de rem stond er niet op
Je hebt mijn stukje daarvoor niet gelezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hij gedraagt zich nu wel als een kleuter
Maar je houdt ons wel op de hoogte?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
De verdere ruzie zal ik wel privee doorzetten.Sorrie hiervoor, ik ben gewoon zo boos.
![]()
Ik verwacht een PM vlak voor de eerste klappen gaan vallenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
De verdere ruzie zal ik wel privee doorzetten.Sorrie hiervoor, ik ben gewoon zo boos.
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar je houdt ons wel op de hoogte?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik verwacht een PM vlak voor de eerste klappen gaan vallen![]()
Dan ga ik alvast popcorn maken![]()
Woont je nieuwe huisgenootje er al?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n huisgenootjes hier zie ik amper, dus zoveel verschil zal dat niet uitmaken. En dat laatste is wel zo.![]()
Ja, bijna een maand nu.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woont je nieuwe huisgenootje er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |