Nee hoorquote:
bedat welquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:13 schreef iamredleader het volgende:
'mogguh.
Volgens m'n vrouw is het stucwerk al af!sleutels zaten weer in de brievenbus, dus vanavond ga ik kijken
![]()
Als dat inderdaad het geval is, kunnen we volgende week vanaf dinsdag beginnen met schilderen![]()
Lekker vooruitzichtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:52 schreef steekbal het volgende:
vandaag is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie![]()
quote:
En ze zijn ook nog eens niet lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had net een kookprogramma aan staan waarin de presentator beweerde dat oesters heel sensueel zijn en zo: dat is een grove leugen. Oesters zijn stomme beesten in een lelijke schelp die levend worden opgegeten, daar vind ik niks geils aan
Een heleboel dingen van die lijst zou ik liever eten dan oestersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:11 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afrodisiaca
aardbeien en chocola![]()
Alleen gemberquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een heleboel dingen van die lijst zou ik liever eten dan oesters
hartstikke leukquote:
O, wacht..ik had laatst een gesprekje met iemand en dat was heel grappig. Daar past dit goed bij, maar het was geen gesprek in de sc. Foutje.quote:
Lekker om nog een week vrij te hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Homdeck het volgende:
hartstikke leuk![]()
wel vermoeiend (ik word oud) maar ik heb nog een weekje om bij te komen
![]()
Gemberquote:
Leuke douchemuts met zo'n gewei er aanquote:
Onverwachts gember aantreffen in kerstbrood en zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gember![]()
Als ik vandaag tijd kan vinden ga ik op zoek naar een toko om een grote pot te halen
Grappig. Ik was laatst bij m'n zus en ging daar gebakken banaantjes maken. Moest er ook gember in het beslag. Op het potje met gember had ze een sticker geplakt waarop met koeieletters stond: VOORZICHTIG HIERMEE! NIET TEVEEL GEBRUIKEN.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Onverwachts gember aantreffen in kerstbrood en zo![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Avondeten wat gemaakt is door sambal-fans vind ik ook vaak minder. Als zij het lekker pittig vinden proef ik niks anders meer dan sambal
Maar dat werkt alleen bij vrouwen heb ik begrepen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:11 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afrodisiaca
aardbeien en chocola![]()
Dat is toch meer met kurkuma en yoghurt dan met sambal?quote:
Ligt eraan waar het gerecht vandaan komt. Ze doen er veel mee maar veel Indiaas eten is ook reteheetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is toch meer met kurkuma en yoghurt dan met sambal?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n vrienden in Schagen vonden het in elk geval erg lollig dat ik naar een christelijke school zou gaan.![]()
Maargoed, waar het om ging: die rechter 'jezus op het kruis' (tweede brief) had ik nog eens getekend in een schrift. Vervolgens moest ik met de schoolpastoor komen praten, omdat dat niet grappig was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |