Ja gaat er toch wel doorheen glijden hè? Gemiste kans andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:55 schreef Etcetera het volgende:
ik heb modderfoto's van het parkeerterrein
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0139.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0140.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0141.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0142.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r208/ilztrouble/SP_A0143.jpg
heb er ff linkjes van gemaakt want ze zijn vrij groot geloof ik
* ziet foto van LL voor zich.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja gaat er toch wel doorheen glijden hè? Gemiste kans anders
ik hou het bij er door heen baggeren met laarzen aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja gaat er toch wel doorheen glijden hè? Gemiste kans anders
quote:
kansloosquote:
Ze wilden de kleren van je lijf scheuren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, daar heb ik ook met open mond naar staan kijken![]()
En toen gauw doorgelopen want ze wilden hun pret graag met je delen zeg maar
En dat moet ik geloven? Vuile emo!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zitten krassen op de cd.Dat heb ik trouwens niet gedaan.
mietjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ze wilden de omstanders ook graag onder de modder hebben
omdat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:Mijn computer loopt de hele tijd vast...
Geen idee. Ik kan iedere keer zo'n 15 minuten computeren, en dan loopt 'ie ineens vast. Dan kan ik alleen nog maar de computer uitzetten en opnieuw aanzetten...quote:
Wat Etc. dus zegt, zou goed kunnen dat er wat te warm wordt. Zelf naar kijken of naar laten kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan iedere keer zo'n 15 minuten computeren, en dan loopt 'ie ineens vast. Dan kan ik alleen nog maar de computer uitzetten en opnieuw aanzetten...
Heb ik vorige week voor het aansluiten nog gedaan, alles vakkundig stofvrij gemaakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef Etcetera het volgende:
maak de kast eens los en kijk even hoeveel stof er in zit, kan zijn dat je videokaart ligt te verstikken
Misschien nog een keertje openschroeven en kijken of alles wel goed vastzit? Zou tijdens de verhuizing maar zo iets gebeurd mee kunnen zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat Etc. dus zegt, zou goed kunnen dat er wat te warm wordt. Zelf naar kijken of naar laten kijken
Te laat...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:30 schreef Etcetera het volgende:
als je niet met een stofzuiger durft te werken koop een busje perslucht
Doormeten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
hmmm dan zou ik het zo niet wetenmss alles eens laten doormeten?
Wil je van Tiscali af of juist een abbo daar nemen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
ik sta in de wacht bij tiscali met Marco Borsato op de achtergrond.
Echt al de hele dag met dat stomme internet bezig
24/7 naar Marco Borsato luisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
ik sta in de wacht bij tiscali met Marco Borsato op de achtergrond.
Echt al de hele dag met dat stomme internet bezig
En hoe doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Etcetera het volgende:
ja of alles nog werkt naar behoren, er geen kortsluiting plaatsvindt ergens en of er mss iets brak is (videokaart, harddisk, moederbord, geheugen, dat soort dingen)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Soempie het volgende:
En ik weet al dat Sheep z'n pc geen rust heeft
Ons abbo is daar opgezegd door m'n ex-huisgenootje. Nu willen we weer een abbo daar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wil je van Tiscali af of juist een abbo daar nemen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Soempie het volgende:
oh God, van de magnetrons over op de pc's
En ik weet al dat Sheep z'n pc geen rust heeft
Dat zei je pas...toen je pc zo traag was..quote:
En dat houdt in? Dat er een nieuw peeceetje in aantocht is?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Supersheep het volgende:
Misschien heeft je pc al teveel ontsluiting
dat zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dat houdt in? Dat er een nieuw peeceetje in aantocht is?
Ik heb eigenlijk nog nooit lang moeten wachten bij de helpdesk van Tissiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
weer doorverbonden naar een andere afdeling.![]()
wedden dat ik zo weer dezelfde jongen aan de telefoon heb.![]()
Dat ligt eraan wie of wat eraan heeft gezeten. De combinatie magnetron/pc werkt bijvoorbeeld niet goed door een te hoge temperatuur bij de kleine.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dat houdt in? Dat er een nieuw peeceetje in aantocht is?
Heuh?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
Dat ligt eraan wie of wat eraan heeft gezeten. De combinatie magnetron/pc werkt bijvoorbeeld niet goed door een te hoge temperatuur bij de kleine.
We hebben nog een maand internet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit lang moeten wachten bij de helpdesk van Tissie
Maar hoe heb je nu internet dan?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar jaar dan doe ik wel opnieuw een poging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |