quote:Voorgaande topics:
IKEA - Part XXX - De nieuwe catalogus komt eraan!
IKEA - Part XXV - Plundra!
IKEA XXIV - Kerst komt eraan!
IKEA - Part XXIII - Design your own life!
IKEA - Part XXII - Kunst voor iedere portemonnee!
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
IKEA - Part XVII - Slie sluit :(
IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:De nieuwe catalogus komt eraan!
Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.
De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.
De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.
Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(wanneer ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.
De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl
Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:IKEA FamilyWord nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
Korting op geselecteerde IKEA producten Korting op IKEA FAMILY producten GRATIS woonmagazine Speciale activiteiten en workshops Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
Kijk op de IKEA FAMILY pagina
quote:DESIGN YOUR OWN LIFEWanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.
Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.
Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?
Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?
Check de Design your own life site!
quote:IKEA Financieringsservice: Jij bepaalt hoe jij betaalt
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA financieringsservice in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce - TuuT IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori IKEA Retail Service Centre: Adelante
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
De nieuwe catalogus?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:54 schreef Adelante het volgende:
waar wachten we op ?
Count me in, alleen moet ik aantreden bij IKEA Groningen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:ik ben wederom van de partij in dit topic en nu mn bed in, morgen weer aantreden bij IKEA Utrecht
![]()
winkeltijdensluitingswetquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef Fogel het volgende:
Gaan alle IKEAs in Nederland zo vroeg dicht eigenlijk?
In Oslo zijn ze tot 23u open en in Trondheim tot 22u...
Ja allemaal om 21:00... gelukkig wel, vind dat al laat genoeg...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef Fogel het volgende:
Gaan alle IKEAs in Nederland zo vroeg dicht eigenlijk?
In Oslo zijn ze tot 23u open en in Trondheim tot 22u...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
winkeltijdensluitingswet
Brent Park (UK) is 24h per dag geopend
Goeie link!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:21 schreef DJ het volgende:
Nieuwe Catalogus is al online.
http://ikeaeu2.ecweb.is/08/MNL/
Ook dat ik niks nieuwsquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Goeie link!
Om nog even terug te komen op die prijs van de bank op de voorpagina:
Als ik op pagina 47 kijk, is die ¤ 819 de prijs van de slaapbank. Terwijl op de USA-catalogus de gewone 3-zits staat met $ 599 als prijs.
Dus twee verschillende interpretaties van dezelfde foto.
Krijgt Hengelo ook een extern magazijn dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is het afgezonderde magazijn waar je als klant niet zelf je spullen weg kunt halen. Die artikelen reken je af aan de kassa en worden bij de goederenuitgifte balie klaar gezet...
In Hengelo krijgen we maandag de eerste pallets voorraad binnen...
Kijk maandag ff vanaf 11:00 uur op internet of ie in Eindhoven ook op voorraad is dan...
artikelnummer: 30116080
Euh nee... maar in alle gevallen is het talon toch afgezonderd van het zelfbedieningsmagazijn?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Krijgt Hengelo ook een extern magazijn dan?
Ow, ja ik las het verkeerd, als in: "We krijgen de eerste pallets voorraad binnen" ... van het nieuwe talon, ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh nee... maar in alle gevallen is het talon toch afgezonderd van het zelfbedieningsmagazijn?
Jah naja tis ook niet handig... iedere vestiging gaat per jaar meer en meer volumes draaien... dat kun je toch ook nooit allemaal kwijt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ow, ja ik las het verkeerd, als in: "We krijgen de eerste pallets voorraad binnen" ... van het nieuwe talon, ofzo
Breda gaat wel over naar een extern magazijn, we groeien te hard
dat dus, voordat je weg bent is het toch vaak al 22uur vooral bij goederen uitgiftequote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja allemaal om 21:00... gelukkig wel, vind dat al laat genoeg...
[..]
door de week wel van 10:00 tot 24:00
Bedankt voor de informatie, gister in Utrecht mijn nieuwe TV meubel gekocht. Vervolgens een avond bezig geweest met het in elkaar zetten. Maar dan heb je ook wat :-)quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Hengelo krijgen we maandag de eerste pallets voorraad binnen...
Kijk maandag ff vanaf 11:00 uur op internet of ie in Eindhoven ook op voorraad is dan...
artikelnummer: 30116080
ik doelde meer op de werktijden, het ding is de gehele dag open omdat er 's nachts gevuld wordt (zo'n 15 vrachtwagens per dag)quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
door de week wel van 10:00 tot 24:00
Ooow zo... jah dat heb ik ook gehoord inderdaad... met veel artikelen nemen ze helemaal de moeite niet meer om het echt te 'vullen' maar wordt het gewoon met pallet en al op de afdeling gegooid zo hard zou het lopen daar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik doelde meer op de werktijden, het ding is de gehele dag open omdat er 's nachts gevuld wordt (zo'n 15 vrachtwagens per dag)
Een artikel zou normaal automatisch op internet verschijnen wanneer een bepaald aantal vestigingen dat artikel door de kassa heeft gedaan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef QuiX het volgende:
Ik vind trouwens wel dat ze de site was eens wat sneller kunnen updaten.
De enige reden dat ik kon zien dat ze gister in Utrecht de witte Besta Burs binnen hebben gekregen was door het zoeken op artikel nummer. Verder is overal alleen nog maar de rode variant zichtbaar. En ik zal vast niet de enige zijn die op een artikel wacht(te) uit de nieuwe collectie.
Een tijdje terug stond ie ook niet meer op de site ivm leveringsproblemen geloof ik. Toen stond ie er (thank god en ikea) wel weer op en nu dus niet meer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef nein het volgende:
Was dit nou? Is de zwartgrijze versie van Kramfors niet meer te krijgen??
ZEKER, toppie.. heb overal gezocht - maar niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:44 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
De Signum: Waanzig goed systeem! Brilliant simpel systeem, en het heeft mij van al mijn kabelnachtmerries gered. Ik heb er nu een stroomblok en een usb-hub in liggen, en alle kabels van de oplaadstations die op mijn bureau staan. Aanrader!
Wel duurdere transportkosten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Adelante het volgende:
Is geen eenduidig antwoord op te geven, hangt af van voor welke manier van leveren je kiest:
- rechtstreeks vanuit centraal magazijn, niet alle artikelen zijn zo leverbaar, maar bedden en banken vaak wel, geen extra opslagkosten bij latere leverdatum
Niet iedere vestiging kan dat aanbieden. Volgens mij doet ons transportbedrijf dat niet...quote:- via IKEA vestiging, artikelen zelf verzamelen en overdragen aan transportbalie, latere levering kost opslagtoeslag
"vroeger" deed Dusseldorp het wel hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef Bartjebart het volgende:
Niet iedere vestiging kan dat aanbieden. Volgens mij doet ons transportbedrijf dat niet...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:07 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik denk dat mijn vrouw toch willens en wetens naar de ikea wil dan zal ik het daar wel even vragen wat ze me kunnen aan bevelen.
Is de verbouwing in Amsterdam klaar?
Ja ik begin me nu ook lichtelijk zorgen te maken! Kramfors zit verreweg t fijnste van alle IKEA banken, alleen de nieuwe kleuren zijn echt niet mooi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Een tijdje terug stond ie ook niet meer op de site ivm leveringsproblemen geloof ik. Toen stond ie er (thank god en ikea) wel weer op en nu dus niet meer?
Edit:en de gele versie ook niet meer!
Ikea medewerkers, die 2 kleuren komen toch hopelijk snel weer? Ik wilde 'em over een weekje gaan bestellen
Shit,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
showroom A'dam is volledig vernieuwd!
Ik heb even gebeld (en 10 minuten in de wacht gehangenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef nein het volgende:
[..]
Ja ik begin me nu ook lichtelijk zorgen te maken! Kramfors zit verreweg t fijnste van alle IKEA banken, alleen de nieuwe kleuren zijn echt niet mooi!
Bron: BN/DeStemquote:De groene bank van IKEA die maar niet kwam
door Annelies Vlaanderen
Woensdag 8 augustus 2007 - BREDA - Het verhaal dat Maria Burger (54) uit Breda graag kwijt wil in de krant, is er zo één waarvan je denkt: dit kán niet, dit bestáát niet. Het bestaat wél.
Vorig jaar oktober bestelde ze een bank bij IKEA, een groene Kramfors, die drie weken later geleverd zou worden. Vandaag is hij er nog niet. Hij komt ook niet.
In de tussentijd is ze op meerdere momenten en door verschillende woordvoerders van IKEA aan het lijntje gehouden, totdat haar twee weken geleden werd meegedeeld dat hij niet meer leverbaar was.
Een ander had misschien allang gedacht 'bekijk het maar' en zijn aanbetaling terug laten storten. Maria, met de correspondentie van IKEA als bewijsmateriaal naast zich, niet. ,,Ik was écht verliefd op die bank en op die kleur, ik wilde geen ander. Ik had mijn woonkamer er al helemaal aan aangepast."
Tegen de muur waarvoor in november al de oude tweezitter de deur uit is gegaan om plaats te maken voor de nieuwe, staan alleen een groen geverfd kinderstoeltje en een groene lectuurbak, van IKEA. Aan het debacle is zoveel communicatie - als je het zo mag noemen - met de betreffende firma vooraf gegaan, dat die hier in stappen wordt samengevat:11 oktober 2006: Burger bestelt de bank, betaalt 110 euro aan en krijgt te horen dat levering op 23 oktober geschiedt. 23 oktober: IKEA belt: er is vertraging, bank wordt in tweede week december geleverd. half december: Burger belt: waar de bank blijft. Antwoord: vertraging, het wordt januari. 19 januari 2007: Burger krijgt een brief van IKEA. Wegens 'kwaliteitsproblemen' is levering verschoven naar week 14. Burger belt: 'Kómt de bank nog wel?' Antwoord: 'Mevrouw, daar hoeft u zich niet druk om te maken.' 26 maart: Burger krijgt een brief: 'Uw order is niet op voorraad.' Levering: week 25. 11 april: weer een brief, met ongeveer dezelfde strekking. Levering: week 25. Ze belt dezelfde dag: wat is er aan de hand? Antwoord: de stof is kwalitatief niet goed en moet nog verbeterd worden. Waarop Burger zegt: 'Ik wacht nu al zó lang dat ik echt wel langer kan wachten, als ik maar weet dat hij komt.' Antwoord: 'Geen zorgen.' 21 of 22 juni (eind week 25): Burger wordt door IKEA gebeld. 'De bank wordt begin augustus geleverd.' Ze is dan ziek, haar broer neemt de zaak over. Hij belt IKEA en krijgt te horen dat ze 'binnen tien dagen' teruggebeld wordt. eerste week juli: de tien dagen zijn verstreken, geen IKEA. 11 juli: Maria's broer belt IKEA weer. Antwoord: 'Er is iets misgegaan, wij nemen binnen twee weken contact met haar op.' 26 juli: nog geen IKEA. Burger vraagt haar broer weer te bellen. Antwoord: 'Vandaag wordt uw zus nog teruggebeld.' Om 20.00 uur belt ze zelf. Antwoord: 'Levering eerste week augustus.' Voor het eerst zegt ze dat ze de behandeling schandalig vindt en dat ze hoe dan ook compensatie verwacht. Excuses van IKEA, plus de verzekering dat ze op 6 augustus nadere informatie zal ontvangen. 28 juli: brief van IKEA. 'Uw bank wordt niet meer geleverd.' 30 juli: telefoontje van IKEA. 'U kunt uw geld terug ontvangen.' Burger antwoordt dat ze daar geen genoegen mee neemt, mede gezien de manier waarop ze behandeld is. De mevrouw van IKEA biedt haar ter compensatie een grijze bank aan. Die wil ze niet. Een leren dan. 'Maar', zegt de mevrouw erbij, 'ik moet u er wel op wijzen dat die bank na een half jaar scheurtjes gaat vertonen.' Maria wijst ook die bank af. 6 augustus: IKEA belt. 'De bank wordt 8 augustus geleverd.' Burger: ''Hoezo, is de groene bank dan tóch leverbaar?' 'Nee mevrouw, wij leveren de bank zonder bekleding.' 's Avonds belt Burger IKEA. 'Waar zijn jullie mee bezig?' Antwoord: 'Wij bellen u vandaag nog terug.' De telefoon blijft stil. Om 20.55 uur belt ze zelf, om te vertellen dat ze eraan denkt om de krant te verwittigen. 'Dat moet u dan doen, mevrouw' en de hoorn wordt op de haak gelegd. 7 augustus: Burger is het beu. ,,Ik weet niet meer wat ik moet doen."
Dan gaat de krant ook maar eens bellen met de meubelgigant.
,,Klantenservice IKEA, u spreekt met Manuela, waarmee kan ik u van dienst zijn?"
"Dag Manuela, wij zouden graag een reactie willen hebben op een klachtbehandeling van een klant van jullie, mevrouw Burger."
,,O, dat moet u dan schriftelijk doen, naar de afdeling Voorlichting van IKEA in Amsterdam. Zal ik het adres geven? Postbus 30..."
"Wacht even, Manuela, kan het niet telefonisch?"
"Nee, sorry, dat kan echt niet."
"Dan gaat het over, Manuela. Bedankt en tot ziens."
IKEA Delft heeft helaas op een antal producten lagere prijzen ja, dus als of 1 van ons het nakijkt in het systeem voor je, of je vraagt 't even na via 't 0900 nummer, ben je er zo achter of het daadwerkelijk klopt. Maar het kan inderdaad mogelijk zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef Elegy het volgende:
Ik stond van de week in de Leen Bakker (ik weet, ik weet) en raakte daar aan de praat met iemand die beweerde dat het laminaat antiek grenen bij de Ikea in Delft voor ¤5,- per m2 verkocht werd, in plaats van de gebruikelijke ¤8,95.
Omdat ik nog in de buurt van Haarlem woon ben ik bij de vestiging Haarlem langsgereden (ik heb het nog nooit zo rustig gezien op een zaterdag in de Ikea) maar daar was het nog de oude prijs, en medewerkers hadden ook geen idee.
Is het soms lokaal, of kalde die mevrouw raas?
Vind het namelijk erg mooi laminaat
...tevens verkapte Terug Vindt Plundra
Ik vond Myrby geel ook wel een leuk kleurtje maar die heeft hetzelfde probleem als de donkergrijze. En dat zijn uitgerekend de 2 kleuren die ik wil hebben!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef nein het volgende:
Oke, ik heb ook maar ff met Ikea gebeld over Kramfors. Ik vroeg even specifiek naar die donkergrijze hoes, en toen zei ze: ja hoor die is gewoon leverbaar, ohnee wacht, ik zie hier een levertijd van 50 dagen..hmmmm
Dus ik: Dus dat kan inhouden dat er een dikke kans is dat ie helemaal niet meer geleverd kan worden zeker?
Mevrouw aan telefoon: Ja, dat zit er dik in!
kortom! Dikke bummer! En maar kijken of er een andere kleur is die te doen is..
levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:19 schreef nein het volgende:
Oke, ik heb ook maar ff met Ikea gebeld over Kramfors. Ik vroeg even specifiek naar die donkergrijze hoes, en toen zei ze: ja hoor die is gewoon leverbaar, ohnee wacht, ik zie hier een levertijd van 50 dagen..hmmmm
Dus ik: Dus dat kan inhouden dat er een dikke kans is dat ie helemaal niet meer geleverd kan worden zeker?
Mevrouw aan telefoon: Ja, dat zit er dik in!
kortom! Dikke bummer! En maar kijken of er een andere kleur is die te doen is..
Is het misschien mogelijk dat 1 van de medewerkers die toevallig op de bankenafdeling werkt, een seintje geeft als de donkergrijze en gele hoezen weer binnenkomen? Alvast bedankt!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.
Nou ja, de bank zal deze week wel besteld worden...en we gaan volgende week naar belgie voor een weekje, misschien dat ie daar wel te bestellen is ;Dquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
levertijd van 50 dagen houdt alleen in dat er een leverprobleem op zit (dan gaat deze periode standaard naar 50 dagen in het systeem), je kunt dan nog niets zeggen over beschikbaarheid. kan zijn dat hij gewoon volgende week weer binnenkomt, kan zijn dat ie nooit meer binnenkomt.
Ik geloof dat ze dat doen omdat er te weinig (of in dit geval) geen voorraad is. Dus dan rijd je als klant niet helemaal naar Ikea omdat jij op de website die hoezen nog zag staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef nein het volgende:
[..]
Nou ja, de bank zal deze week wel besteld worden...en we gaan volgende week naar belgie voor een weekje, misschien dat ie daar wel te bestellen is ;D
edit: op de ikea.be site zijn die hoezen ook weg, jammer! Maar als er "alleen maar" een leveringsprobleem is, dan zouden ze de hoezen toch niet van de site weghalen?
Ja die jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:07 schreef E.T. het volgende:
2000? bij Ikea?
Ikea heeft niet eens bedden in die klasseVolgens mij is 2000 alleen mogelijk als je de allerduurste boxspringcombinatie op 180x200 optelt (die verstelbare bodems zijn nl. al dik 400 euro en dan binnenveringsmatrassen a 300 euro... dekmatras erboven op..)
... en juist op díe dag kwam het bericht in Breda binnen. Een dag later stond het in de krantquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:37 schreef Gia het volgende:
Ik heb effe een vraagje aan de ikea-keuken bezitters. Bij mij zit het deurtje van de apothekerskast schuin en we krijgen het niet meer goed. Iemand hier ervaring mee?
Het deurtje zit als een frontje vast aan de onderste lade. Er zitten stelschroefjes aan de zijkant, maar die zijn er te ver ingedraaid. Kun je niks meer mee. Nu wil ik dus proberen om het weer helemaal van het laatje af te halen, om het opnieuw te monteren, maar ik weet niet hoe.
Overigens zul je zonder Familypas je lamp ook wel mogen omruilen, mits je niet te lang wacht met ruilen en de verpakking en kassabon meeneemtquote:Zijn je aankopen tijdens het transport van IKEA naar huis beschadigd? Dan kan je als IKEA FAMILY lid profiteren van onze vervoersgarantieservice: aankopen die tijdens het transport van de IKEA vestiging naar huis (tot aan de deur) beschadigd raken, worden kosteloos door IKEA vervangen.
Je kan dan op vertoon van je IKEA FAMILY kaart het beschadigde product omruilen bij de klantenservice van elke IKEA vestiging. Let op: dit kan alleen binnen 7 dagen na aankoop. Eventuele schade die is veroorzaakt door een IKEA product tijdens het vervoer, de zogenaamd gevolgschade, wordt niet door IKEA vergoed. Om gebruik te kunnen maken van deze service moeten IKEA FAMILY leden de kassabon tonen, waaruit blijkt dat ze bij het afrekenen van producten de IKEA FAMILY kaart hebben laten scannen.
Aan één de zijkant zitten twee schroeven, 1 voor het stellen en 1 weermee je de frotn van de lade kan halen. Zo moet het geschiedenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:26 schreef Gia het volgende:
Ben vanuit een ander topic met een vraag hiernaartoe verwezen. Dus misschien dat hier iemand raad weet.
[..]
Ook nieuwquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
nieuwe keukenmengkraan
[afbeelding]
Laat ik nou net vandaag mijn ikea family kaart binnen hebben gekregenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef Adelante het volgende:
Ben je lid van IKEA Family
[afbeelding]
[..]
Overigens zul je zonder Familypas je lamp ook wel mogen omruilen, mits je niet te lang wacht met ruilen en de verpakking en kassabon meeneemt
heb je 'm ook laten scannen aan de kassa?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:05 schreef bibi het volgende:
[..]
Laat ik nou net vandaag mijn ikea family kaart binnen hebben gekregen![]()
ik vind die kleine mooierquote:
Is een diepere vaatwasser, kunnen 2 meer couverts in, het grote voordeel is dat de vaatwasser dieper is en er dus grotere dingen onderin kunnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind die kleine mooier
ohjah, zag dat er ook een nieuwe vaatwasser was, wat kan die meer dan de andere of is het gewoon vervanging?
Nee, helaas. Mits je een 100% rechte vloer hebt zodat je de vaatwasser met de poten ingedraaid kan plaatsen (dan is ie exact 86 cm hoog)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:33 schreef Adelante het volgende:
kannie niet in de bravad onderkast?
Neeeeeeeeeeeeeee want ik had hem nog niet binnen, en ik had ook geen printer om die andere die ik via email had gekregen uit te printenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je 'm ook laten scannen aan de kassa?
Punt is dat ik kan draaien tot ik een ons weeg, maar het frontje komt er niet af. Er zit wel enige beweging in als ik het naar voren kantel, maar ik ben bang dat ik iets serieus stuk maak als ik door'breek'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:37 schreef WebForce het volgende:
[..]
Aan één de zijkant zitten twee schroeven, 1 voor het stellen en 1 weermee je de frotn van de lade kan halen. Zo moet het geschieden.
Er zit een metaalkleurig vierkant 'lipje' in het mechanisme van de ladebevestiging, waaraan de veer vastzit. Als je dat lipje met de kop van een kruiskopschroevendraaier wat opzij drukt, zie je een kruis waarin je je schoevendraaier zet. Even een kwartslag draaien en je beweegt daardoor de veer, en het frontje klikt van de lade af.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Punt is dat ik kan draaien tot ik een ons weeg, maar het frontje komt er niet af. Er zit wel enige beweging in als ik het naar voren kantel, maar ik ben bang dat ik iets serieus stuk maak als ik door'breek'.
Met het in elkaar zetten van die lades, moet je die frontjes er ook opklikken. Dus ik denk dan dat ik ergens ook iets moet indrukken om die front er weer af te krijgen.
Ik vind het nog wel meevallen - alhoewel het een smak geld is - bij een gemiddelde beddenzaak zit je daar ook zo aan. En Ikea-bedden zijn van goede kwaliteit over het algemeenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:58 schreef LamstraalASD het volgende:
Na alle bedden te hebben uit getest was er 1 die erg lekker lag dus prijs kaartje erbij : PLOF! ik pleur uit bed, kijk nog eens naar dat kaartje: 2000 euro.........voor een bed? was nieteens goud :S
Ok dan maar op handen en knieen naar de uitgang, onderweg nog gekeken naar lampen en hier wel wat leuke dingen gezien. Kolere 2000 euro!!!!! voor een bed.
Aha, ga ik eens proberen. Als het gelukt is laat ik het wel weten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:30 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Er zit een metaalkleurig vierkant 'lipje' in het mechanisme van de ladebevestiging, waaraan de veer vastzit. Als je dat lipje met de kop van een kruiskopschroevendraaier wat opzij drukt, zie je een kruis waarin je je schoevendraaier zet. Even een kwartslag draaien en je beweegt daardoor de veer, en het frontje klikt van de lade af.
Iemand die hier iets meer vanaf weet, kan wel een metertje of 40m2 gebruiken namelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef Elegy het volgende:
Ik stond van de week in de Leen Bakker (ik weet, ik weet) en raakte daar aan de praat met iemand die beweerde dat het laminaat antiek grenen bij de Ikea in Delft voor ¤5,- per m2 verkocht werd, in plaats van de gebruikelijke ¤8,95.
Omdat ik nog in de buurt van Haarlem woon ben ik bij de vestiging Haarlem langsgereden (ik heb het nog nooit zo rustig gezien op een zaterdag in de Ikea) maar daar was het nog de oude prijs, en medewerkers hadden ook geen idee.
Is het soms lokaal, of kalde die mevrouw raas?
Vind het namelijk erg mooi laminaat
...tevens verkapte Terug Vindt Plundra
Voor zover ik weet mogen artikelen die open zijn geweest gewoon terug hoor. Heb je de verpakking nog en heb je die ook heel gelaten? Zonder verpakking is het voor IKEA onverkoopbaar en dan is een tegoedpas nog redelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Tsurany het volgende:
Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.
Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
Helaas is het voor IKEA niet zo interessant of artikelen in Nederland goed lopen. Daarvoor is de Nederlandse markt te klein..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef bleiblei het volgende:
Ik zag net in een ander topic dat Adelante enigszins kon voorspellen (voor zo ver dat mogelijk is natuurlijk) welke series er bij de Ikea blijven en welke niet. Nu ben ik al een tijdje aan het denken om stapel PAX kasten te halen. Nu wil ik natuurlijk wel het risico voor zo ver mogelijk verkleinen dat die kleur/maten deruit gaan.
Nu is de vraag... Pax in eikenfineer... Is dat een redelijk goed lopende lijn? Is de kans groot dat die eruit getieft gaat worden?
Super!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Helaas is het voor IKEA niet zo interessant of artikelen in Nederland goed lopen. Daarvoor is de Nederlandse markt te klein..
Verder is eiken een kleur die in veel andere series eruit wordt gehaald (o.a. bureauserie JONAS). Dat zegt niet veel, maar soms wordt er over het gehele IKEA assortiment besloten bepaalde kleuren niet of minder te gaan gebruiken... het zou dus kunnen dat eiken er op den duur uit gaat. Ik kan dit morgen even voor je nakijken.
Nou, ik was zaterdag bij de Ikea in Delft en daar bleek dus dat antiek grenen laminaat nu voor ¤5,95 per m2 was. Dat ga ik van de week ook maar halen, ik heb ook iets van 40m2 nodigquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:17 schreef devvertje het volgende:
[..]
Iemand die hier iets meer vanaf weet, kan wel een metertje of 40m2 gebruiken namelijk
Leuk als het gesealed in plastic ligt, dat kan je niet heel houden. En wie controleerd nou die artikel nummers? Je hebt daar een beschrijving voor alle producten die daar liggen, blijkt dat die beschrijving niet eens verkocht wordt, dat is toch enorm slordig?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mogen artikelen die open zijn geweest gewoon terug hoor. Heb je de verpakking nog en heb je die ook heel gelaten? Zonder verpakking is het voor IKEA onverkoopbaar en dan is een tegoedpas nog redelijk.
Wie vertelde je dan dat je je geld niet contant terug krijgt? Volgens mij krijg je bij ons in Hengelo dan ook gewoon je geld terug wanneer je de artikelen met een hele originele verpakking terug brengt. Maar dat weet ik niet zeker...
In principe ben je zelf verantwoordelijk voor dat je de goede spullen meeneemt... op de stellingen zitten kaarten met artikelnummers welke moeten corresponderen met de artikelen die er onder of er boven liggen. Het beste is om even te controleren of je daadwerkelijk dat hebt, wat je moet hebben. Pak je gewoon blind je spullen mee, dan kan het zijn dat je verkeerde dingen hebt.
Overigens, IKEA is absoluut geen bedrijf met een 9-17 mentaliteit... dus dat denigrerende gepraat over hulpjes en dergelijke helpt niet echt... ik hoop niet voor je dat je op zo'n manier aan de telefoon hebt gehangen, want je wekt zo weinig symphatie...
Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de klantenservice en het daar kunt overleggen. En anders gewoon in de winkel proberen of ze het voor je kunnen regelen. (die reiskosten vergoeden we volgens mij niet...)
Je bent een ikea noobquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Leuk als het gesealed in plastic ligt, dat kan je niet heel houden. En wie controleerd nou die artikel nummers? Je hebt daar een beschrijving voor alle producten die daar liggen, blijkt dat die beschrijving niet eens verkocht wordt, dat is toch enorm slordig?
En het personneel dat wij mee spraken kon ons niks beloven, niks voor ons regelen, toch behoorlijk vervelend. En we hebben ze nog niet gebeld, moet morgen gaan we er langs en kijken hoe ze de rest terug nemen. Is toch belachelijk dat ze planken en houders verkopen voor staanders DIE NIET MEER BESTAAN. Dus producten verkopen die eigenlijk niemand kan gebruiken. Ik vind het een slordige manier van werken.
naja je kunt het ook van een ander point-of-view bekijken... Je hebt die serie al en je wilt het nog uitbreiden, dan verkopen ze daar nog de planken en plankdragers...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Leuk als het gesealed in plastic ligt, dat kan je niet heel houden. En wie controleerd nou die artikel nummers? Je hebt daar een beschrijving voor alle producten die daar liggen, blijkt dat die beschrijving niet eens verkocht wordt, dat is toch enorm slordig?
En het personneel dat wij mee spraken kon ons niks beloven, niks voor ons regelen, toch behoorlijk vervelend. En we hebben ze nog niet gebeld, moet morgen gaan we er langs en kijken hoe ze de rest terug nemen. Is toch belachelijk dat ze planken en houders verkopen voor staanders DIE NIET MEER BESTAAN. Dus producten verkopen die eigenlijk niemand kan gebruiken. Ik vind het een slordige manier van werken.
Euh geseald in plastic betekend dat er een giga inpakapparaat bij de fabrikant staat die het inpaktquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?
Ja oke maar mensen die van de catalogus die serie hebben gekozen die zien nu alle onderdelen liggen en zien die standaarden met het stikkertje en die denken gewoon dat hij nog verkocht word. Zet anders op z'n minst een bordje neer met onze stickers kloppen niet en wij verkopen dit niet meer. Want alle nieuwe spullen lagen in de oude rekken met de oude bordjes er onder en leken precies hetzelfde. En als je denkt dat die serie gewoon verkocht word neem je die mee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
naja je kunt het ook van een ander point-of-view bekijken... Je hebt die serie al en je wilt het nog uitbreiden, dan verkopen ze daar nog de planken en plankdragers...
Wellicht kunnen ze het in Utrecht opnieuw verpakken...
Wat betreft het controleren van artikelnummers; ik raad het elke klant aan te doen. Klanten zijn nogal gemakkelijk en leggen producten nogal snel terug op plekken waar het niet hoort. En dan gaan we daar als IKEA echt geen verantwoordelijkheid voor nemen...
Iemand van IKEA die wat kan zeggen over deze serie, of daar uitbreiding in modellen en kleuren inzit?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef Marsepein het volgende:
Van het weekend zag ik deze tafel bij IKEA, de JÄMSUNDA:
[afbeelding]
Nu staat er bij dat er een bijpassend dressoir is, maar dat kan ik niet vinden en heb ik in de winkel ook niet gezien. Is daar meer info over? Edit: (Inmiddels gevonden in de online catalogus voor 2008, blz 86)
Is er ook te zeggen of deze serie wordt uitgebreid?
Volgens mij is die net nieuw...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Iemand van IKEA die wat kan zeggen over deze serie, of daar uitbreiding in modellen en kleuren inzit?
1. Het restaurant is vanaf 9:00 uur open voor het ontbijt inderdaad... (voor slechts 1.- per persoon!)quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb de nieuwe catalogus!!Morgen meteen naar Ikea (Duiven), maar heb nog 3 kleine vraagjes:
1. Klopt het dat je vanaf 9 uur al naar binnen mag om te ontbijten?
2. Kunnen de pootjes van de Klippanbank af?
3. Is de Kullen garderobekast met 3 deuren daadwerkelijk 89 euro?
Alvast hartelijk dank!
ik weet dat PAX eiken 35cm diep uitgaand is, maar de 58cm durf ik zo niet te zeggen, mag bart wel ff checkenquote:
Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de catalogus ook binnen trouwens
vind het wel jammer dat personeelsleden niet meer een paar weken eerder 'm persoonlijk ontvangen.
Hallo IKEA Utrecht hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Tsurany het volgende:
Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.
Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
ik dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...
en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is die net nieuw...
maar volgens mij komen er niet meer kleuren en zitten er ook niet meer modellen in de planning... sorry
In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hallo IKEA Utrecht hier
wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...
ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
ooooow okej... naja t wordt niet echt een serie... ja een eetkamerserie, maar geen IKEA breede serie...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.
Niet zo zeer de tafel, maar de serie
heeft je moeder duidelijk verteld dat het probleem aan onze zijde lag? dus niet alleen gezegd datz e het verkeerde meegenomen had en open gemaakt? als je het uitlegt zoals het hier krijg je volgens mij echt wel gewoon cash terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.
Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
ik ben ook zo'n tutmus hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:48 schreef Tsurany het volgende:
Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld gevenMaar dacht t niet.
Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?
Ik kijk trouwens iedere dag op de Ikea site maar de Kramfors 3-zits in Myrby donkergrijs en geel is nog nergens te bekennen.Anyone die enig idee heeft hoe, wat, wanneer?
Oh de 2 zitter wel! Woehoe! Stel dat ik morgen of iig deze week de banken ga bestellen, kunnen ze dan de 2-zitter nog even bewaren totdat de 3-zitter in de goede kleur binnen is?
Dankjewel! Geweldig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1. Het restaurant is vanaf 9:00 uur open voor het ontbijt inderdaad... (voor slechts 1.- per persoon!)
2. De KLIPPAN wordt helemaal 'plat' geleverd. Je zult thuis nog de rug- en armleuningen en de poten moeten monteren.
3. De KULLEN is inderdaad 89.-... precies zoals ie in de catalogus staat
Shop ze morgen
die lamp liet ik kapot vallen en dat was een ongelukje en vanaf 12uur daar staan, met een personeeltekort, 50 wachtenden, lastige probemen is echt slopend. Ow wacht ik dacht dat ik met een persoon van 30 ofzo te maken had maar je bent amper ouder dan ik.. dat verklaardquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Tsurany het volgende:
Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
Verwachten dat IKEA personeel de werkgever oplicht, en dan ook nog verwachten dit te kennen geven in dit topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd overquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Ah, ik wil toch 58cmquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weet dat PAX eiken 35cm diep uitgaand is, maar de 58cm durf ik zo niet te zeggen, mag bart wel ff checken
Wel jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:09 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd overnet alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.
-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af![]()
Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe apparatuur van NUTID
[afbeelding]
heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
tis vakantiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliestEn ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
Joh, laat je je niet kisten... Sommige mensen hebben niet door hoe het in de "echte wereld" gaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis vakantiewe hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, ik wil toch 58cm. Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
[..]
Wel ja.
NUTID is echt een super serie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe apparatuur van NUTID
[afbeelding]
heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op?.
Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef baniekje het volgende:
Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?
Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).
Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....
altijd leuk rondneuzen bij Ikea!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...
Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
Wat is daar in hemelsnaam mis meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op?.
Ja spreien zowieso en vaak zijn ze nog groter zodat ze over het bed heen vallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Hele rare vraag misschien...
Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?![]()
mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef ProgMAN het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.
Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:47 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
Vind ik er cheap uit zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat is daar in hemelsnaam mis mee. En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...
(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |