abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:41:49 #151
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52406602
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[afbeelding]

Onderdeel van de nieuwe kerstrange...

Verkrijgbaar in 47cm en in 90cm...
oe! dat ziet er wel cool uit..
wanneer krijgen we meer te zien?

En gaat Delft wel het kerstassortiment voeren? (ze hadden bijna niks van de leuke zomerdingetjes)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52406623
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef Cyan het volgende:

[..]

Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?

Moet je trouwens het hele bedrag in 1 keer voldoen of doe je een aanbetaling (en hoeveel % is dat) en betaal je de rest bij levering?
Je doet altijd een aanbetaling van 110.-... Je hebt altijd de keuze om meer of bijvoorbeeld het hele bedrag aan te betalen. Het restantbedrag kun je betalen per acceptgiro* of je kunt het restantbedrag pinnen bij aflevering**.

* verkrijgbaar tijdens het bestellen in de winkel. De acceptgiro moet ongeveer 1 1/2e week voor aflevering betaald worden.
** denk bij pinnen bij aflevering eraan dat de maximale transactiewaarde bij de meeste pinpassen op 1000.- per keer of zelfs per dag is ingesteld. Dit kun je bij je bank laten aanpassen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:44:20 #153
3185 Adelante
To let it go now
pi_52406712
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef E.T. het volgende:

[..]

oe! dat ziet er wel cool uit..
wanneer krijgen we meer te zien?

En gaat Delft wel het kerstassortiment voeren? (ze hadden bijna niks van de leuke zomerdingetjes)
brochure met o.a. kerstartikelen komt in week 41, kerstshops in de winkels worden half september opgebouwd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52406738
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef Essebes het volgende:
In de nieuwe gids (blz.224) wordt een nieuwe serie getoond, de ASPVIK-serie.

Kan een van de medewerkers mij vertellen of het wandrek in deze serie niet toevallig exact gelijk is aan de oude DIRIGENT-serie? De plaatjes zijn namelijk exact gelijk
Euh de rails en plankdragers zijn inderdaad hetzelfde... de planken zijn tegenwoordig ook van aluminium, deze waren volgens mij ten tijde van DIRIGENT van hout...
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef dromewaris het volgende:
Die werkbladen die vroeger op de site stonden, ik kan ze nu niet meer vinden...
Was echt voor bv computer tafel te maken, je had ze met vaste en verstelbare poten.

Mijn wens ging uit naar werkblad zwart...
dikte 34 mm
150 cm breed
en 70 cm lang

ik kan ze nergens meer vinden?
zijn zulke dingen eruit gehaald met de omwisseling naar de nieuwe collectie?
kijk ik ernaast of?
VIKA AMON 150x75

te combineren met de poten van VIKA:

poten VIKA
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:45:22 #155
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52406754
Heb jij niet meer van die leuke sneak-preview pdf'jes ofzo?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52406939
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef E.T. het volgende:
Dit stond toevallig al op de site van IKEA Denemarken en is trouwens volgens mij ook wel het meest 'verrassende' uit het kerst assortiment...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:52:06 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_52407085
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef E.T. het volgende:
Kan een PM 26MB aan?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52407322
Ik wilde morgen bij de IKEA wat meubels halen. Zijn er ook sterke jongens die me kunnen helpen de auto in te laden (ik mag niet tillen in verband met zwangerschap)?

En zo ja, moet ik dat dan bij de kassa vragen of bij de klantenservice?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:01:44 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_52407500
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Pruk het volgende:
Ik wilde morgen bij de IKEA wat meubels halen. Zijn er ook sterke jongens die me kunnen helpen de auto in te laden (ik mag niet tillen in verband met zwangerschap)?

En zo ja, moet ik dat dan bij de kassa vragen of bij de klantenservice?
vaak zijn de karrenjongens die het buitenterrein onderhouden niet te beroerd om je even te helpen, maar ik adviseerde zelf altijd om in zo'n situatie niet alleen te komen, omdat de handjes om je te helpen er ook wel eens niet zijn en daar sta je dan.
pi_52407688
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

vaak zijn de karrenjongens die het buitenterrein onderhouden niet te beroerd om je even te helpen, maar ik adviseerde zelf altijd om in zo'n situatie niet alleen te komen, omdat de handjes om je te helpen er ook wel eens niet zijn en daar sta je dan.
Probleem is dat als ik iemand meeneem, dat het dan niet in de auto past Maar dan hoop ik maar dat ze morgen in Utrecht ergens in de buurt zijn als ik er ben En anders ga ik wel enorm klungelig doen, dan is er vast wel een andere klant die komt helpen
pi_52407804
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef Pruk het volgende:

[..]

Probleem is dat als ik iemand meeneem, dat het dan niet in de auto past Maar dan hoop ik maar dat ze morgen in Utrecht ergens in de buurt zijn als ik er ben En anders ga ik wel enorm klungelig doen, dan is er vast wel een andere klant die komt helpen
Je spreekt gewoon een sterk uitziende man aan, wappert met je wimpers, wrijft over je zwanger buik en voordat je het weet staat die man thuis al je meubeltjes in elkaar te schroeven!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52407953
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef Cyan het volgende:

[..]

Je spreekt gewoon een sterk uitziende man aan, wappert met je wimpers, wrijft over je zwanger buik en voordat je het weet staat die man thuis al je meubeltjes in elkaar te schroeven!
Dat laatste heb ik wel een man voor, die bovendien best zal schrikken als ik daar ineens een ander voor thuis heb
Maar misschien dat ik morgen inderdaad mijn shirtje waarin ik extra zwanger lijk aan moet doen
pi_52408062
even iemand bij de klantenservice aanspreken (een medewerker dan) als er buiten niemand is is ook geen probleem hoor (mij zul je er morgen alleen niet treffen jammer he ) eindelijk eens weer wat dagen vrij

en adelante we hebben ook karrenmeisjes ik dus soms zo grappig allemaal mensen die mij (met mn 1.60 gaan vragen of er iemand is die kan helpen en me dan stom aankijken als ik zeg: ja, ik! ik bedoel ik kan echt wel wat tillen hoor
  donderdag 16 augustus 2007 @ 07:34:21 #164
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52413408
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
even iemand bij de klantenservice aanspreken (een medewerker dan) als er buiten niemand is is ook geen probleem hoor (mij zul je er morgen alleen niet treffen jammer he ) eindelijk eens weer wat dagen vrij

en adelante we hebben ook karrenmeisjes ik dus soms zo grappig allemaal mensen die mij (met mn 1.60 gaan vragen of er iemand is die kan helpen en me dan stom aankijken als ik zeg: ja, ik! ik bedoel ik kan echt wel wat tillen hoor
Goed om te weten, dan mag jij de leren Klippan bank in mijn Polo manouvreren terwijl ik een ijsje eet
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_52414530
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 07:34 schreef Elegy het volgende:

[..]

Goed om te weten, dan mag jij de leren Klippan bank in mijn Polo manouvreren terwijl ik een ijsje eet
die dingen zijn niet zo zwaar hoor wel onhandig groot
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:50:53 #166
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52415024
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

die dingen zijn niet zo zwaar hoor wel onhandig groot
Ik hoop dat ik met dat pakket deze hoek kan maken:

Die stomme trapleuning zit nogal in de weg vrees ik. Maar ik heb al gekeken wat de maten van het pakket zijn en volgens mij moet het net lukken als ik 'm rechtop zet.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_52416108
Gister de nieuwe catalogus gekregen
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:58:16 #168
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_52416521
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:06 schreef Cyan het volgende:

[..]

Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?

Moet je trouwens het hele bedrag in 1 keer voldoen of doe je een aanbetaling (en hoeveel % is dat) en betaal je de rest bij levering?
Kramfors is gewoon leverbaar, alleen zijn de levertijden op dit moment wat langer dan normaal. Waarschijnlijk is het dan wachten op 1 of 2 onderdelen voordat de hele zending naar je adres getransporteerd kan worden. Collega zei 4 weken hier, maar ga uit van 6 weken op dit moment. Gisteren ook aan een klant een kramfors bank verkocht en die verwacht het zo rond de 3e week van september.
pi_52416828
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh de rails en plankdragers zijn inderdaad hetzelfde... de planken zijn tegenwoordig ook van aluminium, deze waren volgens mij ten tijde van DIRIGENT van hout...
[..]
ah bedankt! De oude DIRIGENT-serie had ook al dit aluminium (naast gelakte planken). Wij hebben onze werkkasten er al jaren helemaal mee volhangen. En zijn juist een paar maanden geleden driftig opzoek geweest naar uitbreiding. Pas toen kwamen we erachter dat het uit het assortiment was gehaald. Uiteindelijk via Marktplaats een mede-gefrustreerde gevonden waar ik uiteindelijk zijn kast van heb kunnen overnemen. Ik had dus beter ff kunnen wachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Essebes op 16-08-2007 11:17:52 ]
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_52421036
Nou, het is gelukt.

Alleen is een van de panelen van het ledikant beschadigd (zitten lelijke verfresten op). Moet ik nou met het hele ledikant terug of zou ik alleen het onderdeel mee kunnen nemen?
(Als in, moet ik de buurman vragen of hij de boel ook weer naar beneden wil tillen )
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:50:03 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_52421394
alleen het onderdeel en de kassabon is voldoende
pi_52421772
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef Adelante het volgende:
alleen het onderdeel en de kassabon is voldoende
Gelukkig

Scheelt een hoop gesjouw en ik gok zo'n 17 kilo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:05:10 #173
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_52423540
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Koningin het volgende:
Gister de nieuwe catalogus gekregen
Ikke wil ooook....

Kan het hard gebruiken met verhuiskoorts en zo...

pi_52424422
Weet iemand of ze ook standaards hebben voor luidsprekers?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_52427866
Het is gelukt! Met dank aan Bettina en Marijn van vestiging Utrecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')