quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet maar als ik thuis ben
er komt hier toch een vieze lucht aanzettenen na gisteravond zijn we op alles voorbereid
gaat nog leuk worden
Tering. Wales en Engeland krijgen weer een lading water.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Niet helemaal, vanaf het kwartaal waarin je 18 wordt of anders vanaf oktober. Maar goed ook, anders had ik het een half jaar zelf moeten dokkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik begon. Was nog 17, en je krijgt pas stufi vanaf het kwartaal waarin je 18 wordt. Kortom: eerste maand reizen zelf dokken (gelukkig woonde ik op fietsafstand) en twee maanden collegegeld uit eigen zak betalen.
Succes ermee! Tijdje terug hoorde ik dat ik in de lokale kroeg hier van een biersoort een paar procent van de jaaromzet voor m'n rekening nam. Niet dat ik zo veel drink, maar per jaar gingen er minder dan 5 kratten doorheen... die gaat dus ook uit het assortimentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat duurt wel een paar weken voordat het bier klaar is hoor
En het duurt nog wel een maand/2 maanden voordat ik eraan begin denk ik
Als het écht lukt en het is te drinken geef ik een paar flesjes aan de barman van mijn stamkroeg om uit te delen
Maar ik vermoed dat het wel een aantal pogingen gaat kosten
toch ben ik daar niet zeker van aangezien je je voor 1 sept moet inschrijven en dus dan pas eind september termijn 1 kan betalenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Je collegegeld betaal je vooruit. Maw: je collegegeld voor september betaal je al in augustus (rond de 24e).
ja we weten hetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
en wij ook als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering. Wales en Engeland krijgen weer een lading water.![]()
Rodenbachquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes ermee! Tijdje terug hoorde ik dat ik in de lokale kroeg hier van een biersoort een paar procent van de jaaromzet voor m'n rekening nam. Niet dat ik zo veel drink, maar per jaar gingen er minder dan 5 kratten doorheen... die gaat dus ook uit het assortiment
Overigens kan ik me best voorstellen dat mensen Rodenbach Grand Cru niet lekker vinden, het is nogal erg zuur en droog
quote:Wanneer wordt de eerste termijn van mijn collegegeld afgeschreven?
Vraag
Wanneer wordt de eerste termijn van mijn collegegeld afgeschreven?
Antwoord
In de laatste week van de maand september wordt de eerste termijn afgeschreven, mits je de machtiging op tijd hebt ingeleverd.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Zo... verenigingsblad is af voor zover ik vandaag kan doen. Dan nu maar eens ff avondeten halen
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Zo... verenigingsblad is af voor zover ik vandaag kan doen. Dan nu maar eens ff avondeten halen
we wachten op de regen, en op een tractor die wat water komt wegpompen en het is nog te vroeg om te gaan slapen.quote:
Bij Plasterk zou het heel goed kunnen dat de eerste termijn eind september eraf gaat. Jij betaalt per maand, hij misschien per kwartaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
Dat is dus in augustus geweest, inclusief de eenmalige verhoging ivm administratiekosten.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Raamrozijn: Een op leeftijd zijnde en verlepte prostituee[...]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |