abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52131209

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
De nieuwe catalogus komt eraan!
Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.

De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.

De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.

Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(wanneer ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:
IKEA Family
Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
  • Korting op geselecteerde IKEA producten
  • Korting op IKEA FAMILY producten
  • GRATIS woonmagazine
  • Speciale activiteiten en workshops
  • Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven
  • Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
    Kijk op de IKEA FAMILY pagina
  • quote:
    DESIGN YOUR OWN LIFE
    Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
    Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
    quote:
    IKEA Financieringsservice: Jij bepaalt hoe jij betaalt
    Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA financieringsservice in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
    quote:
    Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
  • IKEA Retail Service Centre: Adelante
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!

[ Bericht 6% gewijzigd door Bartjebart op 05-08-2007 23:56:55 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 5 augustus 2007 @ 23:54:33 #2
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52131356
    waar wachten we op ?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_52131465
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 23:54 schreef Adelante het volgende:
    waar wachten we op ?
    De nieuwe catalogus?

Volgens de OP ben je nu wel weg uit Heerlen...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_52131806
    Oh tvp!
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_52131930
    ik ben wederom van de partij in dit topic en nu mn bed in, morgen weer aantreden bij IKEA Utrecht
      Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 00:21:33 #6
    45833 crew  Fogel
    pi_52132077
    Gaan alle IKEAs in Nederland zo vroeg dicht eigenlijk?
    In Oslo zijn ze tot 23u open en in Trondheim tot 22u...
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
      maandag 6 augustus 2007 @ 00:25:48 #7
    15358 ProgMAN
    De enige echte besuikerde...
    pi_52132165
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
    ik ben wederom van de partij in dit topic en nu mn bed in, morgen weer aantreden bij IKEA Utrecht
    Count me in, alleen moet ik aantreden bij IKEA Groningen.
      maandag 6 augustus 2007 @ 00:29:12 #8
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52132228
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef Fogel het volgende:
    winkeltijdensluitingswet

Brent Park (UK) is 24h per dag geopend
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_52132302
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef Fogel het volgende:
    Ja allemaal om 21:00... gelukkig wel, vind dat al laat genoeg...
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

winkeltijdensluitingswet

Brent Park (UK) is 24h per dag geopend
    door de week wel van 10:00 tot 24:00
      maandag 6 augustus 2007 @ 11:16:23 #10
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_52135069
    Hey wat leuk, een IKEA topic!
      maandag 6 augustus 2007 @ 11:21:10 #11
    353 DJ
    Hello :W
    pi_52135161
    Nieuwe Catalogus is al online.

http://ikeaeu2.ecweb.is/08/MNL/
    The Truth is Out There !
      maandag 6 augustus 2007 @ 13:26:38 #12
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_52138502
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 11:21 schreef DJ het volgende:
    Nieuwe Catalogus is al online.

http://ikeaeu2.ecweb.is/08/MNL/
    Goeie link!

Om nog even terug te komen op die prijs van de bank op de voorpagina:
    Als ik op pagina 47 kijk, is die ¤ 819 de prijs van de slaapbank. Terwijl op de USA-catalogus de gewone 3-zits staat met $ 599 als prijs.
    Dus twee verschillende interpretaties van dezelfde foto.
    Only the good die young.
    pi_52139103
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Goeie link!

Om nog even terug te komen op die prijs van de bank op de voorpagina:
    Als ik op pagina 47 kijk, is die ¤ 819 de prijs van de slaapbank. Terwijl op de USA-catalogus de gewone 3-zits staat met $ 599 als prijs.
    Dus twee verschillende interpretaties van dezelfde foto.
    Ook dat ik niks nieuws
    pi_52139271
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is het afgezonderde magazijn waar je als klant niet zelf je spullen weg kunt halen. Die artikelen reken je af aan de kassa en worden bij de goederenuitgifte balie klaar gezet...

In Hengelo krijgen we maandag de eerste pallets voorraad binnen...

Kijk maandag ff vanaf 11:00 uur op internet of ie in Eindhoven ook op voorraad is dan...

artikelnummer: 30116080
    Krijgt Hengelo ook een extern magazijn dan?
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_52139876
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Krijgt Hengelo ook een extern magazijn dan?
    Euh nee... maar in alle gevallen is het talon toch afgezonderd van het zelfbedieningsmagazijn?
      maandag 6 augustus 2007 @ 14:51:04 #16
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_52140455
    Weet iemand over de extra hoofdeinde (met nachtkastjes erin gebouwd) van het MALM bed ook in het zwart/bruin komt? Er is al wel een bed van en ook een kastje. Maar ik heb geen van die kleuren de nieuwe catalogus zien staan.
    pi_52140976
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 14:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh nee... maar in alle gevallen is het talon toch afgezonderd van het zelfbedieningsmagazijn?
    Ow, ja ik las het verkeerd, als in: "We krijgen de eerste pallets voorraad binnen" ... van het nieuwe talon, ofzo

Breda gaat wel over naar een extern magazijn, we groeien te hard
    pi_52142754
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 15:13 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ow, ja ik las het verkeerd, als in: "We krijgen de eerste pallets voorraad binnen" ... van het nieuwe talon, ofzo

Breda gaat wel over naar een extern magazijn, we groeien te hard
    Jah naja tis ook niet handig... iedere vestiging gaat per jaar meer en meer volumes draaien... dat kun je toch ook nooit allemaal kwijt?
    pi_52148205
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja allemaal om 21:00... gelukkig wel, vind dat al laat genoeg...
    [..]

dat dus, voordat je weg bent is het toch vaak al 22uur vooral bij goederen uitgifte
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:13:27 #20
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_52159260
    TerugVindKast
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_52159323
    ik moet eerlijk zeggen dat ik een Ikea-fan ben....
    pi_52159952
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
    In Hengelo krijgen we maandag de eerste pallets voorraad binnen...

Kijk maandag ff vanaf 11:00 uur op internet of ie in Eindhoven ook op voorraad is dan...

artikelnummer: 30116080
    Bedankt voor de informatie, gister in Utrecht mijn nieuwe TV meubel gekocht. Vervolgens een avond bezig geweest met het in elkaar zetten. Maar dan heb je ook wat :-)
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:20:17 #23
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52160001
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef Bartjebart het volgende:

ik doelde meer op de werktijden, het ding is de gehele dag open omdat er 's nachts gevuld wordt (zo'n 15 vrachtwagens per dag)
    pi_52160495
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 09:20 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik doelde meer op de werktijden, het ding is de gehele dag open omdat er 's nachts gevuld wordt (zo'n 15 vrachtwagens per dag)
    Ooow zo... jah dat heb ik ook gehoord inderdaad... met veel artikelen nemen ze helemaal de moeite niet meer om het echt te 'vullen' maar wordt het gewoon met pallet en al op de afdeling gegooid zo hard zou het lopen daar...
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:53:58 #25
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_52161896
    Nog 2 weken en dan kunnen we onze bank gaan bestellen.
    Het gaat nu wel opschieten.
    Tevens TVPtje natuurlijk
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_52172548
    Ik vind trouwens wel dat ze de site was eens wat sneller kunnen updaten.

De enige reden dat ik kon zien dat ze gister in Utrecht de witte Besta Burs binnen hebben gekregen was door het zoeken op artikel nummer. Verder is overal alleen nog maar de rode variant zichtbaar. En ik zal vast niet de enige zijn die op een artikel wacht(te) uit de nieuwe collectie.
      Jubileum moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:28:15 #27
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_52178379
    TerugvindPoang

Ik kan me nu al enorm verheugen op de nieuwe catalogus
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:37:19 #28
    3011 E.T.
    pi_52178647
    ik wil een nieuwe boekenkastwand met ruimte voor tv, dvd en computer
    En met de nieuwe catalogus kan ik de opties beter bekijken dan in de opbergplanner..

Nu Swets nog zien te overtuigen dat we 'm echt nu nodig hebben
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_52180949
    Was dit nou? Is de zwartgrijze versie van Kramfors niet meer te krijgen??
    (:
    pi_52182392
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef QuiX het volgende:
    Ik vind trouwens wel dat ze de site was eens wat sneller kunnen updaten.

De enige reden dat ik kon zien dat ze gister in Utrecht de witte Besta Burs binnen hebben gekregen was door het zoeken op artikel nummer. Verder is overal alleen nog maar de rode variant zichtbaar. En ik zal vast niet de enige zijn die op een artikel wacht(te) uit de nieuwe collectie.
    Een artikel zou normaal automatisch op internet verschijnen wanneer een bepaald aantal vestigingen dat artikel door de kassa heeft gedaan...

BESTA BURS wit is pas sinds maandag in sommige de vestigingen binnen. De rest heeft em pas vandaag gekregen volgens mij...
    pi_52184177
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef nein het volgende:
    Was dit nou? Is de zwartgrijze versie van Kramfors niet meer te krijgen??
    Een tijdje terug stond ie ook niet meer op de site ivm leveringsproblemen geloof ik. Toen stond ie er (thank god en ikea) wel weer op en nu dus niet meer?

Edit: en de gele versie ook niet meer! Ikea medewerkers, die 2 kleuren komen toch hopelijk snel weer? Ik wilde 'em over een weekje gaan bestellen
    pi_52184264
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 21:44 schreef Geqxon het volgende:
    [afbeelding]

De Signum: Waanzig goed systeem! Brilliant simpel systeem, en het heeft mij van al mijn kabelnachtmerries gered. Ik heb er nu een stroomblok en een usb-hub in liggen, en alle kabels van de oplaadstations die op mijn bureau staan. Aanrader!
    ZEKER, toppie.. heb overal gezocht - maar niet kunnen vinden

maar IKEA heeft ze dus!! geweldig, neem er volgende keer gelijk 1 mee
    pi_52188702
    Ik wil wat dingen bij de ikea bestellen :bed lampen bank (en wie weet)
    Dit wil ik laten bezorgen.
    Als ik iets in opslag heb bij de ikea dan betaal ik 7,50 per week.
    Als ik vandaag iets bestel en dat over ongeveer een maand geleverd wil hebben betaal ik dan ook die 7,50?
    Dus....kan ik nu bestellen of moet ik daar nog even mee wachten?
    Fuck with a Hooker, get rucked.
      woensdag 8 augustus 2007 @ 08:51:47 #34
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52188788
    Is geen eenduidig antwoord op te geven, hangt af van voor welke manier van leveren je kiest:

- rechtstreeks vanuit centraal magazijn, niet alle artikelen zijn zo leverbaar, maar bedden en banken vaak wel, geen extra opslagkosten bij latere leverdatum

- via IKEA vestiging, artikelen zelf verzamelen en overdragen aan transportbalie, latere levering kost opslagtoeslag
    pi_52189959
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Adelante het volgende:
    Is geen eenduidig antwoord op te geven, hangt af van voor welke manier van leveren je kiest:

- rechtstreeks vanuit centraal magazijn, niet alle artikelen zijn zo leverbaar, maar bedden en banken vaak wel, geen extra opslagkosten bij latere leverdatum
    Wel duurdere transportkosten.
    quote:
    - via IKEA vestiging, artikelen zelf verzamelen en overdragen aan transportbalie, latere levering kost opslagtoeslag
    Niet iedere vestiging kan dat aanbieden. Volgens mij doet ons transportbedrijf dat niet...
    pi_52190299
    Ik denk dat mijn vrouw toch willens en wetens naar de ikea wil dan zal ik het daar wel even vragen wat ze me kunnen aan bevelen.

Is de verbouwing in Amsterdam klaar?
      woensdag 8 augustus 2007 @ 10:47:11 #37
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52191202
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef Bartjebart het volgende:

Niet iedere vestiging kan dat aanbieden. Volgens mij doet ons transportbedrijf dat niet...
    "vroeger" deed Dusseldorp het wel hoor
      woensdag 8 augustus 2007 @ 10:47:34 #38
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52191211
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 10:07 schreef LamstraalASD het volgende:
    Ik denk dat mijn vrouw toch willens en wetens naar de ikea wil dan zal ik het daar wel even vragen wat ze me kunnen aan bevelen.

Is de verbouwing in Amsterdam klaar?

showroom A'dam is volledig vernieuwd!
    pi_52192628
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Cyan het volgende:

[..]

Een tijdje terug stond ie ook niet meer op de site ivm leveringsproblemen geloof ik. Toen stond ie er (thank god en ikea) wel weer op en nu dus niet meer?

Edit: en de gele versie ook niet meer! Ikea medewerkers, die 2 kleuren komen toch hopelijk snel weer? Ik wilde 'em over een weekje gaan bestellen
    Ja ik begin me nu ook lichtelijk zorgen te maken! Kramfors zit verreweg t fijnste van alle IKEA banken, alleen de nieuwe kleuren zijn echt niet mooi!
    (:
    pi_52193298
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

showroom A'dam is volledig vernieuwd!
    Shit,
    Dan moet ik straks dus naar de ikea
    pi_52193762
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef nein het volgende:

[..]

Ja ik begin me nu ook lichtelijk zorgen te maken! Kramfors zit verreweg t fijnste van alle IKEA banken, alleen de nieuwe kleuren zijn echt niet mooi!
    Ik heb even gebeld (en 10 minuten in de wacht gehangen ) maar het goede nieuws is dat zowel Myrby donkergrijs en Myrby geel niet uit het assortiment zijn. Het slechte nieuws is dat ze op dit moment niet leverbaar zijn en dat het onzeker is wanneer ze weer komen.
    En gemiddeld zit er normaal gesproken (als ze dus wel op voorraad zijn) een levertijd op van 9 werkdagen.
      woensdag 8 augustus 2007 @ 12:37:56 #42
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52194427

pi_52194665
    quote:
    De groene bank van IKEA die maar niet kwam
    door Annelies Vlaanderen

Woensdag 8 augustus 2007 - BREDA - Het verhaal dat Maria Burger (54) uit Breda graag kwijt wil in de krant, is er zo één waarvan je denkt: dit kán niet, dit bestáát niet. Het bestaat wél.

Vorig jaar oktober bestelde ze een bank bij IKEA, een groene Kramfors, die drie weken later geleverd zou worden. Vandaag is hij er nog niet. Hij komt ook niet.

In de tussentijd is ze op meerdere momenten en door verschillende woordvoerders van IKEA aan het lijntje gehouden, totdat haar twee weken geleden werd meegedeeld dat hij niet meer leverbaar was.

Een ander had misschien allang gedacht 'bekijk het maar' en zijn aanbetaling terug laten storten. Maria, met de correspondentie van IKEA als bewijsmateriaal naast zich, niet. ,,Ik was écht verliefd op die bank en op die kleur, ik wilde geen ander. Ik had mijn woonkamer er al helemaal aan aangepast."

Tegen de muur waarvoor in november al de oude tweezitter de deur uit is gegaan om plaats te maken voor de nieuwe, staan alleen een groen geverfd kinderstoeltje en een groene lectuurbak, van IKEA. Aan het debacle is zoveel communicatie - als je het zo mag noemen - met de betreffende firma vooraf gegaan, dat die hier in stappen wordt samengevat:

• 11 oktober 2006: Burger bestelt de bank, betaalt 110 euro aan en krijgt te horen dat levering op 23 oktober geschiedt.

• 23 oktober: IKEA belt: er is vertraging, bank wordt in tweede week december geleverd.

• half december: Burger belt: waar de bank blijft. Antwoord: vertraging, het wordt januari.

• 19 januari 2007: Burger krijgt een brief van IKEA. Wegens 'kwaliteitsproblemen' is levering verschoven naar week 14. Burger belt: 'Kómt de bank nog wel?' Antwoord: 'Mevrouw, daar hoeft u zich niet druk om te maken.'

• 26 maart: Burger krijgt een brief: 'Uw order is niet op voorraad.' Levering: week 25.

• 11 april: weer een brief, met ongeveer dezelfde strekking. Levering: week 25. Ze belt dezelfde dag: wat is er aan de hand? Antwoord: de stof is kwalitatief niet goed en moet nog verbeterd worden. Waarop Burger zegt: 'Ik wacht nu al zó lang dat ik echt wel langer kan wachten, als ik maar weet dat hij komt.' Antwoord: 'Geen zorgen.'

• 21 of 22 juni (eind week 25): Burger wordt door IKEA gebeld. 'De bank wordt begin augustus geleverd.' Ze is dan ziek, haar broer neemt de zaak over. Hij belt IKEA en krijgt te horen dat ze 'binnen tien dagen' teruggebeld wordt.

• eerste week juli: de tien dagen zijn verstreken, geen IKEA.

• 11 juli: Maria's broer belt IKEA weer. Antwoord: 'Er is iets misgegaan, wij nemen binnen twee weken contact met haar op.'

• 26 juli: nog geen IKEA. Burger vraagt haar broer weer te bellen. Antwoord: 'Vandaag wordt uw zus nog teruggebeld.' Om 20.00 uur belt ze zelf. Antwoord: 'Levering eerste week augustus.' Voor het eerst zegt ze dat ze de behandeling schandalig vindt en dat ze hoe dan ook compensatie verwacht. Excuses van IKEA, plus de verzekering dat ze op 6 augustus nadere informatie zal ontvangen.

• 28 juli: brief van IKEA. 'Uw bank wordt niet meer geleverd.'

• 30 juli: telefoontje van IKEA. 'U kunt uw geld terug ontvangen.' Burger antwoordt dat ze daar geen genoegen mee neemt, mede gezien de manier waarop ze behandeld is. De mevrouw van IKEA biedt haar ter compensatie een grijze bank aan. Die wil ze niet. Een leren dan. 'Maar', zegt de mevrouw erbij, 'ik moet u er wel op wijzen dat die bank na een half jaar scheurtjes gaat vertonen.' Maria wijst ook die bank af.

• 6 augustus: IKEA belt. 'De bank wordt 8 augustus geleverd.' Burger: ''Hoezo, is de groene bank dan tóch leverbaar?' 'Nee mevrouw, wij leveren de bank zonder bekleding.' 's Avonds belt Burger IKEA. 'Waar zijn jullie mee bezig?' Antwoord: 'Wij bellen u vandaag nog terug.' De telefoon blijft stil. Om 20.55 uur belt ze zelf, om te vertellen dat ze eraan denkt om de krant te verwittigen. 'Dat moet u dan doen, mevrouw' en de hoorn wordt op de haak gelegd.

• 7 augustus: Burger is het beu. ,,Ik weet niet meer wat ik moet doen."

Dan gaat de krant ook maar eens bellen met de meubelgigant.

,,Klantenservice IKEA, u spreekt met Manuela, waarmee kan ik u van dienst zijn?"

"Dag Manuela, wij zouden graag een reactie willen hebben op een klachtbehandeling van een klant van jullie, mevrouw Burger."

,,O, dat moet u dan schriftelijk doen, naar de afdeling Voorlichting van IKEA in Amsterdam. Zal ik het adres geven? Postbus 30..."

"Wacht even, Manuela, kan het niet telefonisch?"

"Nee, sorry, dat kan echt niet."

"Dan gaat het over, Manuela. Bedankt en tot ziens."
  • Bron: BN/DeStem
    pi_52194676
    OMFG SLECHTE zaak imho ikea had gewoon het boette kleed aan moeten trekken en tegen die mevrouw haar excuses aan moeten aanbieden

+ een gratis bank natuurlijk (terugbetaling, gratis bank naar keuze in zelfde prijsklasse)
      woensdag 8 augustus 2007 @ 12:59:41 #45
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52194996
    Ik stond van de week in de Leen Bakker (ik weet, ik weet ) en raakte daar aan de praat met iemand die beweerde dat het laminaat antiek grenen bij de Ikea in Delft voor ¤5,- per m2 verkocht werd, in plaats van de gebruikelijke ¤8,95.

Omdat ik nog in de buurt van Haarlem woon ben ik bij de vestiging Haarlem langsgereden (ik heb het nog nooit zo rustig gezien op een zaterdag in de Ikea ) maar daar was het nog de oude prijs, en medewerkers hadden ook geen idee.

Is het soms lokaal, of kalde die mevrouw raas?
    Vind het namelijk erg mooi laminaat

...tevens verkapte Terug Vindt Plundra
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_52195157
    Ben ik even blij dat wij destijds besloten hadden om niet te bestellen. (we konden nm alvast wel de bank bestellen, de groene hoes nog niet)
    pi_52198913
    wtf! Wat een verhaal zeg, en die onduidelijke levertijd van die donkere hoes maakt me wel wat achterdochtig!
    (:
      woensdag 8 augustus 2007 @ 15:15:31 #48
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_52199128
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef Elegy het volgende:
    Ik stond van de week in de Leen Bakker (ik weet, ik weet ) en raakte daar aan de praat met iemand die beweerde dat het laminaat antiek grenen bij de Ikea in Delft voor ¤5,- per m2 verkocht werd, in plaats van de gebruikelijke ¤8,95.

Omdat ik nog in de buurt van Haarlem woon ben ik bij de vestiging Haarlem langsgereden (ik heb het nog nooit zo rustig gezien op een zaterdag in de Ikea ) maar daar was het nog de oude prijs, en medewerkers hadden ook geen idee.

IKEA Delft heeft helaas op een antal producten lagere prijzen ja, dus als of 1 van ons het nakijkt in het systeem voor je, of je vraagt 't even na via 't 0900 nummer, ben je er zo achter of het daadwerkelijk klopt. Maar het kan inderdaad mogelijk zijn.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_52199236
    Oke, ik heb ook maar ff met Ikea gebeld over Kramfors. Ik vroeg even specifiek naar die donkergrijze hoes, en toen zei ze: ja hoor die is gewoon leverbaar, ohnee wacht, ik zie hier een levertijd van 50 dagen..hmmmm
    Dus ik: Dus dat kan inhouden dat er een dikke kans is dat ie helemaal niet meer geleverd kan worden zeker?
    Mevrouw aan telefoon: Ja, dat zit er dik in!

kortom! Dikke bummer! En maar kijken of er een andere kleur is die te doen is..
    (:
    pi_52200426
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef nein het volgende:
    Oke, ik heb ook maar ff met Ikea gebeld over Kramfors. Ik vroeg even specifiek naar die donkergrijze hoes, en toen zei ze: ja hoor die is gewoon leverbaar, ohnee wacht, ik zie hier een levertijd van 50 dagen..hmmmm
    Dus ik: Dus dat kan inhouden dat er een dikke kans is dat ie helemaal niet meer geleverd kan worden zeker?

Ik vond Myrby geel ook wel een leuk kleurtje maar die heeft hetzelfde probleem als de donkergrijze. En dat zijn uitgerekend de 2 kleuren die ik wil hebben!

Lees net die post over die groene bank. Die wilde ik in 1e instantie totdat ik na even googlen erachter kwam dat daar zoveel leveringsproblemen mee waren. en ik waren het meteen eens over de donkergrijze 3 en 2 zits en extra gele hoezen. Dus laten we hopen dat ze binnenkort weer te leveren zijn.
    pi_52200767
    Oh ik zie nog een optie! Want in Duitsland is de gele en donkergrijze hoes wel op voorraad! Dus misschien kan ik daar de hoezen vandaan toveren en de bank zonder bekleding gewoon hier in Nederland.

En de hoezen zijn daar ook nog goedkoper!

[ Bericht 26% gewijzigd door Cyan op 08-08-2007 16:24:54 ]
      woensdag 8 augustus 2007 @ 22:26:55 #52
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52211855
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef nein het volgende:

levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.
    pi_52213457
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.
    Is het misschien mogelijk dat 1 van de medewerkers die toevallig op de bankenafdeling werkt, een seintje geeft als de donkergrijze en gele hoezen weer binnenkomen? Alvast bedankt!
    pi_52213551
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nou ja, de bank zal deze week wel besteld worden...en we gaan volgende week naar belgie voor een weekje, misschien dat ie daar wel te bestellen is ;D

edit: op de ikea.be site zijn die hoezen ook weg, jammer! Maar als er "alleen maar" een leveringsprobleem is, dan zouden ze de hoezen toch niet van de site weghalen?
    (:
    pi_52213889
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef nein het volgende:

[..]

Nou ja, de bank zal deze week wel besteld worden...en we gaan volgende week naar belgie voor een weekje, misschien dat ie daar wel te bestellen is ;D

edit: op de ikea.be site zijn die hoezen ook weg, jammer! Maar als er "alleen maar" een leveringsprobleem is, dan zouden ze de hoezen toch niet van de site weghalen?
    Ik geloof dat ze dat doen omdat er te weinig (of in dit geval) geen voorraad is. Dus dan rijd je als klant niet helemaal naar Ikea omdat jij op de website die hoezen nog zag staan.

Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ie niet meer komt. Ik bedoel, volgens mij is dit de meest populaire bank bij Ikea en donkergrijs is een erg gangbare kleur voor bekleding.

Ik hoop echt dat ze z.s.m weer terugkomen want ik ben nu de woonkamer aan het verven en volgende week wordt de vloer opgeschuurd en dan ben ik helemaal klaar voor mijn nieuwe bank! Ikea hopelijk ook! Want en ik waren het (voor het eerst) meteen eens over deze bank en de kleuren van de bekleding.
      donderdag 9 augustus 2007 @ 00:54:58 #56
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52216919
    ach, de groene hoes van het verhaal van de vorige pagina was vorig jaar ook een nieuw artikel en er was heel veel vraag naar, maar omdat de leverancier IKEA's eisen mbt tot kwaliteit van het artikel niet kon waarmaken en er geen andere leverancier is gevonden, is het artikel uit het assortiment gehaald. hoop dat dit met de nieuwe hoezen beter gaat, maar behaalde resultaten uit het verleden...
    pi_52219796
    Gister even de Ikea door gewandeld,
    Even kijken voor een 2 zits bank in de stijl van de oude 3 zit, GVD er staan er 3 die op elkaar lijken en diegene die het meest lijkt daar staat NIEUW! bij. Dus die kan het niet zijn want die bank ik al zeker 2 jaar oud.

Ok dan geen bank maar even bij de bedden kijken:
    Na alle bedden te hebben uit getest was er 1 die erg lekker lag dus prijs kaartje erbij : PLOF! ik pleur uit bed, kijk nog eens naar dat kaartje: 2000 euro.........voor een bed? was nieteens goud :S

Ok dan maar op handen en knieen naar de uitgang, onderweg nog gekeken naar lampen en hier wel wat leuke dingen gezien. Kolere 2000 euro!!!!! voor een bed.
    dus met een rot evoel richting de uitgang , onderweg nog even hotdog naar binnen gerost en ben nu verdrietig denk ik.
      donderdag 9 augustus 2007 @ 09:07:18 #58
    3011 E.T.
    pi_52219891
    2000? bij Ikea?
    Ikea heeft niet eens bedden in die klasse Volgens mij is 2000 alleen mogelijk als je de allerduurste boxspringcombinatie op 180x200 optelt (die verstelbare bodems zijn nl. al dik 400 euro en dan binnenveringsmatrassen a 300 euro... dekmatras erboven op..)
    pi_52220543
    quote:
    Op donderdag 9 augustus 2007 09:07 schreef E.T. het volgende:
    2000? bij Ikea?
    Ikea heeft niet eens bedden in die klasse Volgens mij is 2000 alleen mogelijk als je de allerduurste boxspringcombinatie op 180x200 optelt (die verstelbare bodems zijn nl. al dik 400 euro en dan binnenveringsmatrassen a 300 euro... dekmatras erboven op..)
    Ja die ja die liggen wel erg lekker
    pi_52221141
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 12:47 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

Bron: BN/DeStem
    ... en juist op díe dag kwam het bericht in Breda binnen. Een dag later stond het in de krant
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:26:26 #61
    3542 Gia
    User under construction
    pi_52279651
    Ben vanuit een ander topic met een vraag hiernaartoe verwezen. Dus misschien dat hier iemand raad weet.
    quote:
    Op vrijdag 10 augustus 2007 11:37 schreef Gia het volgende:
    Ik heb effe een vraagje aan de ikea-keuken bezitters. Bij mij zit het deurtje van de apothekerskast schuin en we krijgen het niet meer goed. Iemand hier ervaring mee?

Het deurtje zit als een frontje vast aan de onderste lade. Er zitten stelschroefjes aan de zijkant, maar die zijn er te ver ingedraaid. Kun je niks meer mee. Nu wil ik dus proberen om het weer helemaal van het laatje af te halen, om het opnieuw te monteren, maar ik weet niet hoe.
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:57:45 #62
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52281817
    nieuwe keukenmengkraan

pi_52284045
    We hebben een grono lamp gekocht vanmorgen bij de ikea in Delft. Maar bij thuiskomst blijkt de grote lamp een barst te hebben, die we bij het kopen niet opgemerkt hadden. Kan ik hiermee terug, of zeggen ze dan dat het mijn eigen schuld zou kunnen zijn en krijg ik geen andere?
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:57:23 #64
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52285335
    Ben je lid van IKEA Family

quote:
    Zijn je aankopen tijdens het transport van IKEA naar huis beschadigd? Dan kan je als IKEA FAMILY lid profiteren van onze vervoersgarantieservice: aankopen die tijdens het transport van de IKEA vestiging naar huis (tot aan de deur) beschadigd raken, worden kosteloos door IKEA vervangen.
    Je kan dan op vertoon van je IKEA FAMILY kaart het beschadigde product omruilen bij de klantenservice van elke IKEA vestiging. Let op: dit kan alleen binnen 7 dagen na aankoop. Eventuele schade die is veroorzaakt door een IKEA product tijdens het vervoer, de zogenaamd gevolgschade, wordt niet door IKEA vergoed. Om gebruik te kunnen maken van deze service moeten IKEA FAMILY leden de kassabon tonen, waaruit blijkt dat ze bij het afrekenen van producten de IKEA FAMILY kaart hebben laten scannen.
    Overigens zul je zonder Familypas je lamp ook wel mogen omruilen, mits je niet te lang wacht met ruilen en de verpakking en kassabon meeneemt
    pi_52286438
    Vandaag zat bij mijn ouders de nieuwe catalogus al in de brievenbus! En ik heb 'm nog niet
    pi_52288262
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 11:26 schreef Gia het volgende:
    Ben vanuit een ander topic met een vraag hiernaartoe verwezen. Dus misschien dat hier iemand raad weet.
    [..]
    Aan één de zijkant zitten twee schroeven, 1 voor het stellen en 1 weermee je de frotn van de lade kan halen. Zo moet het geschieden .
    pi_52288400
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
    nieuwe keukenmengkraan

[afbeelding]
    Ook nieuw
    pi_52288848
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef Adelante het volgende:
    Ben je lid van IKEA Family

[afbeelding]
    [..]

Overigens zul je zonder Familypas je lamp ook wel mogen omruilen, mits je niet te lang wacht met ruilen en de verpakking en kassabon meeneemt
    Laat ik nou net vandaag mijn ikea family kaart binnen hebben gekregen
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:29:15 #69
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52289389
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef bibi het volgende:

[..]

Laat ik nou net vandaag mijn ikea family kaart binnen hebben gekregen
    heb je 'm ook laten scannen aan de kassa?
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:30:10 #70
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52289410
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 18:44 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ook nieuw
    [afbeelding]
    ik vind die kleine mooier

ohjah, zag dat er ook een nieuwe vaatwasser was, wat kan die meer dan de andere of is het gewoon vervanging?
    pi_52289469
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 19:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik vind die kleine mooier

ohjah, zag dat er ook een nieuwe vaatwasser was, wat kan die meer dan de andere of is het gewoon vervanging?
    Is een diepere vaatwasser, kunnen 2 meer couverts in, het grote voordeel is dat de vaatwasser dieper is en er dus grotere dingen onderin kunnen.
    Feit is wel dat die vaatwasser alleen gemonteerd kan worden met een verhoogde keuken.
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:33:21 #72
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52289488
    kannie niet in de bravad onderkast?
    pi_52291206
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 19:33 schreef Adelante het volgende:
    kannie niet in de bravad onderkast?
    Nee, helaas. Mits je een 100% rechte vloer hebt zodat je de vaatwasser met de poten ingedraaid kan plaatsen (dan is ie exact 86 cm hoog)
    pi_52300507
    .l
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 19:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

heb je 'm ook laten scannen aan de kassa?
    Neeeeeeeeeeeeeee want ik had hem nog niet binnen, en ik had ook geen printer om die andere die ik via email had gekregen uit te printen
      zondag 12 augustus 2007 @ 11:28:59 #75
    3542 Gia
    User under construction
    pi_52301419
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 18:37 schreef WebForce het volgende:

[..]

Aan één de zijkant zitten twee schroeven, 1 voor het stellen en 1 weermee je de frotn van de lade kan halen. Zo moet het geschieden .
    Punt is dat ik kan draaien tot ik een ons weeg, maar het frontje komt er niet af. Er zit wel enige beweging in als ik het naar voren kantel, maar ik ben bang dat ik iets serieus stuk maak als ik door'breek'.

Met het in elkaar zetten van die lades, moet je die frontjes er ook opklikken. Dus ik denk dan dat ik ergens ook iets moet indrukken om die front er weer af te krijgen.
    pi_52322256
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 11:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Punt is dat ik kan draaien tot ik een ons weeg, maar het frontje komt er niet af. Er zit wel enige beweging in als ik het naar voren kantel, maar ik ben bang dat ik iets serieus stuk maak als ik door'breek'.

Met het in elkaar zetten van die lades, moet je die frontjes er ook opklikken. Dus ik denk dan dat ik ergens ook iets moet indrukken om die front er weer af te krijgen.
    Er zit een metaalkleurig vierkant 'lipje' in het mechanisme van de ladebevestiging, waaraan de veer vastzit. Als je dat lipje met de kop van een kruiskopschroevendraaier wat opzij drukt, zie je een kruis waarin je je schoevendraaier zet. Even een kwartslag draaien en je beweegt daardoor de veer, en het frontje klikt van de lade af.
    pi_52324332
    Van het weekend zag ik deze tafel bij IKEA, de JÄMSUNDA:

Nu staat er bij dat er een bijpassend dressoir is, maar dat kan ik niet vinden en heb ik in de winkel ook niet gezien. Is daar meer info over? Edit: (Inmiddels gevonden in de online catalogus voor 2008, blz 86)

Is er ook te zeggen of deze serie wordt uitgebreid?

[ Bericht 9% gewijzigd door Marsepein op 13-08-2007 11:12:08 ]
    pi_52324427
    quote:
    Op donderdag 9 augustus 2007 08:58 schreef LamstraalASD het volgende:

Na alle bedden te hebben uit getest was er 1 die erg lekker lag dus prijs kaartje erbij : PLOF! ik pleur uit bed, kijk nog eens naar dat kaartje: 2000 euro.........voor een bed? was nieteens goud :S

Ok dan maar op handen en knieen naar de uitgang, onderweg nog gekeken naar lampen en hier wel wat leuke dingen gezien. Kolere 2000 euro!!!!! voor een bed.
    Ik vind het nog wel meevallen - alhoewel het een smak geld is - bij een gemiddelde beddenzaak zit je daar ook zo aan. En Ikea-bedden zijn van goede kwaliteit over het algemeen
      maandag 13 augustus 2007 @ 11:15:30 #79
    3542 Gia
    User under construction
    pi_52324542
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 09:30 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Er zit een metaalkleurig vierkant 'lipje' in het mechanisme van de ladebevestiging, waaraan de veer vastzit. Als je dat lipje met de kop van een kruiskopschroevendraaier wat opzij drukt, zie je een kruis waarin je je schoevendraaier zet. Even een kwartslag draaien en je beweegt daardoor de veer, en het frontje klikt van de lade af.
    Aha, ga ik eens proberen. Als het gelukt is laat ik het wel weten.

Alvast bedankt.
    pi_52331159
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef Elegy het volgende:

Iemand die hier iets meer vanaf weet, kan wel een metertje of 40m2 gebruiken namelijk
    pi_52333065
    Laminaat is in Delft idd goedkoper. Het is geloof ik een Concept Center, waardoor ze kunnen experimenteren qua prijs, om te kijken wat het effect daarvan is.

5 euro voor Tundra laminaat lijkt me echter wat overdreven. Ik heb 1,5 maand geleden mijn vloer in Delft gehaald, en toen koste het Tundra laminaat daar 6,95 per m2. ( andere varianten waren wel goedkoper). Wat nog steeds een flinke korting is natuurlijk.
    pi_52337755
    Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
    Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
    Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.

Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
    pi_52339102
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Tsurany het volgende:
    Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
    Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
    Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.

Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
    Voor zover ik weet mogen artikelen die open zijn geweest gewoon terug hoor. Heb je de verpakking nog en heb je die ook heel gelaten? Zonder verpakking is het voor IKEA onverkoopbaar en dan is een tegoedpas nog redelijk.
    Wie vertelde je dan dat je je geld niet contant terug krijgt? Volgens mij krijg je bij ons in Hengelo dan ook gewoon je geld terug wanneer je de artikelen met een hele originele verpakking terug brengt. Maar dat weet ik niet zeker...

In principe ben je zelf verantwoordelijk voor dat je de goede spullen meeneemt... op de stellingen zitten kaarten met artikelnummers welke moeten corresponderen met de artikelen die er onder of er boven liggen. Het beste is om even te controleren of je daadwerkelijk dat hebt, wat je moet hebben. Pak je gewoon blind je spullen mee, dan kan het zijn dat je verkeerde dingen hebt.

Overigens, IKEA is absoluut geen bedrijf met een 9-17 mentaliteit... dus dat denigrerende gepraat over hulpjes en dergelijke helpt niet echt... ik hoop niet voor je dat je op zo'n manier aan de telefoon hebt gehangen, want je wekt zo weinig symphatie...

Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de klantenservice en het daar kunt overleggen. En anders gewoon in de winkel proberen of ze het voor je kunnen regelen. (die reiskosten vergoeden we volgens mij niet...)
      maandag 13 augustus 2007 @ 20:12:55 #84
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_52339885
    Ik zag net in een ander topic dat Adelante enigszins kon voorspellen (voor zo ver dat mogelijk is natuurlijk) welke series er bij de Ikea blijven en welke niet. Nu ben ik al een tijdje aan het denken om stapel PAX kasten te halen. Nu wil ik natuurlijk wel het risico voor zo ver mogelijk verkleinen dat die kleur/maten deruit gaan .
    Nu is de vraag... Pax in eikenfineer... Is dat een redelijk goed lopende lijn? Is de kans groot dat die eruit getieft gaat worden?
    pi_52342307
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef bleiblei het volgende:
    Ik zag net in een ander topic dat Adelante enigszins kon voorspellen (voor zo ver dat mogelijk is natuurlijk) welke series er bij de Ikea blijven en welke niet. Nu ben ik al een tijdje aan het denken om stapel PAX kasten te halen. Nu wil ik natuurlijk wel het risico voor zo ver mogelijk verkleinen dat die kleur/maten deruit gaan .
    Nu is de vraag... Pax in eikenfineer... Is dat een redelijk goed lopende lijn? Is de kans groot dat die eruit getieft gaat worden?
    Helaas is het voor IKEA niet zo interessant of artikelen in Nederland goed lopen. Daarvoor is de Nederlandse markt te klein..

Verder is eiken een kleur die in veel andere series eruit wordt gehaald (o.a. bureauserie JONAS). Dat zegt niet veel, maar soms wordt er over het gehele IKEA assortiment besloten bepaalde kleuren niet of minder te gaan gebruiken... het zou dus kunnen dat eiken er op den duur uit gaat. Ik kan dit morgen even voor je nakijken.
      maandag 13 augustus 2007 @ 21:29:21 #86
    36431 bleiblei
    pi_52342449
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Helaas is het voor IKEA niet zo interessant of artikelen in Nederland goed lopen. Daarvoor is de Nederlandse markt te klein..

Verder is eiken een kleur die in veel andere series eruit wordt gehaald (o.a. bureauserie JONAS). Dat zegt niet veel, maar soms wordt er over het gehele IKEA assortiment besloten bepaalde kleuren niet of minder te gaan gebruiken... het zou dus kunnen dat eiken er op den duur uit gaat. Ik kan dit morgen even voor je nakijken.
    Super!! .
      maandag 13 augustus 2007 @ 21:31:53 #87
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52342527
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 15:17 schreef devvertje het volgende:

[..]

Iemand die hier iets meer vanaf weet, kan wel een metertje of 40m2 gebruiken namelijk
    Nou, ik was zaterdag bij de Ikea in Delft en daar bleek dus dat antiek grenen laminaat nu voor ¤5,95 per m2 was. Dat ga ik van de week ook maar halen, ik heb ook iets van 40m2 nodig

Bij nader informeren blijkt dat het daar geen tijdelijke aanbieding is. Heb trouwens ook meteen maar de eettafel+4 stoelen meegenomen die op de achterkant van de huidige catalogus staat. Van ¤89,- voor ¤59,- dat laat ik ook niet staan. Was ook de laatste trouwens.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_52342802
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 19:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet mogen artikelen die open zijn geweest gewoon terug hoor. Heb je de verpakking nog en heb je die ook heel gelaten? Zonder verpakking is het voor IKEA onverkoopbaar en dan is een tegoedpas nog redelijk.
    Wie vertelde je dan dat je je geld niet contant terug krijgt? Volgens mij krijg je bij ons in Hengelo dan ook gewoon je geld terug wanneer je de artikelen met een hele originele verpakking terug brengt. Maar dat weet ik niet zeker...

In principe ben je zelf verantwoordelijk voor dat je de goede spullen meeneemt... op de stellingen zitten kaarten met artikelnummers welke moeten corresponderen met de artikelen die er onder of er boven liggen. Het beste is om even te controleren of je daadwerkelijk dat hebt, wat je moet hebben. Pak je gewoon blind je spullen mee, dan kan het zijn dat je verkeerde dingen hebt.

Overigens, IKEA is absoluut geen bedrijf met een 9-17 mentaliteit... dus dat denigrerende gepraat over hulpjes en dergelijke helpt niet echt... ik hoop niet voor je dat je op zo'n manier aan de telefoon hebt gehangen, want je wekt zo weinig symphatie...

Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de klantenservice en het daar kunt overleggen. En anders gewoon in de winkel proberen of ze het voor je kunnen regelen. (die reiskosten vergoeden we volgens mij niet...)
    Leuk als het gesealed in plastic ligt, dat kan je niet heel houden. En wie controleerd nou die artikel nummers? Je hebt daar een beschrijving voor alle producten die daar liggen, blijkt dat die beschrijving niet eens verkocht wordt, dat is toch enorm slordig?

En het personneel dat wij mee spraken kon ons niks beloven, niks voor ons regelen, toch behoorlijk vervelend. En we hebben ze nog niet gebeld, moet morgen gaan we er langs en kijken hoe ze de rest terug nemen. Is toch belachelijk dat ze planken en houders verkopen voor staanders DIE NIET MEER BESTAAN. Dus producten verkopen die eigenlijk niemand kan gebruiken. Ik vind het een slordige manier van werken.
      maandag 13 augustus 2007 @ 21:44:30 #89
    36431 bleiblei
    pi_52342962
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Leuk als het gesealed in plastic ligt, dat kan je niet heel houden. En wie controleerd nou die artikel nummers? Je hebt daar een beschrijving voor alle producten die daar liggen, blijkt dat die beschrijving niet eens verkocht wordt, dat is toch enorm slordig?

En het personneel dat wij mee spraken kon ons niks beloven, niks voor ons regelen, toch behoorlijk vervelend. En we hebben ze nog niet gebeld, moet morgen gaan we er langs en kijken hoe ze de rest terug nemen. Is toch belachelijk dat ze planken en houders verkopen voor staanders DIE NIET MEER BESTAAN. Dus producten verkopen die eigenlijk niemand kan gebruiken. Ik vind het een slordige manier van werken.
    Je bent een ikea noob .
    Overigens kans je ingesealde producten met een scherp mesje heel netjes opensnijden. Veel mensen gaan er alleen in scheuren en trekken zodat je een verneukte verpakking hebt .
    pi_52343524
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Tsurany het volgende:

[..]

naja je kunt het ook van een ander point-of-view bekijken... Je hebt die serie al en je wilt het nog uitbreiden, dan verkopen ze daar nog de planken en plankdragers...

Wellicht kunnen ze het in Utrecht opnieuw verpakken...

Wat betreft het controleren van artikelnummers; ik raad het elke klant aan te doen. Klanten zijn nogal gemakkelijk en leggen producten nogal snel terug op plekken waar het niet hoort. En dan gaan we daar als IKEA echt geen verantwoordelijkheid voor nemen...
    pi_52343566
    Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?

Ik kijk trouwens iedere dag op de Ikea site maar de Kramfors 3-zits in Myrby donkergrijs en geel is nog nergens te bekennen. Anyone die enig idee heeft hoe, wat, wanneer?

Oh de 2 zitter wel! Woehoe! Stel dat ik morgen of iig deze week de banken ga bestellen, kunnen ze dan de 2-zitter nog even bewaren totdat de 3-zitter in de goede kleur binnen is?

[ Bericht 25% gewijzigd door Cyan op 13-08-2007 22:05:09 ]
    pi_52343661
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
    Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?
    Euh geseald in plastic betekend dat er een giga inpakapparaat bij de fabrikant staat die het inpakt

Neej volgens mij heeft iedere vestiging rollen plastic... dus dat moet wel lukken denk ik...
    pi_52344753
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

naja je kunt het ook van een ander point-of-view bekijken... Je hebt die serie al en je wilt het nog uitbreiden, dan verkopen ze daar nog de planken en plankdragers...

Wellicht kunnen ze het in Utrecht opnieuw verpakken...

Wat betreft het controleren van artikelnummers; ik raad het elke klant aan te doen. Klanten zijn nogal gemakkelijk en leggen producten nogal snel terug op plekken waar het niet hoort. En dan gaan we daar als IKEA echt geen verantwoordelijkheid voor nemen...
    Ja oke maar mensen die van de catalogus die serie hebben gekozen die zien nu alle onderdelen liggen en zien die standaarden met het stikkertje en die denken gewoon dat hij nog verkocht word. Zet anders op z'n minst een bordje neer met onze stickers kloppen niet en wij verkopen dit niet meer. Want alle nieuwe spullen lagen in de oude rekken met de oude bordjes er onder en leken precies hetzelfde. En als je denkt dat die serie gewoon verkocht word neem je die mee.
    pi_52345297
    Vandaag bij IKEA Hengelo een GALANT bureau aangeschaft, 't was wel druk bij de afgiftebalie (ik vind wachten niet erg maar mijn moeder is zo'n ongeduldig figuur )

Ik ben goed te spreken over de bezorgservice... rond een uurtje of 5 afgegeven voor transport, en om kwart voor 8 al afgeleverd in Enschede
    Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
    pi_52345718
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef Marsepein het volgende:
    Van het weekend zag ik deze tafel bij IKEA, de JÄMSUNDA:

[afbeelding]

Nu staat er bij dat er een bijpassend dressoir is, maar dat kan ik niet vinden en heb ik in de winkel ook niet gezien. Is daar meer info over? Edit: (Inmiddels gevonden in de online catalogus voor 2008, blz 86)

Is er ook te zeggen of deze serie wordt uitgebreid?
    Iemand van IKEA die wat kan zeggen over deze serie, of daar uitbreiding in modellen en kleuren inzit?
    pi_52345767
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Iemand van IKEA die wat kan zeggen over deze serie, of daar uitbreiding in modellen en kleuren inzit?
    Volgens mij is die net nieuw...

maar volgens mij komen er niet meer kleuren en zitten er ook niet meer modellen in de planning... sorry
    pi_52345891
    Ik heb de nieuwe catalogus!! Morgen meteen naar Ikea (Duiven), maar heb nog 3 kleine vraagjes:

1. Klopt het dat je vanaf 9 uur al naar binnen mag om te ontbijten?
    2. Kunnen de pootjes van de Klippanbank af?
    3. Is de Kullen garderobekast met 3 deuren daadwerkelijk 89 euro?

Alvast hartelijk dank!
    pi_52346247
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Lollifant het volgende:
    Ik heb de nieuwe catalogus!! Morgen meteen naar Ikea (Duiven), maar heb nog 3 kleine vraagjes:

1. Klopt het dat je vanaf 9 uur al naar binnen mag om te ontbijten?
    2. Kunnen de pootjes van de Klippanbank af?
    3. Is de Kullen garderobekast met 3 deuren daadwerkelijk 89 euro?

Alvast hartelijk dank!
    1. Het restaurant is vanaf 9:00 uur open voor het ontbijt inderdaad... (voor slechts 1.- per persoon!)
    2. De KLIPPAN wordt helemaal 'plat' geleverd. Je zult thuis nog de rug- en armleuningen en de poten moeten monteren.
    3. De KULLEN is inderdaad 89.-... precies zoals ie in de catalogus staat

Shop ze morgen
      maandag 13 augustus 2007 @ 23:07:44 #99
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52346355
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 21:29 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Super!! .
    ik weet dat PAX eiken 35cm diep uitgaand is, maar de 58cm durf ik zo niet te zeggen, mag bart wel ff checken
      maandag 13 augustus 2007 @ 23:08:51 #100
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52346385
    Ik heb de catalogus ook binnen trouwens

vind het wel jammer dat personeelsleden niet meer een paar weken eerder 'm persoonlijk ontvangen.
    pi_52346477
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
    Ik heb de catalogus ook binnen trouwens

vind het wel jammer dat personeelsleden niet meer een paar weken eerder 'm persoonlijk ontvangen.
    Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...

en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
    pi_52346515
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Tsurany het volgende:

Hallo IKEA Utrecht hier
    wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
    Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
    pi_52346534
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...

en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
    ik dus maar in de kantine heb ik m al bekeken
    pi_52346683
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is die net nieuw...

maar volgens mij komen er niet meer kleuren en zitten er ook niet meer modellen in de planning... sorry
    Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
    pi_52346804
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
    In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...

ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
    pi_52346870
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Hallo IKEA Utrecht hier
    wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
    Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
    Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.

Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
    pi_52347009
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...

ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
    Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.

Niet zo zeer de tafel, maar de serie
    pi_52347173
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.

Niet zo zeer de tafel, maar de serie
    ooooow okej... naja t wordt niet echt een serie... ja een eetkamerserie, maar geen IKEA breede serie...
    pi_52347479
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.

Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
    heeft je moeder duidelijk verteld dat het probleem aan onze zijde lag? dus niet alleen gezegd datz e het verkeerde meegenomen had en open gemaakt? als je het uitlegt zoals het hier krijg je volgens mij echt wel gewoon cash terug (heb je mij nog gespot? zag je in mn fotoboek lurken )
    pi_52347642
    Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
    Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld geven Maar dacht t niet.

Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
    pi_52347746
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:48 schreef Tsurany het volgende:
    Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
    Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld geven Maar dacht t niet.

Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
    ik ben ook zo'n tutmus hoor heb er de hele dag gestaan en vanaovend waren we met zn drieën dus dank je oh en vanmiddag hadden we 50 wachtenden (god wat had ik t gehad ) en nee ik was t niet want dan had ik t me wel herinnert
    pi_52347795
    en dat gezeur over wachten kan ik me echt pissig om maken, ik werk me helemaal kapot de klanten zorgen er vaak voor dat t allemaal zo lang moet duren
    pi_52347895
    Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:07:09 #114
    15358 ProgMAN
    pi_52348107
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:

Ik kijk trouwens iedere dag op de Ikea site maar de Kramfors 3-zits in Myrby donkergrijs en geel is nog nergens te bekennen. Anyone die enig idee heeft hoe, wat, wanneer?

Oh de 2 zitter wel! Woehoe! Stel dat ik morgen of iig deze week de banken ga bestellen, kunnen ze dan de 2-zitter nog even bewaren totdat de 3-zitter in de goede kleur binnen is?
    Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.

Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
    pi_52348171
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

1. Het restaurant is vanaf 9:00 uur open voor het ontbijt inderdaad... (voor slechts 1.- per persoon!)
    2. De KLIPPAN wordt helemaal 'plat' geleverd. Je zult thuis nog de rug- en armleuningen en de poten moeten monteren.
    3. De KULLEN is inderdaad 89.-... precies zoals ie in de catalogus staat

Shop ze morgen
    Dankjewel! Geweldig!
    Dat gaat zeker lukken!
    pi_52348182
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Tsurany het volgende:
    Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
    die lamp liet ik kapot vallen en dat was een ongelukje en vanaf 12uur daar staan, met een personeeltekort, 50 wachtenden, lastige probemen is echt slopend. Ow wacht ik dacht dat ik met een persoon van 30 ofzo te maken had maar je bent amper ouder dan ik.. dat verklaard
    pi_52348307
    Tsk tsk tsk was jij dat...
    pi_52348375
    ja dat was ik nadat ik vanochtend dezelfde lamp hier thuis van mn nachttafeltje had gestoten it was my lucky day
    pi_52348437
    Vind je die lamp zo lelijk dan?
    Maar ach, gewoon de klant de schuld geven. Ja het zat zo in het doosje toen het terug gebracht werd.
    pi_52348490
    Nope zo ben ik niet, ik had hem al terug genomen op voorraad moest m toen zelf weer handmatig afboeken en nee is niet lelijk want heb dezelfde inmiddels weer staan
    pi_52348532
    Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
    pi_52348769
    en waarom zou ik dat doen?:')
    pi_52348957
    Ben jij er niet verantwoordelijk voor? Dunno of jij er voor moet betalen.
    pi_52349103
    Nee hoor. ongelukje kan gebeuren en anders t was een lampje van 3.99
    pi_52349701
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
    Verwachten dat IKEA personeel de werkgever oplicht, en dan ook nog verwachten dit te kennen geven in dit topic

ontopic: Mooie spullen, voor weinig geld
    pi_52351502
    quote:
    Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd over net alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.

-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:06:26 #127
    36431 bleiblei
    pi_52352430
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik weet dat PAX eiken 35cm diep uitgaand is, maar de 58cm durf ik zo niet te zeggen, mag bart wel ff checken
    Ah, ik wil toch 58cm . Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
    quote:
    Wel ja .
    pi_52361663
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 09:09 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd over net alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.

-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af
    Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliest En ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:22:27 #129
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52368852
    Relax, take it easy
    For there is nothing that we can do.
    Relax, take it easy
    Blame it on me or blame it on you.
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:47:17 #130
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52369670
    Nieuwe apparatuur van NUTID

heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
    pi_52370340
    Gerechtigheid, meisje dat ons hielp was nieuw en had naar chef gebeld, die zei doe maar geld terug voor de planken en bevestiging want voor staanders gaat niet meer nadat ze al een pas hebben. Namen we geen genoegen mee, chef laten komen, hij snapte t wel na een tijdje zeuren, ging even overleggen met meisje en uiteindelijk hele bedrag terug. Als je zeurt krijg je uiteindelijk wel je zin.
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:42:42 #132
    36431 bleiblei
    pi_52371780
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]

heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
    Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op? .
    pi_52372018
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliest En ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
    tis vakantie we hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:49:42 #134
    36431 bleiblei
    pi_52372067
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

tis vakantie we hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
    Joh, laat je je niet kisten... Sommige mensen hebben niet door hoe het in de "echte wereld" gaat .
    pi_52372847
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ah, ik wil toch 58cm . Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
    [..]

Wel ja .
    Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...

(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]

NUTID is echt een super serie!

die afzuigkap is ook geweldig inderdaad!

[ Bericht 33% gewijzigd door Bartjebart op 14-08-2007 23:10:09 ]
    pi_52372901

Onderdeel van de nieuwe kerstrange...

Verkrijgbaar in 47cm en in 90cm...

[ Bericht 59% gewijzigd door Bartjebart op 14-08-2007 23:10:56 ]
      woensdag 15 augustus 2007 @ 07:35:16 #137
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52380319
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

woensdag 15 augustus 2007 @ 08:54:09 #138
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_52380925
    Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
    Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
    Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?

Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).

Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....

altijd leuk rondneuzen bij Ikea!

pi_52381802
    Van de week weer allemaal inkopen bij Ikea gedaan
    Maar nu zag ik bij de Ikea in Utrecht dat "schilderij" van Times Square met die gele taxi's
    Deze wil ik graag kopen, maar Delft is beter te doen voor mij.
    Op de site staat die niet, maar weet iemand hier of deze ook in Delft te koop is??
    pi_52381967
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef baniekje het volgende:
    Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
    Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
    Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?

Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).

Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....

altijd leuk rondneuzen bij Ikea!

Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...

Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
      woensdag 15 augustus 2007 @ 11:59:41 #141
    36431 bleiblei
    pi_52385060
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...

Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
    Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen? .
      Moderator woensdag 15 augustus 2007 @ 15:24:04 #142
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_52391541
    Hele rare vraag misschien...

Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?
    mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
      woensdag 15 augustus 2007 @ 16:04:22 #143
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_52392953
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Wat is daar in hemelsnaam mis mee . En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
    pi_52394236
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef Vonkenboer het volgende:
    Hele rare vraag misschien...

Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?
    mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
    Ja spreien zowieso en vaak zijn ze nog groter zodat ze over het bed heen vallen.
    pi_52396487
    In de nieuwe gids (blz.224) wordt een nieuwe serie getoond, de ASPVIK-serie.

Kan een van de medewerkers mij vertellen of het wandrek in deze serie niet toevallig exact gelijk is aan de oude DIRIGENT-serie? De plaatjes zijn namelijk exact gelijk
    De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
    (Roos Vonk)
    pi_52397698
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.

Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
    Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
    pi_52398687
    Die werkbladen die vroeger op de site stonden, ik kan ze nu niet meer vinden...
    Was echt voor bv computer tafel te maken, je had ze met vaste en verstelbare poten.

Mijn wens ging uit naar werkblad zwart...
    dikte 34 mm
    150 cm breed
    en 70 cm lang

ik kan ze nergens meer vinden?
    zijn zulke dingen eruit gehaald met de omwisseling naar de nieuwe collectie?
    kijk ik ernaast of?
    Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
    pi_52399851
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 18:47 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
    Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?

Moet je trouwens het hele bedrag in 1 keer voldoen of doe je een aanbetaling (en hoeveel % is dat) en betaal je de rest bij levering?
      woensdag 15 augustus 2007 @ 20:38:47 #149
    36431 bleiblei
    pi_52401023
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wat is daar in hemelsnaam mis mee . En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
    Vind ik er cheap uit zien .
    Maar das mijn mening natuurlijk...
    pi_52406431
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...

(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
    [..]
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 11:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen? .
      woensdag 15 augustus 2007 @ 22:41:49 #151
    3011 E.T.
    pi_52406602
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
    [afbeelding]

oe! dat ziet er wel cool uit..
    wanneer krijgen we meer te zien?

En gaat Delft wel het kerstassortiment voeren? (ze hadden bijna niks van de leuke zomerdingetjes)
    pi_52406623
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef Cyan het volgende:

[..]

Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?

Moet je trouwens het hele bedrag in 1 keer voldoen of doe je een aanbetaling (en hoeveel % is dat) en betaal je de rest bij levering?
    Je doet altijd een aanbetaling van 110.-... Je hebt altijd de keuze om meer of bijvoorbeeld het hele bedrag aan te betalen. Het restantbedrag kun je betalen per acceptgiro* of je kunt het restantbedrag pinnen bij aflevering**.

* verkrijgbaar tijdens het bestellen in de winkel. De acceptgiro moet ongeveer 1 1/2e week voor aflevering betaald worden.
    ** denk bij pinnen bij aflevering eraan dat de maximale transactiewaarde bij de meeste pinpassen op 1000.- per keer of zelfs per dag is ingesteld. Dit kun je bij je bank laten aanpassen.
      woensdag 15 augustus 2007 @ 22:44:20 #153
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52406712
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef E.T. het volgende:

[..]

oe! dat ziet er wel cool uit..
    wanneer krijgen we meer te zien?

En gaat Delft wel het kerstassortiment voeren? (ze hadden bijna niks van de leuke zomerdingetjes)
    brochure met o.a. kerstartikelen komt in week 41, kerstshops in de winkels worden half september opgebouwd
    pi_52406738
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef Essebes het volgende:
    In de nieuwe gids (blz.224) wordt een nieuwe serie getoond, de ASPVIK-serie.

Kan een van de medewerkers mij vertellen of het wandrek in deze serie niet toevallig exact gelijk is aan de oude DIRIGENT-serie? De plaatjes zijn namelijk exact gelijk
    Euh de rails en plankdragers zijn inderdaad hetzelfde... de planken zijn tegenwoordig ook van aluminium, deze waren volgens mij ten tijde van DIRIGENT van hout...
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef dromewaris het volgende:
    Die werkbladen die vroeger op de site stonden, ik kan ze nu niet meer vinden...
    Was echt voor bv computer tafel te maken, je had ze met vaste en verstelbare poten.

Mijn wens ging uit naar werkblad zwart...
    dikte 34 mm
    150 cm breed
    en 70 cm lang

ik kan ze nergens meer vinden?
    zijn zulke dingen eruit gehaald met de omwisseling naar de nieuwe collectie?
    kijk ik ernaast of?
    VIKA AMON 150x75

te combineren met de poten van VIKA:

poten VIKA
      woensdag 15 augustus 2007 @ 22:45:22 #155
    3011 E.T.
    pi_52406754
    Heb jij niet meer van die leuke sneak-preview pdf'jes ofzo?
    pi_52406939
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef E.T. het volgende:
    Dit stond toevallig al op de site van IKEA Denemarken en is trouwens volgens mij ook wel het meest 'verrassende' uit het kerst assortiment...
      woensdag 15 augustus 2007 @ 22:52:06 #157
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52407085
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef E.T. het volgende:
    Kan een PM 26MB aan?
    pi_52407322
    Ik wilde morgen bij de IKEA wat meubels halen. Zijn er ook sterke jongens die me kunnen helpen de auto in te laden (ik mag niet tillen in verband met zwangerschap)?

En zo ja, moet ik dat dan bij de kassa vragen of bij de klantenservice?
      woensdag 15 augustus 2007 @ 23:01:44 #159
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52407500
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Pruk het volgende:
    Ik wilde morgen bij de IKEA wat meubels halen. Zijn er ook sterke jongens die me kunnen helpen de auto in te laden (ik mag niet tillen in verband met zwangerschap)?

En zo ja, moet ik dat dan bij de kassa vragen of bij de klantenservice?
    vaak zijn de karrenjongens die het buitenterrein onderhouden niet te beroerd om je even te helpen, maar ik adviseerde zelf altijd om in zo'n situatie niet alleen te komen, omdat de handjes om je te helpen er ook wel eens niet zijn en daar sta je dan.
    pi_52407688
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 23:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

vaak zijn de karrenjongens die het buitenterrein onderhouden niet te beroerd om je even te helpen, maar ik adviseerde zelf altijd om in zo'n situatie niet alleen te komen, omdat de handjes om je te helpen er ook wel eens niet zijn en daar sta je dan.
    Probleem is dat als ik iemand meeneem, dat het dan niet in de auto past Maar dan hoop ik maar dat ze morgen in Utrecht ergens in de buurt zijn als ik er ben En anders ga ik wel enorm klungelig doen, dan is er vast wel een andere klant die komt helpen
    pi_52407804
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef Pruk het volgende:

[..]

Probleem is dat als ik iemand meeneem, dat het dan niet in de auto past Maar dan hoop ik maar dat ze morgen in Utrecht ergens in de buurt zijn als ik er ben En anders ga ik wel enorm klungelig doen, dan is er vast wel een andere klant die komt helpen
    Je spreekt gewoon een sterk uitziende man aan, wappert met je wimpers, wrijft over je zwanger buik en voordat je het weet staat die man thuis al je meubeltjes in elkaar te schroeven!
    pi_52407953
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef Cyan het volgende:

[..]

Je spreekt gewoon een sterk uitziende man aan, wappert met je wimpers, wrijft over je zwanger buik en voordat je het weet staat die man thuis al je meubeltjes in elkaar te schroeven!
    Dat laatste heb ik wel een man voor, die bovendien best zal schrikken als ik daar ineens een ander voor thuis heb
    Maar misschien dat ik morgen inderdaad mijn shirtje waarin ik extra zwanger lijk aan moet doen
    pi_52408062
    even iemand bij de klantenservice aanspreken (een medewerker dan) als er buiten niemand is is ook geen probleem hoor (mij zul je er morgen alleen niet treffen jammer he ) eindelijk eens weer wat dagen vrij

en adelante we hebben ook karrenmeisjes ik dus soms zo grappig allemaal mensen die mij (met mn 1.60 gaan vragen of er iemand is die kan helpen en me dan stom aankijken als ik zeg: ja, ik! ik bedoel ik kan echt wel wat tillen hoor
      donderdag 16 augustus 2007 @ 07:34:21 #164
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52413408
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
    even iemand bij de klantenservice aanspreken (een medewerker dan) als er buiten niemand is is ook geen probleem hoor (mij zul je er morgen alleen niet treffen jammer he ) eindelijk eens weer wat dagen vrij

en adelante we hebben ook karrenmeisjes ik dus soms zo grappig allemaal mensen die mij (met mn 1.60 gaan vragen of er iemand is die kan helpen en me dan stom aankijken als ik zeg: ja, ik! ik bedoel ik kan echt wel wat tillen hoor
    Goed om te weten, dan mag jij de leren Klippan bank in mijn Polo manouvreren terwijl ik een ijsje eet
    pi_52414530
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 07:34 schreef Elegy het volgende:

[..]

Goed om te weten, dan mag jij de leren Klippan bank in mijn Polo manouvreren terwijl ik een ijsje eet
    die dingen zijn niet zo zwaar hoor wel onhandig groot
      donderdag 16 augustus 2007 @ 09:50:53 #166
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52415024
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

die dingen zijn niet zo zwaar hoor wel onhandig groot
    Ik hoop dat ik met dat pakket deze hoek kan maken:

Die stomme trapleuning zit nogal in de weg vrees ik. Maar ik heb al gekeken wat de maten van het pakket zijn en volgens mij moet het net lukken als ik 'm rechtop zet.
    pi_52416108
    Gister de nieuwe catalogus gekregen
      donderdag 16 augustus 2007 @ 10:58:16 #168
    15358 ProgMAN
    pi_52416521
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef Cyan het volgende:

[..]

Kramfors is gewoon leverbaar, alleen zijn de levertijden op dit moment wat langer dan normaal. Waarschijnlijk is het dan wachten op 1 of 2 onderdelen voordat de hele zending naar je adres getransporteerd kan worden. Collega zei 4 weken hier, maar ga uit van 6 weken op dit moment. Gisteren ook aan een klant een kramfors bank verkocht en die verwacht het zo rond de 3e week van september.
    pi_52416828
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh de rails en plankdragers zijn inderdaad hetzelfde... de planken zijn tegenwoordig ook van aluminium, deze waren volgens mij ten tijde van DIRIGENT van hout...
    [..]
    ah bedankt! De oude DIRIGENT-serie had ook al dit aluminium (naast gelakte planken). Wij hebben onze werkkasten er al jaren helemaal mee volhangen. En zijn juist een paar maanden geleden driftig opzoek geweest naar uitbreiding. Pas toen kwamen we erachter dat het uit het assortiment was gehaald. Uiteindelijk via Marktplaats een mede-gefrustreerde gevonden waar ik uiteindelijk zijn kast van heb kunnen overnemen. Ik had dus beter ff kunnen wachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Essebes op 16-08-2007 11:17:52 ]
    De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
    (Roos Vonk)
    pi_52421036
    Nou, het is gelukt.

Alleen is een van de panelen van het ledikant beschadigd (zitten lelijke verfresten op). Moet ik nou met het hele ledikant terug of zou ik alleen het onderdeel mee kunnen nemen?
    (Als in, moet ik de buurman vragen of hij de boel ook weer naar beneden wil tillen )
      donderdag 16 augustus 2007 @ 13:50:03 #171
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52421394
    alleen het onderdeel en de kassabon is voldoende
    pi_52421772
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef Adelante het volgende:
    alleen het onderdeel en de kassabon is voldoende
    Gelukkig

Scheelt een hoop gesjouw en ik gok zo'n 17 kilo
      donderdag 16 augustus 2007 @ 15:05:10 #173
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_52423540
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Koningin het volgende:
    Gister de nieuwe catalogus gekregen
    Ikke wil ooook....

Kan het hard gebruiken met verhuiskoorts en zo...

pi_52424422
    Weet iemand of ze ook standaards hebben voor luidsprekers?
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_52427866
    Het is gelukt! Met dank aan Bettina en Marijn van vestiging Utrecht
    pi_52431702
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 15:35 schreef MeNicole het volgende:
    Nee sorry, die zijn net door IKEA uit het assortiment gehaald...
    pi_52437805
    quote:
    In Amsterdam staan nog wat restjes van Knivsta dacht ik....
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:53:57 #178
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_52449508
    Gadverdamme hey, na 1½ jaar begint m'n MALM bed gigantisch te kraken, de op elkaar gelijmde(?) lengtebalken raken los van elkaar waardoor er speling en dus gekraak ontstaat..
    pi_52484497
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef ROG het volgende:
    Gadverdamme hey, na 1½ jaar begint m'n MALM bed gigantisch te kraken, de op elkaar gelijmde(?) lengtebalken raken los van elkaar waardoor er speling en dus gekraak ontstaat..
    Dat lijkt me niet de bedoeling... heb je de bon nog? Er zit 3 jaar garantie op zo'n bed, waarvan 2 jaar volledig.
    Je kunt dan met het bedframe en de bon naar de klantenservice gaan en het wordt omgeruild. Controleer wel vooraf even de voorraad, het zou lastig zijn als 'jouw' bed net uitverkocht blijkt.

Heb je het laten thuisbezorgen? Dan kom je eventueel in aanmerking voor een omruiling via transport. Neem in dat geval contact op met de klantenservice op 0900 235 4532 of via deze link.
    pi_52485018
    quote:
    had ik ook al gevraagd (begin van dit topic), maar helaas

slechte zaak
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:29:45 #181
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_52486034
    Weet iemand me de afmetingen hiervan te vertellen?

Bedankt!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_52486341
    Even in m'n glazen bol kijken................. ahhhhhh ik zie het al - zo'n 3 bij 6 meter

o nee, m'n glazen bol zegt nu dat het ding vierkant is, zo'n 8 x 8m

en 50cm hoog

de naam van het ding, type =
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:46:38 #183
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_52486437
    Oh, shit. Verkeerd linkje geplakt.
    Deze dus: Ikea PS Skön
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      zondag 19 augustus 2007 @ 01:16:04 #184
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_52491178
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet de bedoeling... heb je de bon nog? Er zit 3 jaar garantie op zo'n bed, waarvan 2 jaar volledig.
    Je kunt dan met het bedframe en de bon naar de klantenservice gaan en het wordt omgeruild. Controleer wel vooraf even de voorraad, het zou lastig zijn als 'jouw' bed net uitverkocht blijkt.

Heb je het laten thuisbezorgen? Dan kom je eventueel in aanmerking voor een omruiling via transport. Neem in dat geval contact op met de klantenservice op 0900 235 4532 of via deze link.
    Thanks! Over een halfjaartje ga ik verhuizen en heb plannen om rond die tijd een grotere MALM aan te schaffen (van middenbruin 140x200 naar de grootst mogelijke witte) dus dan hoop ik het tegen die tijd nét binnen de garantie te combineren. Om nu dat hele bed te demonteren, mee te nemen etc, pfffoe..

Daar zit de kneep.

Overigens trekt er in mijn MALM garderobekast (uitvoering met 1½ deur, ½ spiegeldeur) ook een bovenlijstje krom, maar daar zijn de schroefplekken gewoon fout van, verder geen issue want hij blijft toch achter (hoewel ie niet meer verkocht wordt?). Bij het bed zou de vloer nog ongelijk kunnen zijn.
    pi_52494541
    Hoi,
    ik hoop dat een echte IKEA-fan een antwoord heeft op mijn vraagje. Morgen komt onze nieuwe Ektorp 3zits-bank. Nu zag ik net op de site dat het pakket een afmeting heeft van 92 x 76 x 216. En mijn deuropening is 75 breed....... Nu vraag ik mij af, is er te smokkelen met het pakket door het uit te pakken, kussens eraf, of poten eraf? Want zo niet, dan zit ik morgen op een prachtige bank op de parkeerplaats
      zondag 19 augustus 2007 @ 09:16:23 #186
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52494607
    Die 76cm is de pakketafmeting, inclusief verpakkingsmateriaal. Als je dat er af haalt zou het al moeten lukken Poten zitten er standaard al niet onder, die moet je zelf bevestigen. Kussens er uit halen zou ook nog wat kunnen schelen, in elk geval in gewicht.
    pi_52494616
    Het gewicht is niet zo belangrijk, ik laat het brengen.....hihi.
    Ben er toch wel een beetje zenuwachtig van.
      zondag 19 augustus 2007 @ 10:19:21 #188
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_52495021
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef Sugar het volgende:

Deze dus: Ikea PS Skön
    Weet er niemand de afmetingen van deze matras?
    Ik hoop dat iemand me eraan kan helpen. Bedankt!
    pi_52496389
    Kan iemand mij vertellen wat de verticale binnenmaat van de BESTA bank (= laag kastje) is?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10102197

Ik zou er een versterker van 18,4 cm hoog in willen zetten, maar twijfel of er dan nog genoeg ruimte voor ventilatie overblijft. De buitenmaat is 26 cm, maar ik weet niet hoe dik de onder- en bovenplanken zijn.

Ik zou natuurlijk ook morgen even naar de IKEA kunnen gaan om het na te meten, maar ik ben ongeduldig en wil het nu weten
      zondag 19 augustus 2007 @ 14:41:36 #190
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_52500341
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 12:07 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
    Kan iemand mij vertellen wat de verticale binnenmaat van de BESTA bank (= laag kastje) is?

[afbeelding]
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10102197

Ik zou er een versterker van 18,4 cm hoog in willen zetten, maar twijfel of er dan nog genoeg ruimte voor ventilatie overblijft. De buitenmaat is 26 cm, maar ik weet niet hoe dik de onder- en bovenplanken zijn.

Ik zou natuurlijk ook morgen even naar de IKEA kunnen gaan om het na te meten, maar ik ben ongeduldig en wil het nu weten
    Als ik de planken van mijn eigen BESTA kastje opmeet (3 cm per stuk en nog een centimetertje van de pootjes), schat ik dat er 19 a 20 cm binnenruimte overblijft.
    Dan zou je ongeveer 1 cm ventilatieruimte overhouden, wat toch wel weinig is.
    Only the good die young.
    pi_52503277
    Weet iemand voor mij de naam van die haakjes in de vorm van een staart van een beest?
    Die waren er in verschillende kleuren.

Ik heb heel de site afgezocht maar kan ze niet vindein.
    pi_52504533
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef mrfatmen het volgende:
    Weet iemand voor mij de naam van die haakjes in de vorm van een staart van een beest?

BÄSTIS
    pi_52506546
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef mrfatmen het volgende:

Ja die zijn leuk! Wij hebben ze in de gang hangen als kapstok!
      zondag 19 augustus 2007 @ 19:21:08 #194
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_52507530
    Heeft iemand de SKRUVSTA bureaustoel?
    Ik wil ff weten of hij fijn is/zit
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_52509331
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 19:21 schreef Marloes het volgende:
    Heeft iemand de SKRUVSTA bureaustoel?
    Ik wil ff weten of hij fijn is/zit
    De nagelstudio waar ik kom heeft ze als stoeltjes voor de klanten tijdens de behandeling. Ik vind persoonlijk de rugleuning iets te ver achterover hellen. Maar je kunt natuurlijk het beste even zelf gaan proefzitten bij Ikea.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_52521141
    Ik moet straks naar de Ikea
    Een Expedit kast, en wat losse planken voor een Billy-kast.

Ikea
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_52521351
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik moet straks naar de Ikea
    Een Expedit kast, en wat losse planken voor een Billy-kast.

Ikea
    Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom ga je dan?
    pi_52521439
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Allan24 het volgende:
    Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom ga je dan?
    Spullen zijn wel leuk, maar de winkels niet. En je kunt niet online bestellen
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 20 augustus 2007 @ 11:27:34 #199
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_52523266
    quote:
    Op woensdag 15 augustus 2007 20:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Vind ik er cheap uit zien .
    Maar das mijn mening natuurlijk...
    ATAG ziet er ook cheap uit?
    pi_52523440
    Ik heb het nu wel weer even gehad met de IKEA. Zaterdag een kast gehaald, ook die plank was beschadigd en niet zo'n beetje ook. Ik snap niet dat die door een controle gekomen is
      maandag 20 augustus 2007 @ 11:36:13 #201
    36431 bleiblei
    pi_52523515
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 11:27 schreef WebForce het volgende:

[..]

ATAG ziet er ook cheap uit?
    Nee, het ".... for Ikea" ziet er cheap uit.
    Het is net zoiets als bij de Scapino Nikeschoenen kopen met daar op "Nike for Scapino".
    Zijn een hoop mensen die daar geen problemen mee hebben. Ik wel... Ik vind het wel jammer.

Als ik een huis zou kopen met een keuken erin waar op de apparatuur "Whirlpool" op staat hecht ik (hoe gek het ook klinkt, sue de menselijke psyche) daar meer waarde aan dan dezelfde keuken met apparatuur waar "Whirlpool for Ikea" op staat.

Ergens staat me trouwens vaag bij dat Atag ook de B keuze is van een A-merk (vergelijkbaar met gereedschap Bosch groen en blauw) . Maar dat weet ik niet zeker.

[ Bericht 6% gewijzigd door bleiblei op 20-08-2007 11:42:25 ]
    pi_52523827
    Atag heeft in ieder geval niet erg denderende kwaliteit
    pi_52524694
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 11:33 schreef Pruk het volgende:
    Ik heb het nu wel weer even gehad met de IKEA. Zaterdag een kast gehaald, ook die plank was beschadigd en niet zo'n beetje ook. Ik snap niet dat die door een controle gekomen is
    Mischien in de winkel zelf beschadigd, .. goed kijken voordat je iets koopt..

@bleiblei: tja, of je bekijkt het van de andere kant -> IKEA koopt gigantisch groot in, en zal ook eisen van Atag dat de kwaliteit daar naar is

oftewel, extra garantie voor success -> en natuurlijk een lagere prijs
    pi_52524870
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef devvertje het volgende:

[..]

Mischien in de winkel zelf beschadigd, .. goed kijken voordat je iets koopt..

@bleiblei: tja, of je bekijkt het van de andere kant -> IKEA koopt gigantisch groot in, en zal ook eisen van Atag dat de kwaliteit daar naar is

oftewel, extra garantie voor success -> en natuurlijk een lagere prijs
    Ja, ik ga uiteraard al in de IKEA zelf zo'n kartonnen doos van de kast openmaken om te kijken of alle onderdelen wel gaaf zijn In de hoop dat ik ze vervolgens weer netjes in de doos kan krijgen omdat het nog vervoerd moet worden.

Ik ga er over het algemeen vanuit dat als de doos onbeschadigd is, dat er dan geen rare beschadigingen op de onderdelen zullen zitten. Op het moment dat het om iets gaat wat je direct in de winkel kan zien is het wat makkelijker te controleren.
    pi_52525090
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:23 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ja, ik ga uiteraard al in de IKEA zelf zo'n kartonnen doos van de kast openmaken om te kijken of alle onderdelen wel gaaf zijn
    Sorry hoor, ik dacht dat het een losse plank gesealed in plastic oid was.
    pi_52529851
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef Pruk het volgende:
    Het is gelukt! Met dank aan Bettina en Marijn van vestiging Utrecht
    haha collega's en was het niet Marlijn?
    pi_52529864
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef devvertje het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik dacht dat het een losse plank gesealed in plastic oid was.
    Was het maar waar 't Was een pakket van zo'n 30 kilo
    pi_52531548
    Jaa! De Ektorp-banken zijn binnen, gewoon door de volgens IKEA te smalle deuropening! Op de site staat dat het pakket 76 cm breed is,maar het is maar 66. Pastte dus makkelijk. Heb ik het hele weekend voor niets in de zenuwen gezeten. Huis is nu een beetje vol, want ik had het oude bankstel voor de zekerheid maar even laten staan. 4 banken in een klein huiskamertje is wel een beetje veel. Vanavond maar even naar buiten werken.
    pi_52534294
    Tja.. en als het niet zo was geweest, dan had je hier zeker zitten kk'eren - 'die lui van IKEA zeiden dat het wel kon etc'

*mompelt iets over 'nederlanders' en altijd wat te zeiken hebben'

Tyf die ouwe bank uit je raam, en ga van je nieuwe bank genieten denk ik dan...
    pi_52542612
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nee, het ".... for Ikea" ziet er cheap uit.
    Het is net zoiets als bij de Scapino Nikeschoenen kopen met daar op "Nike for Scapino".
    Zijn een hoop mensen die daar geen problemen mee hebben. Ik wel... Ik vind het wel jammer.

Als ik een huis zou kopen met een keuken erin waar op de apparatuur "Whirlpool" op staat hecht ik (hoe gek het ook klinkt, sue de menselijke psyche) daar meer waarde aan dan dezelfde keuken met apparatuur waar "Whirlpool for Ikea" op staat.

Ergens staat me trouwens vaag bij dat Atag ook de B keuze is van een A-merk (vergelijkbaar met gereedschap Bosch groen en blauw) . Maar dat weet ik niet zeker.
    En dat terwijl ik weet dat een aantal dingen ook gewoon onder de naam 'Whirlpool' verkocht worden bij bijvoorbeeld de keukenconcurent. Exact hetzelfde... Alleen voor IKEA krijgen ze een aparte artikelnaam en dus dat labeltje... maar voor de rest zijn ze gelijk... en bij de concurent duurder...
      maandag 20 augustus 2007 @ 22:20:08 #211
    36431 bleiblei
    pi_52542717
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En dat terwijl ik weet dat een aantal dingen ook gewoon onder de naam 'Whirlpool' verkocht worden bij bijvoorbeeld de keukenconcurent. Exact hetzelfde... Alleen voor IKEA krijgen ze een aparte artikelnaam en dus dat labeltje... maar voor de rest zijn ze gelijk... en bij de concurent duurder...
    Perfect toch.... Als ze maar dat Ikea logootje der voortaan vanaf laten .
    pi_52542801
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Perfect toch.... Als ze maar dat Ikea logootje der voortaan vanaf laten .
    Jah naja dat zit dus echt tussen je oren

Hej hoe heb je het nou opgelost met je PAX kast?
      maandag 20 augustus 2007 @ 22:27:22 #213
    36431 bleiblei
    pi_52542954
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 22:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jah naja dat zit dus echt tussen je oren

Hej hoe heb je het nou opgelost met je PAX kast?
    Dat klopt... Maar ik denk wellicht ook met oog op de toekomst. Ikea heeft nu eenmaal niet het imago "duurzaamheid". Wel het imago van mooi design voor weinig geld. Een keuken koop je nu eenmaal niet alleen voor jezelf (in een koophuis iig.) maar ook voor de kopers van je huis wanneer je de tent verkoopt. Dan wil ik liever niet dat er op de buitenkant van mijn ontzettend mooie vette design keuken (voor relatief weinig geld en ongetwijfeld erg goede kwaliteit) een logootje zit van een bedrijf met het imago van goedkoop mooie meubels die niet al te lang mee gaan . Puur psychisch inderdaad. Maar wel iets waar je ook rekening mee "moet" (niets moet natuurlijk, verstandig is het wel) houden.

Ik ga over een paar maanden kijken wat het mooiste alternatief is .
    pi_52543354
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat klopt... Maar ik denk wellicht ook met oog op de toekomst. Ikea heeft nu eenmaal niet het imago "duurzaamheid". Wel het imago van mooi design voor weinig geld. Een keuken koop je nu eenmaal niet alleen voor jezelf (in een koophuis iig.) maar ook voor de kopers van je huis wanneer je de tent verkoopt. Dan wil ik liever niet dat er op de buitenkant van mijn ontzettend mooie vette design keuken (voor relatief weinig geld en ongetwijfeld erg goede kwaliteit) een logootje zit van een bedrijf met het imago van goedkoop mooie meubels die niet al te lang mee gaan . Puur psychisch inderdaad. Maar wel iets waar je ook rekening mee "moet" (niets moet natuurlijk, verstandig is het wel) houden.

Ik ga over een paar maanden kijken wat het mooiste alternatief is .
    Hmm en toch bieden we 25 jaar garantie op je keukenkastjes, 10 jaar garantie op de kraan en de deurtjes en 5 jaar gratis garantie op het apparatuur...

En dat 'rekening' houden met de eventuele koper van je nieuwe huis, die er bij het zoeken naar een huis toch al vanuit gaat dat ie in 90% van de gevallen de keuken compleet gaat vernieuwen, vind ik een erg vreemd argument...

maar goed iedereen zijn mening natuurlijk... als jij liever meer uitgeeft voor het apparatuur van Whirpool zelf, terwijl je dan dezelfde oven hebt, das je goed recht natuurlijk... ik zou het zonde geld vinden...
      maandag 20 augustus 2007 @ 22:53:34 #215
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_52543909
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hmm en toch bieden we 25 jaar garantie op je keukenkastjes, 10 jaar garantie op de kraan en de deurtjes en 5 jaar gratis garantie op het apparatuur...

En dat 'rekening' houden met de eventuele koper van je nieuwe huis, die er bij het zoeken naar een huis toch al vanuit gaat dat ie in 90% van de gevallen de keuken compleet gaat vernieuwen, vind ik een erg vreemd argument...

maar goed iedereen zijn mening natuurlijk... als jij liever meer uitgeeft voor het apparatuur van Whirpool zelf, terwijl je dan dezelfde oven hebt, das je goed recht natuurlijk... ik zou het zonde geld vinden...
    Ach ja, ik lach er ook altijd hard om als mensen trots vertellen dat ze toch echt de apparatuur van ergens anders halen, en dan ¤1000 meer betalen voor alleen al een vaatwasser die beste koop 2003 was !!!
      maandag 20 augustus 2007 @ 22:58:15 #216
    36431 bleiblei
    pi_52544069
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je ziet me nergens zeggen dat ik liever meer geld uitgeef. Ik zeg dat ik het jammer vind dat Ikea er hun naam op de inbouwapparatuur zet. En 90% van de gevallen een nieuwe keuken in een woning zetten? . Heb jij een koophuis? Waarom zou je een keuken vervangen als ie nog goed is? Ik neem bij de aankoop van een nieuw huis zeker de weten de keuken mee in de overweging. En als ik keuze uit 2 pracht huisjes heb kies ik toch echt die ene met die mooie keuken (en badkamer, en vloer, en... etc).
    Garantiemeuk staat overigens niet op de keuken gemonteerd. En kijk zelf de nodige reacties in dit topic. Nogmaals, ik heb absoluut geen kritiek op Ikea keukens, meubels etc. Maar ik vind het zeker wel een minpuntje.

En ik weet zeker dat op die paar Ikea medewerkers na, vrijwel iedereen zegt "Hmmm, een ikeakeuken... Als ze de logootjes zien in een eventueel te kopen huis.
    Sowieso, waarom die lettertjes er extra opzetten? Is toch nergens voor nodig? . Der zal niemand zeggen "Oeh! Een Ikea keuken! Vet!" Alsof het om een Lamborghini gaat (of in de keukenwereld, een Bulthaup/Gaggenau).

[ Bericht 3% gewijzigd door bleiblei op 20-08-2007 23:03:35 ]
      maandag 20 augustus 2007 @ 23:08:41 #217
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_52544445
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef bleiblei het volgende:
    -knip-
    Eens.
    pi_52561883
    Wij hebben de Kramfors banken besteld met gele en donkergrijze bekleding!
    En als het allemaal goed gaat (en daar gaan we gewoon vanuit) dan staan ze hier over 2 weekjes in huis!
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:07:25 #219
    161944 Mr_Moon
    Virtual Insanity
    pi_52564678
    Vraagje voor de IKEA medewerkers:

Hoeveel CD's kan ik in de LERBERG kwijt?

En de OBSERVATOR, is die verticaal te plaatsen? (vallen de CD's er dus niet uit?)

Gaan er trouwens dubbelcd's in de OBSERVATOR?
    The secret of creativity is knowing how to hide your sources
    pi_52569215
    Jaah! De gids is binnen, vanaaf lekker met een kopje koffie bladeren.
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:14:25 #221
    3011 E.T.
    pi_52570055
    Ik willum ook!
      Jubileum moderator dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:33:28 #222
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_52570782
    ik heb hem ook

Sorry ET
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:36:03 #223
    3011 E.T.
    pi_52570881
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef Lois het volgende:
    ik heb hem ook

Sorry ET

twut!
    pi_52572782
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 17:07 schreef Mr_Moon het volgende:
    Vraagje voor de IKEA medewerkers:

Hoeveel CD's kan ik in de LERBERG kwijt?
    [afbeelding]
    Euh een heleboel?

Volgens mij krijg je gewoon een bepaalde rekensom...
    85cm breed min een centimeter voor de verticale 'balkjes' gedeeld door de breedte van een cd (0,4 cm?)

(ik kan het morgen ook even voor je nakeijken trouwens...)
    quote:
    En de OBSERVATOR, is die verticaal te plaatsen? (vallen de CD's er dus niet uit?)
    [afbeelding]

Gaan er trouwens dubbelcd's in de OBSERVATOR?
    dat wordt een nee op beide vragen... sorry...
    naja je kunt em wel verticaal plaatsen, maar dan donderen al je cd's eruit... t ding is net een centimeter 'hoog'
    En omdat er al een 'verdeling' in het rekje is gemaakt passen er geen dubbel cd's in. tenzij je zelf gaat zitten veranderen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Bartjebart op 21-08-2007 21:40:05 ]
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:49:10 #225
    161944 Mr_Moon
    Virtual Insanity
    pi_52577457
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

Euh een heleboel?

Ik zoek een goedkope, stijlvolle oplossing om zo'n 800 tot 1000 cd's op te bergen
    quote:
    Volgens mij krijg je gewoon een bepaalde rekensom...
    85cm breed min een centimeter voor de verticale 'balkjes' gedeeld door de breedte van een cd (0,4 cm?)

(ik kan het morgen ook even voor je nakeijken trouwens...)
    Ik zie nu dat er verticaal dvd's in kunnen, dus de hoogte van een standaard dvd amaray box = aantal cd jewelcases.
    Ik zou dan op 72 cd's komen per rek.

voor 60 euro zou ik dan zo'n 1080 cd's kwijt kunnen

IKEA
    The secret of creativity is knowing how to hide your sources
    pi_52697720
    Waarom heb ik nog geen nieuwe gids
    Ik woon in de groene regio, dus had hem vorige of deze week moeten krijgen.

Ben gewoon famliy card lid, dus dan zou ik hem toch automatisch moeten krijgen?
    Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
    pi_52712933
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef devvertje het volgende:
    Tja.. en als het niet zo was geweest, dan had je hier zeker zitten kk'eren - 'die lui van IKEA zeiden dat het wel kon etc'

*mompelt iets over 'nederlanders' en altijd wat te zeiken hebben'

Tyf die ouwe bank uit je raam, en ga van je nieuwe bank genieten denk ik dan...
    Tja, ik snap deze reactie niet zo. Ik geniet enorm van mijn nieuwe bank, maar ik heb wel in de zenuwen gezeten of hij pastte of niet.

Als hij niet gepast had, had ik onmogelijk de schuld kunnen leggen bij de IKEA-medewerkers, want ik had vantevoren de bank niet opgemeten en zag pas na het bestellen op de site staan dat de verpakte bank waarschijnllijk net te groot zou zijn. Gelukkig voor mij bleek de bank met verpakking en al toch iets minder groot en pastte het dus makkelijk. Jouw reactie vind ik echter behoorlijk ongepast.
    pi_52715390
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 14:32 schreef dromewaris het volgende:
    Waarom heb ik nog geen nieuwe gids
    Ik woon in de groene regio, dus had hem vorige of deze week moeten krijgen.

Ben gewoon famliy card lid, dus dan zou ik hem toch automatisch moeten krijgen?
    quote:
    Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
    De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
    (wanneer ingeschreven voor mei 2007)
    Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
    Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
      maandag 27 augustus 2007 @ 08:00:24 #229
    36431 bleiblei
    pi_52718829
    De Pax Hemnes is wel erg mooi .
    Nu nog hopen dat ze een keer met een hoekdeel in die kleur komen, ben ik helemaal happy .
    pi_52722008
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 08:00 schreef bleiblei het volgende:
    De Pax Hemnes is wel erg mooi .
    Nu nog hopen dat ze een keer met een hoekdeel in die kleur komen, ben ik helemaal happy .
    Volgens mij is dat er gewoon hoor... je kunt alle basiselementen in de 4 standaard kleuren krijgen en voor alle elementen dezelfde deur...
      maandag 27 augustus 2007 @ 12:01:33 #231
    36431 bleiblei
    pi_52722761
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 11:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is dat er gewoon hoor... je kunt alle basiselementen in de 4 standaard kleuren krijgen en voor alle elementen dezelfde deur...
    Oh! Dat zou mooi zijn .
    Volgens het Pax foldertje is die zwarte niet als hoekdeel leverbaar namelijk.
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:56:26 #232
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_52749313
    Norum schuifdeuren voor de Inreda misschien pas in week 1 van 2008

En de gids heb ik ook nog niet

Wil iemand me blijmaken en vertellen dat de malm tv-kast tóch in wit leverbaar is....
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:08:31 #233
    3011 E.T.
    pi_52749721
    I de nieuwe gids Hij viel vanmorgen in de bus en ik heb 'm al twee keer van voor tot achter bekeken, en weer terug

En eindelijk hebben Swets en ik een serie boekenkasten gevonden die lijken te voldoen voor de huiskamer en die we allebei mooi vinden: Liatorp Maar dat wordt volgend jaar zomer pas... Eerst een paar kinderkamers op de schop en een zolderkamer maken

En van de week even een smalle Billy voor op de overloop halen
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:37:39 #234
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_52752673
    De Ikea bijbel is gearriveerd!
    In me Burberry......
    pi_52753714
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef PM-girl het volgende:
    Norum schuifdeuren voor de Inreda misschien pas in week 1 van 2008

En de gids heb ik ook nog niet

Wil iemand me blijmaken en vertellen dat de malm tv-kast tóch in wit leverbaar is....
    Had je de gids al moeten hebben dan? (zie het overzicht in de OP..) dan gewoon ff bellen...

Het tvmeubel van MALM is er niet in het wit... alleen in het berken en middenbruin...
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:24:38 #236
    94046 PM-girl
    pi_52753898
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Had je de gids al moeten hebben dan? (zie het overzicht in de OP..) dan gewoon ff bellen...

Het tvmeubel van MALM is er niet in het wit... alleen in het berken en middenbruin...
    Wrijf het er maar in Ik weet het, die Malm is er niet in het wit, maar die anderen wil ik niet!
    Ik woon in een blauw gebied, dus ik wacht nog even af. Had gehoopt dat hij vroeg was!
    *
    pi_52754495
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 15:24 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in Ik weet het, die Malm is er niet in het wit, maar die anderen wil ik niet!
    Ik woon in een blauw gebied, dus ik wacht nog even af. Had gehoopt dat hij vroeg was!
    Ooow nee het was absoluut niet bedoeld als inwrijver.... had je ook graag blij willen maken, maar helaas gaat me dat niet lukken...
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:43:13 #238
    94046 PM-girl
    pi_52756249
    Geeft niks hoor! Ik baal alleen van die Norum deuren....
    *
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:55:13 #239
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_52758269
    Vandaag de Hensvik boekenkast gekocht..
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:16:44 #240
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_52767588
    IKEA-medewerkers, is de 8-vaks Expedit (nog) in middenbruin leverbaar?

TV meubel van Malm viel trouwens erg tegen, goedkoop afdekplaatje bij de twee deurtjes.
    pi_52768115
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef ROG het volgende:
    IKEA-medewerkers, is de 8-vaks Expedit (nog) in middenbruin leverbaar?

TV meubel van Malm viel trouwens erg tegen, goedkoop afdekplaatje bij de twee deurtjes.
    Voor zover ik weet is EXPEDIT nooit in het middenbruin geweest...

Wel in het zwartbruin... en die moet er geloof ik gewoon wezen
    pi_52768164
    en beuken (is ook wle middenbruin van kleur )
    pi_52768271
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
    en beuken (is ook wle middenbruin van kleur )
    Nee beuken is wel heeeeeel anders dan het middenbruin van bijvoorbeeld MALM...

(hij is overigens ook verkrijgbaar in het wit en berken)
    pi_52768671
    ik vind beuken middenbruin van kleur dus middenbruin
    pi_52768695
    volgens mij heeft trouwens echt bijna iedereen een billy of benno danwel expedit danwel galant dan wel klippan dan wel lack thuis staan, wat wordt dat veel verkocht zeg
    pi_52769346
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
    ik vind beuken middenbruin van kleur dus middenbruin
    Puh

Dit is bij IKEA middenbruin:

Dit is beuken:
      woensdag 29 augustus 2007 @ 08:39:37 #247
    94046 PM-girl
    pi_52772429
    Ik heb nog wel een beuken expedit 16 vaks in de aanbieding! O nee, toch niet, want mijn inreda heeft nu vertraging...
    *
    pi_52773361
    Ik ben maandag gefilmt voor een promo filmpje voor de IKEA
    Sloopte daarbij wel bijna een bank maar dat mag de pret niet drukken
      woensdag 29 augustus 2007 @ 09:34:28 #249
    3011 E.T.
    pi_52773376
    Witte Billy's van 40cm breed worden toch gewoon doorlopend aangevuld?
    Ze zijn nergens op voorraad nu? en ik had net bedacht dat ik die mooi op de overloop kon zetten om mijn boekenoverschot in kwijt te kunnen..
    pi_52773457
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 09:33 schreef LamstraalASD het volgende:
    Ik ook gister in Delft. Was aan het werk bij de karrenbaan, moest 5 keer zo'n scene overdoen met karren naar binnen brengen en eentje aan een klant overhandigen . Wat is laadzone toch heerljik werken met het zonnetje en al die mooie vrouwen die langskomen
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_52773782
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef E.T. het volgende:
    Witte Billy's van 40cm breed worden toch gewoon doorlopend aangevuld?
    Ze zijn nergens op voorraad nu? en ik had net bedacht dat ik die mooi op de overloop kon zetten om mijn boekenoverschot in kwijt te kunnen..
    De folieversies hebben een leverprobleem... die zijn het komend half jaar meende ik wat minder goed leverbaar... zucht
    pi_52773800
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 09:33 schreef LamstraalASD het volgende:
    Een promofilmpje voor IKEA?

Waar ging dat over dan? Wat moest je doen etc
    pi_52773887
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een promofilmpje voor IKEA?

Waar ging dat over dan? Wat moest je doen etc
    In een bank ploffen en blij kijken, volgends mij keek ik verschrikt want ik hoorde een krak
    pi_52773932
    In Delft waren er mensen vanuit de achtergrond die niet wilden dat ze op de film kwamen, alles moest zo vaak over, gezeik. Klant is koning, maar ze gedragen zich als zwijnen.
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
      woensdag 29 augustus 2007 @ 10:06:14 #255
    3011 E.T.
    pi_52774040
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 09:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De folieversies hebben een leverprobleem... die zijn het komend half jaar meende ik wat minder goed leverbaar... zucht
    hmz.. dan maar berken.. das ook licht
    (en de lack-planken die er nu hangen zijn ook berken, dus dat kan wel.. Maar die Lack-planken kunnen maar zo weinig hebben 4 foto-albums en de grote bosatlas en die hele plank kwam naar beneden trok gewoon de pluggen uit de muur )
      woensdag 29 augustus 2007 @ 10:19:58 #256
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_52774318
    Ik zag net op de website dat de rode eetkamer stoel Stefan is verdwenen. Wij hebben er zaterdag 3 in Amersfoort gekocht, de 4de zou voor ons klaar staan in Utrecht. Daar ging helaas wat mis en de stoel was toch uitverkocht. Geen probleem,hij zou deze week geleverd worden. Maar omdat ze nu niet meer op de website staan ben ik bang dat ze verdwenen zijn
    pi_52774661
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:06 schreef E.T. het volgende:

[..]

hmz.. dan maar berken.. das ook licht
    (en de lack-planken die er nu hangen zijn ook berken, dus dat kan wel.. Maar die Lack-planken kunnen maar zo weinig hebben 4 foto-albums en de grote bosatlas en die hele plank kwam naar beneden trok gewoon de pluggen uit de muur )
    Dat kan ook aan de wand liggen he? Wanneer de plank dat niet kon hebben was die doorgezakt of zo...
    pi_52774676
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:19 schreef Klare het volgende:
    Ik zag net op de website dat de rode eetkamer stoel Stefan is verdwenen. Wij hebben er zaterdag 3 in Amersfoort gekocht, de 4de zou voor ons klaar staan in Utrecht. Daar ging helaas wat mis en de stoel was toch uitverkocht. Geen probleem,hij zou deze week geleverd worden. Maar omdat ze nu niet meer op de website staan ben ik bang dat ze verdwenen zijn
    Niet het gehele IKEA assortiment staat op internet.

Je kunt eventueel telefonisch navragen of je levering nog steeds 'loopt'
      woensdag 29 augustus 2007 @ 10:52:34 #259
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_52775088
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/12216/
    ik wil deze TV meubel halen met zo een TV paneel er achter om mijn lcd op te hangen.
    Maar ik vraag me dan af of je daar ook een 37" aan kan hangen?

Ik wil dus dat zeg maar iets breedere meubel hebben dat links in het klein staat.
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
      woensdag 29 augustus 2007 @ 10:54:25 #260
    3011 E.T.
    pi_52775120
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat kan ook aan de wand liggen he? Wanneer de plank dat niet kon hebben was die doorgezakt of zo...
    is gegoten beton, dus die muur is sterk genoeg

Er zit bij ons altijd wat speling tussen de wandbevestiging en de plank zelf, ook na het aandraaien van de schroefjes aan de onderkant en het maakt niet uit tegen wat voor muur ze zitten.

Ik heb er vijf hangen, en ik vertrouw er geen eentje..
    pi_52791038
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
    [afbeelding]

Waar kan ik die vinden?
    (ikea.nl verlichting al uitgespit)
    pi_52791855
    Ik vroeg mij af, of een van jullie mij kon helpen
    met mijn topic kwestie

Linkje:
    IKEA ..of toch niet?

Is deze nog verkrijgbaar?
      woensdag 29 augustus 2007 @ 21:23:41 #263
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_52791950
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 21:21 schreef fillefatale het volgende:
    Ik vroeg mij af, of een van jullie mij kon helpen
    met mijn topic kwestie

Linkje:
    IKEA ..of toch niet?

Is deze nog verkrijgbaar?
    Is al tijden uit de collectie, 99,9999999999999999999999% zeker dat 'ie nergens meer te vinden is. Helaas!
    pi_52792411
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Is al tijden uit de collectie, 99,9999999999999999999999% zeker dat 'ie nergens meer te vinden is. Helaas!
    Bedankt voor de opheldering.
    Heel erg jammer, maar het zij zo.

Ik begin echt te geloven dat er in dat aspect een vloek op mij rust.
    Zodra ik iets leuks opmerk, blijkt het al lang uitverkocht of uit de collectie te zijn
    Zoveelste keer.

Weet iemand misschien de modelnaam?
    Zo kan ik op marktplaats nog een gokje wagen.
      woensdag 29 augustus 2007 @ 21:45:33 #265
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_52792867
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef fillefatale het volgende:

[..]

Zodra ik iets leuks opmerk, blijkt het al lang uitverkocht of uit de collectie te zijn
    Zoveelste keer.

Graag gedaan. IKEA PS .
    pi_52793056
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 21:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Graag gedaan. IKEA PS .
    Ik bedoelde iets specifieker
    Ze maken toch allemaal deel uit van de IKEA PS collectie.
      woensdag 29 augustus 2007 @ 21:51:41 #267
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_52793129
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 21:50 schreef fillefatale het volgende:

[..]

Ik bedoelde iets specifieker
    Ze maken toch allemaal deel uit van de IKEA PS collectie.
    Het kan niet specifieker in dit geval . Tenminste, de IKEA PS lockertjes op wielen heten gewoon IKEA PS m wie (zoiets, verkoopprogramma kort alles af).
      woensdag 29 augustus 2007 @ 22:01:58 #268
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_52793608
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:52 schreef ook_gek het volgende:
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/12216/
    ik wil deze TV meubel halen met zo een TV paneel er achter om mijn lcd op te hangen.
    wat voor een tv paneel? Ik ben ook geïnteresseerd
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
      woensdag 29 augustus 2007 @ 22:17:18 #269
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_52794472
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef fillefatale het volgende:

[..]

Zoveelste keer.

Tweedehands IKEA items en dan ook énkel tweedehands IKEA items: http://ik2a.nl/
      woensdag 29 augustus 2007 @ 22:44:31 #270
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_52795790
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 22:01 schreef maedel het volgende:

[..]

wat voor een tv paneel? Ik ben ook geïnteresseerd

Er achter kan je een wit paneel kopen waar je dan je TV aan op han hangen
    dat paneel kost je 60 euro extra
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    pi_52796550
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 21:02 schreef fillefatale het volgende:

[..]

Waar kan ik die vinden?
    (ikea.nl verlichting al uitgespit)
    Nog niet... tis een preview van het kerstassortiment... dat komt nog in de winkel (over een week of 5 ongeveer) en zal rond die tijd ook op internet verschijnen...
      woensdag 29 augustus 2007 @ 23:04:15 #272
    46435 Big_Fat_Wombat
    Number of the Bitch
    pi_52796615
    Ik wil voor deze bank gaan:

Ekeskog

Weet iemand toevallig de levertijd, hij is nergens op voorraad...
    Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
    Whehehe.
    pi_52796689
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[afbeelding]
    Ekeskog

Stond toevallig vandaag nog in de koopjeshoek in Delft, was wat vies (niet heel veel), maar dat moet eraf te halen zijn.
    pi_52797237
    quote:

[afbeelding]
    Ekeskog

Euh als het een bank op bestelling is, dan heeft deze serie een levertijd van ongeveer 2 tot 3 weken geloof ik...
      woensdag 29 augustus 2007 @ 23:22:21 #275
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52797279
    quote:

[afbeelding]
    Ekeskog

EKESKOG is geen voorraadartikel en moet altijd uit het centraal magazijn komen. Levertijd is gemiddeld 9 werkdagen en bezorging gratis.
      woensdag 29 augustus 2007 @ 23:31:38 #276
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_52797647
    Duiven gaat lekker in omzet afgelopen tertiaal, de oude dame heeft voor het eerste de bonus gehaald ! En we gaan in januari of februarie 4 dagen feest vieren voor de klanten (25 jarig bestaan) .
      woensdag 29 augustus 2007 @ 23:31:39 #277
    126233 patist
    fietsen is gezond, eet meer fi
    pi_52797648
    Ik zit verdorie al 2 weken op de klantenservice te wachten tot ze me een keer contacten.... iedere keer is het "ja morgen ja morgen" GEK WORDT IK R'VAN!!! ik mis tot op heden nog steeds 2 staanders voor mijn keuken en een stukje keukenblad! ziekelijk gewoon....

qou ik ff kwijt :|
    Pim Patist Fotografie http://home.casema.nl/pimpatist/
      woensdag 29 augustus 2007 @ 23:32:53 #278
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_52797701
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef patist het volgende:
    Ik zit verdorie al 2 weken op de klantenservice te wachten tot ze me een keer contacten.... iedere keer is het "ja morgen ja morgen" GEK WORDT IK R'VAN!!! ik mis tot op heden nog steeds 2 staanders voor mijn keuken en een stukje keukenblad! ziekelijk gewoon....

qou ik ff kwijt :|
    Waar is de keuken aangeschaft (welke vestiging)
    pi_52799315
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef WebForce het volgende:
    Duiven gaat lekker in omzet afgelopen tertiaal, de oude dame heeft voor het eerste de bonus gehaald ! En we gaan in januari of februarie 4 dagen feest vieren voor de klanten (25 jarig bestaan) .
    wij hebben al heel wat op rij toch altijd lekker

Utrecht was van half 11 -14uur getroffen door stroomstoring waardoor de showroom dicht was men kon allene beneden komen (woonacc.) en er waren wat showroommedewerkers beneden gaan staan voor mensen die al wisten wat ze wilden en niet kwamen kijken voor meubels.
    pi_52799500
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef Debsterr het volgende:
    Het kan niet specifieker in dit geval . Tenminste, de IKEA PS lockertjes op wielen heten gewoon IKEA PS m wie (zoiets, verkoopprogramma kort alles af).
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 22:17 schreef ROG het volgende:
    Tweedehands IKEA items en dan ook énkel tweedehands IKEA items: http://ik2a.nl/
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
    Nog niet... tis een preview van het kerstassortiment... dat komt nog in de winkel (over een week of 5 ongeveer) en zal rond die tijd ook op internet verschijnen...
      donderdag 30 augustus 2007 @ 07:40:02 #281
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_52802157
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 22:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Er achter kan je een wit paneel kopen waar je dan je TV aan op han hangen
    dat paneel kost je 60 euro extra
    Oh? nooit gezien!
    Als er dat nou ook in zwartbruin was, was dat best ideaal
      donderdag 30 augustus 2007 @ 09:30:51 #282
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_52803322
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 07:40 schreef maedel het volgende:

[..]

Oh? nooit gezien!
    Als er dat nou ook in zwartbruin was, was dat best ideaal

Tobo is de naam
      donderdag 30 augustus 2007 @ 11:14:04 #283
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_52805421
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 09:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Tobo is de naam
    hallo Tobo
      donderdag 30 augustus 2007 @ 12:12:32 #284
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_52807032
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 11:14 schreef maedel het volgende:

[..]

hallo Tobo
    en dan met een paneel er achter a 60 euro en je kan je LCD tv er aan ophangen

maar ik wil weten of een 37 inche tv er ook op kan
      donderdag 30 augustus 2007 @ 18:51:32 #285
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_52817779
    zijn bij de faktum keukenkastjes/laadjes de railsystemen veranderd?
    Ze lijken lang niet meer zo soepel te gaan als de laadjes die we vorig jaar hebben gekocht.
    pi_52818530
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 18:51 schreef maedel het volgende:
    Ze lijken lang niet meer zo soepel te gaan als de laadjes die we vorig jaar hebben gekocht.
    Er zijn wel nieuwe lades gekomen. Maar die zouden volgens mij qua 'rolbaarheid' niet onder moeten doen ten opzichte van de ouden. De lades hebben wellicht een demper waardoor ze mooier dicht gaan...
      donderdag 30 augustus 2007 @ 19:21:07 #287
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_52818658
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 19:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er zijn wel nieuwe lades gekomen. Maar die zouden volgens mij qua 'rolbaarheid' niet onder moeten doen ten opzichte van de ouden. De lades hebben wellicht een demper waardoor ze mooier dicht gaan...
    Nou, wij hebben er iets bij gekregen wat lang niet zo mooi dempt als dat wat we hebben...
    pi_52818921
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef maedel het volgende:

[..]

Nou, wij hebben er iets bij gekregen wat lang niet zo mooi dempt als dat wat we hebben...
    Heb je er wel dempers bij dan?
      donderdag 30 augustus 2007 @ 19:52:39 #289
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_52819616
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 19:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je er wel dempers bij dan?
    ja, een hele hoop
    donkergrijs ding met een spits pinnetje er aan.
    Ik kan ze op de site niet vinden.
    pi_52819863
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef maedel het volgende:

[..]

ja, een hele hoop
    donkergrijs ding met een spits pinnetje er aan.
    Ik kan ze op de site niet vinden.
    Oow ok... euh dan moet je genoegen nemen met wat je nu hebt
      donderdag 30 augustus 2007 @ 21:47:20 #291
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_52823297
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 18:51 schreef maedel het volgende:
    Ze moeten net zo soepel gaan, de ladedemper is idd veranderd en sluit nu zelfs beter! Het is wel zo dat een oude lade niet op een nieuwe rail werkt (en andersom natuurlijk ook)
    pi_52828477
    Vandaag EINDELIJK de sultan torsmo gehaald (is een dekmatras)...zou het 3 jaar geleden al doen toen ik mn nieuwe bed kreeg. 3 jaar lang ge-ergerd aan de naad tussen mn 2 matrassen! En nu eiindelijk weg! jeuuuuuuj
    (:
    pi_52828486
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 00:24 schreef nein het volgende:
    Vandaag EINDELIJK de sultan torsmo gehaald (is een dekmatras)...zou het 3 jaar geleden al doen toen ik mn nieuwe bed kreeg. 3 jaar lang ge-ergerd aan de naad tussen mn 2 matrassen! En nu eiindelijk weg! jeuuuuuuj
    Slaap lekker
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:47:07 #294
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52829004
    Vandaag die Lack open kast gekocht (twee planken met een paar dwarsplanken ertussen) maar ik ben vergeten er wat voor onder te halen. Wil 'm horizontaal plaatsen om als dressoir te dienen. Moet ik op zoek naar die wieltjes of zijn er ook kleine tafelpootjes te vinden?
    pi_52830115
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 00:47 schreef Elegy het volgende:
    Vandaag die Lack open kast gekocht (twee planken met een paar dwarsplanken ertussen) maar ik ben vergeten er wat voor onder te halen. Wil 'm horizontaal plaatsen om als dressoir te dienen. Moet ik op zoek naar die wieltjes of zijn er ook kleine tafelpootjes te vinden?
    Je kunt er de CAPITA poten onder plaatsen.

Je kast wordt dan alleen niet dressoir hoogte...

Edit: NUMERAR poten werken ook trouwens
    pi_52830170
    In delft hebben ze de Vika Amon (150x75 in het wit) niet meer
    Weet iemand of ze die in Barendrecht nog wel hebben?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:34:22 #297
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_52831575
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 01:57 schreef super-muffin het volgende:
    In delft hebben ze de Vika Amon (150x75 in het wit) niet meer
    Weet iemand of ze die in Barendrecht nog wel hebben?
    check de voorraadinformatie op artikelnummer: 90071168, op dit moment wel op voorraad.
    pi_52833001
    Ik heb deze kast van IKEA, maar ik weet niet meer wat de naam ervan is, en of deze nog verkrijgbaar is. Weet iemand dit toevallig?

pi_52833019
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 09:33 schreef Zabb het volgende:
    Ik heb deze kast van IKEA, maar ik weet niet meer wat de naam ervan is, en of deze nog verkrijgbaar is. Weet iemand dit toevallig?

[afbeelding]
    Das de MAGIKER kast... en die is helaas uit het assortiment...

(Hoe vaak ik daar trouwens wel geen vragen over krijg)
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:58:36 #300
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52833543
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 01:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt er de CAPITA poten onder plaatsen.

Je kast wordt dan alleen niet dressoir hoogte...

Edit: NUMERAR poten werken ook trouwens
    Bedankt! Ik ga vanmiddag even kijken
    pi_52833960
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 09:58 schreef Elegy het volgende:

[..]

Bedankt! Ik ga vanmiddag even kijken
    Ok succes!

Edit: en vol... hier verder: IKEA - Part XXXII - Gelukkig nieuwjaar!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')