Leuk dat je er weer eens bent Jojoortjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
tvp
Gefeliciteerd met je eigen 1/3e topicquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
tvp
Werd je moe van ons?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Jawel he? Ben hier al veel te lang niet meer geweest
Nee, die zijn er ook nog steedsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef Supersheep het volgende:
Zijn er nu takken in plaats van die takkewijven in de header?
goeie tipquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
Anders hebben ze het vast wel in 1 of ander "wereldwinkeltje".
Propeer het bij een ander schaapquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn input voor vandaag: neuken?
Het was ook niet specifiek aan iemand gerichtquote:
Aan iedereen dus?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was ook niet specifiek aan iemand gericht
Groepsex?? Nee dank jequote:
ssst, straks voelt ie zich nog afgewezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:54 schreef wyccie het volgende:
Damn, waarom moet ik nu net op dit moment binnevallen?
Klasse timing!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:54 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:54 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:16 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een hekel aan clowns, dat wist je, hè?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:40 schreef wyccie het volgende:
Een Whopper is lekker.
Ik gelukkig ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind een wortel lekkerder dan de Burger King
Ik ben niet black en ik moan niet.quote:
Eind september lijkt mequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef Plasterk het volgende:
als ik september met een tweede master begin en vanaf 1 september wil lenen bij de IB groep. Wanneer krijg ik voor t eerst geld? Eind aug of eind sept?
quote:
oh da's best wel kut aangezien ik wilde lenen vanaf augustus geloof ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eind september. Stufi krijg je altijd 'achteraf', terwijl je je collegegeld vooraf moet dokken.
is dat nog te fiksen nu?quote:
Niet alleen in het bagageruim is het waardeloos, maar ook op je rug. Waar ga je dat ding laten? Een klein zuchtje wind en dat ding trekt je alle kanten op. Daarbij geloof ik totaal niet dat die dingen goed bestand zijn tegen regen en wind.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
Die tentjes zijn vooral ondhandig vanwege het formaat, zoiets breekt meteen in het bagageruim van een vliegtuig. Qua opzetten leken ze me ideaal!
Dat duurt wel een paar weken voordat het bier klaar is hoorquote:
Ik doe niet aan wandelvakanties en kampeer toch al liever niet in regen en harde wind, dus dat gaat het probleem niet zijn.... maar ik zou een auto moeten hebben om het ding normaal te vervoeren, en als ik een auto had kon ik ook wel een betere (zwaardere) tent kopen.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet alleen in het bagageruim is het waardeloos, maar ook op je rug. Waar ga je dat ding laten? Een klein zuchtje wind en dat ding trekt je alle kanten op. Daarbij geloof ik totaal niet dat die dingen goed bestand zijn tegen regen en wind.
Dat wil niemand maar je kunt het weer nu eenmaal niet lang van tevoren voorspellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wandelvakanties en kampeer toch al liever niet in regen en harde wind, dus dat gaat het probleem niet zijn....
Ja, dat wil ik ook maar mn master begint 1 sept dus kan over augustus niks krijgenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh da's best wel kut aangezien ik wilde lenen vanaf augustus geloof ik
moet maar als ik thuis benquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet maar als ik thuis ben
er komt hier toch een vieze lucht aanzettenen na gisteravond zijn we op alles voorbereid
gaat nog leuk worden
Tering. Wales en Engeland krijgen weer een lading water.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Niet helemaal, vanaf het kwartaal waarin je 18 wordt of anders vanaf oktober. Maar goed ook, anders had ik het een half jaar zelf moeten dokkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik begon. Was nog 17, en je krijgt pas stufi vanaf het kwartaal waarin je 18 wordt. Kortom: eerste maand reizen zelf dokken (gelukkig woonde ik op fietsafstand) en twee maanden collegegeld uit eigen zak betalen.
Succes ermee! Tijdje terug hoorde ik dat ik in de lokale kroeg hier van een biersoort een paar procent van de jaaromzet voor m'n rekening nam. Niet dat ik zo veel drink, maar per jaar gingen er minder dan 5 kratten doorheen... die gaat dus ook uit het assortimentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat duurt wel een paar weken voordat het bier klaar is hoor
En het duurt nog wel een maand/2 maanden voordat ik eraan begin denk ik
Als het écht lukt en het is te drinken geef ik een paar flesjes aan de barman van mijn stamkroeg om uit te delen
Maar ik vermoed dat het wel een aantal pogingen gaat kosten
toch ben ik daar niet zeker van aangezien je je voor 1 sept moet inschrijven en dus dan pas eind september termijn 1 kan betalenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Je collegegeld betaal je vooruit. Maw: je collegegeld voor september betaal je al in augustus (rond de 24e).
ja we weten hetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
en wij ook als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering. Wales en Engeland krijgen weer een lading water.![]()
Rodenbachquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes ermee! Tijdje terug hoorde ik dat ik in de lokale kroeg hier van een biersoort een paar procent van de jaaromzet voor m'n rekening nam. Niet dat ik zo veel drink, maar per jaar gingen er minder dan 5 kratten doorheen... die gaat dus ook uit het assortiment
Overigens kan ik me best voorstellen dat mensen Rodenbach Grand Cru niet lekker vinden, het is nogal erg zuur en droog
quote:Wanneer wordt de eerste termijn van mijn collegegeld afgeschreven?
Vraag
Wanneer wordt de eerste termijn van mijn collegegeld afgeschreven?
Antwoord
In de laatste week van de maand september wordt de eerste termijn afgeschreven, mits je de machtiging op tijd hebt ingeleverd.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Zo... verenigingsblad is af voor zover ik vandaag kan doen. Dan nu maar eens ff avondeten halen
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Zo... verenigingsblad is af voor zover ik vandaag kan doen. Dan nu maar eens ff avondeten halen
we wachten op de regen, en op een tractor die wat water komt wegpompen en het is nog te vroeg om te gaan slapen.quote:
Bij Plasterk zou het heel goed kunnen dat de eerste termijn eind september eraf gaat. Jij betaalt per maand, hij misschien per kwartaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
Dat is dus in augustus geweest, inclusief de eenmalige verhoging ivm administratiekosten.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Raamrozijn: Een op leeftijd zijnde en verlepte prostituee[...]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jij leest zeker ook altijd de laatste paar bladzijden van een boek eerst?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar ik kijk toch altijd. Juist omdat het in spoilertags staat.
Wat een blijdschapquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was z'n witte paard vergeten?
* Hawaii_Tim pakt popcorn en een beker Spritequote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mikkie: "Ik doe dit niet voor mezelf, het hoort zo! Het is traditie!" *slok*
quote:
"Bel ons niet, wij bellen jou!"quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:42 schreef Soempie het volgende:
en op het moment dat het leuk zou worden druk ik met m'n wijsvinger op het puntje van z'n neus 'pep!,
Uhuquote:Op zondag 29 juli 2007 13:54 schreef Mikkie het volgende:
*disclaimer: zo gaat het niet bij alle mannen, maar de kans dat hij dit denkt zit er wel dik in
Op het moment dat ik het deed dacht ik ook: waarom?!?quote:
Ik reken er maar niet op.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja...misschien belt 'ie toch nog he
Goeie vriendin van mij had zoveel gedronken dat ze moest kotsen op haar date 's nieuwe jasquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goeie vriendin van mij had zoveel gedronken dat ze moest kotsen op haar date 's nieuwe jas![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goeie vriendin van mij had zoveel gedronken dat ze moest kotsen op haar date 's nieuwe jas![]()
Hahahaha ook een klassiekerquote:Op zondag 29 juli 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Een vriendin van mij heeft ooit het hele bed ondergespuugd, toen ze voor het eerst bleef slapen bij iemand.![]()
behalve als ze over jezelf gaanquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Verhalen over dronken mensen zijn altijd grappig
Bij mij gebeurde het 1 keer ook spontaan... Ik voelde me kiplekker en opeens...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap trouwens nooit helemaal hoe ze het voor elkaar krijgen
Ik voel het altijd(alsof het vaak gebeurt) aankomen. Ik ben wel een aantal keren compleet van de kaart geweest en één keer daarvan heb ik een doel ondergekosts bij de voetbalvereniging(Koninginnenacht) maar dat was wel bewust daar..en niet spontaan van: bbbblluurrgghh
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 1x gehad dat ik ziek was, en lag te slapen. ik werd wakker, en kon alleen nog overeind gaan zitten om te kotsen, had geen enkele seconde meer voor wat andersoh wat waren mijn ouders blij
![]()
quote:
Ja prima. Thuisquote:Op zondag 29 juli 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe is het in Schagen?
Lastig he? Switchen van een nachtdienst naar avonddienst?quote:
Ik zie nu pas waar schagen ligt. Lekker dicht bij Texelquote:Op zondag 29 juli 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja prima. ThuisHeb een heel makkelijke familie. M'n zus kookt superlekker, leuke gesprekken, filmpje kijken 's avonds, etc. M'n nichtje komt vanavond thuis, die was gister naar Nijmegen met d'r zus. Komende dagen ga ik vast veel met haar op stap. Wil in elk geval nog richting zee nu ik hier toch ben. Kan hier gewoon doen wat ik wil.
Stuur maar een smsje als je er over uit bentquote:Op zondag 29 juli 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het is maar 2 uur rijden en het weer is goed zie ik. Even over denken
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lastig he? Switchen van een nachtdienst naar avonddienst?
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. En eind volgende week mag ik weer switchen naar de ochtenddienst.
![]()
Mag ik ook een stukje?quote:
Als er nog iets overblijft...quote:
Dat zal dan wel niet....quote:
quote:
Nou, eet smakelijk dan alvast.quote:
thnx, ik ga even kijken of ik nog kan helpen in de keuken.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
thnx, ik ga even kijken of ik nog kan helpen in de keuken.![]()
![]()
Dan moet je die doos inruilen bij de pizzeria voor een pizzaquote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's lekker!
Ik heb van alles in huis gehaald voor Burrito's, maar heb totaal geen zin om te koken
Veul plezierquote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Bijna wegIk heb iig voldoende ruimte over om mooie Italiaanse kleren te shoppen
![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Bijna wegIk heb iig voldoende ruimte over om mooie Italiaanse kleren te shoppen
![]()
Lekker slapen in de autoquote:Op zondag 29 juli 2007 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Morgenochtend 7 uur wegrijdenen dat terwijl mn vriendinnen vandaag allebei uitriepen: wat zie jij er brak uit!!
![]()
JAAA! Ze zeggen wel eens dat het onzin is dat ze daar beter smaken maar dat is gewoon waar.quote:
Je vergeet Italiaans ijsquote:Op zondag 29 juli 2007 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
Italiaanse pizza is
Alleen vind ik een dikke bodem af en toe ook wel lekkerin Italië zijn ze soms wel wat karig
Maar ik ga me klem vreten aan lekkere pasta's en goeie wijn en koffie drinken
Ja en we hebben ook een brandertje mee om op de camping te koken, armoedzaaiers als we zijn
Hoe kan ik dat vergeten??quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet Italiaans ijs
Ik heb in Italie geen enkel ijsje op TOT de laatste dag. Toen hebben we ons ziek gegeten
Inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2007 19:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat vergeten??![]()
Heeeeeeeerlijk daar
Dan kom je zeker helemaal gaar die bus uit.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef wyccie het volgende:
Toen ik naar Rome ging (school, met bus), hebben we er 28 uur over gedaan.
? Heeft Martinair dan ook bussen?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:22 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer of ik gaar was, maar anderen wel (die met langere benen). Er waren eigenlijk te weinig plaatsen. Ze hebben er toen een extra bankstelletje ingezet, en alle stoelen opgeschoven zodat je nog minder beenruimte had.
Whoppersequote:
Als je gaat, neem dan een whopper voor mij mee.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet ik 'm zeker ook nog langs komen brengen?
Maak er dan maar een foto van.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:49 schreef Mikkie het volgende:
Nah je zit volgens mij niet echt in de buurt ofzo hè?
Klinkt als die hond die radio 2 gebruikt als reclame, Decibelloquote:Op zondag 29 juli 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sommige mensen hebben écht medicijnen nodig
Hond produceert pieptoon uit linkeroor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |