quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:16 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een hekel aan clowns, dat wist je, hè?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:40 schreef wyccie het volgende:
Een Whopper is lekker.
Ik gelukkig ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind een wortel lekkerder dan de Burger King
Ik ben niet black en ik moan niet.quote:
Eind september lijkt mequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef Plasterk het volgende:
als ik september met een tweede master begin en vanaf 1 september wil lenen bij de IB groep. Wanneer krijg ik voor t eerst geld? Eind aug of eind sept?
quote:
oh da's best wel kut aangezien ik wilde lenen vanaf augustus geloof ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eind september. Stufi krijg je altijd 'achteraf', terwijl je je collegegeld vooraf moet dokken.
is dat nog te fiksen nu?quote:
Niet alleen in het bagageruim is het waardeloos, maar ook op je rug. Waar ga je dat ding laten? Een klein zuchtje wind en dat ding trekt je alle kanten op. Daarbij geloof ik totaal niet dat die dingen goed bestand zijn tegen regen en wind.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
Die tentjes zijn vooral ondhandig vanwege het formaat, zoiets breekt meteen in het bagageruim van een vliegtuig. Qua opzetten leken ze me ideaal!
Dat duurt wel een paar weken voordat het bier klaar is hoorquote:
Ik doe niet aan wandelvakanties en kampeer toch al liever niet in regen en harde wind, dus dat gaat het probleem niet zijn.... maar ik zou een auto moeten hebben om het ding normaal te vervoeren, en als ik een auto had kon ik ook wel een betere (zwaardere) tent kopen.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet alleen in het bagageruim is het waardeloos, maar ook op je rug. Waar ga je dat ding laten? Een klein zuchtje wind en dat ding trekt je alle kanten op. Daarbij geloof ik totaal niet dat die dingen goed bestand zijn tegen regen en wind.
Dat wil niemand maar je kunt het weer nu eenmaal niet lang van tevoren voorspellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wandelvakanties en kampeer toch al liever niet in regen en harde wind, dus dat gaat het probleem niet zijn....
Ja, dat wil ik ook maar mn master begint 1 sept dus kan over augustus niks krijgenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh da's best wel kut aangezien ik wilde lenen vanaf augustus geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |