quote:Op zondag 29 juli 2007 13:42 schreef Soempie het volgende:
en op het moment dat het leuk zou worden druk ik met m'n wijsvinger op het puntje van z'n neus 'pep!,
Uhuquote:Op zondag 29 juli 2007 13:54 schreef Mikkie het volgende:
*disclaimer: zo gaat het niet bij alle mannen, maar de kans dat hij dit denkt zit er wel dik in
Op het moment dat ik het deed dacht ik ook: waarom?!?quote:
Ik reken er maar niet op.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja...misschien belt 'ie toch nog he
Goeie vriendin van mij had zoveel gedronken dat ze moest kotsen op haar date 's nieuwe jasquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goeie vriendin van mij had zoveel gedronken dat ze moest kotsen op haar date 's nieuwe jas![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goeie vriendin van mij had zoveel gedronken dat ze moest kotsen op haar date 's nieuwe jas![]()
Hahahaha ook een klassiekerquote:Op zondag 29 juli 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Een vriendin van mij heeft ooit het hele bed ondergespuugd, toen ze voor het eerst bleef slapen bij iemand.![]()
behalve als ze over jezelf gaanquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Verhalen over dronken mensen zijn altijd grappig
Bij mij gebeurde het 1 keer ook spontaan... Ik voelde me kiplekker en opeens...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap trouwens nooit helemaal hoe ze het voor elkaar krijgen
Ik voel het altijd(alsof het vaak gebeurt) aankomen. Ik ben wel een aantal keren compleet van de kaart geweest en één keer daarvan heb ik een doel ondergekosts bij de voetbalvereniging(Koninginnenacht) maar dat was wel bewust daar..en niet spontaan van: bbbblluurrgghh
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 1x gehad dat ik ziek was, en lag te slapen. ik werd wakker, en kon alleen nog overeind gaan zitten om te kotsen, had geen enkele seconde meer voor wat andersoh wat waren mijn ouders blij
![]()
quote:
Ja prima. Thuisquote:Op zondag 29 juli 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe is het in Schagen?
Lastig he? Switchen van een nachtdienst naar avonddienst?quote:
Ik zie nu pas waar schagen ligt. Lekker dicht bij Texelquote:Op zondag 29 juli 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja prima. ThuisHeb een heel makkelijke familie. M'n zus kookt superlekker, leuke gesprekken, filmpje kijken 's avonds, etc. M'n nichtje komt vanavond thuis, die was gister naar Nijmegen met d'r zus. Komende dagen ga ik vast veel met haar op stap. Wil in elk geval nog richting zee nu ik hier toch ben. Kan hier gewoon doen wat ik wil.
Stuur maar een smsje als je er over uit bentquote:Op zondag 29 juli 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het is maar 2 uur rijden en het weer is goed zie ik. Even over denken
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lastig he? Switchen van een nachtdienst naar avonddienst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |