abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52081569
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:24 schreef HenrySpencer het volgende:
Ik heb een nieuw bedframe nodig.. 140 bij 200. Wil 't enigszins budgetair oplossen, dus wil niet meer dan om en nabij de 150 euro uitgeven. Mijn oog viel op dat Aneboda frame, kost maar 69 euro en ziet prima uit.

Lees nu alleen her en der wat dingen over (het gebrek aan) stevigheid van het frame. Kloppen deze geluiden en is het geen stevig bed? Natuurlijk niet dat de bedoeling dat ik en mijn vriendin er na een half jaar doorheen zakken. Weet iemand dan misschien een alternatief frame voor een eventuele betere prijs/kwaliteits-verhouding?
Aneboda is niet zo heul stevig inderdaad. Beter zou je af zijn met de MALM of HOPEN bijvoorbeeld.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_52086232
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoe lang al ?
Al 4 jaar... zucht...

maaar nog maar 3 weken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52096677
De diverse dekbedovertreksets zie ik overal maar in 3 maten, allemaal met 2persoons-dekbedovertrekken. Zijn er geen 1persoonssets te krijgen? Dus met een dekbedhoesbreedte van 90 cm ofzo?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_52096771
Een eenpersoonsdekbedhoes is 1.40 breed over het algemeen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_52096792
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:55 schreef Igraine het volgende:
Hmm...zou ik dan weer eens iets niet-standaard hebben?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:58:37 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_52096852
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Hmm...zou ik dan weer eens iets niet-standaard hebben?
Een 1 persoons matras is 90 breed, de eenpersoonsdekbedden over het algemeen toch écht 1.40

Meet nog eens na
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:42:05 #282
92354 Nuvole
feeling good
pi_52101670
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:05 schreef Breuls het volgende:
[afbeelding]

Dit ligt straks op je deurmat.

* Breuls wacht al met smart
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:29 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Maar dan de Nederlandse

[afbeelding]
Als die eerste een USA-catalogus is, dan is het wel zuur dat dezelfde bank KARLSTAD daar $599 kost en hier ¤819. Het ziet er niet uit als een Britse pond-teken iig.
Maar daarentegen kan ik op ikea.nl ook geen KARLSTAD van ¤819 vinden. De KARLSTAD 3-zits kost ¤499 en die lijkt het wel te zijn als ik naar de beschrijving linksonder kijk.
Is het dan een dummyproefdrukprijs?
Of een prijs in Antilliaanse guldens? Alhoewel er volgens mij geen IKEA op de Antillen is.

Hmm... Wie weet hoe dit zit? .
Only the good die young.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:03:36 #283
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52104526
Zo, vanmiddag de vaas Parodi gekocht en donkerbruine wilgentakken voor daarin. Mooie decoratie
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_52105390

De Signum: Waanzig goed systeem! Brilliant simpel systeem, en het heeft mij van al mijn kabelnachtmerries gered. Ik heb er nu een stroomblok en een usb-hub in liggen, en alle kabels van de oplaadstations die op mijn bureau staan. Aanrader!
pi_52105493
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:42 schreef Nuvole het volgende:

[..]

[..]

Als die eerste een USA-catalogus is, dan is het wel zuur dat dezelfde bank KARLSTAD daar $599 kost en hier ¤819. Het ziet er niet uit als een Britse pond-teken iig.
Maar daarentegen kan ik op ikea.nl ook geen KARLSTAD van ¤819 vinden. De KARLSTAD 3-zits kost ¤499 en die lijkt het wel te zijn als ik naar de beschrijving linksonder kijk.
Is het dan een dummyproefdrukprijs?
Of een prijs in Antilliaanse guldens? Alhoewel er volgens mij geen IKEA op de Antillen is.

Hmm... Wie weet hoe dit zit? .
Als dat de definitieve voorkant is, dan gok ik op een zoveelste beprijzingsfout op de cover...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52105521
Vergeet niet dat de 600 dollar die jullie lezen ex. BTW is. Haal eerst eens 19% van de 819 euro af, dan is het al weer wat eerlijker.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:51:09 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_52105538
En ik heb eindelijk mijn volledige IKEA bestelling compleet

Vanmiddag de laatste ontbrekende delen gekregen en die zitten ook alweer in elkaar. Van 13 juli tot nu in delen geleverd, maar het is er allemaal
pi_52106791
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:50 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet dat de 600 dollar die jullie lezen ex. BTW is. Haal eerst eens 19% van de 819 euro af, dan is het al weer wat eerlijker.
Hoezo excl btw?

en dan nog klopt het echt niet hoor... maar dat wordt een interne discussie
pi_52107074
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoezo excl btw?

en dan nog klopt het echt niet hoor... maar dat wordt een interne discussie
In Amerika is het belastingpercentage per staat verschillend, en voor het gemak zetten ze de prijzen in catalogussen / websites altijd ex. BTW.

AFAIK
pi_52113250
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:51 schreef flugeltje het volgende:
En ik heb eindelijk mijn volledige IKEA bestelling compleet

Vanmiddag de laatste ontbrekende delen gekregen en die zitten ook alweer in elkaar. Van 13 juli tot nu in delen geleverd, maar het is er allemaal
Met wat pijn en moeite is het dan toch goed gekomen
Heb je mijn envelop nog ontvangen? Of heb ik 'm naar het verkeerde huisnummer gestuurd?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 5 augustus 2007 @ 08:50:50 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_52113305
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 08:28 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Met wat pijn en moeite is het dan toch goed gekomen
Heb je mijn envelop nog ontvangen? Of heb ik 'm naar het verkeerde huisnummer gestuurd?
yup, ontvangen... Dankjewel
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:16:53 #292
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52115637
Ik heb een Karsten gekocht (Bureaustoel), nou bleek de zitting roze te zijn ipv zwart, verkeerde doos gepakt. Teruggaan geen probleem? En ik had een plastic plaat, 'n 'Kolon', gekocht, zodat ik m'n laminaat niet verrot zou rijden, maar die is volgens m'n pa niet nodig, aangezien dat laminaat zo hard is dat z'n zaag bot is geworden. Kan ik die Kolon terugbrengen?

Bij voorbaat danq.
pi_52115819
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef dubidub het volgende:
Ik heb een Karsten gekocht (Bureaustoel), nou bleek de zitting roze te zijn ipv zwart, verkeerde doos gepakt. Teruggaan geen probleem? En ik had een plastic plaat, 'n 'Kolon', gekocht, zodat ik m'n laminaat niet verrot zou rijden, maar die is volgens m'n pa niet nodig, aangezien dat laminaat zo hard is dat z'n zaag bot is geworden. Kan ik die Kolon terugbrengen?

Bij voorbaat danq.
in principe he je 90 dagen na aankoop om artikelen te ruilen dan wel terug te brengen. Voorwaarde is dan wel dat de artikelen nog in de originele verpakking zitten en dat je de kassabon nog hebt.

Dus heb je KOLON al uit z'n kunststoffen jasje gehaald? En is de doos van KARSTEN nog heel? Pak deze dan weer in en huppel met beide artikelen naar IKEA....

[sup](heb je wel een extra set wielen meegenomen voor laminaat vloeren? Dat zijn de PARAGRAF wielen...)[/sup]
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:27:14 #294
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52115882
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

in principe he je 90 dagen na aankoop om artikelen te ruilen dan wel terug te brengen. Voorwaarde is dan wel dat de artikelen nog in de originele verpakking zitten en dat je de kassabon nog hebt.

Dus heb je KOLON al uit z'n kunststoffen jasje gehaald? En is de doos van KARSTEN nog heel? Pak deze dan weer in en huppel met beide artikelen naar IKEA....

[sup](heb je wel een extra set wielen meegenomen voor laminaat vloeren? Dat zijn de PARAGRAF wielen...)[/sup]
Die kolon zit nog in de verpakking, de doos van de Karsten is opengemaakt, maar alle boutjes ed zitten nog in hun zak, ik kan die doos zo dichttapen. En die Paragraf wielen heb ik, ook de Nonimell armsteunen Die kassabon hebben we nog wel, me dunkt.
pi_52116254
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:27 schreef dubidub het volgende:

[..]

Die kolon zit nog in de verpakking, de doos van de Karsten is opengemaakt, maar alle boutjes ed zitten nog in hun zak, ik kan die doos zo dichttapen. En die Paragraf wielen heb ik, ook de Nonimell armsteunen Die kassabon hebben we nog wel, me dunkt.
En je weet zeker dat je roze niet mooi vind?

Dan wordt het dus ruilen
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:14:18 #296
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52116942
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En je weet zeker dat je roze niet mooi vind?

Dan wordt het dus ruilen
Ja, m'n kamer is blauw/zwart/paars, roze past er écht niet bij. Maar mij lijkt die rugleuning van die 'Karsten' wel goud, aangezien het een soort net is, lekker koel als je er lang in zit
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:35:22 #297
90783 Sub_Rosa
Go with the flow
pi_52117404
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:55 schreef Igraine het volgende:
Klopt. Alleen heeft Ikea een afwijkende maat voor eenpersoonsdekbedhoezen, nl 1.50 breed.

Als je dus een eenpersoonsdekbed bij Ikea koopt, kun je ook alleen maar daar de hoezen kopen.
'Iedereen is uniek, behalve ik'
-Herman Brusselmans-
pi_52126562
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naar welke vestiging wil je?

In Hengelo kunnen wij ze reserveren omdat ze via het 'talon' worden verkocht... Dit hoest echter niet in alle vestigingen zo te zijn... dus ik kan je niet beloven dat ze dit allemaal doen
Eindhoven maar wat is het Talon?
  Moderator / Miss SHO zondag 5 augustus 2007 @ 21:30:32 #299
22592 crew  Ole
pi_52127008
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef dubidub het volgende:

Bij voorbaat danq.
ms kun je die plaat beter houden hoor. Bij mij liet de toplaag van mijn laminaat toch los na een tijd.
Komt je laminaat ook van IKEA?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:34:01 #300
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52127106
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:30 schreef Ole het volgende:

[..]

ms kun je die plaat beter houden hoor. Bij mij liet de toplaag van mijn laminaat toch los na een tijd.
Komt je laminaat ook van IKEA?
Nee, van de Roobol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')