Jij leest zeker ook altijd de laatste paar bladzijden van een boek eerst?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar ik kijk toch altijd. Juist omdat het in spoilertags staat.
Wat een blijdschapquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was z'n witte paard vergeten?
* Hawaii_Tim pakt popcorn en een beker Spritequote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mikkie: "Ik doe dit niet voor mezelf, het hoort zo! Het is traditie!" *slok*
quote:
"Bel ons niet, wij bellen jou!"quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:42 schreef Soempie het volgende:
en op het moment dat het leuk zou worden druk ik met m'n wijsvinger op het puntje van z'n neus 'pep!,
Uhuquote:Op zondag 29 juli 2007 13:54 schreef Mikkie het volgende:
*disclaimer: zo gaat het niet bij alle mannen, maar de kans dat hij dit denkt zit er wel dik in
Op het moment dat ik het deed dacht ik ook: waarom?!?quote:
Ik reken er maar niet op.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja...misschien belt 'ie toch nog he
Goeie vriendin van mij had zoveel gedronken dat ze moest kotsen op haar date 's nieuwe jasquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goeie vriendin van mij had zoveel gedronken dat ze moest kotsen op haar date 's nieuwe jas![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goeie vriendin van mij had zoveel gedronken dat ze moest kotsen op haar date 's nieuwe jas![]()
Hahahaha ook een klassiekerquote:Op zondag 29 juli 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Een vriendin van mij heeft ooit het hele bed ondergespuugd, toen ze voor het eerst bleef slapen bij iemand.![]()
behalve als ze over jezelf gaanquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Verhalen over dronken mensen zijn altijd grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |