Een artikel zou normaal automatisch op internet verschijnen wanneer een bepaald aantal vestigingen dat artikel door de kassa heeft gedaan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef QuiX het volgende:
Ik vind trouwens wel dat ze de site was eens wat sneller kunnen updaten.
De enige reden dat ik kon zien dat ze gister in Utrecht de witte Besta Burs binnen hebben gekregen was door het zoeken op artikel nummer. Verder is overal alleen nog maar de rode variant zichtbaar. En ik zal vast niet de enige zijn die op een artikel wacht(te) uit de nieuwe collectie.
Een tijdje terug stond ie ook niet meer op de site ivm leveringsproblemen geloof ik. Toen stond ie er (thank god en ikea) wel weer op en nu dus niet meer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef nein het volgende:
Was dit nou? Is de zwartgrijze versie van Kramfors niet meer te krijgen??
ZEKER, toppie.. heb overal gezocht - maar niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:44 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
De Signum: Waanzig goed systeem! Brilliant simpel systeem, en het heeft mij van al mijn kabelnachtmerries gered. Ik heb er nu een stroomblok en een usb-hub in liggen, en alle kabels van de oplaadstations die op mijn bureau staan. Aanrader!
Wel duurdere transportkosten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Adelante het volgende:
Is geen eenduidig antwoord op te geven, hangt af van voor welke manier van leveren je kiest:
- rechtstreeks vanuit centraal magazijn, niet alle artikelen zijn zo leverbaar, maar bedden en banken vaak wel, geen extra opslagkosten bij latere leverdatum
Niet iedere vestiging kan dat aanbieden. Volgens mij doet ons transportbedrijf dat niet...quote:- via IKEA vestiging, artikelen zelf verzamelen en overdragen aan transportbalie, latere levering kost opslagtoeslag
"vroeger" deed Dusseldorp het wel hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef Bartjebart het volgende:
Niet iedere vestiging kan dat aanbieden. Volgens mij doet ons transportbedrijf dat niet...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:07 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik denk dat mijn vrouw toch willens en wetens naar de ikea wil dan zal ik het daar wel even vragen wat ze me kunnen aan bevelen.
Is de verbouwing in Amsterdam klaar?
Ja ik begin me nu ook lichtelijk zorgen te maken! Kramfors zit verreweg t fijnste van alle IKEA banken, alleen de nieuwe kleuren zijn echt niet mooi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Een tijdje terug stond ie ook niet meer op de site ivm leveringsproblemen geloof ik. Toen stond ie er (thank god en ikea) wel weer op en nu dus niet meer?
Edit:en de gele versie ook niet meer!
Ikea medewerkers, die 2 kleuren komen toch hopelijk snel weer? Ik wilde 'em over een weekje gaan bestellen
Shit,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
showroom A'dam is volledig vernieuwd!
Ik heb even gebeld (en 10 minuten in de wacht gehangenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef nein het volgende:
[..]
Ja ik begin me nu ook lichtelijk zorgen te maken! Kramfors zit verreweg t fijnste van alle IKEA banken, alleen de nieuwe kleuren zijn echt niet mooi!
Bron: BN/DeStemquote:De groene bank van IKEA die maar niet kwam
door Annelies Vlaanderen
Woensdag 8 augustus 2007 - BREDA - Het verhaal dat Maria Burger (54) uit Breda graag kwijt wil in de krant, is er zo één waarvan je denkt: dit kán niet, dit bestáát niet. Het bestaat wél.
Vorig jaar oktober bestelde ze een bank bij IKEA, een groene Kramfors, die drie weken later geleverd zou worden. Vandaag is hij er nog niet. Hij komt ook niet.
In de tussentijd is ze op meerdere momenten en door verschillende woordvoerders van IKEA aan het lijntje gehouden, totdat haar twee weken geleden werd meegedeeld dat hij niet meer leverbaar was.
Een ander had misschien allang gedacht 'bekijk het maar' en zijn aanbetaling terug laten storten. Maria, met de correspondentie van IKEA als bewijsmateriaal naast zich, niet. ,,Ik was écht verliefd op die bank en op die kleur, ik wilde geen ander. Ik had mijn woonkamer er al helemaal aan aangepast."
Tegen de muur waarvoor in november al de oude tweezitter de deur uit is gegaan om plaats te maken voor de nieuwe, staan alleen een groen geverfd kinderstoeltje en een groene lectuurbak, van IKEA. Aan het debacle is zoveel communicatie - als je het zo mag noemen - met de betreffende firma vooraf gegaan, dat die hier in stappen wordt samengevat:11 oktober 2006: Burger bestelt de bank, betaalt 110 euro aan en krijgt te horen dat levering op 23 oktober geschiedt. 23 oktober: IKEA belt: er is vertraging, bank wordt in tweede week december geleverd. half december: Burger belt: waar de bank blijft. Antwoord: vertraging, het wordt januari. 19 januari 2007: Burger krijgt een brief van IKEA. Wegens 'kwaliteitsproblemen' is levering verschoven naar week 14. Burger belt: 'Kómt de bank nog wel?' Antwoord: 'Mevrouw, daar hoeft u zich niet druk om te maken.' 26 maart: Burger krijgt een brief: 'Uw order is niet op voorraad.' Levering: week 25. 11 april: weer een brief, met ongeveer dezelfde strekking. Levering: week 25. Ze belt dezelfde dag: wat is er aan de hand? Antwoord: de stof is kwalitatief niet goed en moet nog verbeterd worden. Waarop Burger zegt: 'Ik wacht nu al zó lang dat ik echt wel langer kan wachten, als ik maar weet dat hij komt.' Antwoord: 'Geen zorgen.' 21 of 22 juni (eind week 25): Burger wordt door IKEA gebeld. 'De bank wordt begin augustus geleverd.' Ze is dan ziek, haar broer neemt de zaak over. Hij belt IKEA en krijgt te horen dat ze 'binnen tien dagen' teruggebeld wordt. eerste week juli: de tien dagen zijn verstreken, geen IKEA. 11 juli: Maria's broer belt IKEA weer. Antwoord: 'Er is iets misgegaan, wij nemen binnen twee weken contact met haar op.' 26 juli: nog geen IKEA. Burger vraagt haar broer weer te bellen. Antwoord: 'Vandaag wordt uw zus nog teruggebeld.' Om 20.00 uur belt ze zelf. Antwoord: 'Levering eerste week augustus.' Voor het eerst zegt ze dat ze de behandeling schandalig vindt en dat ze hoe dan ook compensatie verwacht. Excuses van IKEA, plus de verzekering dat ze op 6 augustus nadere informatie zal ontvangen. 28 juli: brief van IKEA. 'Uw bank wordt niet meer geleverd.' 30 juli: telefoontje van IKEA. 'U kunt uw geld terug ontvangen.' Burger antwoordt dat ze daar geen genoegen mee neemt, mede gezien de manier waarop ze behandeld is. De mevrouw van IKEA biedt haar ter compensatie een grijze bank aan. Die wil ze niet. Een leren dan. 'Maar', zegt de mevrouw erbij, 'ik moet u er wel op wijzen dat die bank na een half jaar scheurtjes gaat vertonen.' Maria wijst ook die bank af. 6 augustus: IKEA belt. 'De bank wordt 8 augustus geleverd.' Burger: ''Hoezo, is de groene bank dan tóch leverbaar?' 'Nee mevrouw, wij leveren de bank zonder bekleding.' 's Avonds belt Burger IKEA. 'Waar zijn jullie mee bezig?' Antwoord: 'Wij bellen u vandaag nog terug.' De telefoon blijft stil. Om 20.55 uur belt ze zelf, om te vertellen dat ze eraan denkt om de krant te verwittigen. 'Dat moet u dan doen, mevrouw' en de hoorn wordt op de haak gelegd. 7 augustus: Burger is het beu. ,,Ik weet niet meer wat ik moet doen."
Dan gaat de krant ook maar eens bellen met de meubelgigant.
,,Klantenservice IKEA, u spreekt met Manuela, waarmee kan ik u van dienst zijn?"
"Dag Manuela, wij zouden graag een reactie willen hebben op een klachtbehandeling van een klant van jullie, mevrouw Burger."
,,O, dat moet u dan schriftelijk doen, naar de afdeling Voorlichting van IKEA in Amsterdam. Zal ik het adres geven? Postbus 30..."
"Wacht even, Manuela, kan het niet telefonisch?"
"Nee, sorry, dat kan echt niet."
"Dan gaat het over, Manuela. Bedankt en tot ziens."
IKEA Delft heeft helaas op een antal producten lagere prijzen ja, dus als of 1 van ons het nakijkt in het systeem voor je, of je vraagt 't even na via 't 0900 nummer, ben je er zo achter of het daadwerkelijk klopt. Maar het kan inderdaad mogelijk zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef Elegy het volgende:
Ik stond van de week in de Leen Bakker (ik weet, ik weet) en raakte daar aan de praat met iemand die beweerde dat het laminaat antiek grenen bij de Ikea in Delft voor ¤5,- per m2 verkocht werd, in plaats van de gebruikelijke ¤8,95.
Omdat ik nog in de buurt van Haarlem woon ben ik bij de vestiging Haarlem langsgereden (ik heb het nog nooit zo rustig gezien op een zaterdag in de Ikea) maar daar was het nog de oude prijs, en medewerkers hadden ook geen idee.
Is het soms lokaal, of kalde die mevrouw raas?
Vind het namelijk erg mooi laminaat
...tevens verkapte Terug Vindt Plundra
Ik vond Myrby geel ook wel een leuk kleurtje maar die heeft hetzelfde probleem als de donkergrijze. En dat zijn uitgerekend de 2 kleuren die ik wil hebben!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef nein het volgende:
Oke, ik heb ook maar ff met Ikea gebeld over Kramfors. Ik vroeg even specifiek naar die donkergrijze hoes, en toen zei ze: ja hoor die is gewoon leverbaar, ohnee wacht, ik zie hier een levertijd van 50 dagen..hmmmm
Dus ik: Dus dat kan inhouden dat er een dikke kans is dat ie helemaal niet meer geleverd kan worden zeker?
Mevrouw aan telefoon: Ja, dat zit er dik in!
kortom! Dikke bummer! En maar kijken of er een andere kleur is die te doen is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |