Snel naar bed danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:36 schreef Soempie het volgende:
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
ik moet er morgen om kwart over 6 uit![]()
Ik komt morgenochtend wel even 'hoi' zeggen hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik je dan wakker maken?? Ben dan toch nog aan het werk.![]()
Is goed! Tot zo dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik komt morgenochtend wel even 'hoi' zeggen hier.![]()
quote:
Lekker hoorquote:
Ik zal aan je denken als ik dan met een biertje op de bank een filmpje kijk voordat ik ga slapen.quote:
Ach, het mooie is dat ik totaal niet bang ben voor de tandarts. Heb er ondertussen zo vaak moeten zitten dat het me geen ruk meer uitmaakt of 'ie de boor erin zet of niet. Ook leuk.. Was 'ie bijna klaar met boren, vraagt 'ie of ik een verdoving wil..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik dan met een biertje op de bank een filmpje kijk voordat ik ga slapen.
Bikkel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, het mooie is dat ik totaal niet bang ben voor de tandarts. Heb er ondertussen zo vaak moeten zitten dat het me geen ruk meer uitmaakt of 'ie de boor erin zet of niet. Ook leuk.. Was 'ie bijna klaar met boren, vraagt 'ie of ik een verdoving wil..Normaal vraag je dat aan het begin, maar oké. Ik vond het al heel wat dat hij het vroeg, want normaal doet hij daar nooit aan..
Ach, gaatje boren valt wel mee.quote:
Goeie film. Veel plezier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga Breaking the Waves kijken. Had ik opgenomen. Lekker zwaar, schijnt
Mijn gebit is niet meer helemaal zoals een paar jaar geleden..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
* blij is met perfect gebit![]()
*afkloppen
quote:
Ga jij ook eens slapenquote:
Mag pas na 0700.quote:
Wat voor werk doe je?quote:
Ze heeft geen man om iets mee te delen. (Zo, kan jij lekker fantaseren..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:24 schreef Cobra4 het volgende:
Dat houdt me wel wakker!![]()
Maar ze kijkt wel wat zorgelijk.![]()
Ben je ook nog aan het werk of zit je daar gewoon helemaal niks te doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:39 schreef Cobra4 het volgende:
*fantaseert* *stopt met dag/nacht dromen* *neemt nog maar een bakkie koffie*
Alle twee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ben je ook nog aan het werk of zit je daar gewoon helemaal niks te doen?![]()
Oohh wat een baan.. Doe een goed woordje bij je baas dat je nog een goeie jongen kent die "hard" werkt..quote:
Het is al een lange wachtlijst!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oohh wat een baan.. Doe een goed woordje bij je baas dat je nog een goeie jongen kent die "hard" werkt..![]()
![]()
Ik ben speciaalquote:
Loopse!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik ben speciaal![]()
Ik ga mijn krantjes lopen om daarna nog 2 uurtjes mijn bed in te gaan..Werk ze
Valt mee...ik heb natuurlijk al een paar uur geslapen en ik ben wel wat gewendquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat er in Rotterdam een winkeltje zit(waar ik dus echt al heeeel vaak langs ben gelopen) die een aantal Engelse produkten heeft waaronder bacon, sausages en clotted cream.
Dat belooft een goed Engels ontbijt morgen
Ja ik zie het netquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat er in Rotterdam een winkeltje zit(waar ik dus echt al heeeel vaak langs ben gelopen) die een aantal Engelse produkten heeft waaronder bacon, sausages en clotted cream.
Dat belooft een goed Engels ontbijt morgen
Geef die dan maar aan mij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |