quote:Op zondag 29 juli 2007 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. En eind volgende week mag ik weer switchen naar de ochtenddienst.
![]()
Mag ik ook een stukje?quote:
Als er nog iets overblijft...quote:
Dat zal dan wel niet....quote:
quote:
Nou, eet smakelijk dan alvast.quote:
thnx, ik ga even kijken of ik nog kan helpen in de keuken.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
thnx, ik ga even kijken of ik nog kan helpen in de keuken.![]()
![]()
Dan moet je die doos inruilen bij de pizzeria voor een pizzaquote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's lekker!
Ik heb van alles in huis gehaald voor Burrito's, maar heb totaal geen zin om te koken
Veul plezierquote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Bijna wegIk heb iig voldoende ruimte over om mooie Italiaanse kleren te shoppen
![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Bijna wegIk heb iig voldoende ruimte over om mooie Italiaanse kleren te shoppen
![]()
Lekker slapen in de autoquote:Op zondag 29 juli 2007 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Morgenochtend 7 uur wegrijdenen dat terwijl mn vriendinnen vandaag allebei uitriepen: wat zie jij er brak uit!!
![]()
JAAA! Ze zeggen wel eens dat het onzin is dat ze daar beter smaken maar dat is gewoon waar.quote:
Je vergeet Italiaans ijsquote:Op zondag 29 juli 2007 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
Italiaanse pizza is
Alleen vind ik een dikke bodem af en toe ook wel lekkerin Italië zijn ze soms wel wat karig
Maar ik ga me klem vreten aan lekkere pasta's en goeie wijn en koffie drinken
Ja en we hebben ook een brandertje mee om op de camping te koken, armoedzaaiers als we zijn
Hoe kan ik dat vergeten??quote:Op zondag 29 juli 2007 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet Italiaans ijs
Ik heb in Italie geen enkel ijsje op TOT de laatste dag. Toen hebben we ons ziek gegeten
Inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2007 19:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat vergeten??![]()
Heeeeeeeerlijk daar
Dan kom je zeker helemaal gaar die bus uit.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef wyccie het volgende:
Toen ik naar Rome ging (school, met bus), hebben we er 28 uur over gedaan.
? Heeft Martinair dan ook bussen?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:22 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer of ik gaar was, maar anderen wel (die met langere benen). Er waren eigenlijk te weinig plaatsen. Ze hebben er toen een extra bankstelletje ingezet, en alle stoelen opgeschoven zodat je nog minder beenruimte had.
Whoppersequote:
Als je gaat, neem dan een whopper voor mij mee.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet ik 'm zeker ook nog langs komen brengen?
Maak er dan maar een foto van.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:49 schreef Mikkie het volgende:
Nah je zit volgens mij niet echt in de buurt ofzo hè?
Klinkt als die hond die radio 2 gebruikt als reclame, Decibelloquote:Op zondag 29 juli 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sommige mensen hebben écht medicijnen nodig
Hond produceert pieptoon uit linkeroor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |