abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52346477
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de catalogus ook binnen trouwens

vind het wel jammer dat personeelsleden niet meer een paar weken eerder 'm persoonlijk ontvangen.
Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...

en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52346515
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Tsurany het volgende:
Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.

Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
Hallo IKEA Utrecht hier
wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
pi_52346534
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...

en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
ik dus maar in de kantine heb ik m al bekeken
pi_52346683
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is die net nieuw...

maar volgens mij komen er niet meer kleuren en zitten er ook niet meer modellen in de planning... sorry
Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
pi_52346804
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...

ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52346870
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Hallo IKEA Utrecht hier
wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.

Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
pi_52347009
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...

ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.

Niet zo zeer de tafel, maar de serie
pi_52347173
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.

Niet zo zeer de tafel, maar de serie
ooooow okej... naja t wordt niet echt een serie... ja een eetkamerserie, maar geen IKEA breede serie...
pi_52347479
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.

Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
heeft je moeder duidelijk verteld dat het probleem aan onze zijde lag? dus niet alleen gezegd datz e het verkeerde meegenomen had en open gemaakt? als je het uitlegt zoals het hier krijg je volgens mij echt wel gewoon cash terug (heb je mij nog gespot? zag je in mn fotoboek lurken )
pi_52347642
Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld geven Maar dacht t niet.

Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
pi_52347746
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:48 schreef Tsurany het volgende:
Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld geven Maar dacht t niet.

Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
ik ben ook zo'n tutmus hoor heb er de hele dag gestaan en vanaovend waren we met zn drieën dus dank je oh en vanmiddag hadden we 50 wachtenden (god wat had ik t gehad ) en nee ik was t niet want dan had ik t me wel herinnert
pi_52347795
en dat gezeur over wachten kan ik me echt pissig om maken, ik werk me helemaal kapot de klanten zorgen er vaak voor dat t allemaal zo lang moet duren
pi_52347895
Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:07:09 #114
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_52348107
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?

Ik kijk trouwens iedere dag op de Ikea site maar de Kramfors 3-zits in Myrby donkergrijs en geel is nog nergens te bekennen. Anyone die enig idee heeft hoe, wat, wanneer?

Oh de 2 zitter wel! Woehoe! Stel dat ik morgen of iig deze week de banken ga bestellen, kunnen ze dan de 2-zitter nog even bewaren totdat de 3-zitter in de goede kleur binnen is?
Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.

Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
pi_52348171
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

1. Het restaurant is vanaf 9:00 uur open voor het ontbijt inderdaad... (voor slechts 1.- per persoon!)
2. De KLIPPAN wordt helemaal 'plat' geleverd. Je zult thuis nog de rug- en armleuningen en de poten moeten monteren.
3. De KULLEN is inderdaad 89.-... precies zoals ie in de catalogus staat

Shop ze morgen
Dankjewel! Geweldig!
Dat gaat zeker lukken!
pi_52348182
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Tsurany het volgende:
Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
die lamp liet ik kapot vallen en dat was een ongelukje en vanaf 12uur daar staan, met een personeeltekort, 50 wachtenden, lastige probemen is echt slopend. Ow wacht ik dacht dat ik met een persoon van 30 ofzo te maken had maar je bent amper ouder dan ik.. dat verklaard
pi_52348307
Tsk tsk tsk was jij dat...
pi_52348375
ja dat was ik nadat ik vanochtend dezelfde lamp hier thuis van mn nachttafeltje had gestoten it was my lucky day
pi_52348437
Vind je die lamp zo lelijk dan?
Maar ach, gewoon de klant de schuld geven. Ja het zat zo in het doosje toen het terug gebracht werd.
pi_52348490
Nope zo ben ik niet, ik had hem al terug genomen op voorraad moest m toen zelf weer handmatig afboeken en nee is niet lelijk want heb dezelfde inmiddels weer staan
pi_52348532
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
pi_52348769
en waarom zou ik dat doen?:')
pi_52348957
Ben jij er niet verantwoordelijk voor? Dunno of jij er voor moet betalen.
pi_52349103
Nee hoor. ongelukje kan gebeuren en anders t was een lampje van 3.99
pi_52349701
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Verwachten dat IKEA personeel de werkgever oplicht, en dan ook nog verwachten dit te kennen geven in dit topic

ontopic: Mooie spullen, voor weinig geld
pi_52351502
quote:
Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd over net alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.

-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:06:26 #127
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52352430
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik weet dat PAX eiken 35cm diep uitgaand is, maar de 58cm durf ik zo niet te zeggen, mag bart wel ff checken
Ah, ik wil toch 58cm . Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
quote:
Wel ja .
pi_52361663
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:09 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd over net alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.

-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af
Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliest En ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:22:27 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_52368852
Relax, take it easy
For there is nothing that we can do.
Relax, take it easy
Blame it on me or blame it on you.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:47:17 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_52369670
Nieuwe apparatuur van NUTID

heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52370340
Gerechtigheid, meisje dat ons hielp was nieuw en had naar chef gebeld, die zei doe maar geld terug voor de planken en bevestiging want voor staanders gaat niet meer nadat ze al een pas hebben. Namen we geen genoegen mee, chef laten komen, hij snapte t wel na een tijdje zeuren, ging even overleggen met meisje en uiteindelijk hele bedrag terug. Als je zeurt krijg je uiteindelijk wel je zin.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:42:42 #132
36431 bleiblei
pi_52371780
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]

heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op? .
pi_52372018
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliest En ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
tis vakantie we hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:49:42 #134
36431 bleiblei
pi_52372067
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

tis vakantie we hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
Joh, laat je je niet kisten... Sommige mensen hebben niet door hoe het in de "echte wereld" gaat .
pi_52372847
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ah, ik wil toch 58cm . Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
[..]

Wel ja .
Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...

(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]

NUTID is echt een super serie!

die afzuigkap is ook geweldig inderdaad!

[ Bericht 33% gewijzigd door Bartjebart op 14-08-2007 23:10:09 ]
pi_52372901

Onderdeel van de nieuwe kerstrange...

Verkrijgbaar in 47cm en in 90cm...

[ Bericht 59% gewijzigd door Bartjebart op 14-08-2007 23:10:56 ]
  woensdag 15 augustus 2007 @ 07:35:16 #137
3185 Adelante
To let it go now
pi_52380319
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

woensdag 15 augustus 2007 @ 08:54:09 #138
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_52380925
Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?

Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).

Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....

altijd leuk rondneuzen bij Ikea!

pi_52381802
Van de week weer allemaal inkopen bij Ikea gedaan
Maar nu zag ik bij de Ikea in Utrecht dat "schilderij" van Times Square met die gele taxi's
Deze wil ik graag kopen, maar Delft is beter te doen voor mij.
Op de site staat die niet, maar weet iemand hier of deze ook in Delft te koop is??
pi_52381967
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef baniekje het volgende:
Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?

Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).

Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....

altijd leuk rondneuzen bij Ikea!

Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...

Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:59:41 #141
36431 bleiblei
pi_52385060
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...

Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen? .
  Moderator woensdag 15 augustus 2007 @ 15:24:04 #142
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_52391541
Hele rare vraag misschien...

Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?
mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:04:22 #143
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_52392953
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Wat is daar in hemelsnaam mis mee . En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
pi_52394236
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Hele rare vraag misschien...

Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?
mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
Ja spreien zowieso en vaak zijn ze nog groter zodat ze over het bed heen vallen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52396487
In de nieuwe gids (blz.224) wordt een nieuwe serie getoond, de ASPVIK-serie.

Kan een van de medewerkers mij vertellen of het wandrek in deze serie niet toevallig exact gelijk is aan de oude DIRIGENT-serie? De plaatjes zijn namelijk exact gelijk
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_52397698
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.

Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
pi_52398687
Die werkbladen die vroeger op de site stonden, ik kan ze nu niet meer vinden...
Was echt voor bv computer tafel te maken, je had ze met vaste en verstelbare poten.

Mijn wens ging uit naar werkblad zwart...
dikte 34 mm
150 cm breed
en 70 cm lang

ik kan ze nergens meer vinden?
zijn zulke dingen eruit gehaald met de omwisseling naar de nieuwe collectie?
kijk ik ernaast of?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_52399851
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:47 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?

Moet je trouwens het hele bedrag in 1 keer voldoen of doe je een aanbetaling (en hoeveel % is dat) en betaal je de rest bij levering?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:38:47 #149
36431 bleiblei
pi_52401023
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wat is daar in hemelsnaam mis mee . En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
Vind ik er cheap uit zien .
Maar das mijn mening natuurlijk...
pi_52406431
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...

(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
[..]
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen? .
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:41:49 #151
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52406602
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[afbeelding]

Onderdeel van de nieuwe kerstrange...

Verkrijgbaar in 47cm en in 90cm...
oe! dat ziet er wel cool uit..
wanneer krijgen we meer te zien?

En gaat Delft wel het kerstassortiment voeren? (ze hadden bijna niks van de leuke zomerdingetjes)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52406623
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef Cyan het volgende:

[..]

Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?

Moet je trouwens het hele bedrag in 1 keer voldoen of doe je een aanbetaling (en hoeveel % is dat) en betaal je de rest bij levering?
Je doet altijd een aanbetaling van 110.-... Je hebt altijd de keuze om meer of bijvoorbeeld het hele bedrag aan te betalen. Het restantbedrag kun je betalen per acceptgiro* of je kunt het restantbedrag pinnen bij aflevering**.

* verkrijgbaar tijdens het bestellen in de winkel. De acceptgiro moet ongeveer 1 1/2e week voor aflevering betaald worden.
** denk bij pinnen bij aflevering eraan dat de maximale transactiewaarde bij de meeste pinpassen op 1000.- per keer of zelfs per dag is ingesteld. Dit kun je bij je bank laten aanpassen.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:44:20 #153
3185 Adelante
To let it go now
pi_52406712
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef E.T. het volgende:

[..]

oe! dat ziet er wel cool uit..
wanneer krijgen we meer te zien?

En gaat Delft wel het kerstassortiment voeren? (ze hadden bijna niks van de leuke zomerdingetjes)
brochure met o.a. kerstartikelen komt in week 41, kerstshops in de winkels worden half september opgebouwd
pi_52406738
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef Essebes het volgende:
In de nieuwe gids (blz.224) wordt een nieuwe serie getoond, de ASPVIK-serie.

Kan een van de medewerkers mij vertellen of het wandrek in deze serie niet toevallig exact gelijk is aan de oude DIRIGENT-serie? De plaatjes zijn namelijk exact gelijk
Euh de rails en plankdragers zijn inderdaad hetzelfde... de planken zijn tegenwoordig ook van aluminium, deze waren volgens mij ten tijde van DIRIGENT van hout...
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef dromewaris het volgende:
Die werkbladen die vroeger op de site stonden, ik kan ze nu niet meer vinden...
Was echt voor bv computer tafel te maken, je had ze met vaste en verstelbare poten.

Mijn wens ging uit naar werkblad zwart...
dikte 34 mm
150 cm breed
en 70 cm lang

ik kan ze nergens meer vinden?
zijn zulke dingen eruit gehaald met de omwisseling naar de nieuwe collectie?
kijk ik ernaast of?
VIKA AMON 150x75

te combineren met de poten van VIKA:

poten VIKA
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:45:22 #155
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52406754
Heb jij niet meer van die leuke sneak-preview pdf'jes ofzo?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52406939
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef E.T. het volgende:
Dit stond toevallig al op de site van IKEA Denemarken en is trouwens volgens mij ook wel het meest 'verrassende' uit het kerst assortiment...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:52:06 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_52407085
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef E.T. het volgende:
Kan een PM 26MB aan?
pi_52407322
Ik wilde morgen bij de IKEA wat meubels halen. Zijn er ook sterke jongens die me kunnen helpen de auto in te laden (ik mag niet tillen in verband met zwangerschap)?

En zo ja, moet ik dat dan bij de kassa vragen of bij de klantenservice?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:01:44 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_52407500
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Pruk het volgende:
Ik wilde morgen bij de IKEA wat meubels halen. Zijn er ook sterke jongens die me kunnen helpen de auto in te laden (ik mag niet tillen in verband met zwangerschap)?

En zo ja, moet ik dat dan bij de kassa vragen of bij de klantenservice?
vaak zijn de karrenjongens die het buitenterrein onderhouden niet te beroerd om je even te helpen, maar ik adviseerde zelf altijd om in zo'n situatie niet alleen te komen, omdat de handjes om je te helpen er ook wel eens niet zijn en daar sta je dan.
pi_52407688
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

vaak zijn de karrenjongens die het buitenterrein onderhouden niet te beroerd om je even te helpen, maar ik adviseerde zelf altijd om in zo'n situatie niet alleen te komen, omdat de handjes om je te helpen er ook wel eens niet zijn en daar sta je dan.
Probleem is dat als ik iemand meeneem, dat het dan niet in de auto past Maar dan hoop ik maar dat ze morgen in Utrecht ergens in de buurt zijn als ik er ben En anders ga ik wel enorm klungelig doen, dan is er vast wel een andere klant die komt helpen
pi_52407804
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef Pruk het volgende:

[..]

Probleem is dat als ik iemand meeneem, dat het dan niet in de auto past Maar dan hoop ik maar dat ze morgen in Utrecht ergens in de buurt zijn als ik er ben En anders ga ik wel enorm klungelig doen, dan is er vast wel een andere klant die komt helpen
Je spreekt gewoon een sterk uitziende man aan, wappert met je wimpers, wrijft over je zwanger buik en voordat je het weet staat die man thuis al je meubeltjes in elkaar te schroeven!
pi_52407953
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef Cyan het volgende:

[..]

Je spreekt gewoon een sterk uitziende man aan, wappert met je wimpers, wrijft over je zwanger buik en voordat je het weet staat die man thuis al je meubeltjes in elkaar te schroeven!
Dat laatste heb ik wel een man voor, die bovendien best zal schrikken als ik daar ineens een ander voor thuis heb
Maar misschien dat ik morgen inderdaad mijn shirtje waarin ik extra zwanger lijk aan moet doen
pi_52408062
even iemand bij de klantenservice aanspreken (een medewerker dan) als er buiten niemand is is ook geen probleem hoor (mij zul je er morgen alleen niet treffen jammer he ) eindelijk eens weer wat dagen vrij

en adelante we hebben ook karrenmeisjes ik dus soms zo grappig allemaal mensen die mij (met mn 1.60 gaan vragen of er iemand is die kan helpen en me dan stom aankijken als ik zeg: ja, ik! ik bedoel ik kan echt wel wat tillen hoor
  donderdag 16 augustus 2007 @ 07:34:21 #164
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52413408
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
even iemand bij de klantenservice aanspreken (een medewerker dan) als er buiten niemand is is ook geen probleem hoor (mij zul je er morgen alleen niet treffen jammer he ) eindelijk eens weer wat dagen vrij

en adelante we hebben ook karrenmeisjes ik dus soms zo grappig allemaal mensen die mij (met mn 1.60 gaan vragen of er iemand is die kan helpen en me dan stom aankijken als ik zeg: ja, ik! ik bedoel ik kan echt wel wat tillen hoor
Goed om te weten, dan mag jij de leren Klippan bank in mijn Polo manouvreren terwijl ik een ijsje eet
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_52414530
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 07:34 schreef Elegy het volgende:

[..]

Goed om te weten, dan mag jij de leren Klippan bank in mijn Polo manouvreren terwijl ik een ijsje eet
die dingen zijn niet zo zwaar hoor wel onhandig groot
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:50:53 #166
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52415024
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

die dingen zijn niet zo zwaar hoor wel onhandig groot
Ik hoop dat ik met dat pakket deze hoek kan maken:

Die stomme trapleuning zit nogal in de weg vrees ik. Maar ik heb al gekeken wat de maten van het pakket zijn en volgens mij moet het net lukken als ik 'm rechtop zet.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_52416108
Gister de nieuwe catalogus gekregen
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:58:16 #168
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_52416521
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef Cyan het volgende:

[..]

Kramfors is gewoon leverbaar, alleen zijn de levertijden op dit moment wat langer dan normaal. Waarschijnlijk is het dan wachten op 1 of 2 onderdelen voordat de hele zending naar je adres getransporteerd kan worden. Collega zei 4 weken hier, maar ga uit van 6 weken op dit moment. Gisteren ook aan een klant een kramfors bank verkocht en die verwacht het zo rond de 3e week van september.
pi_52416828
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh de rails en plankdragers zijn inderdaad hetzelfde... de planken zijn tegenwoordig ook van aluminium, deze waren volgens mij ten tijde van DIRIGENT van hout...
[..]
ah bedankt! De oude DIRIGENT-serie had ook al dit aluminium (naast gelakte planken). Wij hebben onze werkkasten er al jaren helemaal mee volhangen. En zijn juist een paar maanden geleden driftig opzoek geweest naar uitbreiding. Pas toen kwamen we erachter dat het uit het assortiment was gehaald. Uiteindelijk via Marktplaats een mede-gefrustreerde gevonden waar ik uiteindelijk zijn kast van heb kunnen overnemen. Ik had dus beter ff kunnen wachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Essebes op 16-08-2007 11:17:52 ]
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_52421036
Nou, het is gelukt.

Alleen is een van de panelen van het ledikant beschadigd (zitten lelijke verfresten op). Moet ik nou met het hele ledikant terug of zou ik alleen het onderdeel mee kunnen nemen?
(Als in, moet ik de buurman vragen of hij de boel ook weer naar beneden wil tillen )
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:50:03 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_52421394
alleen het onderdeel en de kassabon is voldoende
pi_52421772
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef Adelante het volgende:
alleen het onderdeel en de kassabon is voldoende
Gelukkig

Scheelt een hoop gesjouw en ik gok zo'n 17 kilo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:05:10 #173
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_52423540
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Koningin het volgende:
Gister de nieuwe catalogus gekregen
Ikke wil ooook....

Kan het hard gebruiken met verhuiskoorts en zo...

pi_52424422
Weet iemand of ze ook standaards hebben voor luidsprekers?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_52427866
Het is gelukt! Met dank aan Bettina en Marijn van vestiging Utrecht
pi_52431702
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:35 schreef MeNicole het volgende:
Nee sorry, die zijn net door IKEA uit het assortiment gehaald...
pi_52437805
quote:
In Amsterdam staan nog wat restjes van Knivsta dacht ik....
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:53:57 #178
67385 ROG
Go on, say it.
pi_52449508
Gadverdamme hey, na 1½ jaar begint m'n MALM bed gigantisch te kraken, de op elkaar gelijmde(?) lengtebalken raken los van elkaar waardoor er speling en dus gekraak ontstaat..
pi_52484497
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef ROG het volgende:
Gadverdamme hey, na 1½ jaar begint m'n MALM bed gigantisch te kraken, de op elkaar gelijmde(?) lengtebalken raken los van elkaar waardoor er speling en dus gekraak ontstaat..
Dat lijkt me niet de bedoeling... heb je de bon nog? Er zit 3 jaar garantie op zo'n bed, waarvan 2 jaar volledig.
Je kunt dan met het bedframe en de bon naar de klantenservice gaan en het wordt omgeruild. Controleer wel vooraf even de voorraad, het zou lastig zijn als 'jouw' bed net uitverkocht blijkt.

Heb je het laten thuisbezorgen? Dan kom je eventueel in aanmerking voor een omruiling via transport. Neem in dat geval contact op met de klantenservice op 0900 235 4532 of via deze link.
pi_52485018
quote:
had ik ook al gevraagd (begin van dit topic), maar helaas

slechte zaak
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:29:45 #181
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52486034
Weet iemand me de afmetingen hiervan te vertellen?

Bedankt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52486341
Even in m'n glazen bol kijken................. ahhhhhh ik zie het al - zo'n 3 bij 6 meter

o nee, m'n glazen bol zegt nu dat het ding vierkant is, zo'n 8 x 8m

en 50cm hoog

de naam van het ding, type =
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:46:38 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52486437
Oh, shit. Verkeerd linkje geplakt.
Deze dus: Ikea PS Skön
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 19 augustus 2007 @ 01:16:04 #184
67385 ROG
Go on, say it.
pi_52491178
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet de bedoeling... heb je de bon nog? Er zit 3 jaar garantie op zo'n bed, waarvan 2 jaar volledig.
Je kunt dan met het bedframe en de bon naar de klantenservice gaan en het wordt omgeruild. Controleer wel vooraf even de voorraad, het zou lastig zijn als 'jouw' bed net uitverkocht blijkt.

Heb je het laten thuisbezorgen? Dan kom je eventueel in aanmerking voor een omruiling via transport. Neem in dat geval contact op met de klantenservice op 0900 235 4532 of via deze link.
Thanks! Over een halfjaartje ga ik verhuizen en heb plannen om rond die tijd een grotere MALM aan te schaffen (van middenbruin 140x200 naar de grootst mogelijke witte) dus dan hoop ik het tegen die tijd nét binnen de garantie te combineren. Om nu dat hele bed te demonteren, mee te nemen etc, pfffoe..

Daar zit de kneep.

Overigens trekt er in mijn MALM garderobekast (uitvoering met 1½ deur, ½ spiegeldeur) ook een bovenlijstje krom, maar daar zijn de schroefplekken gewoon fout van, verder geen issue want hij blijft toch achter (hoewel ie niet meer verkocht wordt?). Bij het bed zou de vloer nog ongelijk kunnen zijn.
pi_52494541
Hoi,
ik hoop dat een echte IKEA-fan een antwoord heeft op mijn vraagje. Morgen komt onze nieuwe Ektorp 3zits-bank. Nu zag ik net op de site dat het pakket een afmeting heeft van 92 x 76 x 216. En mijn deuropening is 75 breed....... Nu vraag ik mij af, is er te smokkelen met het pakket door het uit te pakken, kussens eraf, of poten eraf? Want zo niet, dan zit ik morgen op een prachtige bank op de parkeerplaats
  zondag 19 augustus 2007 @ 09:16:23 #186
3185 Adelante
To let it go now
pi_52494607
Die 76cm is de pakketafmeting, inclusief verpakkingsmateriaal. Als je dat er af haalt zou het al moeten lukken Poten zitten er standaard al niet onder, die moet je zelf bevestigen. Kussens er uit halen zou ook nog wat kunnen schelen, in elk geval in gewicht.
pi_52494616
Het gewicht is niet zo belangrijk, ik laat het brengen.....hihi.
Ben er toch wel een beetje zenuwachtig van.
  zondag 19 augustus 2007 @ 10:19:21 #188
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52495021
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef Sugar het volgende:

Deze dus: Ikea PS Skön
Weet er niemand de afmetingen van deze matras?
Ik hoop dat iemand me eraan kan helpen. Bedankt!
pi_52496389
Kan iemand mij vertellen wat de verticale binnenmaat van de BESTA bank (= laag kastje) is?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10102197

Ik zou er een versterker van 18,4 cm hoog in willen zetten, maar twijfel of er dan nog genoeg ruimte voor ventilatie overblijft. De buitenmaat is 26 cm, maar ik weet niet hoe dik de onder- en bovenplanken zijn.

Ik zou natuurlijk ook morgen even naar de IKEA kunnen gaan om het na te meten, maar ik ben ongeduldig en wil het nu weten
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:41:36 #190
92354 Nuvole
feeling good
pi_52500341
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:07 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de verticale binnenmaat van de BESTA bank (= laag kastje) is?

[afbeelding]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10102197

Ik zou er een versterker van 18,4 cm hoog in willen zetten, maar twijfel of er dan nog genoeg ruimte voor ventilatie overblijft. De buitenmaat is 26 cm, maar ik weet niet hoe dik de onder- en bovenplanken zijn.

Ik zou natuurlijk ook morgen even naar de IKEA kunnen gaan om het na te meten, maar ik ben ongeduldig en wil het nu weten
Als ik de planken van mijn eigen BESTA kastje opmeet (3 cm per stuk en nog een centimetertje van de pootjes), schat ik dat er 19 a 20 cm binnenruimte overblijft.
Dan zou je ongeveer 1 cm ventilatieruimte overhouden, wat toch wel weinig is.
Only the good die young.
pi_52503277
Weet iemand voor mij de naam van die haakjes in de vorm van een staart van een beest?
Die waren er in verschillende kleuren.

Ik heb heel de site afgezocht maar kan ze niet vindein.
pi_52504533
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef mrfatmen het volgende:
Weet iemand voor mij de naam van die haakjes in de vorm van een staart van een beest?

BÄSTIS
pi_52506546
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef mrfatmen het volgende:

Ja die zijn leuk! Wij hebben ze in de gang hangen als kapstok!
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:21:08 #194
57434 Marloes
Digital Love
pi_52507530
Heeft iemand de SKRUVSTA bureaustoel?
Ik wil ff weten of hij fijn is/zit
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_52509331
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:21 schreef Marloes het volgende:
Heeft iemand de SKRUVSTA bureaustoel?
Ik wil ff weten of hij fijn is/zit
De nagelstudio waar ik kom heeft ze als stoeltjes voor de klanten tijdens de behandeling. Ik vind persoonlijk de rugleuning iets te ver achterover hellen. Maar je kunt natuurlijk het beste even zelf gaan proefzitten bij Ikea.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_52521141
Ik moet straks naar de Ikea
Een Expedit kast, en wat losse planken voor een Billy-kast.

Ikea
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52521351
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet straks naar de Ikea
Een Expedit kast, en wat losse planken voor een Billy-kast.

Ikea
Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom ga je dan?
pi_52521439
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 09:49 schreef Allan24 het volgende:
Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom ga je dan?
Spullen zijn wel leuk, maar de winkels niet. En je kunt niet online bestellen
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:27:34 #199
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_52523266
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Vind ik er cheap uit zien .
Maar das mijn mening natuurlijk...
ATAG ziet er ook cheap uit?
pi_52523440
Ik heb het nu wel weer even gehad met de IKEA. Zaterdag een kast gehaald, ook die plank was beschadigd en niet zo'n beetje ook. Ik snap niet dat die door een controle gekomen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')