abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52176232
Eerdere topics:
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #27, #28, #29, #30, #31, #32, #33, #34, #35, #36, #37, #38, #39, #40.

Hierrrrrrr vind je de openingspost.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:29:07 #2
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52176375
Vites.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52176395
Forza NEK
pi_52176428
Nu nog m'n seizoenkaartje binnen krijgen .
pi_52176471
Ja wij komen waarschijnlijk ergens bovenin Noord bij de 'harde kern' van Vitesse (achter een enorme paal) te zitten.
pi_52176542
Zolang jij je NEK shirtje maar kan blijven dragen.
pi_52176594
Hoeveel krijg ik ervoor?
pi_52176651
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:35 schreef DeVinger het volgende:
Hoeveel krijg ik ervoor?
Misschien krijg je je geld van LL ticket nog een keer dan .

Anyhow, vanavond de Bataven oprollen .
pi_52176674
Ik ga vanavond voor blowen en whiskey cola en godfather 3

krijg idd nog knaken van du

Btw, als vitesse niet wint van de Bataven ga ik met een NEK shirtje door het Gelredome lopen.
Dappere weddenschap he?
Ik ben suicidaal nu, gister me wedgeld verloren met Wurchhausen - Bayern in de Duitse beker dus ben extreem down.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:04:41 #10
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52177567
Waarom heeft iedereen LL kaartjes, behalve ik
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52179482
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:04 schreef Elvislives het volgende:
Waarom heeft iedereen LL kaartjes, behalve ik
Make it two
pi_52182038
Bataven - Vitesse 0-4

0-1 Espinoza
0-2 Gommans
0-3 Yu Hai
0-4 Pryor
pi_52182235
En een jonge Chileen die op proef is voor Jong Vitesse, aanvaller. Na een kwartiertje verliet hij geblesseerd het veld .
pi_52193680
quote:
Vitesse doolt op oververhitte markt

Aankoop van een spits stuit op financiële onmogelijkheden.
Vitesse is niet in staat een klasse- spits naar Arnhem te halen. Op de oververhitte Europe­se transfermarkt lijkt de Arnhem­se middenmoter niks te zoeken te hebben. Voor een - naar de normen van Vitesse - capabele aanvalsleider is naar schatting zeker drie miljoen euro nodig. Met dat verzoek durft de clubleiding niet eens naar de Vrienden van Vitesse te stappen. Alleen die groep externe finan­ciers kan een injectie in de selectie financieren, maar de gefortuneer­de Vrienden ontvingen voorals­nog geen concreet voorstel van de club.

Vitesse heeft voordat op 1 septem­ber de transfermarkt sluit, nog 24 dagen om toe te slaan, maar de kans van slagen lijkt met de dag kleiner te worden. De markt is compleet op hol geslagen. „ Er wordt onvoorstelbaar veel geld betaald voor spelers”, zei voetbal­manager Jan Streuer gisteravond tijdens de oefenwedstrijd tussen neo- hoofdklasser De Bataven en Vitesse ( 0- 4). „Wij willen alleen een speler die absoluut een toege­voegde waarde is. Maar de meeste spelers zijn niet beter dan de spit­sen die wij zelf in huis hebben. En spelers die dat wel zijn, zijn niet te betalen. Overal weten ze tegen­woordig de prijzen. Of je nu in Scandinavië of ergens anders kijkt, dat maakt niet eens meer uit.” Naast erkende top-voetballanden als Engeland, Spanje en Italië heb­ben ook Rusland en Oekraïne zich nadrukkelijk gemeld in de jacht op voetbaltalent.

Streuer is met zijn scouts al ruim een half jaar op zoek naar een top­aankoop die aan twee voorwaar­den moet voldoen; kwaliteit en be­taalbaar. Een combinatie die op de huidige transfermarkt waarschijn­lijk niet meer bestaat. Het ziet er dan ook naar uit dat Vitesse het seizoen met de huidige selectie ingaat. Voor Gill Swerts en Theo Jansen komt de eerste com­petitiewedstrijd, 19 augustus bij Sparta, te vroeg. Swerts hoopt vol­gende week zijn rentree te maken bij Jong Vitesse. Janssen heeft nog zeker een maand nodig na zijn me­niscus- operatie.

Vitesse miste gisteren tegen De Ba­taven Haim Megrelishvili, die on­derweg is vanuit Tel Aviv. Daar moest de Israëlische linksback de laatste papieren voor zijn officiële overstap laten onderteken. Megre­lishvili is zaterdag tegen Athletic Club Bilbao inzetbaar. Mads Jun­ker ( bovenbeen) en Etiënne Esajas ( teen) kampen met lichte blessu­res.

Vitesse is het slachtoffer van een oververhitte transfermarkt waar miljoenen euro’s worden betaald voor doorsnee spelers. Een top­aankoop lijkt uitgesloten.
Wat lopen ze nou te janken? We zijn groot geworden door externe financiers? Houd dan ook fokking je bek in de media met we halen een topspits. Van mij hoeft het niet eens, geeft Benson het volledige vertrouwen en je hebt er een in huis. Maargoed, tuurlijk wil ik als voetballiefhebber een nieuwe Danko, we zijn verwend wat dat betreft het afgelopen half jaar. Loop ons iig niet lekker te maken
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:37:08 #15
184465 Migue
Sensuele man
pi_52224770
Kut voor Knol dat ie in Engeland op de bank mag zitten.
pi_52225370
Alsof dat nog niet te verwachten was.. ik had dit al aanzien komen vandaar dat ik ook zei dat ze Lazovic moesten proberen te behouden voor nog een seizoen.
pi_52225395
Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel erg positief ben over het komende seizoen. Weinig spectaculaire aankopen gedaan, komt waarschijnlijk geen spits meer bij. Ik denk dat het een zelfde seizoen word als de afgelopen 2 seizoenen.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_52225519
Zolang er nog geen spits bijkomt blijven mijn verwachtingen ook nog niet echt optimisch , Zaterdag nog even afwachten wat ze doen , gister heeft Baberich 2-0 van ze verloren maar ze hadden dan ook een engel in het goal ( 2x op de paal uit een vrije trap , en Hupkens die hem op zijn eigen lat kopt )

Pastoors die nog bij vitesse in de jeugd zat , poorte nog ff iemand

Vitesse - AZ gaat naar de Zaterdagavond ( 25 aug. )

[ Bericht 7% gewijzigd door vitessezuid113 op 09-08-2007 18:28:06 ]
pi_52236390
We gaan Europees voetbal halen!
pi_52265092
Goed stuk in De Gelderlander vandaag:
quote:
Vitesse heeft de topspits al in huis

Scouts van Vitesse stropen al maanden vergeefs de doorgedraaide voetbalmarkt af voor een topspits, maar zien een onbetaalbaar talent over het hoofd. Soms zit je ergens zo bovenop dat je er overheen kijkt. Dat lijkt bij Vitesse het geval. De club is zo hard op zoek naar een topspits, dat de oplossing om de hoek, over het hoofd wordt ge­zien. In een onbeduidende oefen­wedstrijd kun je echter zo het licht zien. Zoals dinsdag in Gendt waar Vitesse op bezoek was bij hoofdklasser De Bataven. Een wis­sel van trainer Aad de Mos; verde­diger Sébastien Sansoni voor spits Fred Benson, leverde indirect het antwoord op het spitsenprobleem van Vitesse. Anduele Pryor (22) verhuisde van links naar de punt van de aanval.

Een kwartiertje speelde hij met Harrie Gommans in de spits. Na tien minuten schoot Pryor uit de draai fantastisch raak; een tech­nisch lastige bal, met vaart en do­delijke precisie onhoudbaar in de hoek gemikt. Het leek eenvoudig, maar daarin schuilt de klasse. De koele treffer had iets van Danko La­zovic, het Servische fenomeen, he­laas te vroeg verkocht aan PSV. Lazovic is een zeldzaam goede af­maker; nooit schiet hij een bal zon­der bedoeling. Alles is gericht op de grootste kans om te scoren. An­duele Pryor heeft het in zich. En meer. Enkele minuten na zijn doel­punt onderschepte hij een pass, liet in volle ren zijn linkerschoen een fractie op de bal rusten en tik­te die toen met de rechtervoet on­der zijn zool vandaan, door de be­nen van doelman BartWitjes.

Alles met de juiste snelheid en in volmaakte balans. Straatvoetbal, maar weergaloos; technisch vol­maakt, functioneel en bijna per­fect; hij schoot op de paal. Hadden de scouts van Vitesse deze speler ontdekt; hij was onbetaal­baar geweest. Voor spelers met half het talent van Pryor worden astronomische bedragen betaald. Vitesse denkt drie miljoen euro no­dig te hebben voor een aanvallen­de versterking. Een ruwe diamant wil De Mos, eentje die op de juiste manier geslepen een fortuin waard wordt. Het talent van Pryor werd door De Mos vorig jaar in een oogopslag herkend, maar in de spits speelde hij nauwelijks. Pryor zakte na de winterstop (vijf goals) weg omdat hij in zijn eerste seniorenjaar te veel kracht ver­speelde op het middenveld. Wel verleidde hij in een onbeduidend potje Jong Ajax-Jong Vitesse nog even de Amsterdamse scouts. Hij staat hoog op de aandachtslijstjes.

Dat Pryor zich alleen in onbedui­dende wedstrijden laat zien, is niet waar. Tegen Ajax (4-2 winst) was hij doorslaggevend met een assist en tegen het PSV in topvorm (1­0 nederlaag) was hij Timmy Simons de baas. Pryor mist de mentale toe­wijding van de echte spits. Met het vertrouwen en de steun van de trainer (een hoofdrol in het spelsysteem) moet het raar lopen wil hij niet iets van de killersmen­taliteit van Lazovic ontwikkelen. Het talent, de fysieke kracht en de timing voor de top heeft hij. Een ander kostbaar kunstje; de vrije trap, mocht hij zelfs nog zelden vertonen. Vitesse hoeft de dolge­draaide transfermarkt niet op voor een spits die vijftien goals maakt. Het talent van Anduele Pryor is onbetaalbaar.
pi_52265508
Gelezen idd. Heb ook zat vertrouwen in dit elftal. Waar het mij omgaat, zit de supps dan niet lekker te maken en geef bovendien de huidige spelersgroep gewoon het vertrouwen. Brede selectie, geen uitschieters, genoeg individuele kwaliteiten aanwezig plus een goede coach. Ik zie niet in waarom we niet om plek negen kunnen strijden.
pi_52271540
Zit net op Tien Jupiler Leaque te kijken, zie ik Knopper en Rankovic in de GGD bij Ado spelen.

Mooi gezicht toch wel, alleen wel sneu voor Ranko. Toffe peer was dat.
pi_52278733
Ja ik zat ook al echt van WTF, Bosschaart, Knopper, Postma ..Vloet verliest in ieder geval .
pi_52279192
Knol gaat niet naar Southampton omdatie daar maar voor 1 jaar kon tekenen ...

Hij komt weer terug naar Arnhem .
pi_52287400
Zitten we allemaal bij die pot tegen de Basken ofzo ?

0-1 achter alweer btw .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')