quote:Op zondag 22 juli 2007 23:14 schreef Supersheep het volgende:
Geniet van een wonderbaarlijke avond
Mensen, het was fantastisch vanavond!![]()
![]()
ik denk dat ze bedoelen: ga wat liefdevoller om met...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:15 schreef Supersheep het volgende:
In de komende tijd kan de liefde op de proef gesteld worden, vriendschap betekent altijd dat beide zijden inspanningen moeten leveren. Ga wat liefde voor om met de mensen die u na aan het hart liggen.
Nu ben ik bang voor morgen, ik snap de laatste zin niet![]()
Heb je net zo'n wonderbaarlijke avond gehad als ik?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:16 schreef wyccie het volgende:
Leg de lat niet te hoog, zodat u niet teleurgesteld wordt. Er zijn dagen waarop iemand niet veel bewerkstelligen kan, vandaag bijvoorbeeld. Slaap voldoende.
Deze had ik ook. Ik heb ook veel geslapen. Maar ik doe nooit wat op mijn vrije zondag.
Ach, 2 wat mindere dagjes en dan heb je je favoriete dag weerquote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er vandoor, wekkertje staat om half 8 weer......
Klinkt goed.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef Supersheep het volgende:
Licht geroosterd brood met vissticks en kip-kerrie salade, moet te eten zijn
welterustenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er vandoor, wekkertje staat om half 8 weer......
Wonderbaarlijk...nou, nee. Net zo saai als alle andere zondagavonden eigenlijk. Ik heb geslapen en ik heb geFokt.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:18 schreef Supersheep het volgende:
Heb je net zo'n wonderbaarlijke avond gehad als ik?
pfff, ik blijf aan de gang met jou.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp..stuur mij eens "Meer dan een ander"? Ik ben 'm weer kwijt
- ja erg he?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
pfff, ik blijf aan de gang met jou.![]()
Volgens onze horoscoop zijn we alletwee chaotisch, dus ik hoop dat ik hem kan vinden.![]()
Ach, en daarbij zitten we ook met het probleem dat morgen anderen gaan profiteren van onze hulpvaardigheidquote:Op zondag 22 juli 2007 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk...nou, nee. Net zo saai als alle andere zondagavonden eigenlijk. Ik heb geslapen en ik heb geFokt.![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
We krijgen NU "Breaking the waves" op Ned3. Die wilde jij toch nog zien Soemp?
Gevonden, maar hotmail werkt bij mij op het moment niet. Ik mail hem morgenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- ja erg he?
-ik het er alle vertrouw in
Ned2quote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
We krijgen NU "Breaking the waves" op Ned3. Die wilde jij toch nog zien Soemp?
Ik heb niet hetzelfde sterrenbeeld. Dus morgen wordt er niet van me geprofiteerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef Supersheep het volgende:
Ach, en daarbij zitten we ook met het probleem dat morgen anderen gaan profiteren van onze hulpvaardigheid
Nou ja zeg, ze kopiëren de boelquote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb niet hetzelfde sterrenbeeld. Dus morgen wordt er niet van me geprofiteerd.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:33 schreef Supersheep het volgende:
Nou, wyccie is een Ram, Stier, Tweeling, Leeuw of Steenbok
Ja ik had 't ondertussen al gespot. Echt NÉT op tijd voor de videorecorderquote:
Wow, dat klopt!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:33 schreef Supersheep het volgende:
Nou, wyccie is een Ram, Stier, Tweeling, Leeuw of Steenbok
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gevonden, maar hotmail werkt bij mij op het moment niet. Ik mail hem morgen![]()
De uitzending leek me niet zo interessant met Vriesekoop.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is na te kijken via www.uitzendinggemist.nl
Nu de film dus
Ik kreeg het ingestraaldquote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, dat klopt!
Jij bent de nieuwe Robbert van de Broecke.![]()
Vind ik ook, heb niks tegen hem maar snap niet dat ze hem voor een 2e jaar hebben uitgenodigd.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis Adriaan van Dis
Luyendijk is nog te onervaren in dit spel.
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb niks tegen hem maar snap niet dat ze hem voor een 2e jaar hebben uitgenodigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |