En ze zijn ook nog eens niet lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had net een kookprogramma aan staan waarin de presentator beweerde dat oesters heel sensueel zijn en zo: dat is een grove leugen. Oesters zijn stomme beesten in een lelijke schelp die levend worden opgegeten, daar vind ik niks geils aan
Een heleboel dingen van die lijst zou ik liever eten dan oestersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:11 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afrodisiaca
aardbeien en chocola![]()
Alleen gemberquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een heleboel dingen van die lijst zou ik liever eten dan oesters
hartstikke leukquote:
O, wacht..ik had laatst een gesprekje met iemand en dat was heel grappig. Daar past dit goed bij, maar het was geen gesprek in de sc. Foutje.quote:
Lekker om nog een week vrij te hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Homdeck het volgende:
hartstikke leuk![]()
wel vermoeiend (ik word oud) maar ik heb nog een weekje om bij te komen
![]()
Gemberquote:
Leuke douchemuts met zo'n gewei er aanquote:
Onverwachts gember aantreffen in kerstbrood en zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gember![]()
Als ik vandaag tijd kan vinden ga ik op zoek naar een toko om een grote pot te halen
Grappig. Ik was laatst bij m'n zus en ging daar gebakken banaantjes maken. Moest er ook gember in het beslag. Op het potje met gember had ze een sticker geplakt waarop met koeieletters stond: VOORZICHTIG HIERMEE! NIET TEVEEL GEBRUIKEN.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Onverwachts gember aantreffen in kerstbrood en zo![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Avondeten wat gemaakt is door sambal-fans vind ik ook vaak minder. Als zij het lekker pittig vinden proef ik niks anders meer dan sambal
Maar dat werkt alleen bij vrouwen heb ik begrepen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:11 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afrodisiaca
aardbeien en chocola![]()
Dat is toch meer met kurkuma en yoghurt dan met sambal?quote:
Ligt eraan waar het gerecht vandaan komt. Ze doen er veel mee maar veel Indiaas eten is ook reteheetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is toch meer met kurkuma en yoghurt dan met sambal?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n vrienden in Schagen vonden het in elk geval erg lollig dat ik naar een christelijke school zou gaan.![]()
Maargoed, waar het om ging: die rechter 'jezus op het kruis' (tweede brief) had ik nog eens getekend in een schrift. Vervolgens moest ik met de schoolpastoor komen praten, omdat dat niet grappig was.![]()
welke cijfertjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van die cijfertjes enzo, ligt dat nou aan mij
Je hebt twee DVD-spelers?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben begonnen met uitpakken van dozen en inruimen in de boekenkast, en 3 dozen zijn alweer leeg. Doos 4 en 5 zijn nu open, en daar zit redelijk wat in waarvan ik niet direct weet wat ik er mee moet. Ik heb het niet nodig, maar het is te duur/handig om weg te gooien. DVD-speler bijvoorbeeld, WiFi-adapter, dat soort werk
Drie zelfs! Bij m'n moeder een dvd/divx-speler, hier een stand-alone dvd-speler en een in m'n pc. En de pc is toch al aangesloten op de tv, en dan kom ik een scart-aansluiting in m'n tv tekort. En echt veel voordeel heeft het niet boven dvd via pc kijkenquote:
Maar die bij je moeder telt nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie zelfs! Bij m'n moeder een dvd/divx-speler, hier een stand-alone dvd-speler en een in m'n pc. En de pc is toch al aangesloten op de tv, en dan kom ik een scart-aansluiting in m'n tv tekort. En echt veel voordeel heeft het niet boven dvd via pc kijken
Ben je dan niet steeds bezig om de aansluiting achterin je videokaart om te zetten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie zelfs! Bij m'n moeder een dvd/divx-speler, hier een stand-alone dvd-speler en een in m'n pc. En de pc is toch al aangesloten op de tv, en dan kom ik een scart-aansluiting in m'n tv tekort. En echt veel voordeel heeft het niet boven dvd via pc kijken
Het is een idee, maar ik denk niet dat ie nog zoveel oplevert als ik em op marktplaats zet. Wel meer dan als ik em hier ongebruikt laat staan natuurlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die bij je moeder telt niet
Ik zou 'm op marktplaats zetten of een briefje bij de Appie ophangen. Dan ben je er vanaf.
Zekerquote:
Drie aansluitingen, een DVI, een S-Video en een VGA. Daarvan is de DVI tegelijk te gebruiken met een van de andere twee. Instellingen zo gefixt dat gewone filmpjes (flash niet) altijd full-screen op de tv worden afgespeeld, werkt primaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben je dan niet steeds bezig om de aansluiting achterin je videokaart om te zetten?
Of heeft ie twee aansluitingen?
Bij mij doen de .srt-ondertitels niet altijd wat ik wil, maar dat ligt dan meestal ook aan de manier waarop ze gemaakt zijn volgens mij. Maar toch wel jammer dat dat verder niet in te stellen is op m'n spelertje (font, kleur, grootte).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker. Heb em ook al een jaar of 3 a 4, kostte toen 60 euro
. Klein nadeel was dat de doos en de handleiding alleen in het Spaans waren, maar dan is het in het menu gewoon zoeken naar waar Español staat en die op English zetten
Gebruik je dan de DVI of de S-Vid aansluiting voor je tvquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie aansluitingen, een DVI, een S-Video en een VGA. Daarvan is de DVI tegelijk te gebruiken met een van de andere twee. Instellingen zo gefixt dat gewone filmpjes (flash niet) altijd full-screen op de tv worden afgespeeld, werkt prima
Ik gebruik inderdaad S-video, met een kabel die voor deze kamer te lang is maar voor de vorige net lang genoegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef Supersheep het volgende:
S-Video is toch makkelijk om te zetten naar Scart?
Geen idee hoe het met DVI zit
quote:
Nooit gezegd dat ik die had verzonnenquote:
Maar het werkt nu weer? Welkom terug B.!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:18 schreef B.ertha het volgende:
Zo, hehe. Internet doet het altijd, maar als je dan eens ook echt iets núttigs moet doen, valt ie meer dan een uur uit
irritant he. ik heb nog geen schapjes/bureau in mn nieuwe kamer, dus staan er 2 dozen met rommel op de grond en overal slingert wat. Ik háát rotzooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De 5 kleinere dozen zijn uitgepakt, ik heb nu nog 2 grotere dozen staan waar minder belangrijke rommel in zit. Een van die dozen gebruikte ik om alle troep in te stoppen die er nog lag maar die ik wel mee wilde nemen, het gaat dus de goede kant op
Ik heb een ruim bureau + kastje maar het is hier toch een bendequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
irritant he. ik heb nog geen schapjes/bureau in mn nieuwe kamer, dus staan er 2 dozen met rommel op de grond en overal slingert wat. Ik háát rotzooi
Kijk, dat overkomt mij nou nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een ruim bureau + kastje maar het is hier toch een bende![]()
Vanavond staat de grote schoonmaak op de planning
Kom eens hier jijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, dat overkomt mij nou nooitNiettemin houd ik af en toe toch grote schoonmaak
Neatfreak
ooghoogte?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind rommel niet zo erg, tot op zekere hoogte natuurlijk
quote:
Woef. Maar dan ben je wel een hele hoop kwijt, als in, prullenbak-kwijtquote:
Als ik het 75% van de tijd niet zie is het goedquote:
Niet naar beneden kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het 75% van de tijd niet zie is het goed
Wanneer gaan jullie verhuizen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef iamredleader het volgende:de dag zit er weer op
vanavond de flat inspecteren
Is dat inclusief slaaptijd? dan zit ik ook nog niet aan die limiet denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon net als ik: bureau in een hoek, zo dat je met je rug naar de kamer zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je beeldscherm niet reflecteert.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon net als ik: bureau in een hoek, zo dat je met je rug naar de kamer zit.![]()
Ik heb ook een hoekbureau, als ik zo zit zie ik m'n hele bureau en vanuit ooghoek de boekenkast. Wat er verder gebeurd maakt dus weinig uitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon net als ik: bureau in een hoek, zo dat je met je rug naar de kamer zit.![]()
potentieel? Dat topic is al lang vol hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik die had verzonnen
Komt trouwens uit een potentieel geniaal topic
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
irritant he. ik heb nog geen schapjes/bureau in mn nieuwe kamer, dus staan er 2 dozen met rommel op de grond en overal slingert wat. Ik háát rotzooi
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je beeldscherm niet reflecteert.![]()
Er is een deel 2 zag ik gisterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
potentieel? Dat topic is al lang vol hoor
Hoe kwam je dan in dat oude topic trouwens?
Hey, dat hoorde ik vanmiddagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dit vind ik nou best een goede uitvinding
Dat is nu al de 2e keer dat Fok dat bericht postquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Woef. Maar dan ben je wel een hele hoop kwijt, als in, prullenbak-kwijt
dit vind ik nou best een goede uitvinding
En 3 van mijn creaties in de OPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is een deel 2 zag ik gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |