Ik ga ook! Mijn aflossing is binnen. Eindelijk naar huis!quote:
Je vriend dat op laten knappen en zelf een bak koffie nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:25 schreef Etcetera het volgende:Morguh
het heeft gestormd bij ons vannacht. en het waait nog steeds aardig hard
op een gegeven moment dacht ik echt dat CZ zou wegwaaienmaar de schade valt (iig bij ons) erg mee
alleen de luifel moet weer opgebouwd worden
Er zitten krassen op de cd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:35 schreef Etcetera het volgende:
ik ben te moe om na te denken hoe ik UT er goed opkrijg op dit moment![]()
Battlefield 2 trouwens? als je die online wilt spelen moet je 'm echt kopen
Gaatjes?quote:
nocd crackje fixenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zitten krassen op de cd.Dat heb ik trouwens niet gedaan. Maar nu doet UT het niet
![]()
En Battlefield 2Speel het altijd bij een vriend. Tegen elkaar is het echt verslavend.
![]()
Neuh stoere verhalen heb ik hier vannacht al verteld..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaatjes?![]()
Kom maar op met de stoere verhalen![]()
![]()
Hé Hé, wat had jij gedaan dan. Ze zeiden dat het heel pijn zou doen.quote:
quote:
Ja! Dankje. Nu kan ik in je pc komen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu de cd in een mapje, maar hoe start ik dan het spel???
Ik heb nu dit:
[afbeelding]
verdovingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hé Hé, wat had jij gedaan dan. Ze zeiden dat het heel pijn zou doen.Echt!!
![]()
![]()
euh...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu de cd in een mapje, maar hoe start ik dan het spel???
Ik heb nu dit:
[afbeelding]
Ik gebruik m'n pc alleen voor Fok, msn en school. Dus, hoezo gevoelige info?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja! Dankje. Nu kan ik in je pc komen..Al je gevoelige informatie zal ik eens bekijken
![]()
Ik snap er geen drol van.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:57 schreef Etcetera het volgende:
euh...
wat ik altijd doezoek de map op met het icoontje waarmee het spel opstart en kopieer je nocdcrack daar heen als het goed is werkt het dan
Oeh, ja, straks kun je bij m'n onderzoeksverslagen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n pc alleen voor Fok, msn en school. Dus, hoezo gevoelige info?![]()
omgquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:02 schreef geenaam het volgende:
Hahaa niezen is ook leukkkIk heb gewoon lol met een verdoving.. Dit moet ik vaker doen op deze plek.
is dat een origineel lied of verzin je dat ter plekkequote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef geenaam het volgende:
Als hij kon pokeren
kwam alles voor elkaar.
Als hij kon pokeren
Was niemand de sigaar.
Als hij kon pokeren , kon pokeren , kon pokeren kon pokeren
dan hielden alle mensen van elkaar.![]()
Hermaaannn..![]()
![]()
Trouwens.. Volgens mij skipt iedereen gewoon mijn comments..![]()
O zo. Hij installeert hem alleen niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef Etcetera het volgende:
je hebt de nocd crack? die kopieer je. je gaat naar de map waarin je het spel geinstalleerd hebt en plakt daar de crack in (gewoon ctrl v) en dan vraagt hij of je een bestand wilt vervangen je zegt ja en klaaaar
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omg
[..]
is dat een origineel lied of verzin je dat ter plekke
Herman van veenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omg
[..]
is dat een origineel lied of verzin je dat ter plekke
hmmm dat weet ik dan ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
O zo. Hij installeert hem alleen niet.![]()
no rlyquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is: als hij kon toveren.. Dat is het origineel.![]()
weet ik ook welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Herman van veenKom op, een beetje muziekkennis...
Jaaaa Tuuurrrlijkkkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef Etcetera het volgende:
no rly
ik dacht alleen of iemand mss een cover had gedaan met pokerenS
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hmmm dat weet ik dan ook niet
[..]
no rly
ik dacht alleen of iemand mss een cover had gedaan met pokerenS
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef geenaam het volgende:
Even tussendoor.. Ik heb een kut tandarts. Hij liet gewoon een wat zitten in mijn mond. Ik vond al dat het wat dik aanvoelde..En nu ben ik echt even weg.
beter dan 1 van z'n instrumentenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef geenaam het volgende:
Even tussendoor.. Ik heb een kut tandarts. Hij liet gewoon een wat zitten in mijn mond. Ik vond al dat het wat dik aanvoelde..En nu ben ik echt even weg.
quote:
die gaan morgen mee naar gran canariaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Waar ga je met je noodpakket aan voedingssuplementen naartoe?![]()
deksel dicht doen? als je die mensen mag tenminste, anders zou ik niks doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat zouden jullie doen als je net wakker bent en op de straat tegenover je huis een rolemmer ziet staan met de deksel open, waardoor, met deze extreme stormwinden, het afval over straat dreigt te waaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |