sja dat gaat ook niet echt werken met een verdovingquote:
Het is vooral de luiheid die me tegenhoudt. En de wind staat niet richting onze tuinquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
deksel dicht doen? als je die mensen mag tenminste, anders zou ik niks doen.
deksel dichtdoen en beschut neerzettenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat zouden jullie doen als je net wakker bent en op de straat tegenover je huis een rolemmer ziet staan met de deksel open, waardoor, met deze extreme stormwinden, het afval over straat dreigt te waaien?
Kwam ik ook achter..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sja dat gaat ook niet echt werken met een verdoving![]()
"wacht even 10 minuutjes tot ik uitgedouched ben"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:37 schreef Etcetera het volgende:
briefje op brievenbus plakken?
goed ideequote:webcam aan brievenbus hangen en monitor in de douche?
Hoelang moeten we je missen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die gaan morgen mee naar gran canaria![]()
En dan kom je uit de douche stappen en dan is het enige wat er nog in je kamer staat dat pakketjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef geenaam het volgende:
Touwtje door de brievenbus net als dat vroeger bij kleine kinderen was. Dan plak je een briefje op de deur met iets van: Zet het maar binnen..
Wat voor buurt woon jij?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan kom je uit de douche stappen en dan is het enige wat er nog in je kamer staat dat pakketje![]()
Power Rangers.. Ik ben de witte!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:42 schreef Etcetera het volgende:
ik ben op zoek naar de naam van een filmgaat over een superhelden school
geen idee hoe die verder heet
15 dagen, maar de laatste tijd hebben jullie me wel vaker gemist. ik post absurd weinig vergeleken met "vroeger"quote:
Hier valt het wel mee hoorquote:
Vanwege je werk?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
15 dagen, maar de laatste tijd hebben jullie me wel vaker gemist. ik post absurd weinig vergeleken met "vroeger"
combinatie van drukte op het werk en ik was een beetje fok-moequote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanwege je werk?![]()
Wel terugkomen hoor.
Hier staat vaak de poortdeur / schuurdeur / huisdeur open. Vergeten we heeeel vak om dicht te doen. En nee, ik vertel niet waar ik woon..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee hoor
Ik ben vorige week ook weer eens vergeten de deur op slot te doen toen ik naar m'n werk ging, maar toen ik thuis kwam stond alles er nog
nee die nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
Power Rangers.. Ik ben de witte!!!![]()
[afbeelding]
Zo hoort het ook te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef Homdeck het volgende:
ik kan hier in mijn drentse dorpje de voordeur de hele dag open laten staan zonder dat er iets gejat wordt denk ik.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:53 schreef geenaam het volgende:
Chatman:
[afbeelding]
Bla
Bla-bla
Bla-bla
Bla-di-bla-di-bla
Ik ben chatman
Supersnel met MSN
Er is niemand
die me niet kent
Bla
Bla-bla
Bla-bla
Bla-di-bla-di-bla
was leuker geweest als je de 'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
combinatie van drukte op het werk en ik was een beetje fok-moe(maar ik mis mijn lieve akq-ertjes natuurlijk wel en vooral jou
![]()
)
En ik had bijna zo'n pak gekochtquote:
Prachtig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:49 schreef Homdeck het volgende:
ah ik zag dat je in mijn fobo keek soempie. ik ga naar hetzelfde appartement als op de foto (die zuurstokroze).
ja kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
was leuker geweest als je de '' weg had gelaten.
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja klopt![]()
maar hee, je bent nog steeds mijn favoriete fokker
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja klopt![]()
maar hee, je bent nog steeds mijn favoriete fokker
quote:
Dan moet je het kooitje goed op slot doen, of de vleugels kortwieken. LOLEINZquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer een msn gesprek te voeren, maar m'n verbinding vliegt er steeds uit.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan moet je het kooitje goed op slot doen, of de vleugels kortwieken. LOLEINZ![]()
!!!1!!EINZEINZ:DLOLEINZ!!!11!
quote:
Hij: ik dacht al, de tweede die niet met me wil pratenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer een msn gesprek te voeren, maar m'n verbinding vliegt er steeds uit.![]()
Wat voor klachten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
zooo spitsje erbij
'De nieuwe locatie heeft voor weinig problemen gezorgd'![]()
![]()
rot op man er zijn meer klachten dan ooit tevoren
de blubber de tenten de regels het terrein de rijplaten de blubber de hekken de parkeerplaats de blubberquote:
Mensen die zeuren over kamperen terwijl ze gaan kamperenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de blubber de tenten de regels het terrein de rijplaten de blubber de hekken de parkeerplaats de blubber
stel zeikerds hier zeger ligt momenteel en flinke laag blubber voor de wc's. Er is een soort pad aangelegd met pallets, zodat je er redelijk veilig overheen kan komen. maar nu zitten mensen te zeiken dat ze door de blubber moeten dat die pallets niet goed genoeg zijn (want deels al stuk) en dat ze over haring struikelen in het donker en dat ze hutjemutje staan
oplossingen: laarzen en een zaklampik bagger overal doorheen
maar dat zal wel weer te simpel zijn, ze willen volgens mij gewoon ergens over zeiken
Heb je ook foto's?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de blubber de tenten de regels het terrein de rijplaten de blubber de hekken de parkeerplaats de blubber
stel zeikerds hier zeger ligt momenteel en flinke laag blubber voor de wc's. Er is een soort pad aangelegd met pallets, zodat je er redelijk veilig overheen kan komen. maar nu zitten mensen te zeiken dat ze door de blubber moeten dat die pallets niet goed genoeg zijn (want deels al stuk) en dat ze over haring struikelen in het donker en dat ze hutjemutje staan
oplossingen: laarzen en een zaklampik bagger overal doorheen
maar dat zal wel weer te simpel zijn, ze willen volgens mij gewoon ergens over zeiken
ja ik snap dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over kamperen terwijl ze gaan kamperen![]()
Die blubber is juist mooien achteraf heb je weer een mooi verhaal voor later
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |