Zo makkelijk is het dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik was bezig met LB te laten zien hoe makkelijk een date te regelen is. Verpest het nou niet.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan doen we alles dr op en dr aan![]()
![]()
![]()
![]()
En dat had ie zelf dus niet door?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond heeft een huisgenoot zijn verjaardag gevierd, en een van de gasten vond zichzelf erg grappig. Helaas deelde niemand die mening
Zo makkelijk gaat dat dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan doen we alles dr op en dr aan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht nog op een bericht over de Tour de France waar ik een kans maak om het eerste (of tweede) antwoord neer te zetten, en dan "epo" te postenquote:
We gaan eerst samen eten en dan naar de film, daarna wat drinken en dan breng ik haar. waarop ze vraag of ik nog even binnen kom en dan blijf ik slapenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een bericht over de Tour de France waar ik een kans maak om het eerste (of tweede) antwoord neer te zetten, en dan "epo" te posten
Blijkbaar niet...quote:
In films is een pizza bezorgd krijgen toch al voldoende reden om het bed in te duiken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We gaan eerst samen eten en dan naar de film, daarna wat drinken en dan breng ik haar. waarop ze vraag of ik nog even binnen kom en dan blijf ik slapen![]()
Of is dat iets te snel voor een eerste date?![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een bericht over de Tour de France waar ik een kans maak om het eerste (of tweede) antwoord neer te zetten, en dan "epo" te posten
Kopje koffie glazenwasser?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In films is een pizza bezorgd krijgen toch al voldoende reden om het bed in te duiken?
Ach, dat vind ik nooit erg. Als iemand een hele goeie grap maakt en hij moet er zelf ook om lachen.. Perfect toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijkbaar niet...
Ik vind mezelf af en toe ook best grappig maar doe nog m'n best niet om m'n eigen grappen te lachen... zo vervelend als mensen dat wel doen
Nee hoor, zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We gaan eerst samen eten en dan naar de film, daarna wat drinken en dan breng ik haar. waarop ze vraag of ik nog even binnen kom en dan blijf ik slapen![]()
Of is dat iets te snel voor een eerste date?![]()
In zulke films moet je iets anders bezorgen.. HAHAHAHAAHA LOLZZEIENZ!!!11!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In films is een pizza bezorgd krijgen toch al voldoende reden om het bed in te duiken?
Mensen die niet eens een grap kunnen vertellen omdat ze de hele tijd lopen te schateren om hun eigen grapquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik nooit erg. Als iemand een hele goeie grap maakt en hij moet er zelf ook om lachen.. Perfect toch?![]()
Normaal liggen dan ook nog je 2 huisgenootjes te slapen, die wakker worden en dan meedoen in de lol..quote:
Dat is irritant ja. Maar als iemand na zijn gemaakte grap net zo hard meelacht met de rest vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een grap kunnen vertellen omdat ze de hele tijd lopen te schateren om hun eigen grap
Als het een hele goede grap is is er ook niets mis mee. Als iemand het duidelijk niet meent ook niet. Maar het is wel vervelend als het de enige indicatie is van het feit dat ze grappig probeerden te zijn als ze na het uiten van een paar woorden gaan lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik nooit erg. Als iemand een hele goeie grap maakt en hij moet er zelf ook om lachen.. Perfect toch?![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef geenaam het volgende:
[..]
Normaal liggen dan ook nog je 2 huisgenootjes te slapen, die wakker worden en dan meedoen in de lol..![]()
Ik weet niet of m'n hoogslaper dat houdt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef geenaam het volgende:
[..]
Normaal liggen dan ook nog je 2 huisgenootjes te slapen, die wakker worden en dan meedoen in de lol..![]()
Trustequote:
Slaap lekker.quote:
Ja, maar dan krakt het bed door. Begint iedereen te giechelen. Dan verplaatst de lol zich naar het balkon, waar ook nog wat kaarsen staan die toevallig ook nog branden....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n hoogslaper dat houdt.![]()
Dan ga je op de grond verder en doe je alsof er niks aan de hand is nadat de boel is ingestortquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n hoogslaper dat houdt.![]()
Waarna we allemaal naar het strand gaan voor meer plezier?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En vanaf het balkon heb je dan uitzich op zee
Skinny Dippingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarna we allemaal naar het strand gaan voor meer plezier?![]()
Onder m'n bed staat m'n computer. Ik denk niet dat ik dan doe alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan ga je op de grond verder en doe je alsof er niks aan de hand is nadat de boel is ingestort
Slaapsequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik ga nu toch maar naar bed
Alleen...
Ik ook...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik ga nu toch maar naar bed
Alleen...
Dat is over 4,5 uur. Handigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:36 schreef Soempie het volgende:
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
ik moet er morgen om kwart over 6 uit![]()
Moet ik je dan wakker maken?? Ben dan toch nog aan het werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:36 schreef Soempie het volgende:
Snel naar bed danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:36 schreef Soempie het volgende:
Ik komt morgenochtend wel even 'hoi' zeggen hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik je dan wakker maken?? Ben dan toch nog aan het werk.![]()
Is goed! Tot zo dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik komt morgenochtend wel even 'hoi' zeggen hier.![]()
quote:
Lekker hoorquote:
Ik zal aan je denken als ik dan met een biertje op de bank een filmpje kijk voordat ik ga slapen.quote:
Ach, het mooie is dat ik totaal niet bang ben voor de tandarts. Heb er ondertussen zo vaak moeten zitten dat het me geen ruk meer uitmaakt of 'ie de boor erin zet of niet. Ook leuk.. Was 'ie bijna klaar met boren, vraagt 'ie of ik een verdoving wil..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik dan met een biertje op de bank een filmpje kijk voordat ik ga slapen.
Bikkel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, het mooie is dat ik totaal niet bang ben voor de tandarts. Heb er ondertussen zo vaak moeten zitten dat het me geen ruk meer uitmaakt of 'ie de boor erin zet of niet. Ook leuk.. Was 'ie bijna klaar met boren, vraagt 'ie of ik een verdoving wil..Normaal vraag je dat aan het begin, maar oké. Ik vond het al heel wat dat hij het vroeg, want normaal doet hij daar nooit aan..
Ach, gaatje boren valt wel mee.quote:
Goeie film. Veel plezier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga Breaking the Waves kijken. Had ik opgenomen. Lekker zwaar, schijnt
Mijn gebit is niet meer helemaal zoals een paar jaar geleden..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
* blij is met perfect gebit![]()
*afkloppen
quote:
Ga jij ook eens slapenquote:
Mag pas na 0700.quote:
Wat voor werk doe je?quote:
Ze heeft geen man om iets mee te delen. (Zo, kan jij lekker fantaseren..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:24 schreef Cobra4 het volgende:
Dat houdt me wel wakker!![]()
Maar ze kijkt wel wat zorgelijk.![]()
Ben je ook nog aan het werk of zit je daar gewoon helemaal niks te doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:39 schreef Cobra4 het volgende:
*fantaseert* *stopt met dag/nacht dromen* *neemt nog maar een bakkie koffie*
Alle twee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ben je ook nog aan het werk of zit je daar gewoon helemaal niks te doen?![]()
Oohh wat een baan.. Doe een goed woordje bij je baas dat je nog een goeie jongen kent die "hard" werkt..quote:
Het is al een lange wachtlijst!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oohh wat een baan.. Doe een goed woordje bij je baas dat je nog een goeie jongen kent die "hard" werkt..![]()
![]()
Ik ben speciaalquote:
Loopse!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik ben speciaal![]()
Ik ga mijn krantjes lopen om daarna nog 2 uurtjes mijn bed in te gaan..Werk ze
Valt mee...ik heb natuurlijk al een paar uur geslapen en ik ben wel wat gewendquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat er in Rotterdam een winkeltje zit(waar ik dus echt al heeeel vaak langs ben gelopen) die een aantal Engelse produkten heeft waaronder bacon, sausages en clotted cream.
Dat belooft een goed Engels ontbijt morgen
Ja ik zie het netquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat er in Rotterdam een winkeltje zit(waar ik dus echt al heeeel vaak langs ben gelopen) die een aantal Engelse produkten heeft waaronder bacon, sausages en clotted cream.
Dat belooft een goed Engels ontbijt morgen
Geef die dan maar aan mij!quote:
quote:
Ik ga ook! Mijn aflossing is binnen. Eindelijk naar huis!quote:
Je vriend dat op laten knappen en zelf een bak koffie nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:25 schreef Etcetera het volgende:Morguh
het heeft gestormd bij ons vannacht. en het waait nog steeds aardig hard
op een gegeven moment dacht ik echt dat CZ zou wegwaaienmaar de schade valt (iig bij ons) erg mee
alleen de luifel moet weer opgebouwd worden
Er zitten krassen op de cd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:35 schreef Etcetera het volgende:
ik ben te moe om na te denken hoe ik UT er goed opkrijg op dit moment![]()
Battlefield 2 trouwens? als je die online wilt spelen moet je 'm echt kopen
Gaatjes?quote:
nocd crackje fixenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zitten krassen op de cd.Dat heb ik trouwens niet gedaan. Maar nu doet UT het niet
![]()
En Battlefield 2Speel het altijd bij een vriend. Tegen elkaar is het echt verslavend.
![]()
Neuh stoere verhalen heb ik hier vannacht al verteld..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaatjes?![]()
Kom maar op met de stoere verhalen![]()
![]()
Hé Hé, wat had jij gedaan dan. Ze zeiden dat het heel pijn zou doen.quote:
quote:
Ja! Dankje. Nu kan ik in je pc komen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu de cd in een mapje, maar hoe start ik dan het spel???
Ik heb nu dit:
[afbeelding]
verdovingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hé Hé, wat had jij gedaan dan. Ze zeiden dat het heel pijn zou doen.Echt!!
![]()
![]()
euh...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu de cd in een mapje, maar hoe start ik dan het spel???
Ik heb nu dit:
[afbeelding]
Ik gebruik m'n pc alleen voor Fok, msn en school. Dus, hoezo gevoelige info?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja! Dankje. Nu kan ik in je pc komen..Al je gevoelige informatie zal ik eens bekijken
![]()
Ik snap er geen drol van.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:57 schreef Etcetera het volgende:
euh...
wat ik altijd doezoek de map op met het icoontje waarmee het spel opstart en kopieer je nocdcrack daar heen als het goed is werkt het dan
Oeh, ja, straks kun je bij m'n onderzoeksverslagen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n pc alleen voor Fok, msn en school. Dus, hoezo gevoelige info?![]()
omgquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:02 schreef geenaam het volgende:
Hahaa niezen is ook leukkkIk heb gewoon lol met een verdoving.. Dit moet ik vaker doen op deze plek.
is dat een origineel lied of verzin je dat ter plekkequote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef geenaam het volgende:
Als hij kon pokeren
kwam alles voor elkaar.
Als hij kon pokeren
Was niemand de sigaar.
Als hij kon pokeren , kon pokeren , kon pokeren kon pokeren
dan hielden alle mensen van elkaar.![]()
Hermaaannn..![]()
![]()
Trouwens.. Volgens mij skipt iedereen gewoon mijn comments..![]()
O zo. Hij installeert hem alleen niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef Etcetera het volgende:
je hebt de nocd crack? die kopieer je. je gaat naar de map waarin je het spel geinstalleerd hebt en plakt daar de crack in (gewoon ctrl v) en dan vraagt hij of je een bestand wilt vervangen je zegt ja en klaaaar
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omg
[..]
is dat een origineel lied of verzin je dat ter plekke
Herman van veenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omg
[..]
is dat een origineel lied of verzin je dat ter plekke
hmmm dat weet ik dan ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
O zo. Hij installeert hem alleen niet.![]()
no rlyquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is: als hij kon toveren.. Dat is het origineel.![]()
weet ik ook welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Herman van veenKom op, een beetje muziekkennis...
Jaaaa Tuuurrrlijkkkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef Etcetera het volgende:
no rly
ik dacht alleen of iemand mss een cover had gedaan met pokerenS
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hmmm dat weet ik dan ook niet
[..]
no rly
ik dacht alleen of iemand mss een cover had gedaan met pokerenS
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef geenaam het volgende:
Even tussendoor.. Ik heb een kut tandarts. Hij liet gewoon een wat zitten in mijn mond. Ik vond al dat het wat dik aanvoelde..En nu ben ik echt even weg.
beter dan 1 van z'n instrumentenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef geenaam het volgende:
Even tussendoor.. Ik heb een kut tandarts. Hij liet gewoon een wat zitten in mijn mond. Ik vond al dat het wat dik aanvoelde..En nu ben ik echt even weg.
quote:
die gaan morgen mee naar gran canariaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Waar ga je met je noodpakket aan voedingssuplementen naartoe?![]()
deksel dicht doen? als je die mensen mag tenminste, anders zou ik niks doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat zouden jullie doen als je net wakker bent en op de straat tegenover je huis een rolemmer ziet staan met de deksel open, waardoor, met deze extreme stormwinden, het afval over straat dreigt te waaien?
sja dat gaat ook niet echt werken met een verdovingquote:
Het is vooral de luiheid die me tegenhoudt. En de wind staat niet richting onze tuinquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
deksel dicht doen? als je die mensen mag tenminste, anders zou ik niks doen.
deksel dichtdoen en beschut neerzettenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat zouden jullie doen als je net wakker bent en op de straat tegenover je huis een rolemmer ziet staan met de deksel open, waardoor, met deze extreme stormwinden, het afval over straat dreigt te waaien?
Kwam ik ook achter..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sja dat gaat ook niet echt werken met een verdoving![]()
"wacht even 10 minuutjes tot ik uitgedouched ben"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:37 schreef Etcetera het volgende:
briefje op brievenbus plakken?
goed ideequote:webcam aan brievenbus hangen en monitor in de douche?
Hoelang moeten we je missen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die gaan morgen mee naar gran canaria![]()
En dan kom je uit de douche stappen en dan is het enige wat er nog in je kamer staat dat pakketjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef geenaam het volgende:
Touwtje door de brievenbus net als dat vroeger bij kleine kinderen was. Dan plak je een briefje op de deur met iets van: Zet het maar binnen..
Wat voor buurt woon jij?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan kom je uit de douche stappen en dan is het enige wat er nog in je kamer staat dat pakketje![]()
Power Rangers.. Ik ben de witte!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef Etcetera het volgende:
ik ben op zoek naar de naam van een filmgaat over een superhelden school
geen idee hoe die verder heet
15 dagen, maar de laatste tijd hebben jullie me wel vaker gemist. ik post absurd weinig vergeleken met "vroeger"quote:
Hier valt het wel mee hoorquote:
Vanwege je werk?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
15 dagen, maar de laatste tijd hebben jullie me wel vaker gemist. ik post absurd weinig vergeleken met "vroeger"
combinatie van drukte op het werk en ik was een beetje fok-moequote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanwege je werk?![]()
Wel terugkomen hoor.
Hier staat vaak de poortdeur / schuurdeur / huisdeur open. Vergeten we heeeel vak om dicht te doen. En nee, ik vertel niet waar ik woon..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee hoor
Ik ben vorige week ook weer eens vergeten de deur op slot te doen toen ik naar m'n werk ging, maar toen ik thuis kwam stond alles er nog
nee die nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
Power Rangers.. Ik ben de witte!!!![]()
[afbeelding]
Zo hoort het ook te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef Homdeck het volgende:
ik kan hier in mijn drentse dorpje de voordeur de hele dag open laten staan zonder dat er iets gejat wordt denk ik.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:53 schreef geenaam het volgende:
Chatman:
[afbeelding]
Bla
Bla-bla
Bla-bla
Bla-di-bla-di-bla
Ik ben chatman
Supersnel met MSN
Er is niemand
die me niet kent
Bla
Bla-bla
Bla-bla
Bla-di-bla-di-bla
was leuker geweest als je de 'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
combinatie van drukte op het werk en ik was een beetje fok-moe(maar ik mis mijn lieve akq-ertjes natuurlijk wel en vooral jou
![]()
)
En ik had bijna zo'n pak gekochtquote:
Prachtig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:49 schreef Homdeck het volgende:
ah ik zag dat je in mijn fobo keek soempie. ik ga naar hetzelfde appartement als op de foto (die zuurstokroze).
ja kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
was leuker geweest als je de '' weg had gelaten.
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja klopt![]()
maar hee, je bent nog steeds mijn favoriete fokker
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja klopt![]()
maar hee, je bent nog steeds mijn favoriete fokker
quote:
Dan moet je het kooitje goed op slot doen, of de vleugels kortwieken. LOLEINZquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer een msn gesprek te voeren, maar m'n verbinding vliegt er steeds uit.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan moet je het kooitje goed op slot doen, of de vleugels kortwieken. LOLEINZ![]()
!!!1!!EINZEINZ:DLOLEINZ!!!11!
quote:
Hij: ik dacht al, de tweede die niet met me wil pratenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer een msn gesprek te voeren, maar m'n verbinding vliegt er steeds uit.![]()
Wat voor klachten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
zooo spitsje erbij
'De nieuwe locatie heeft voor weinig problemen gezorgd'![]()
![]()
rot op man er zijn meer klachten dan ooit tevoren
de blubber de tenten de regels het terrein de rijplaten de blubber de hekken de parkeerplaats de blubberquote:
Mensen die zeuren over kamperen terwijl ze gaan kamperenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de blubber de tenten de regels het terrein de rijplaten de blubber de hekken de parkeerplaats de blubber
stel zeikerds hier zeger ligt momenteel en flinke laag blubber voor de wc's. Er is een soort pad aangelegd met pallets, zodat je er redelijk veilig overheen kan komen. maar nu zitten mensen te zeiken dat ze door de blubber moeten dat die pallets niet goed genoeg zijn (want deels al stuk) en dat ze over haring struikelen in het donker en dat ze hutjemutje staan
oplossingen: laarzen en een zaklampik bagger overal doorheen
maar dat zal wel weer te simpel zijn, ze willen volgens mij gewoon ergens over zeiken
Heb je ook foto's?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de blubber de tenten de regels het terrein de rijplaten de blubber de hekken de parkeerplaats de blubber
stel zeikerds hier zeger ligt momenteel en flinke laag blubber voor de wc's. Er is een soort pad aangelegd met pallets, zodat je er redelijk veilig overheen kan komen. maar nu zitten mensen te zeiken dat ze door de blubber moeten dat die pallets niet goed genoeg zijn (want deels al stuk) en dat ze over haring struikelen in het donker en dat ze hutjemutje staan
oplossingen: laarzen en een zaklampik bagger overal doorheen
maar dat zal wel weer te simpel zijn, ze willen volgens mij gewoon ergens over zeiken
ja ik snap dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over kamperen terwijl ze gaan kamperen![]()
Die blubber is juist mooien achteraf heb je weer een mooi verhaal voor later
![]()
mjah staan op intranet... zal ff kijken of ik een van de blubber hier kan dumpenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:53 schreef geenaam het volgende:tsimeg scipot beh kI
?rieh teh taag eoh
Hoi![]()
quote:
zal toch wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:
oke, we hebben besloten om een nieuwe profider te nemen. Voor 3 computers is 3 Mb download en 512 Kb/s upload dan wat?
Een topic lang alles achterstevoren binnenstebuiten typenquote:
Er heel hard op slaan schijnt wel te werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef geenaam het volgende:
Weet iemand een manier om een verdoving sneller uit te laten werken??
Grappenmaker..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er heel hard op slaan schijnt wel te werken![]()
Ja, ben er wel nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:46 schreef Etcetera het volgende:
hmmm die foto's zijn dus nog niet upgeload. als ze er staan zet ik wel wat neer
1,680,529 wat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:15 schreef Soempie het volgende:
Als er staat:
Sent: 1,680,529
Hoeveel Mb is dat?![]()
Dat vraag ik dus aan jullie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
1,680,529 wat?![]()
zijn het bytes?
of kilobytes?
346 danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus aan jullie.Anders had ik het wel geweten.
![]()
![]()
pakketjes dusquote:
Iemand enige idee waar je de kunt controleren hoeveel Mb?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
pakketjes dus![]()
Maar ik heb geen idee eigenlijk![]()
4 uur zei je.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er zo nog wel even 4 uurtjes slaap bijpakken
kutquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:27 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik wil een vriend met verstand van computers.![]()
![]()
check je fotoboek.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:27 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik wil een vriend met verstand van computers.![]()
![]()
Snel geregeld toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik moet natuurlijk een heel eind kunnen komen met die fantastische demo-date van Soempie en Yuri
Kom je me redden?quote:
Ja gaat er toch wel doorheen glijden hè? Gemiste kans andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:55 schreef Etcetera het volgende:
ik heb modderfoto's van het parkeerterrein
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0139.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0140.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0141.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0142.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0143.jpg
heb er ff linkjes van gemaakt want ze zijn vrij groot geloof ik
* ziet foto van LL voor zich.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja gaat er toch wel doorheen glijden hè? Gemiste kans anders
ik hou het bij er door heen baggeren met laarzen aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja gaat er toch wel doorheen glijden hè? Gemiste kans anders
quote:
kansloosquote:
Ze wilden de kleren van je lijf scheuren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, daar heb ik ook met open mond naar staan kijken![]()
En toen gauw doorgelopen want ze wilden hun pret graag met je delen zeg maar
En dat moet ik geloven? Vuile emo!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zitten krassen op de cd.Dat heb ik trouwens niet gedaan.
mietjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ze wilden de omstanders ook graag onder de modder hebben
omdat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:Mijn computer loopt de hele tijd vast...
Geen idee. Ik kan iedere keer zo'n 15 minuten computeren, en dan loopt 'ie ineens vast. Dan kan ik alleen nog maar de computer uitzetten en opnieuw aanzetten...quote:
Wat Etc. dus zegt, zou goed kunnen dat er wat te warm wordt. Zelf naar kijken of naar laten kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan iedere keer zo'n 15 minuten computeren, en dan loopt 'ie ineens vast. Dan kan ik alleen nog maar de computer uitzetten en opnieuw aanzetten...
Heb ik vorige week voor het aansluiten nog gedaan, alles vakkundig stofvrij gemaakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Etcetera het volgende:
maak de kast eens los en kijk even hoeveel stof er in zit, kan zijn dat je videokaart ligt te verstikken
Misschien nog een keertje openschroeven en kijken of alles wel goed vastzit? Zou tijdens de verhuizing maar zo iets gebeurd mee kunnen zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat Etc. dus zegt, zou goed kunnen dat er wat te warm wordt. Zelf naar kijken of naar laten kijken
Te laat...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:
als je niet met een stofzuiger durft te werken koop een busje perslucht
Doormeten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
hmmm dan zou ik het zo niet wetenmss alles eens laten doormeten?
Wil je van Tiscali af of juist een abbo daar nemen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
ik sta in de wacht bij tiscali met Marco Borsato op de achtergrond.
Echt al de hele dag met dat stomme internet bezig
24/7 naar Marco Borsato luisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
ik sta in de wacht bij tiscali met Marco Borsato op de achtergrond.
Echt al de hele dag met dat stomme internet bezig
En hoe doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Etcetera het volgende:
ja of alles nog werkt naar behoren, er geen kortsluiting plaatsvindt ergens en of er mss iets brak is (videokaart, harddisk, moederbord, geheugen, dat soort dingen)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Soempie het volgende:
En ik weet al dat Sheep z'n pc geen rust heeft
Ons abbo is daar opgezegd door m'n ex-huisgenootje. Nu willen we weer een abbo daar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wil je van Tiscali af of juist een abbo daar nemen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Soempie het volgende:
oh God, van de magnetrons over op de pc's
En ik weet al dat Sheep z'n pc geen rust heeft
Dat zei je pas...toen je pc zo traag was..quote:
En dat houdt in? Dat er een nieuw peeceetje in aantocht is?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Supersheep het volgende:
Misschien heeft je pc al teveel ontsluiting
dat zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dat houdt in? Dat er een nieuw peeceetje in aantocht is?
Ik heb eigenlijk nog nooit lang moeten wachten bij de helpdesk van Tissiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
weer doorverbonden naar een andere afdeling.![]()
wedden dat ik zo weer dezelfde jongen aan de telefoon heb.![]()
Dat ligt eraan wie of wat eraan heeft gezeten. De combinatie magnetron/pc werkt bijvoorbeeld niet goed door een te hoge temperatuur bij de kleine.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dat houdt in? Dat er een nieuw peeceetje in aantocht is?
Heuh?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
Dat ligt eraan wie of wat eraan heeft gezeten. De combinatie magnetron/pc werkt bijvoorbeeld niet goed door een te hoge temperatuur bij de kleine.
We hebben nog een maand internet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit lang moeten wachten bij de helpdesk van Tissie
Maar hoe heb je nu internet dan?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar jaar dan doe ik wel opnieuw een poging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |