Zo makkelijk is het dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik was bezig met LB te laten zien hoe makkelijk een date te regelen is. Verpest het nou niet.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan doen we alles dr op en dr aan![]()
![]()
![]()
![]()
En dat had ie zelf dus niet door?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond heeft een huisgenoot zijn verjaardag gevierd, en een van de gasten vond zichzelf erg grappig. Helaas deelde niemand die mening
Zo makkelijk gaat dat dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan doen we alles dr op en dr aan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht nog op een bericht over de Tour de France waar ik een kans maak om het eerste (of tweede) antwoord neer te zetten, en dan "epo" te postenquote:
We gaan eerst samen eten en dan naar de film, daarna wat drinken en dan breng ik haar. waarop ze vraag of ik nog even binnen kom en dan blijf ik slapenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een bericht over de Tour de France waar ik een kans maak om het eerste (of tweede) antwoord neer te zetten, en dan "epo" te posten
Blijkbaar niet...quote:
In films is een pizza bezorgd krijgen toch al voldoende reden om het bed in te duiken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We gaan eerst samen eten en dan naar de film, daarna wat drinken en dan breng ik haar. waarop ze vraag of ik nog even binnen kom en dan blijf ik slapen![]()
Of is dat iets te snel voor een eerste date?![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een bericht over de Tour de France waar ik een kans maak om het eerste (of tweede) antwoord neer te zetten, en dan "epo" te posten
Kopje koffie glazenwasser?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In films is een pizza bezorgd krijgen toch al voldoende reden om het bed in te duiken?
Ach, dat vind ik nooit erg. Als iemand een hele goeie grap maakt en hij moet er zelf ook om lachen.. Perfect toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijkbaar niet...
Ik vind mezelf af en toe ook best grappig maar doe nog m'n best niet om m'n eigen grappen te lachen... zo vervelend als mensen dat wel doen
Nee hoor, zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We gaan eerst samen eten en dan naar de film, daarna wat drinken en dan breng ik haar. waarop ze vraag of ik nog even binnen kom en dan blijf ik slapen![]()
Of is dat iets te snel voor een eerste date?![]()
In zulke films moet je iets anders bezorgen.. HAHAHAHAAHA LOLZZEIENZ!!!11!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In films is een pizza bezorgd krijgen toch al voldoende reden om het bed in te duiken?
Mensen die niet eens een grap kunnen vertellen omdat ze de hele tijd lopen te schateren om hun eigen grapquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik nooit erg. Als iemand een hele goeie grap maakt en hij moet er zelf ook om lachen.. Perfect toch?![]()
Normaal liggen dan ook nog je 2 huisgenootjes te slapen, die wakker worden en dan meedoen in de lol..quote:
Dat is irritant ja. Maar als iemand na zijn gemaakte grap net zo hard meelacht met de rest vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een grap kunnen vertellen omdat ze de hele tijd lopen te schateren om hun eigen grap
Als het een hele goede grap is is er ook niets mis mee. Als iemand het duidelijk niet meent ook niet. Maar het is wel vervelend als het de enige indicatie is van het feit dat ze grappig probeerden te zijn als ze na het uiten van een paar woorden gaan lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik nooit erg. Als iemand een hele goeie grap maakt en hij moet er zelf ook om lachen.. Perfect toch?![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef geenaam het volgende:
[..]
Normaal liggen dan ook nog je 2 huisgenootjes te slapen, die wakker worden en dan meedoen in de lol..![]()
Ik weet niet of m'n hoogslaper dat houdt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef geenaam het volgende:
[..]
Normaal liggen dan ook nog je 2 huisgenootjes te slapen, die wakker worden en dan meedoen in de lol..![]()
Trustequote:
Slaap lekker.quote:
Ja, maar dan krakt het bed door. Begint iedereen te giechelen. Dan verplaatst de lol zich naar het balkon, waar ook nog wat kaarsen staan die toevallig ook nog branden....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n hoogslaper dat houdt.![]()
Dan ga je op de grond verder en doe je alsof er niks aan de hand is nadat de boel is ingestortquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n hoogslaper dat houdt.![]()
Waarna we allemaal naar het strand gaan voor meer plezier?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En vanaf het balkon heb je dan uitzich op zee
Skinny Dippingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarna we allemaal naar het strand gaan voor meer plezier?![]()
Onder m'n bed staat m'n computer. Ik denk niet dat ik dan doe alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan ga je op de grond verder en doe je alsof er niks aan de hand is nadat de boel is ingestort
Slaapsequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik ga nu toch maar naar bed
Alleen...
Ik ook...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik ga nu toch maar naar bed
Alleen...
Dat is over 4,5 uur. Handigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:36 schreef Soempie het volgende:
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
ik moet er morgen om kwart over 6 uit![]()
Moet ik je dan wakker maken?? Ben dan toch nog aan het werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:36 schreef Soempie het volgende:
Snel naar bed danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:36 schreef Soempie het volgende:
Ik komt morgenochtend wel even 'hoi' zeggen hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik je dan wakker maken?? Ben dan toch nog aan het werk.![]()
Is goed! Tot zo dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik komt morgenochtend wel even 'hoi' zeggen hier.![]()
quote:
Lekker hoorquote:
Ik zal aan je denken als ik dan met een biertje op de bank een filmpje kijk voordat ik ga slapen.quote:
Ach, het mooie is dat ik totaal niet bang ben voor de tandarts. Heb er ondertussen zo vaak moeten zitten dat het me geen ruk meer uitmaakt of 'ie de boor erin zet of niet. Ook leuk.. Was 'ie bijna klaar met boren, vraagt 'ie of ik een verdoving wil..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik dan met een biertje op de bank een filmpje kijk voordat ik ga slapen.
Bikkel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, het mooie is dat ik totaal niet bang ben voor de tandarts. Heb er ondertussen zo vaak moeten zitten dat het me geen ruk meer uitmaakt of 'ie de boor erin zet of niet. Ook leuk.. Was 'ie bijna klaar met boren, vraagt 'ie of ik een verdoving wil..Normaal vraag je dat aan het begin, maar oké. Ik vond het al heel wat dat hij het vroeg, want normaal doet hij daar nooit aan..
Ach, gaatje boren valt wel mee.quote:
Goeie film. Veel plezier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga Breaking the Waves kijken. Had ik opgenomen. Lekker zwaar, schijnt
Mijn gebit is niet meer helemaal zoals een paar jaar geleden..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
* blij is met perfect gebit![]()
*afkloppen
quote:
Ga jij ook eens slapenquote:
Mag pas na 0700.quote:
Wat voor werk doe je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |